Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
First moon ~ Seelie EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
First moon ~ Seelie EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
First moon ~ Seelie EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
First moon ~ Seelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
First moon ~ Seelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
First moon ~ Seelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
First moon ~ Seelie EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
First moon ~ Seelie EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
First moon ~ Seelie EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
First moon ~ Seelie EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

First moon ~ Seelie

Go down

First moon ~ Seelie Empty First moon ~ Seelie

Indlæg af Gæst Tirs 9 Feb 2016 - 22:03

Sted:: De Recherche i et aflåst lokale.
Tid:: d. 09/02 2014 klokken 6:30.
Vejr:: Det er ikke noget man ligger mærke til eftersom de er under jorden.
Omgivelser:: Kedelige beton vægge med blodrester her og der og Damian.
Påklædning:: Intet, eftersom det lige har været fuldmåne.

____________________________

Fuldmånen havde domineret i nattens løb, hvilket man uden tvivl kunne mærke på byen, da der var flere farer de skulle beskytte sig selv fra. Lyden af hyl i det fjerne piercede den ellers dødelige ro som de fleste nætter bragte med sig. Stanken af blod fyldte gaderne og det uendelige spild af liv fortsatte indtil fuldmånen begyndte at gå ned, eller forsvandt ind bag en af de mange skyer. Gaderne lå mere eller mindre øde, hvis man så bort fra de blodsugere og kødædende bæster der ville rende rundt i gaderne og forsøge at finde et nemt bytte, hvilket var umuligt at finde, da folk nærmest havde blokket deres indgange og vinduer.

Et smertefuldt skrig fyldte det aflåste rum, hvilket blev efterfulgt af noget der blev kastet mod den massive jerndør ”  Arrrrrrrgh!!!” stemmen var dyb og der var ingen tvivl om det stemmen tilhørte en mand, men en mand i store smerter. Hele hans krop sitrede, som om der kravlede en masse små dyr over det hele på hans krop. Lyden af knogler der begyndte at brække og reformere sig til større knogler, sendte ham fluks på knæ og endnu et skrig blev udstødt. Første fuldmåne efter han blev bidt, hvilket siges det var den værste af dem alle. Det der før var et skrig blev skiftet ud med et højt hyl. Der var intet menneskeligt over det på nogen måde, mere dyrisk og mindede meget om en ulv. En dub knurren kunne høres, efterfulgt af et hårdt slag mod døren. Det var som om han havde mistet evnen til at tage og den dyriske side havde taget over. Der var ikke nogen tvivl om at denne nat kom til at være lang og smertefuld… Men heldigvis havde han vampyren til at låse ham inde.

De kendte hinanden selv før han var blevet bidt og han holdt det ikke hemmeligt for hende, eftersom hun sikkert ville finde ud af det alligevel før eller siden. Endnu et hyl piercede stilheden og lyden af et sæt klør der gled over jerndøren, gav nærmest en skinger lyd.  Med hvileløse skridt gik den store, pels klædte skabning rundt i rummet og fandt de få ting der lå i rummet og kastede mod døren og knurrede dybt, før han tog et tilløb og styrede direkte mod døren og faldt sammen, bevidstløs, blot for at slippe af med smerten og sulten.

Der gik mange timer hvor han bare lå på jorden, uden så meget som at komme med en eneste lyd. Svagt begyndte han at bevæge sig og de gyldne øjne så rundt i lokalet. Han rystede over hele kroppen af kulde, hvilket der ikke var noget at sige til, da alt hans tøj var blevet revet af under forvandlingen. Han kravlede nærmest over i det ene hjørne og satte sig sammenkrøllet, nærmest afventende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Seelie Fre 12 Feb 2016 - 21:38

Dette var på ingen måde hvordan hun havde forestillet sig sin nat skulle gå, men så igen var det nu alligevel nødvendigt. Selvom hun aldrig rigtig viste det, så var hun ikke just god til det med venner og de få hun havde, dem holde hun tæt og ville så gøre alt for. Dette betød så også hun ville hjælpe en god ven igennem hans svære forvandling. Hun kunne selv huske sin egen forvandling, det var ikke just kønt og de mange år efter dette var heller ikke så kønne, man kunne vel sige at der var ret så meget død og ødelæggelse. Minder om den stærke sult, så ny og uvant, de gled nærmest forbi hendes øjne som hun sad op af væggen. Kulden omkring hende var stærk, og dog kunne hun ikke rigtig selv fornemme dette. Hun sad op af en kold dør, en dør der mere eller mindre kunne fungere som en mur da der skulle meget til for at få den ned. Hun lod sin håndflade ligge fladt imod den kolde dør, alt i mens hun lyttede til hans klagen. Hun kunne aldrig i sine nærmest fantasi forestille sig hvad han gik igennem, det måtte være så smertefuldt. Bare lyden af knoglerne der knækkede og herpå fandt en ny plads. Hun kunne høre det hele, og alt dette gjorde ondt i hendes hjerte. Hun ville egentlig ønske hun kunne havde været derinde med ham, være der mere for ham end hvad hun var nu. Men bidet fra en varulv var direkte giftigt for en vampyr, så det eneste hun kunne gøre var at støtte ham fra den anden side. Til hans held, havde hun taget tøj med, så han ville have noget at kunne tage på som morgnen ville glide ind. For en sikkerhedskyld, var der også våben og noget blod til hende selv hvis hun nu skulle blive træt.

Som regel brugte hun altid sin nat i selskabet af en anden, og selvom hun i teorien også holde fast i denne tradition, så var det ikke just i denne forstand. Dog var der intet hun ikke ville gøre for dem hun holde af, og Damian var skam blandt dem hun holde af. Hun stolede mere på ham, end på sin kendte chauffør, en mand som havde været hos hende igennem de sidste 10 år, men hende og Damian kendte hinanden på en helt anden måde. Deres venskab var unikt, og et hun holde af. Som natten gled forbi og der blev stille inde ved siden af var det blot at vente, vente på det rette øjeblik. Et øjeblik der heldigvis ikke kom lang tid efter, for her opfangede hun lyde inde ved siden af og det bankende hjerte af en forvirret mand. Hun lagde den tomme flaske fra sig, hvorpå hun tog tøjet og åbnede døren. Ved synet af den stærke mand, nu fuldkommen trukket sammen op imod væggen, fik hun et trist blik frem. Hun løb hen til ham, hvor hun smed tøjet i nærheden, men her faldt på sine knæ og holde ham imod sin krop "det er okay, jeg er her hos dig" hun blev ved med at sige de samme otte ord, mens hun strøg ham igennem hans svedige hår
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Gæst Lør 13 Feb 2016 - 23:14

Hele hans krop sitrede nærmest i angst for, hvad kvinden udenfor døren ville sige når hun igen kom ind til ham. Aldrig i hans liv havde han regnet med at Seelie skulle se ham på denne måde, svag og ynkelig, eftersom han altid havde fremstrålet noget helt andet over for alle omkring ham. Seelie var en af de vampyrer han stolede på.. Faktisk også den eneste, eftersom han havde kendt hende inden han selv blev forvandlet til det han var endt ud som. Duften af hende beroligede ham på en måde, den vidunderlige friske duft af hendes parfume, der svagt efterlod en kildende fornemmelse i hans følsomme næse. Han vidste hun var der ude, blot afventede at han igen faldt til ro, så det var sikkert for hende at gå ind til ham.

Døren der gik op fik ham til at se mod hende. Der var ingen tvivl om han var bange, hvilket sikkert var ret tydeligt da hele hans krop nærmest dirrede. Følelsen af hendes arme omkring ham, fik ham til at putte sig ind til hende som var han en lille hundehvalp. Han havde en sådan lyst til at kysse denne kvinde, men alligevel tøvede han, eftersom hun var vampyr og han var en af fjenderne.. Hvis man skulle se på de gamle sagn og legender. Han lå armene omkring livet på hende og bed sig svagt i underlæben ” T.. Tak Seelie… ” sagde han og lukkede kort øjnene inden han så op på hende.  Den kvinde var som gift… Og han vidste at hvis han benyttede sig af hendes tillid og venskab på den forkerte måde, ville hun være dødbringende.

” H.. Har du mad? Årh min mave..” sagde han kort inden han kravlede væk fra hende og kastede op. Han havde det noget så elendigt og havde endnu ikke fået noget at spise. Han så over på bunken med tøj og sendte hende et svagt smil inden han forsøgte at komme på benene, men uden held, eftersom de kollapsede under ham. Hans krop var blevet svag af den forvandling, hvilket der ikke var noget at sige til. De 206 knogler der brækkede og satte sig på plads to gange.. Pelsen her skulle flåes fri fra huden og igen huden der skulle rives fri fra pelsen. Det havde efterladt en masse blod og lidt skind hist og her, men han vidste hun var ligeglad, eftersom hun sikkert havde slået flere ihjel end han nogensinde ville komme til… Han mistede alligevel 10 procent af sin levetid, grundet han var blevet til varulv.  

Langsomt kravlede han over mod hende igen og kyssede kort hendes kind ” Beklager stanken af bræk…” sagde han og kravlede så over mod tøjet der lå et stykke fra døren. Der var et helt sæt, alt fra underbukser til den langærmede trøje. Hun var altid så betænksom og vidste hvad han havde brug for i nødens stund, hvilket dette i og for sig var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Seelie Søn 14 Feb 2016 - 15:07

Hun strøg ham blidt igennem håret "Du behøver ikke takke, selvfølgelig ville jeg være her for dig" hun smilede blidt til ham, forsøgte med alt i sig at opmuntre ham, men hun vidste det ville være svært. Hun ville dog om ikke andet være der for ham, han var en af de få personer hun holde af og derfor ville hun helst gerne hjælpe ham og om ikke andet på bedste vis. Da han med et snakkede om mad, nikkede hun og netop som han bevægede sig væk blot for at kaste op, skyndte hun sig ud for at hente den mad hun havde gemt til ham, på samme tid med at hun rev noget af sin bluse af for at hun kunne tørre ham om munden. Hun lagde boksen med mad tæt ved ham. Hun smilede til ham "Du skal ikke undskylde, du kan ikke selv gøre for det" han kunne ikke selv gøre for hvordan hans krop reagerede, eller for den sags skyld hvad der foregik med ham.

Hun lod ham tage tøj på, samtidig gjorde hun maden klar til ham "jeg tog noget kød med, og forsøgte at finde noget du godt kunne lide" hun holde øje med ham, han var svag og derfor ville hun hellere end gerne made ham hvis dette var hvad der skulle til.
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Gæst Man 15 Feb 2016 - 18:27

Følelsen af hendes hånd der gled gennem det svedige hår, trods han nok var noget af det mest ucharmerende væsen lige nu, men som altid var hun fuldkommen ligeglad. Han så efter hende da hun nærmest løb over efter maden og kom tilbage til ham. Hendes sørgmodige blik gav ham dårlig samvittighed, for han ville sådan ønske han kunne gøre noget for hende på samme måde som hun altid gjorde for ham. Det ville være så meget nemmere hvis han stadig var menneske, for så var han fri for at hun skulle se hans svage sider. Et svagt smil spredte sig på hans læber da hun rev sin bluse i stykker, blot for at kunne tørre ham omkring munden ”Du behøver ikke..” mere nåede der ikke at komme ud af munden på ham før hun allerede var i gang med at fjerne eventuelle rester af opkast eller blod, som var blevet efterladt efter den hårde forvandling.

Da han havde fået underbukser og bukserne på gik han over til hende med et smil ”Jeg har som sådan ingen… Favorit inden for kød” sagde han og lod en hånd glide gennem hans hår inden han satte sig på hug foran hende. Han havde som om hun var hans mor… Hun passede ham, beskyttede ham og lavede endda mad til ham, hvilket hans mor plejede at gøre. Kort sukkede han og rejste sig igen for at se ned på hende ” Jeg forstår ikke hvorfor du vil risikere dit liv for det her… Hvis andre vampyrer finder ud af du beskytter en varulv er du færdig Seelie” sagde han og bed sig usikkert i underlæben. Nej hun ville nok ikke dø, eftersom hun ville kunne tage en del slag uden der ville ske noget og før eller senere ville han selv sikkert dukke op, men også de andre… Elskerne. Han ville gøre alt i sin magt for at beskytte denne vampyr kvinde, om det så kostede ham livet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Seelie Man 15 Feb 2016 - 20:32

Hun smilede blidt til ham "Damian du skal ikke være bange, mit syn på dig har ikke ændret sig, uagtet om du lige nu lugter værre end noget andet" hun klukkede blidt af sin egen joke, men ikke desto mindre kom det blide ansigtsudtryk frem igen "Da jeg gik igennem min forvandling var der ingen til at hjælpe mig, jeg....jeg gjorde en masse dumme ting, og det var nok nogle af de mest forfærdelige år i mit liv. Du kunne ikke selv gøre for hvad der skete, og jeg vil aldrig nogensinde lade nogle jeg holder af gå igennem det jeg gik igennem. Jeg vil med glæde sidde med til hver enkel fuldmåne, give dig efterplejer når solen står op" hun strøg ham blidt ned over kinden. Hun kunne være en ufattelig farlig kvinde, forførende og som et mareridt forklædt i en drøm. Men overfor dem hun elskede og holde af, var hun alt andet end farlig. Her ville hun hellere end gerne give guld og grønne skove, hvis dette betød de var i sikkerhed.

Hun hævede øjenbrynet ved hans underlige spørgsmål "Jeg bekymre mig ikke just om hvad andre tænker, det er rigtigt normalt er jeg selv ikke den største fan af varulvene, men du er ikke alle andre! Jeg er pænt ligeglad hvad de har at sige til mig, plus jeg er ikke svag, jeg har en del hundrede år på bagen og mange års erfaring. Du skal ikke bekymre dig om mig, du skal snarer bekymre dig om dig selv og hvad du har tænkt dig at gøre. For modsat vampyrerne, så er varulve packdyr og lige nu er du ene ulv. En ensom ulv er i stor farer, specielt i en stor by som denne, hvor der kan være mange packs rundt omkring" hun var ikke dum, og hun havde en hel del viden omkring ulve. Som menneske havde hun en stor interesse for ulve, man kunne sige de var hendes yndlingsdyr, så ved hver mulig legelighed ville hun læse op på dem. Hun ville finde fakta om dem "Vampyrer er enspændere af natur, medmindre vi finder en mage, men du burde kende mig nok til at jeg ikke tager mig af andres meninger" Hun satte sig om bag ham, hvor hun lukkede sine kolde arme omkring hans varme krop. her lagde hun sin kind ind imod hans ryg, lige over hjertet så selv fra ryggen af kunne hun høre dets banken
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Gæst Ons 17 Feb 2016 - 19:33

Han så på hende med et skeptisk blik. Han vidste ikke om han skulle tage det som en fornærmelse, om det var fordi han var blevet til varulv, eller blot fordi han stank langt væk af gnu og opkast. Han sendte hende et skævt smil ” Jeg ved ikke om jeg skal sige tak til det… Men er da glad for du ikke skrotter mig på det grundlag” sagde han og bed sig kort i underlæben da hun nævnte sin egen forvandling. Han var der ikke den gang hun blev forvandlet, eftersom han slet ikke var lige så gammel som hende. Hun var trods alt vampyr og kunne blive meget ældre end ham, og han havde også mistet i hvert fald 10% af sin levetid grundet han blev forvandlet. Han var glad for hun ville bruge fuldmåner sammen med ham i dette rum, forseglet fra andre omkring ham, så han ikke slog flere personer ihjel.

Hans krop sitrede stadig og han var øm over det hele, men han glemte det nærmest når han var sammen med hende. Hun havde en eller anden effekt på ham, som om hun tryllebandt ham, hvilket sikkert ikke var helt ved siden af. Der var en grund til de havde været tidligere elskere, men efter hans forvandling ville han ikke risikere det, da han ikke ville skade hende. De var stadig nære venner, hvilket han var taknemmelig for.  Han så på hende da han rakte ud efter noget kød og sukkede. Hun havde ret. Han var ene ulv og uden tvivl sårbar indtil han fandt en pack at komme i, hvor alle passede på alle. Et eller andet sted havde han ikke lyst, for hvis de fandt ud af at han var venner med en vampyr, ville det sikkert ende med han blev slagtet.

” Jeg ved i er enspændere, men til gengæld ved jeg også at i mødes for at aftale jagt på varulve… ” sagde han og tog en bid af den luns kød han havde i den ene hånd og fortsatte ” Desuden kender jeg dig også nok til jeg ved du –aldrig- finder en mage… Du vil hellere fjante rundt med mere end blot en enkelt person” sagde han og blinkede kort til hende inden han igen tog en bid af kødet. Da hun bevægede sig om bag ved og tog omkring ham stivnede han nærmest. Han havde sådan savnet hendes arme omkring hans krop. Hendes kulde stod godt til hans varme, der lige nu var ganske ulidelig. Han så sig kort over skulderen og smilede ”  Seelie… Er.. Du sulten?” spurgte han stille. Ja han ville hellere end gerne give hende noget af sit eget blod, men han vidste ikke om hun overhovedet drak varulve blod, eller om det var giftigt for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Seelie Tirs 15 Mar 2016 - 18:47

Hun trak på skulderne, det kom vel an på den enkelte vampyr og vedkommendes holdning "Det er vel rigtigt, men det kommer vel an på personen og vedkommendes holdninger. Nogle vampyrer og ligesom mig ret ligeglade, og andre er ret fanatiske. Ligesom med varulve, så er det forskelligt fra person til person" varulve var også kendt for at jage vampyrer, her ville de ofte vendte til månen stod på sit højeste, hvor de ville jagte dem igennem natten. Hun klukkede, selvfølgelig havde han ret, hun ville nok næppe finde en mage, og hvis det skete ville det ikke være i den nærmeste fremtid "du har ret, det er nok ikke just noget for mig. Hvorfor også binde sig, når man kan have det så meget sjovere med alle mulige andre personer" hun havde ikke noget imod at se flere på engang, det betød jo kun mere sex for hende, og det var derfor ikke noget hun holde sig tilbage på. Hun udtryk altid hun aldrig rigtig gik ind for det med forhold, og da slet ikke at skulle holde sig til én person ad gangen, hun var mere typen der vandrede omkring til alle mulige andre.

Hun strøg ham ned over maven. Hun kunne mærke hvordan varmen steg fra ham, dette var højst tænkelig givet han næsten lige havde været igennem en forvandling, og derved var hele hans krop ved at vænne sig til at være menneske igen. Hun lukkede øjnene, og nød egentlig blot hans varme. Hun havde sin kind imod hans ryg, hvilket gjorde hun havde øret næsten lige udefra der hvor hans hjerte var. Selvom hun havde øret imod hans ryg, kunne hun sagtens høre hans hjerte banken. Hans pludselige spørgsmål, fik hende til at rynke brynet "Tilbyder du da kære" hun fik hurtigt sat sig om foran ham, hvor hun kravlede op på hans skød. Hun lagde en hånd imod hans kind, hvor hun blidt strøg ned over den varme kind "Jeg har aldrig smagt blodet fra en varulv før" hun vidste ikke hvordan det ville smage, så hun kunne da være nysgerrig efter at prøve
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Gæst Tirs 15 Mar 2016 - 20:08

Han så på hende med de lysende øjne inden han sendte hende et skævt smil. Hun havde ret, det havde hun mere eller mindre altid. Det var jo ikke alle vampyrer der hadede varulve, det handlede vel også om alderen? Og hvordan man var blevet oplært da man var newborn? Det var i hvert fald sådan han så på det. Han selv havde ganske vidst fået at vide han skulle holde sig langt væk fra vampyrer, eftersom deres eneste lyst var at slå alle varulve ihjel, men han kunne ikke bare skrotte kontakten med denne vampyr kvinde der tog sig af ham. Han så på hende med et kækt smil på læberne inden han hævede et øjenbryn ” Kommer heller ikke til at finde en mage… Ikke at det nogensinde bliver min lyst.” sagde han og tog lidt mere og spise. Han kunne i og for sig godt forstå at hun ikke ville binde sig til nogen. Tanken om at skulle tænke over hvad man gjorde hele tiden ville være det rene helvede.

Hendes hånd der gled ned over hans mave fik et smil til at brede sig på hans læber. Hun var kold i forhold til ham selv, men hun havde trods alt heller ikke noget at holde i gang, da hun allerede var død. Hun ville sikkert kunne høre hans hjertebanken langsomt faldt til ro efter den smertefulde oplevelse han blot havde været i gennem. Hendes stemme fik ham svagt til at nikke ” Havde jeg spurgt om du var sulten, hvis ikke jeg tilbød mig selv?” sagde han og blussede svagt op i kinderne, da det gik op for ham hvor forkert det blev formuleret og let ville kunne misforstås. Hans øjne blev lettere paniske da hun med et var foran ham og kravlede op på hans skød. Han lod en arm glide over munden for at få eventuelle rester af blod væk, så han i det mindste var til at holde ud til at se på. Han så på hende og lod sine arme glide ned af hendes sider og holdt om hendes hofter mens han så på hende ” Go right ahead” sagde han inden han lagde hovedet på skrå og så ned på hende med et svagt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

First moon ~ Seelie Empty Sv: First moon ~ Seelie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum