Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Promise Kept (Seelie) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Promise Kept (Seelie) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Promise Kept (Seelie) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Promise Kept (Seelie) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Promise Kept (Seelie) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Promise Kept (Seelie) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Promise Kept (Seelie) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Promise Kept (Seelie) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Promise Kept (Seelie) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Promise Kept (Seelie) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Promise Kept (Seelie)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Tirs 2 Feb 2016 - 18:21

S: ShadowSun Tower
T: 22:00
V: Klart og køligt
---------

Tre dage var gået, siden mødet i Northman's natklub. Tre begivenhedsrige dage...
Efter mødet med den skønne Seelie, havde Zuresh givet ordre til at individet hun søgte, skulle findes indenfor tre dage. En opgave som kunne vise sig vanskelig... men også en opgave som kunne teste hans organisation for effektivitet
Og resultatet...?

Det var lykkedes et simpelt menneske at finde ham, og fange ham, på mindre end to dage.

Tilbage var der blot at vente...

Den aften hvor Seelie's ankomst var forventet, stod glasdørene til indgangshallen i den enorme, presenningtildækkede bygning, åbne.
Bygningen var høj... et højhus, for at være nøjagtig, og indtil for nyligt, havde det været kendt som Hotel Terre.

To store mænd iklædt jakkesæt og solbriller stod ved indgangen, og indenfor stod en ung, smuk kvinde af asiatisk afstamning lænet op ad en enorm søjle af marmor.
Hun var klædt i et slankt jakkesæt, og hendes lange, sorte hår var samlet i en simpel hestehale.
Hendes kølige, tålmodige blik var vendt mod indgangspartiet...
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Tirs 2 Feb 2016 - 21:41

Påklædning
Kjole + taske
Undertøj + sko

Det var en ganske enestående aften, at sige dette var en aften hun havde ventet længe på, ville ende ud som en stærk undervurdering. Efter sin forvandling, havde dette øjeblik været et hun vitterlig havde ventet længe på. Ideen om endelig at kunne gøre det, endelig at kunne hævne sig og få sit datters liv retfærdiggjort. Om det så ville blive nådefuldt for Alastair, om hun ville vise blot en smule nåde for ham, det var ganske enkelt en naiv tanke. Den mand ville lide, han ville lide som han aldrig havde lidt før. Hun ville nyde at rive ham fra hinanden, tage det liv fra ham som betød allermest, nemlig hans eget. Han påstod altid på sine gode dage, at hun havde hans hjerte, at han elskede hende og altid ville gøre det. Men hans handlinger imod hende, var blot sit dyriske gen som han ikke kunne holde i tjek, dog vidste hun nu at dette ikke var sandt. Dette var en tanke hun havde haft i lang tid, men hvis hans hjerte tilhørte hende, så måtte hun vel hellere tage det også knuse det i sin håndflade. Hun ville nyde at se på, mens livet forlod hans øjne. Hun ville se på mens hans verden ville brase sammen, mens alt hvad han havde elsket blev taget fra ham.

Nu sidende på bagsæddet af den sorte bil, ventede hun på at de kunne komme frem. Trafikken syntes dog denne aften ikke at være så, ja så arbejdsvillige. Hun sad som altid og legede med sit lange hår, mens hun skiftede mellem at have det venstre ben over kors og så det andet. Minder om hendes møde med Mr. One Eye kom frem, han havde jo egentlig aldrig rigtig givet hende sit navn, så hun ville blot referere til ham som Mr. One Eye. Hun var egentlig spændt på endelig at møde denne assistent, mest af alt for at se hvor fantastisk hun egentlig nu engang var. Som den endelig kom frem, kunne hun se bygningen og her kom den store dør til syne. Hendes kære chauffør holde lige ude foran indgangen, og her kom der tre skikkelser frem for hendes syn. Det så nu egentligt lidt malplaceret ud, hun var så lille ved siden af de to gorillaer. Hun gav dog om ikke andet ikke dette så meget en tanke, som han åbnede døren og hun trådte ud "Bare kør kære, vi ses tilbage ved lejeligheden" hun gav ham et overfladisk kys på kinden, før hun gik op imod de tre skikkelser "Jeg gætter du er assistenten" hun lod sine gyldne øjne glide ned over kvinden. Hun gav ikke de to andre det mindste blik, men betragtede kun assistenten. På et fuldkommen fremmede sprog, komplimenterede hun kvinden. Dette sprog var om ikke andet et gammelt sprog, så der var få som rent faktisk kendte det og dette inkluderede ikke mennesker. Hun lagde hovedet på skrå "Du fører mig til Alastair?" spurgte hun med et smil, dog kunne man svagt se vreden for manden i hendes gyldne øjne
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Tirs 2 Feb 2016 - 22:18

Ganske som forventet, dukkede vampyren op. Hun var jo trods alt også blevet lovet noget ganske særligt, så det gav kun mening.
Desuden... at brænde lederen af ShadowSun organisationen af, ville være utroligt dumt...

Dette var nogle af de tanker, som strømmede igennem hovedet på den smukke, asiatiske kvinde i forhallen.

Da Seelie trådte indenfor, og totalt ignorerede de to vagter, kunne hun ikke helt lade være med at smile.
Det var ellers ikke noget hun gjorde når hun skulle mødes med potentielle ansatte.

"Godaften, miss Fairchild." sagde hun og nikkede let,
"Mit navn er Mei - og ja, jeg er Mr. Zuresh' assistent."
Der var en vis stolthed i hendes ord - og med god grund.
Hvem skulle have troet at en mand som Zuresh nogensinde ville vælge noget så sølle som et menneske som sin personlige assistent...?

"Jeg vil føre dig til Alastair. Følg venligst med." sagde hun.
Mei gjorde omkring, og bevægede sig over mod bagenden af forhallen, hvor der var tre elevatordøre.
Hun gik hen til den ene, trykkede på knappen så dørene gled op, og trådte så indenfor.

"Han er ikke helt den evner... det tog os to hele dage at finde ham." sagde hun, og trykkede på en knap så elevatoren satte i gang.
De kørte nedad i hvad der føltes som et par minutter...

Mens de kørte, kastede Mei et blik på Seelie, og måtte erkende at rygterne havde talt sandt; hun var gudesmuk. Absolut skøn at se på.

Mei selv, var også ganske køn med sit lange, sorte hår og sin fejlfrie hud.
Hun var lille og spinkel, blot ethundredeogtres høj og vejede syvogfyrre kilo - ikke en kvinde man ville antage for at være farlig.
((Udseende: Promise Kept (Seelie) Celina_Jade
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Ons 3 Feb 2016 - 17:21

Hun klukkede "Nu ikke hver så formel Mei, bare kald mig Seelie" hun blinkede til hende, selvom dette egentlig var en seriøs ting, så lå det som en normalitet eller rettere nem ting, at slå hen i hendes mere flirtende jeg. Måske var det fordi hun var så vant til det, og derfor måske ikke helt kunne stoppe det. Det var hendes person, og derfor ikke noget hun stoppede med. Om ikke andet kunne hun selvfølgelig holde det i ro, specielt hvis tidspunktet kaldte for det. Hun nikkede og fulgte med kvinden igennem halen og hen til en elevator. Hun brummede over hendes ord "Alastair har altid været en kujon, han gik imod dem som var svagere end ham selv, så det undre mig nu egentlig ikke" hun havde altid hadet ham, selvom der måske en gang havde været et tidspunkt hvor hadet havde været frygt, frygten for hvad han ville gøre ved hende. I forhold til dengang, var hun ikke nær så stærk som nu. Hun var ung, lille og naiv. Hun troede på de gode ting og det viste sig at være en stor løgn. Som de stod i elevatoren, havde hun armene over kors, men som hun kunne fornemme kvindens blik imod sig selv, blev de gyldne øjne vendt imod den asiatiske kvinde "Du har en ufattelig skønhed, specielt kommende fra et menneske" Mei's skønhed var måske ikke overnaturlig, men den var naturlig og ligetil. Hun vendte sig imod kvinden, hvor hun blidt kørte sine fingre ned over hendes kind "Så fin en hud, jeg kan nemt forestille mig at folk må være missundelige" klukkede hun. Hun havde været fascineret med det menneskelige udseende i mange år, mennesker bar ikke noget overnaturligt over sig. Deres udseende kunne derfor kun blive skabt eller også blev man født med den naturlige skønhed.

Da døren endelig gik op, og de trådte ud stoppede hun med et op. Hun lukkede øjnene og kunne direkte lugte ham. Så da hun igen åbnede øjnene var de gyldne øjne erstattet med de røde. Hendes ansigt blev blegere og hendes naturlige duft af sommer og lavendel blev stærkere. Den ville næsten fylde luften omkring hende, berusende blev den kaldt. Sorte blodårer formede sig under hendes øjne, og som hun åbnede munden formede hendes hugtænder sig. Der var fire i overmunden, hvor hjørnetænderne var de skarpeste og dem ved siden af var blot skarpere. Hun kneb øjnene sammen, og straks forvandlede hun sig fra den flirtende kvinde, til en sand jager. Herfra behøvede hun egentlig ingen guide frem af, for hun fulgte blot lugten af ham. Som hun nåede hen til døren, åbnede hun den og her fik hun øje på ham "Alastair" hvæsede hun
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Ons 3 Feb 2016 - 19:16

Bemærkningen om formaliteter overraskede Mei en smule, men hun kommenterede det ikke.
Zuresh havde gjort det klart at denne gæst var potentielt vigtig, og at hun skulle behandles med respekt - så vidt som hun fortjente det.

Mei smilede køligt da Seelie talte om Alastair...
"Ja, han begik også den fejl at undervurdere mig. En lille, spinkel kvinde i tyverne... et let offer, ikke sandt?" sagde hun. Det havde egentlig gjort alting lettere... det havde nemlig gjort ham svag.

Da hun fik den noget specielle kompliment, kunne hun ikke helt lade være med at smile.
Hun havde før fået rosende ord for sin skønhed... men dette havde toppet de fleste.
'Vent... hvorfor reagerer jeg sådan her?' tækte hun så, ganske pludseligt.

Normalt var hun kølig over for de folk som blev vist indenfor i bygningen... kølig og professionel...

Mei gispede svagt, og meget overrasket, da Seelie rørte hendes kind - og meget imod hendes vilje, mærkede hun hvordan hun rødmede ganske let.

"T-tak..." fik hun sagt, og åndede lettet op da Seelie mistede interessen for hende, og satte afsted efter det, som måtte være lugten af Alastair.

Mei fulgte med, og da de nåede ind i rummet hvor fangen blev holdt, stillede hun sig i døråbningen.
Hun havde igen fundet det kølige blik frem...

Rummet var relativt lille, blot tre meter fra væg til væg. Det bestod af ren beton, og en enkelt loftlampe lyste det op, men henlod hjørnerne i dybe skygger...

Alastair, the man of the hour, stod på gulvet med armene hævet over hovedet og lænket til loftet ved metal-lænker.
Han var uskadt, bortset fra et enkelt, aflangt mærke på siden af hans hals - et mærke som udemærket kunne passe med den skarpe side af Mei's hånd.

"Velkommen, miss Fairchild." lød en magtfuld, hæs stemme fra et af de mørke hjørner, og den enøjede's skikkelse kunne sagt antydes hvis man så efter.
Han sad på en stol, afslappet men stadig med en vis stil over sig...

"Du kom som forventet - og som lovet... her har du den mand, du søger."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Ons 3 Feb 2016 - 19:43

Hun klukkede "jeg er sikker på du er alt andet end et let offer Mei" hun blinkede til hende og smilede. Hun elskede den følelse det når hun fik folk til at føle det på denne måde, hun elskede det. Der var en vis magt med det, ikke hun ville udnytte Mei på ingen måde, måske drille hende lidt, men det var vel også langt mere harmløst end det andet. Hun kunne dufte det søde blod der pumpede rundt i hendes krop, hendes hjerte der bankede og som rødmen skød op i hendes kinder bankede det hurtigere. Alt dette viste blot, at hun skam ikke havde mistet sit greb om sin evne, den var der skam stadigvæk og dette ville nok altid være. Som tiden ville gå, ville hendes evne blive langt stærkere og hun ville selv blive stærkere. Hun smilede "Skulle det være en anden gang, en skønhed som dig skal da sagtens blive overøst med det som du fortjener" hun havde altid holdt ved ideen om, at en person med skønhed skulle blive rost for den, fremfor at blive trykket ned. Unge kvinder som bar usikkerhed omkring sig selv, aldrig skulle de da det.

Hun betragtede ham, betragtede hvordan han var holdt fanget og hun måtte indrømme det bragte hende nu glæde at se dette. Med kolde øjne rettet direkte imod manden foran sig, glemte hun alt om sine omgivelser og fokuserede kun på manden foran sig. Han skulle dø, men først skulle han føle smerte "så længe siden elskede, hvornår var det sidst vi så hinanden, før eller efter du slagtede vores barn" spurgte hun og greb fat om hans hals. Han virkede til ikke at havde indtaget føde i lang tid, hvilket blot gjorde ham svagere i forhold til hende. Hendes jerngreb om hans hals, fik derfor en effekt frem og han knurrede af smerte. Hun havde ventet på dette øjeblik, og med mange års levetid samt erfaring, så vidste hun helt præcis hvor hun skulle ramme "Du er en skændsel for vampyr racen, du fortjener ikke engang at dø ved min hånd men så igen det ville fjerne morskaben fra mig" med dette sagt rev hun hans arm af. Hun vidste den langsomt ville gro ud igen, men dette havde hun virkelig ikke tid til. Han skreg op, og blodet strømmede ud "Jeg havde egentlig tænkt mig at torturere dig i flere timer, men jeg kan også fornemme det magter jeg virkelig ikke" hun greb fat om hans hals og trak ham ned til hendes niveau "du sagde altid dit hjerte tilhørte mig" sagde hun, og her hamrede hun sin frie hånd igennem hans bryst, igennem ribbenene og som hendes hånd nåede sit mål, lukkede hun sine fingre omkring hans hjerte. Han gispede, og selvom hans hjerte ikke direkte bankede, så var det sjovt nok et vigtigt organ alligevel. Han nåede ikke at sige meget før hun rev hjertet ud af brystet på ham, hvorpå hovedet røg af bagefter. Med blod på sit tøj, samt krop vendte hun sig om imod de andre "Mange tak mr. One Eye" hun slikkede sine fingre rene og gik derpå hen imod dem, på vejen blinkede hun om ikke andet en smule flirtende til Mei
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Ons 3 Feb 2016 - 19:59

Zuresh betragtede Seelie's 'behandling' af den tåbeligehan-vampyr i stilhed, men med en vis interesse i det mørke blik.

Mei stod blot og så på, med sit sædvanlige, kølige blik.

Ingen af dem rørte så meget som en muskel, da Seelie resolut flåede armen af sin fange.

Da den noget blodige 'dans' var overstået, rejste Zuresh sig op og klappede tre gange i hænderne, mens han trådte frem i lyset.
Han var iført et jakkesæt i samme stil som det han havde båret tre dage tidligere. Stilet, og med en lidt længere jakke.

"Ganske pragmatisk, miss Fairchild. Og kald mig endelig Zuresh." sagde han og smilede let til hende.
"Jeg håber at det var tilfredsstillende - og jeg vil sige at hvis der er andet jeg kan gøre for dem, må de endelig sige til."

Da Seelie blinkede flirtende til Mei, blinkede den unge kvinde en enkelt gang med øjnene, og hendes kinder blev endnu engang lettere rosa.

Zuresh så det med sit ene øje, og et yderst tilfreds smil bredte sig på hans læber.
"Jeg ser at de har en effekt på det mest viljestærke menneske jeg kender... ganske imponerende."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Ons 3 Feb 2016 - 20:19

Ved hans kommentar trak hun på skulderne "Kald mig Seelie og jeg vil kalde dig det Mr. One Eye" sagde hun drillende, alt i mens hun med et glimt i øjet prikkede ham på næsen. Hun vidste at han var lederen, men hun var også af natur drillende foruden flirtende, så dette måtte han vel vænne sig til. Hun kunne godt lide at drille lidt, dog altid med respekt bag sin stemme og aldrig direkte hånene, medmindre dette selvfølgelig ville være behøvet. Af en eller anden grund lå dette blot til hende, aldrig kunne hun virkelig forklarer hvorfor, men det var vel også det samme med hendes hang til ønsket af smerte under sex. En intens ting, der var intim og næsten bedre end selve agten. Om ikke andet på lige dette punkt var der faktisk få som kunne give det helt perfekt, kun få som kunne give hende den smerte i det metodeleje som hun ønskede. Derfor var det ofte ikke lige just det hun sagde til folk de skulle gøre imod hende under sex, for de var dumme og vidste ikke hvordan. Da det med et igen blev snakket vendte hun blikket direkte op imod ham "Det var skam også tilfredsstillende for mig" hun elskede udtrykket der var formet i hans ansigt som han så hende, den frygt der havde været og mest af alt blikket der tiggede om nåde, som hun holde omkring hans hjerte.

"Et bad kunne være dejligt, også noget nyt tøj" hun så ned af sig selv, hvor blodet havde fanget hud og tøj. Normalt havde hun ikke rigtig noget imod det, men dette var hans blod, så derfor ville hun helst gerne have det væk fra sin krop så hurtigt som muligt. Hun vendte sig blik imod Mei "En af jer kunne vel vise mig til et værelse med et bad, så jeg kan komme ud af dette blodige tøj" hun bed sig i læben, og det kom næsten ud spindende. Hun grinede over hans ord "Ohh undskyld kære, det ligger bare til min natur. Men nu kan du da være sikker på at der er en effekt til det jeg kan, uden jeg rent faktisk har udskilt feromoner endnu" alt det der havde været foregået indtil nu var blot hendes udseende, også de mange års erfaring inde for at forføre. Hvis hun først begyndte med feromonerne, så ville det næppe blive det kønneste og dog måske alligevel.
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Ons 3 Feb 2016 - 20:29

Zuresh lyttede til hendes ord, og hans interesse for denne kvinde - og hendes magt- blev blot større.
Hun ville så afgjort være et trumfkort...

Normalt ville han ikke have fundet sig i den slags berøringer... men Seelie var noget andet. Hendes personlighed var hendes speciale, lige så vel som hendes evner var det.
At stoppe hende ville kun have været ødelæggende.

"Et bad og klæder, skal du få." sagde han og smilede lidt da Seelie kiggede over på Mei...

"Jeg kan næsten fornemme at du ønsker at min kære assistent viser dig op til et værelse. Det er også godt det samme... jeg nærer et ønske om at alle i min inderste kreds af ansatte, får et godt kendskab til hinanden. I skal muligvis arbejde sammen i fremtiden." sagde han

Mei blinkede igen med øjnene, og i et kort sekund virkede hun en anelse usikker.
"Det er vel ikke et problem, Mei?" spurgte Zuresh, og et humorfyldt glimt viste sig i hans øje.

"Nej.. nej, sir. Naturligvis ikke. Hvis det altså er det, Seelie ønsker." lød det fra den unge kvinde.
Hun var overforsigtig lige nu...
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Ons 3 Feb 2016 - 20:42

Som han udtalte ordet inderste kreds, lavede hun en lettere overrasket grimasse "Jamen dog, anser du mig for at være en del af din lille inner circle, hold da op jeg er skisme heldigere end jeg troede" klukkede hun, hun havde ikke just forventet at være som anset som en af hans inderst kreds, måske blot et medlem men dette var nu alligevel ganske fint. Hun blinkede om ikke andet til ham, da han kommenterede hendes blik imod Mei "Mei er da en skønhed, hvorfor ikke få de kinder i brænd de ser så fine ud" hun kørte hånden igennem håret "Arbejde sammen, mh det lyder nu spændende" hun gik hen imod ham "Når du taler på den måde, er det så med henblik på jeg nu er en del af din lille gruppe" spurgte hun med et glimt i øjet, hun ville nu egentlig gerne vide det mest af alt fordi hun da på kort blik havde vist sine styrker, men ellers ikke vidste hvad hun ellers skulle gøre.

Som Mei snakkede, kunne hun hurtigt opfange den overforsigtige tone, hvilket fik hende til at rynke brynet, dog sagde hun intet mest af alt fordi hun tænkte det skulle høre senere til, måske når de var alene. Hun smilede til hende "Jo hvorfor ikke, det kunne da være hyggeligt så har jeg vel også en mulighed for at lære dig bedre at kende, vi skal jo måske arbejde sammen senere" sagde hun drillende. Hun hun gik hen imod udgangen af lokalet, lod hun sin ene finger ramme imod Mei's kraveben, hvor den så gled videre op imod hendes skulder og her forsvandt forbindelsen mellem dem "Du viser vej" sagde hun med et smil, hun kunne nu egentlig ikke vente til at komme ud af kjolen, mest af alt fordi den lugtede af ham og havde beviser for hans eksistens engang var til, ud over det hele
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Ons 3 Feb 2016 - 21:05

"Jeg er en selektiv person, Seelie - men jeg er også en tillidsfuld person. De dygtigste indenfor denne organisation skal have et stærkt sammenhold. Et bånd, så at sige... i sidste ende, ønsker jeg at de vil være i stand til potentielt at risikere eget liv for deres kammerater." sagde Zuresh, og hans hæse stemme bar en undertone af tilfredshed over denne vision.

"Du kan betragte dig selv som en del af ShadowSun, Seelie. Du svarer kun til mig, og skulle nogen trods dine evner ønse at gøre dig fortræd, vil de stå til ansvar over mig og mine folk - og det er noget de færreste overlever."

Han lo lavmeldt over Seelie's komplimentering af Mei.
Hvordan det skulle ende med de to piger, var umuligt at sige... men morsomt, det var det.
Aldrig havde han set Mei på denne måde. Viljestærke Mei med det isnende blik og den kølige tone i stemmen... så usikker hun kunne se ud!
Det fik hende til at virke ung og sårbar.

"Jeg får nogen til at rydde op hernede. Mei, vis Seelie op til en af suiterne, og giv hende hvad end klæder hun ønsker."

Den unge, asiatiske kvinde nikkede, og trak hurtigt vejret ind da Seelie rørte hende på den måde.
Hun vendte sig væk fra Zuresh inden han kunne nå at se hendes kortvarigt vildredte blik.

De tog elevatoren, og Mei var usædvanligt stille på turen op i bygningen. Sådan går det når tankerne skal samles!
Da elevatoren stoppede og åbnede ud til en smuk gang beklædt med stilfuldt udskåret træ og en flot, rødt tæppe, trådte Mei ud og gjorde tegn til at Seelie skulle følge med.

Kort tid efter, stod de i en enorm luksussuite med panoramavindue (Dog dækket af de udvendige presenninger, som dækkede bygningen).
En sofagruppe i sort læder stod ved en kold pejs, et skrivebord med en blød, komfortabel, læderbetrukket stol stod i det ene hjørne, og en stor himmelseng med mørkerøde tæpper og bløde puder en masse stod midt i lokalet.
En åben dør førte ud til et smukt, hvidt badeværelse med alt hvad hjertet måtte begære af badeudstyr, håndklæder og sæber...

Og sidst, men ikke mindst, stod der et enormt skab ved den anden væg. Et skab som så ud til at bugne af forskellig slags tøj.

"Så er vi her." sagde Mei, og smilte halvforsigtigt til Seelie.
"Jeg håber at suiten behager dem."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Ons 3 Feb 2016 - 21:19

Hun nikkede "Jeg kan lide den tanke, det er en smuk vision" denne gang var der intet flirtende i hendes tone og intet drillende, det var blot direkte og rent faktisk respektfuldt. Hun kunne godt lide den tanke, det var en smuk tanke og en hun da helt klart også ville tænke. Det at være så tæt på dem var i gruppe med, at man ville tage sit eget liv for dem, hvis dette betød deres sikkerhed. Det var ædelt og smukt. Hun fik igen en af de sjældne taknemlige smil frem på sine læber "Mange tak, det er skam værdsat" det var ikke ofte hun vidste taknemelighed overfor folk, som regel var det drillende og flirtende, nogle gange kun den ene af de to, så dette var en sjælden situation. Man kunne vel også sige at situationen her måske også kaldte for det, hun fik en form for beskyttelse fra en mand, en mand som nok kunne gøre stor skade på mange andre og dette var hun da også taknemelig for.

Hun bemærkede hvordan den unge Mei fremkom ganske stille, som de gled op, dog var dette intet hun kommenterede på. Det eneste hun gjorde var at følge efter den anden, som de gik igennem gangen og ind imod værelset. Hun gik ind og tog et kort kig rundt, dette inkluderede skabet som hun nikkede imponeret over "Kunne du lyne mig ned" spurgte hun, samtidig med at hun smed sine sko. Med lyne ned, henvendte hun sig til lynlåsen på sin kjole som hun ikke kunne nå. Hun bemærkede endnu den forsigtige stemme "Mei, hvorfor er du så forsigtig omkring mig" spurgte hun og betragtede hende over skulderen "Du er en tigerinde, du er ikke ment til at være forsigtig, du er stærk og du behøvet intet frygte fra min side" pointerede hun med et blidt smil "og værelset ser smukt ud" hun klukkede blidt, og som hun ventede på hjælpen til sin kjole, åbnede hun hofteholderen, og trak samtidig også de gennemsigtige strømpebukser af.
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Ons 3 Feb 2016 - 21:39

Seelie's spørgsmål fik Mei til at tøve et kort øjeblik, før hun uden at sige noget gik hen til den anden kvinde, tog fat i lynåsen ved hendes nakke, og lynede kjolen ned.

Vampyrens næste ord ramte hende som en forhammer, og det gik op for Mei at hun havde opført sig som en halvgenert teenager.
Skammen væltede op i hende, og hun kunne næsten smage den bittert, bagest i munden...

"Du har ret." sagde hun og rystede kort på hovedet,
"Jeg ved ikke hvad der gik af mig... men jeg må sige, ingen har nogensindekaldt mig for en tigerinde før."

Hun smilede let og trådte et par skridt tilbage så Seelie kunne ordne sit tøj.
"Jeg gør badet klar til dig." sagde hun, hvorefter hun vendte front mod badeværelset og gik derud med lette skridt.

Kort tid efter, fyldtes luften med den søde duft af eksotiske badeurter, af den slags man kom i et stort badekar.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Ons 3 Feb 2016 - 21:46

Hun hævede øjenbrynet "Du skal ikke skamme dig, dine reaktioner er nok ikke nogle du har oplevet før, men det gør dem ikke forkerte. Jeg ved denne sætning er så gammel som tiden selv, men husk du er kun et menneske og ligegyldig hvor meget folk vil se ned på den ting, så er det dog heller ikke en dårlig ting" hun trak på skulderne, alt i mens hun lod kjolen falde ned på gulvet "Måske har de blot ikke kigget godt nok efter kære" hun kunne fornemme lidt af en tiger i Mei, og grunden til hun rent faktisk kunne sige dette, var at hun havde haft mange møder med tigerne og de mindede hende lidt om denne kvinde. Eksotiske, smukke og alligevel langt mere farlige end hvad udseendet lod sig tale for. Hun nikkede over hendes ord, alt i mens hun delte sit hår i to, her lod hu hver enkelt samling af hår falde ned foran sig. Dette var blot for at dække for sig selv, mest for Mei's skyld egentlig. Hun ville ikke lade denne unge kvinde føle sig dårligt tilpas over dette, eller måske noget helt tredje. Med håret nede foran sig, var hendes underlig mere eller mindre dækket og det samme var hendes bryster.

Som duften fyldte værelset, smilede hun og gik der ud. Her fandt hun et badekar. Hun smilede næsten som et lille barn og her satte hun sig hurtigt ned i karet. Varmen ramte hårdt imod hendes hud, om ikke andet var dette dejligt og hun stønnede næsten nydende. Med en svamp, vaskede hun blodet af sin hud "Så fortæl mig om dig selv tiger, hvor kender du ham fra?" spurgte hun smilende. Hun kørte håret om bag øret, alt i mens hendes øjne var rettet direkte imod kvinden i rummet
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Ons 3 Feb 2016 - 21:59

Seelie's ord fik hende til at smile ganske let. Hun havde på fornemmelsen at Seelie var en person, hun kunne komme til at stole på.

Da hun havde fyldt badekarret, og vampyren kom derud for så at smile som et lykkeligt barn over synet, stillede Mei sig med ryggen op ad væggen og betragtede den smukke vampyr, mens denne vaskede Alastair's besudlende blod væk.

Hun lagde hovedet en anelse på skrå, da Seelie pludselig spurgte hvor hun kendte Zuresh fra.
"Jeg... mødte ham for et par uger siden. Jeg arbejdede som snigmorder for et af Di Morga's mindre karteller, og da Mr. Zuresh pludselig dukkede op og ganske roligt forlangte at kartellet sluttede sig til ham, blev jeg beordret til at angribe ham."
Hun smilede lidt ved tanken...

"Han legede bare med mig... men komplimenterede min kampstil på samme tid. Da kartellets ledere blev vrede over min præstation, så..." huntøvede lidt, og overvejede hvor meget hun burde fortælle... hvilke detaljer hun burde udelade...
"Han... slog dem alle sammen ihjel, hvorefter han satte sig ned, bad mig om det samme... og tilbød mig et job."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Søn 7 Feb 2016 - 14:30

Hun betragtede stille Mei. Ganske vist var hun måske en drillende og ganske flirtende kvinde, men hun kunne nu godt lytte til folk, når de fortalte noget. Dog var det som regel kun hvis hun rent faktisk interesserede sig, og dette var måske en af de få tilfælde. Det var en interessant historie, måske ikke så detaljeret, men ikke desto mindre interessant. Hun smilede blidt til hende "som jeg forventede, jeg er sikker på du og jeg nok skal få det rigtig sjovt sammen" hun blinkede til hende, her mente hun dog ikke seksuelt, men faktisk blot generelt. Mei var en stærk kvinde, hun var smuk og besad langt mere styrke end hvad man skulle forvente "og fordi jeg mener dette, vil jeg give dig noget. Jeg har en god ven som er omkring de 2000, måske endda mere end dette. Han besidder evnen af større styrke end de fleste andre. Jeg ved du er stærk, men alle kan vel få sig noget mere styrke. Hvis du har lyst til det, kan jeg ringe ham op, også kan han måske træne dig? Så bliver du ikke blot god til at slagte mennesker, men også gamle vampyrer?" hun lagde hovedet på skrå. Det var ikke alle hun ville tilbyde dette for, faktisk var det ganske få og skønne Mei var heldig at være blandt de få.

Som hendes krop blev ren, rejste hun sig op. Hun vred det lange hår, således varmet strømmede ud fra det. Herefter trådte hun ud af badet, og greb fat i det tætteste håndklæde. Det bløde stof imod hendes hud, fik hende næsten til at sukke i nydelse. Der var blot noget specielt ved det. Det var dejligt ved det, og noget blidt. Hun gik ud af badeværelset, dog ikke uden at smide håndklæde. Man kunne sige hun ikke just havde noget imod sin krop, den var trods alt skabt fuldkommen perfekt. Det tog hende dog ikke lang tid, før hun fandt noget tøj frem, og her tog hun det på "Skal vi gå ned til de andre" spurgte hun, som hun hev den store sorte sweater på. Hun havde foruden den støre sweater, et par tætsidende bukser på, også sine sko fra tidligere.
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Søn 7 Feb 2016 - 14:42

Mei lagde armene over kors og smilede let til den gudesmukke vampyrkvinde.
Hun var enig med Seelie, og valgte så at tage en chance:
"Jeg tror du har ret... vi to kunne sagtens gå hen og blive venner."

Venskab var ikke noget hun tilbød mange... faktisk var der så få der havde gjort sig fortjent til det, at det var helt underligt.
Men det betød intet for Mei.

Ville man ind i varmen hos hende, måtte man være værdig til det.

Hun lyttede interesseret til Seelie's snak om en stærk træner, og da vampyren var færdig, hævede Mei ganske let det ene øjenbryn.
"Min kampstil er ikke baseret på styrke. Men..." sagde hun, og var helt klar over at dette ikke var noget Seelie tilbød hvem som helst. Det hang nærmest i luften mellem dem.

"Jeg er interesseret i at se hvad han er for en... og finde ud af hvad han kan. Hvis han er værdig, vil jeg måske acceptere. Men måske lidt mere information...?"

Mei smilede skævt da Seelie smed håndklædet.
Hvis man skulle med en kvinde... så var det afgjort én som Seelie. Enhver der ikke var bare en smule interesseret i den kvinde, måtte nødvendigvis være idiot.

Hun fulgte med ind i stueværelset igen, og nikkede roligt til Seelie's ord.
"Jeg tror ikke Mr. Zuresh er i kælderen længere. Han er nok nærmere på sit kontor... vil du tale med ham?"
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Søn 7 Feb 2016 - 20:02

Hun hævede øjenbrynene "Jeg har aldrig haft en ven, som regel har vi altid sex også får den anden følelser, og jeg dur ikke til den slags" hun trak på skulderne. Hun havde aldrig været god til det med følelser, mange mænd havde udtrykket deres følelser for hende, men dette endte så med ødelæggelsen af deres forhold. Hun udtrykte altid i starten, der aldrig ville være følelser. Det var ikke en ting hun gik ind for, så skete dette ville forholdet ende. Men når man havde levet så længe som hende, så kom det ret ofte at mænd ville erklærer deres store kærlighed, men det ende altid helt ens. Et smil blev kastet i retningen af Mei "Men jeg er sikker på du er anderledes" hun blinkede til hende. Hun havde egentlig ikke noget imod Mei, men hvorvidt de rent faktisk ville blive venner eller ej, det måtte tiden kun vise sig. Ved lyden af Mei's svar, hævede hun øjenbrynet "Jeg underkaster ikke din styrke, ej heller ikke din erfaring, men du er blot et menneske. Jeg siger ikke mennesker er svage, men ved et væsen som har alder, erfaring, styrke, fart og en overophøjet intelligens, så kan tingene går hurtigt og døden træder endnu hurtigere ind. Det heldige ved dig, er at du har Zuresh, hvis du dør så dør din morder også" hun prikkede hende drillende på næsen.

Hun smilede til hende "han er charmerende, jeg har kendt ham igennem det meste af hans liv. han fandt mig kørt efter jeg blev forvandlet og her trænnede han mig. Han viste mig hvordan man lever et rigtigt liv, hvordan man nyder det og samtidig ikke drager opmærksomhed imod vampyrracen. Jeg ville ikke drage ham op, medmindre jeg stolede blot en smule på dig og vidste han ville blive god i sidste ende" hun trak på skulderne. Ved Mei's svar, hævede hun øjenbrynet "Jeg mente ikke jeg ville snakke med ham, blot høre om han forventede jeg kom hen til ham"
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Søn 7 Feb 2016 - 20:16

Åh ja, hun kunne sagtens forestille sig hvor mange mænd der havde sendt roser, guldsmykker og breve til hjerteknuseren Seelie.
Tanken fik Mei til at smile lidt.

Da Seelie prikkede hende på næsen, virkede hun dog snotforvirret i et øjeblik, men gevandt hurtigt fatningen.
Den slags var hun ikke vant til... men hun sagde intet.

"Jeg ved ikke om jeg er så anderledes... men det lader til at alle kvinder i det her land, selv piger på fjorten, har haft godt gang i underlivet flere gange end man kan tælle..." sagde hun, og kom omgående til at tænke på at det måske ikke var det smarteste ordvalg over for en livsnyder som Seelie Fairchild.

Mei blinkede en enkelt gang med øjnene og så på Seelie,
"Det... øh... altså, ikke at der som sådan er noget galt med det..."

Og midt i den kludrede, pinlige sætning som egentlig skulle have været en redning, afbrød hun sig selv og forsøgte at slå over i noget helt andet:

"Ja... jamen, han lyder da interessant. Og hvis jeg kan lære at være mere effektiv i mit arbejde for Mr. Zuresh, så vil jeg meget gerne møde ham. Og hvad angår Zuresh og forventninger... så plejer han at kontakte mig eller vedkommende direkte, hvis der er noget han ønsker."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Man 8 Feb 2016 - 20:21

Hun trak på skulderne "hvis du endnu ikke har haft sex, så skal du ikke skamme dig. Jeg ville selv havde ønsket min første gang havde været mere blid og rent faktisk et jeg ønskede" hendes første gang med sex var voldtægt. Alastair havde voldtaget om og om igen, på det tidspunkt var hun allerede hans kone, så det tog han sig ikke så meget i. Hun var hans ejendom, og han kunne derfor gøre med hende som han nu engang ønskede. Dette ville sige hendes ægteskab fra hun var 10 og frem til hun blev 21 var et rent helvede. Dette var måske derfor hun ikke var god med forhold, og hun led egentlig stadigvæk af mareridt fra det. Hele scenariet med ham over sig, den måde han tvang sig oven på hende, tvang sig ind i hende. Dette var stadigvæk noget som gav hende en forfærdelig følelse i kroppen "men hvis du nogensinde får brug for hjælp, så sig da endelig til" hun blinkede til hende, og straks efter forsvandt de få minder af hendes fortid fuldkommen. De få sekunder af smerte der havde oplyst sig i hendes øjne, var fuldkommen forsvundet, helt og aldeles erstattet af det flirtende, men ikke desto mindre drillende blik.

Hun tog sin taske op fra gulvet, hvor hun tog et kort op "Giv mig et ring, hvis du er interesseret i en sparring med ham, men også hvis du blot har lyst til at snakke eller have noget tøssehygge, måske en shoppetur. Jeg har på fornemmelsen at du ikke har prøvet meget af det før" hun smilede blidt til hende. Dette var kvinden i monsteret som forsøgte sig med at knytte sig med kvinden foran sig. Dette var ikke just noget hun gjorde sig meget af, men få gange skulle vel være den første. På kortet hun gav Mei, var der hendes telefonnummer, men samtidig også hendes adresse. Hun nikkede til det næste "Okay, men så er der vel ikke mere brug for mig her, medmindre jeg tager fejl" hun så spørgende på Mei
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Man 8 Feb 2016 - 20:31

Hun nikkede kort til den andens ord, og et intelligent blik dukkede op i Mei's brune øjne, som hun betragtede Seelie.

Alt sagde hende at den smerte hun i et kort øjeblik havde set i vampyrens øjne, stammede fra det afskum som hun, Mei, havde opsporet og fanget.
Selvom glimtet af smerte var kort, havde det været nok til at Mei kunne danne sig den mest sandsynlige teori... en teori som fik hende til at føle med Seelie.

Hun valgte ikke at kommentere noget som helst af det seksuelle, eller smerten i blikket.
I stedet smilede hun, egentlig varmt og glad, og svarede på det andet:

"Meget gerne! Jeg vil gerne lære dig bedre at kende. Og du har så evigt ret... shoppe- og tøseture ikke noget jeg har gjort ret meget af."

Hun snuppede kortet, lod blikket glide hen over det, og stoppede det så i lommen med et smil.

"Åh, du kan komme og gå når som helst du vil - Mr. Zuresh sender altid bud hvis der er noget. Gorillaerne ved indgangen er blevet informeret om at du er Inner Circle, så du bliver ikke stoppet... og hvad angår din ven... så er jeg bestemt interesseret i at prøve at sparre med ham"
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Man 8 Feb 2016 - 20:40

Hun fik straks et direkte glædes fyldt smil frem. Det var et af de smil der var så unikke, samt sjældne man aldrig rigtig fik meget at se af dem, det var samtidig også et der smittede, men mest af alt viste en tand at tillid. Normalt var det ufattelig sjældent hun viste disse smil frem, det var få og kun ret tætte personer der fik dette frem, og det så ud til at Mei var en af de få. Hun klukkede "Jeg skal nok spolere dig, vi to skal nok få det rigtig sjovt sammen" hun overraskede sig selv, da hun gik hen og gav Mei et blidt kram "Kom forbi hjemme hos mig her i morgen, måske omkring middags tid. Så kan vi hygge hjemme hos mig, også om aftnen smutte ud i byen, se på noget tøj og bagefter se film natten lang" forslog hun drillende. Hun vidste at hun havde sagt middagstid, men alle vinduerne i hendes hjem var UV sikret, så hun havde ingen frygt for at der skulle se noget der. Dette var så også den eneste mulighed for at hun kunne se solen, men det var så også kun i hendes lejlighed.

Hun nikkede "Jamen okay, så ses vi tiger" hun blinkede og vinkede til hende. Som det sidste hun gjorde inden hun gik, tog hun sit blodige tøj og herpå gik turen hjem. Til hendes held, var hendes kære chauffør ude foran hvor han ventede på hende

//out

Jeg tænker på et emne mellem enten Zuresh og Seelie. Måske en snak omkring hans lille løfte til hende (give hende muligheden for solen)

Eller også tænker jeg vi tager tøseaftenen mellem Mei og Seelie?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Man 8 Feb 2016 - 20:48

(( Zuresh' løfte må nok lige vente lidt. Jeg skal lige være færdig med at strikke en mission sammen til Seelie først :P Men jeg er skam i gang! Jeg er bare perfektionist xD

Hvis du har lyst, er jeg frisk på tøseaften med Seelie og Mei :P
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Seelie Man 8 Feb 2016 - 20:55

Det er skam helt okay ^^

Det lyder da godt, men jeg kan da lave?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Zuresh Man 8 Feb 2016 - 20:55

Fedt, hvis du gider! :)
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Promise Kept (Seelie) Empty Sv: Promise Kept (Seelie)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum