Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Søn 6 Mar 2016 - 14:45

Harry havde ingen planer om at prøve på at slå denne fyr ihjel, med mindre han blev nød til det, og nu hvor han vidste at han ikke var et menneske, så kunne han sagtens gøre det. Men det var ikke noget der intrasserede ham.
Han brummede bare en smule over hans kommentar med om han vidste sig at være noget han ikke burde. Og hvad var det så? Hvilke racer var det at denne fyr havde så meget imod?
Han var ikke så sikker på at han brød sig om den her fyr alligevel! Han havde ikke noget imod ham ellers, men dette var for meget!

Han kunne dog ikke lade vær med at komme med et roligt smil over Jupiters udbrud da han vidst fandt ud af hvad Harry var. Nej! Han mindede ikke meget om det man ville tænkte om en engel. Og han opførte sig langt fra som hvad man ville antage de skulle. Han hørte bare på hvad Jupiter sagde, og trak let på skuldrene. ”Ikke alle er ens!” sagde han roligt. ”jeg fortæller ikke hvad jeg er fordi der er mange væsner der med glæde ville slå en af min slags ihjel på grund af mine kræfter” sagde han bolt.

Da han sad udenfor og røg, sukkede han lidt opgivende over at Jupiter fulgte med. ”har du ikke nogle ANDRE VÆSNER.. du skal ud og sætte en kniv for struben af?” brummede han bare. Han kunne tydeligt mærke på dig selv at han var kommet i virkelig dårligt humør af det her. Han så blot på Jupiter ”Jeg er ikke interesseret i at slås med dig.. eller noget andet….. jeg er heller ikke interesseret i at tale om mit væsen.. så drop det eller smut!” det var tydeligt at høre på ham at han egentlig ikke gad tale med Jupiter mere. Folk skulle ikke tro at de kunne true ham og bagefter rande i halen på ham som en lille hund der manglede nogle at snakke med.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Søn 6 Mar 2016 - 15:43

Jupiter gik længde og spekulere over hvad evner en engel i virkeligheden kunne have, som i dette tilfælde ville gøre dem svære at slå ihjel. Eller gøre det modsatte, slå andre ihjel. Skulle de ikke forestille at være blide væsner? godhed og sådan nogle ting. Han rynkede kort næsen og tvivlede egentlig på at der var noget farligt ved dem. Selv faldne engle havde vel ikke meget at skulle have sagt, medmindre Harry var dæmonisk fuldblods engel følte Jupiter ikke han havde meget at frygte. Der var ikke engang vinger at se på fyren så hvem vidste om hans trussel bare var tomme ord.

" Så ville man overtage deres såkaldte kræfter hvis man nedlagde en engel? " spurgte han så bare lige ud med blikket på Harry. Han ville lige trække den lidt længere ud - hans spørgsmål irriterede Harry men han kunne ikke helt lade være. Jupiter elskede sådan set at irritere så det var bare bonus point.

Han plantede sin hænder lidt i sine lommer og stoppede egentlig bare op bag Harry mens han iagttog hvad han havde gang i. Et kort lille grin kom fra ham, over hvad Harry sagde. " Jeg sagde jo jeg var en pestilens " sagde han så bare lidt med et smil før han kort vippede frem og tilbage på sine fødder og lod blikket glide rundt i det mørke område, der var ikke meget andet end lys fra vinduer i bygningerne og gadelygter. Alt andet var helt mørkt, natten havde helt sikkert fundet sig til rette. " How dare you.. Jeg ville da aldrig skade en som dem " sagde han så bare kort med et lille smil om læben. Tydeligt ironisk eftersom han ville gøre skade på alle der gav ham grund nok til det. " Men okay, jeg dropper det.. hvis det ville ødelægge deres aften en smule mindre? " han lagde spørgende hovedet på skrå og rettede sit blik mod Harry endnu engang. Jupiter kunne sagtens tvivler på Harry uden at sige det højt så det måtte være hvad han gjorde istedet.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Søn 6 Mar 2016 - 16:09

Harry satte sig bare på en bænk der var ved siden af dem. Han orkede virkelig ikke Jupiter lige nu. Han så på ham da han spurgte med evnerne. ”Man kan ikke bare overtage nogles evner.. de dør sammen med vedkommende” brummede han bare irriteret. Hvem var dum nok til at tro at han ville få en engels evner hvis man slog den ihjel.

Alle de jokes Jupiter kom med pralede af på Harry. Han røg videre uden at give Jupiter mere opmærksomhed. Han var allerede træt af den her fest, og ville egentlig bare gerne hjem! Hjem til Niklaus og føle sig tryk. Ikke at han var bange. Men mange mennesker og fester på en måde bare ikke ham mere, med mindre Niklaus var med. Men at være her alene føltes bare meningsløst.

Han vende dog blikket mod Jupiter da han sagde at han nok skulle droppe det. Han hørte hånden gennem sit hår. ”gør som du vil.. jeg skrider alligevel snart.. Niklaus venter mig godt nok først hjemme om 2 timer.. men jeg er ikke rigtig i fest humør” brummede han bare og rejste sig. Han smed smøgen og slukkede den med foden.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Søn 6 Mar 2016 - 19:04

" Nå nå.. " sagde han så bare med et lille grin. Der var da sikkert nogen i verden med evnerne til at stjæle andres evner. Med alt det nogen var i stand til at udføre skulle det ikke undre ham hvis dette også var tilfældet. Men at man ikke ligefrem fik dem ved at slå en engel ihjel var på sin vis ærgerligt. Det ændrede dog ikke på at Jupiter stadig ikke så dem som væsner man behøvede slå ihjel. De virkede knap så truende.

Han rynkede kort næsen lidt da noget røg dansede i hans retning, inden han sprang op på ryglænet af bænken og lod blikket glide rundt. Uden problemer stod han velbalanceret på det tynde ryglæn. Han rettede så blikket mod ham igen og lagde hovedet på skrå da han denne gang nævnte navnet på ham der ventede derhjemme ved ham. Det fik en klokke til at ringe i hans hoved.. men det kunne vel umuligt være den samme.
" Huh?... Niklaus siger de? " sagde han så kort lidt og hans smil forsvandt et øjeblik, dog vendte det tilbage få øjeblikke efter. " Det minder om en fæl vampyr jeg engang mødte.. " tilføjede han så bare kort med et grin og et træk på den ene skulder.
Han slog sig så tilbage på sporet " Men hey vent.. de kan ikke tage hjem endnu.. det alt for tidligt, hvad kan få dem til at blive? " sagde han så hurtigt og rodede sig i håret. Han håbede et eller andet sted at Harry blev længere - ellers kunne han sikkert finde en måde at få ham til at blive - dog en måde som helt sikkert ville gøre ham endnu mere irriteret.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Søn 6 Mar 2016 - 19:13

Harry stoppede brat op da Jupiter sagde at navnet Niklaus mindede ham om en fæ vampyr han engang kende. Han stod, det kunne ikke være hans Niklaus… denne fyr måtte tale om en anden, eller tage fejl af navnet. Han stod lidt ”denne vampyr… hvad gjorde han ved dig siden han var så fæl?” spurgte han roligt.
Han ville vide om det var Niklaus. Men… det kunne det ikke være! Han ville aldrig være sammen med en der ikke var ældre end Jupiter.
Han mærkede hvordan hans mave trak sig sammen til en knude.

Han hørte det næste Jupiter spurgte om ”altså… jeg kan nok godt blive til en enkelt øl mere… men ikke fleste bemærkninger om alt det der med at dræbe…okay?” sagde han blot og så på ham.

Hans hoved roterede dog stadig omkring Niklaus og denne fyr. Kunne Niklaus virkelig ha’ været sammen med ham her? Nej! Selvfølgelig ikke! Det ville han aldrig gøre. Ikke en der ikke var ældre.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Søn 6 Mar 2016 - 19:23

Jupiter trak kort på den ene skulder " Alle vampyre er fæle.. men ud over det.. Sååå, er det information jeg helst ikke lige føler for at dele ud af.." sagde han så bare kort med et halv skævt smil om læberne. Det var et kapitel i hans liv som meget gerne skulle skylles langt ud af hans hukommelse, også selvom det ikke bare sådan var at glemme. Bare tanken om det fik det til at løbe ham koldt ned af ryggen. Det undrede ham dog lidt, den måde Harry i sekundet nærmest var gået helt i stå. Hans Niklaus var måske en fæl vampyr? Hmm.
" De ligner en der har set et spøgelse? er de okay? " spurgte han så lige alligevel - en sætning han så sjældent i sit liv havde sagt at det kunne tælles på en hånd.

Hans blik hvilede lidt mod Harry før han så bare kort svingede lidt med sine arme i en overvejende bevægelse. " Hmmm... okay " sagde han så lidt med et lille smil før han gik langs ryglænet før han hoppede ned. " Men jeg tror jeg vil have noget andet end en øl denne gang " sagde han så lidt med et kort enkelt nok. Hvis han kunne slippe for at drikke ting han i virkeligheden ikke brød sig om - ville det være. Desuden vidst han jo at der var en del drinks derinde som var super lækre. Det ville sige, fyldt med sukker. " Så vil jeg godt gøre et forsøg på at ikke at tale om at dræbe " sagde han så lidt med et lille grin.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Søn 6 Mar 2016 - 19:36

Harry lyttede til hvad han sagde. Han havde faktisk lyst til at sige ham imod angående det med vampyrer, men det tænkte han ikke så meget over lige nu. Han mærkede bare hvordan alt luft blev taget ud af kroppen på ham. Hvis denne fyr ikke ville tale om det.. så var det næsten med garanti slemt.. og var det så slemt.. så var det Niklaus. Han tog sig lidt til hoved, og hørte hvad Jupiter sagde. Han nikkede bare ”jeg… jeg har det fint jeg trænger bare til at sidde” sagde han og satte sig på bænken. ”det må være fordi jeg ikke har drukket længe” sagde han blot og så ned i jorden.

Han hørte ikke så meget af det Jupiter sagde. Han havde alt andet i hovedet lige nu. Han måtte dog have en ting på det regne før han vidste om det var hans Niklaus der var tale om. Han så på Jupiter ”jeg ved godt du sikkert ikke vil svare mig men…. Misbugte han dig?” spurgte han pludseligt. Han var næsten sikker på at han ville kunne se det ud fra Jupiters reaktion på spørgsmålet. Det var de færreste der bare lige kunne glemme at de var blevet misbrugt seksuelt af en anden mand mod sin vilje.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Søn 6 Mar 2016 - 19:57

Jupiter lagde sine arme over kors før han så bare rystede på hovedet. " Man må ikke lyve... " sagde han så bare kort - lidt som havde han læst det op fra en hellig bog. " De sagde de røg det andet stands for en fantastisk oplevelse, det ligner ikke de er i en fantastisk oplevelse.. " sagde han så bare lidt og lænede sig kort lidt mod bænken med hænderne placeret på ryglænet før han så bare hoppede over og satte sig ved siden af Harry. Han var nu alligevel en lidt forvirrende en.

Jupiter svingende kort lidt med sine fødder før han fulgte en kat med blikket der løb over vejen. Et skævt smil kom frem på hans læber, som dog falmede igen da Harry spurgte hvad han spurgte. Ikke just noget Jupiter havde lyst til at svare på - han fandt et smil frem igen, mest fordi det var en god måde ikke helt at røbe alting - smil kunne gemme på meget. Så med det måtte han forsøge at skjule sin egentlige reaktion, også selvom det måske var en forsinket redning.
Han rettede blikket mod Harry. " Hvad har det af betydning hvad han gjorde? " spurgte han så bare lidt med hovedet vippet en smule på skrå. Han havde ikke lyst til at snakke om det og fortrød nu at han havde nævnt noget med navnet.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Søn 6 Mar 2016 - 20:18

Harry på bare på ham da han sagde at han ikke måtte lyve. Ja det var en løgn han havde det ikke fint sprutten var staget ham til hovedet, og alt dette med Niklaus blev bare ekstra forstærket af at han havde drukket og røget. Han trak på skuldrende over det han sagde med at han ikke så ud til at have det sjovt. Nej det havde han heller ikke. Han ville bare hjem.. og så alligevel ikke. Han var ikke sikker på at han kunne se Niklaus i øjnene hvis han fandt ud af at han havde været sammen med Jupiter.

Harry lagde mærke til Jupiters reaktion, og selvom Jupiter prøvede at rede de med et smil, lignede han bare en der lige havde set et mord. Det føltes som at få stukket en kniv i brystet.. noget han burde vide hvordan føltes da det var sket for ham før. Han så ned ”jeg vidste det….” mumlede han bare for sig selv. Han kunne mærke at han blev rasende. Hvordan kunne Niklaus få sig selv til at være sådan overfor en som Jupiter. Han fik næsten kvalme bare ved tanken om at Niklaus havde haft sex med Jupiter. Om det var Jaloux eller moral der plagede ham vidste han egentlig ikke. Måske var det endda en blanding af begge.

Han vidste bare at han ikke kunne holde ud og se Niklaus nu. Han rejste sig fra bænken ”Jeg har tænkt mig at drikke mig fuld… fuck det om jeg skal være hjemme om 2 timer.. han kan rande mig” sagde han vredt, og gik indad for at finde noget at drikke.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Søn 6 Mar 2016 - 20:39

Jupiter måtte indrømme at han mere eller mindre ikke helt fattede hvad det var der foregik. Harrys humør var da til at falde bag over, over - super forvirrende og ikke til at finde ud af. Han rynkede panden lidt før han så bare rodede sig lidt undrende i håret. Han valgte bare at være stille lidt og lade Harry sige noget, hvis han havde noget at sige - hvilket det ikke rigtig virkede til i noget tid. Harrys tidligere udtryk var nok det der havde været mest forvirrende, men alligevel valgte Jupiter ikke lige at spørge indtil det - selvom han trippede for at gøre det.

" Okay.. stop en halv! de kan ikke bare udspørge mig om ting også afslutte med det uden at uddybe.. " sagde han så bare lidt og rejse sig på bænken med blikket rettet mod Harry. Jupiter tænkte slet ikke langt nok på nuværende tidspunkt til at lægge to og to sammen og selv regne ud hvad der tydeligvis gik Harry på - det var hans hjerneceller for passive til at kunne. Alkohollen var hvad man kunne give skylden for dette. Han fulgte ham med blikket da han rejste sig for at gå ind.
Han lagde sin hånd i sin nakke med et suk, en forklaring var hvad han havde brug for. " Fra en øl til endnu mere fuld, de er i sandhed en gåde " sagde han så bare lidt før han endnu engang hoppede ned fra bænken og smuttede lidt efter Harry, bare lige hvis han skulle risikere at ville svare på hans spørgsmål. Desuden havde Jupiter ikke selv noget imod mere at drikke, om det skulle være i selskab med Harry, sig selv eller en tilfældig herlig danser på dansegulvet, det var ham ligegyldigt. Han var til fest også skulle der vel festes.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Søn 6 Mar 2016 - 21:12

Harry så på ham da han sagde at han ikke bare kunne udspørge ham og så afslutte uden af uddybe ”Du svarede ikke på mit spørgsmål.. så hvorfor skulle jeg uddybe?” sagde han bare en smule fast, men sukkede så lidt opgivende. ”bare glem det, ingen af os har lyst til at snakke om det” sagde han bare.
Han ville gerne vide om det var Niklaus, men ville ikke selv fortælle hvorfor og Jupiter ville gerne vide hvorfor, men ville ikke fortælle. Så det var et dødt løb mellem dem, og de ville helt sikkert ikke komme til at fortælle hinanden det på den her måde.

Han grinte lidt da Jupiter sagde at han var en sand gåde. Han smilede selvsikkert ”ja.. nogle skal jo være det” sagde han blot og gik inden for. Han gik op til baren og fik en øl, og nogle shorts. Han havde tænkt sig at blive fuld! Og han havde tænkt sig at blive her så længe han havde lyst, og så kunne Niklaus bare rande ham et vids sted.
Gad vide hvor mange i denne by Niklaus havde haft som slaver!... Hvor mange af dem han var i lokale sammen med lige nu havde Niklaus været sammen med? Han fik kvalme bare ved tanken! Og han hadet at tænke på det.

Han så p Jupiter, og rakte ham et short ”du ville vide hvad der kunne få mig til at blive?... drik dig fuld sammen med mig!” sagde han blot og tog et short mere. Hvorfor skred han ikke bare fra denne knægt? I stedet for at bruge tid på ham
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Søn 6 Mar 2016 - 21:30

Okay Harry havde fat i noget, Jupiter havde jo sådan set ikke besvaret hans spørgsmål - men det var Harrys reaktion og ord der gjorde at Jupiter ville have ham til at uddybe. " Fair nok.. vi lader det ligge. " sagde han så bare kort med et lille smil. Han havde ikke lyst til at snakke om det, så det smarteste var nok bare at lade emnet ligge og ikke røre det igen.
Dog gik han alligevel og tænkte lidt over det, da det slog ham og hans udtryk ændrede sig en del, som hvis nogen i hans hoved havde præsenteret det indlysende for ham. Dog sagde han ikke mere, emnet var lagt på hylden. I stedet fandt han et smil frem og bevægede sig med indenfor.
At Harry var en gåde gjorde ikke Jupiter noget, han var selv når det kom til sit personlige liv lidt af lukket bog - dette havde dog kommet til undtagelse her til aften. En ting han helt sikkert ikke havde tænkt sig at gentage. Han kunne nu bedre lide sit andet jeg og fest Jupiter ville kun blive fundet frem hvis han var ekstra desperat efter at få lov at komme med til en fest. Han lod blikket glide over baren før det landede mod det som Harry havde bestilt, det så ikke ud af lidt. Men han havde jo sandt nok også netop sagt at nu ville han være fuld - et tonelege der virkede en smule arrig.

Jupiter tog imod shottet og holdt det kort op med et lille smil om læben mans han lod blikket hvile mod dets flydende indhold, dog skævede han så hen over shottet mog Harry. " Ved de hvad... så det det jeg gør! " sagde han så med et lille grin før han skålende løftede shottet mod Harry men drak det så bare. Fik kort store øjne af smagen men satte så bare det lille glas på bordet. Anderledes. " Men også kun hvis det indebære at danse " sagde han så bare og lod et øjeblik sit blik hvile mod dansegulvet - der var intet som at gi den gas på et dansegulv.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Søn 6 Mar 2016 - 22:00

Harry nikkede bare da Jupiter sagde at han ville ligge emnet på hylden. Han havde nu heller ikke fået noget ud af det andet!
Harry ville gerne være fuld, han ville gerne tænke på noget andet. Han ville ikke tænke på hvem i dette rum der havde været sammen med Niklaus. Han var virkelig dobbeltmoralsk, for i dette lokale var det nok ham der havde været sammen med flest. Men det var ikke det, det handlede om lige nu!

Han smilede da Jupiter tog imod shortglasset, og over at han sagde at han ville drikke sig fuld med ham. Det var han nu glad for. Det var så ynkeligt at rande rundt og være fuld alene.
Han tog selv et short mere, og skyllede det ned med mere øl. Han grinte af det Jupiter sagde ”selvfølgelig indebære det dansegulvet” grinte han lidt, og drak lidt videre.

Efter noget tid hvor han havde fået drukket et par øl, og omkring en 10-12 shorts så han på Jupiter. Han tog fat i hans hånd ”kom så… du ville gerne danse ikke?” spurgte han bare og trak ham med ud på dansegulvet. Han dansede med det samme til musikken, og selvom han sagtens kunne finde ud af at se godt ud når han dansede, så var det tydeligt at alkoholen var ramt ind.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Søn 6 Mar 2016 - 22:15

" Yes! " sagde han bare med et smil om læben, da Harry sagde at dansegulvet helt klart var en del af det. Den ene gang han havde danset til aften havde slet ikke været nok og han kunne godt mærke at hvis alt den energi der boblede rundt i hans krop skulle ud, så måtte det blive i dans. Normalt ville han jage for at bruge energi men det var ikke det han skulle til aften.

Han nød et par shots sammen med Harry og en enkelt drink - men så kunne han også mærke at han havde fået mere end rigeligt. Han skulle gerne kunne komme hjem igen når han engang besluttede sig for at forlade festen. Svag drikker var han nemlig så det ville noget, og med den mængde alkohol han havde fået kørt ind var han overrasket over stadig at kunne være til stede. " En dans med dem.. det ville jeg aldrig sige nej tak til " sagde han så bare med et grin og fulgte hurtigt med Harry ud på danse gulvet. Knap så balanceret som hans gang tidligere på aftenen havde været. Især når hvor man pludselig bevægede sig mere end at sidde i en bar - slog alkohollen igennem og den kunne virkelig mærkes. Det stoppede ham dog ikke i at udføre sine danse moves. Ikke at han var super talent for at danse men han kunne da godt - især når kroppen på en eller anden måde bandt sig sammen med musikken og bevæge sig rundt uden egentlig at arbejde for det. Det var fedt.
Jupiter glædede sig allerede til næste gang han skulle drikke. Håbede på det ikke blev en dårlig vane. Han slog så øjnene op da musikken skiftede nummer. " Uh! den er good! " sagde han så med et smil om læben og fyrede den så ellers bare af til nummeret. Jupiter elskede musik - selv alt det nymoderne fis han var blevet præsenteret for efter at have været kommet hertil. Før hen var det live musik om et bål det eneste han havde oplevet af musik verdenen så det var overvældende men fantastisk det hele. Hvis man ikke var helt dumt var det tydeligt at Jupiter var fuld - mere end rigeligt fuld. Flere drinks og han ville dratte om.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Man 7 Mar 2016 - 21:25

Han smilede lidt da det virkede til at Jupiter blev glad over at de skulle danse senere. Han lagde godt mærke til at Jupiter ikke drak nær så meget som ham selv. Men nu skulle der også en del til at gøre en engel fuld.

Da de kom på dansegulvet var der hurtigt nogle af hans gamle kvindelige bekendtskaber der kom over til ham, og begynde at danse op af ham. Normalt ville han nok ikke lade dem gøre det på grund af Niklaus. Men han havde slet ikke lyst til at tænke op ham lige nu. Derfor dansede han da bare med dem. Nåede da også at give et fuldt kys eller to til den ene af dem.
Han stod dog og så på den ene pige, og hviskede noget i øret på hende, og forsvandt lidt efter.
Hun kom tilbage efter et stykke tid, med en drink til dem hver, også en til Jupiter. Harry rakte den til ham, og det var tydeligt at han var fuld. Pigen der havde givet dem drinks, tog fat i Harrys jakke og begynde at trække afsted med ham, og at dømme ud fra hendes lokkende smil, og Harry fulde og fjogede smil, så var det nemt nok at gætte hvad de skulle.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Man 7 Mar 2016 - 22:41

Det var ikke fordi Jupiter ikke lagde mærke til sine omgivelser, men han formåede at danse ind i flere folk, op til flere gange. Han smilede bare skævt hver gang, uden at undskylde, og fortsatte sin dansen. Et par danse partnere havde han da undervejs, men måtte indrømme at han mere eller mindre ikke rigtig bemærkede dem. Han var i sin egen magiske verden af fed musik, snurrende ansigter og følelser han ikke anede hans krop var i besiddelse af - glæde og sådan. Det var ikke noget han følte på samme måde særlig ofte. Det hele ville dog helt sikkert være glemt i morgen.

Hans blik gled et øjeblik hen mod Harry, som havde travlt med at danse med en eller anden pige. Hun var dog væk næste gang Jupiter ofrede øjeblikke på at se mod Harry. Han var i sande populær blandt folk her til denne fest. Jupiter selv kendte kun en enkelt, eller han havde en bekendt som havde inviteret ham med, men ham havde han ikke set hele aftenen. Og ærligt, så undrede det ikke Jupiter, hans ven havde det med at daffe efter at have drukket nok til at holde sig kørende fra sit emotionelle liv.

Jupiter gik lidt i stå da han pludselig fik en drink i hånden, han stod et øjeblik lidt forundret, med blikket rettet mod drinken. Splittet om han burde drikke den eller ej. Dog skimtede han ud af øjenkrogen, at Harry blev stjålet ud af mængden af hende pigen, som vidst var hende der havde været gavmild med drinks. " Hey! Hold it!... De kan ikke bare stjæle ham " sagde han så hurtigt og skulle til at følge efter, da en anden pige dansede ivejen sammen med en fyr som tydeligvis, var klar på mere end dans. Jupiter skyndte sig at vakle uden om. Mest fordi, noget i ham sagde han nok burde stoppe Harry fra at gøre ting han senere ville fortryde. Også alligevel var der noget i Jupiter der sagde han burde være ligeglad. Fyren havde jo selv hjerneceller til at tænke over hans gerninger. Jupiter havde nu alligevel heller ikke lyst til at være SÅ irriterende, så han fulgte ikke efter. Stod tilbage med et lidt betuttet udtryk, tog så bare en tår af drinken, også endnu en. Han ville helt sikkert ende med hovedet over en toiletkumme.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Man 7 Mar 2016 - 23:06

Harry havde absolut for travlt med pigen foran ham til at opfange noget andet. Så det at Jupiter sagde noget opfangede han slet ikke. Han fulgte bare med pigen ind et tomt værelse. Hun skubbede ham ned i sengen, og til at starte med gik det nu også fint. Han smilede selvsikkert og nærmest arrogant da tøsen begynde at smide tøjet. Og han nød da også hvordan hun dansede for ham til musikken.

Men det var nærmere da hun satte sig over ham og begynde at kysse ham, at hans hjerne endelig slog lidt til. Men det var nu ikke fordi han havde dårlig samvittighed! Eller.. måske lidt.
Men det var mere fordi det ikke føltes rigtigt! Han havde ikke været sammen med en pige i meget lang tid, og bare følelsen af hendes alt for små hænder, hendes lille mund, der smagte af en eller anden klam kirsebær lipgloss, hendes lange hår alle vejen. Det hele følte bare forkert. Selv bryster som han ellers var så vild med førhen, de irriterede ham og afholde ham fra at kramme hende ordenligt ind til sig.

Han manglede virkelig den mandlige krop, selvom han nødig ville erkende det. De stærke hænder, den hårde og trænede mave, og de mere rå bevægelser og berøringer. Dette var virkelig et tone off. Til sidste måtte han skubbe hende af, og rejste sig ”beklager.. det går bare ikke”
Hun brummede fornærmet ”så passer det altså?... du er blevet en skide bøsse røv?” sagde hun blot på den mest nedladende måde.
Harry stoppede op, og vende sig mod hende med et hårdt blik. ”bøsserøv?.... skatter du aner ikke hvad du snakker om… skal jeg virkelig vise dig hvorfor jeg ikke tænder på dig?” spurgte han blot.

Han gik over i sengen ved siden af hende, og tog fat i hendes hår, og tvang hende til at se på sig. ”Jeg skal nok vise dig det” sagde han blot.
Pigen troede at dette var en del af en leg, og smilede derfor bare legende til hende. Men dette var alt andet end en leg.

Noget tid efter kunne man høre folk ude i stuen grine, mange hev deres mobiler frem, og filmede og tog billeder.
Harry var kommet ud af rummet sammen med tøsen, og han havde gjort nøjagtig som han havde sagt han ville. Han ville vise hende hvad han var til. Derfor havde han taget hendes top, og bundet hendes hænder på ryggen. Han havde taget hendes G-streng af hende, og bundet den om hendes nakke, så hun havde den i munden og på den måde ikke kunne tale.
Så havde han revet noget af lagnet i stykket, og bundet det om hendes hals, og trak nu afsted med hende ud til hele festen. Han bandt hende til et bord, og så på hende ”pas på næste gang du kalder nogle for bøsserøv” sagde han blot og kyssede hende lidt flabet mod panden. Han vende rundt og stormede ud.

Forbandede tøser! Han havde virkelig brug for at slappe af nu. Han nåede kun lige ud før han tænde en Joint. Han havde stjålet en flaske vodka fra et bord og drak af den direkte fra flasken.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Tirs 8 Mar 2016 - 11:14

Det gik hurtigt op for Jupiter at der ikke blev reageret, på hvad han havde sagt. Det var vel i sidste ende ikke hans problem hvad Harry valgte at bruge sin aften på, om det var private stunder med kvinder der slyngede sig om ham, druk eller dans. Jupiter kendte ham trods alt alligevel ikke rigtig, og havde ikke ansvaret for ham. Det ville også være ironisk at lade ansvaret ligge på skuldrende af Jupiter.
Han skubbede det dog bare til side, og mængede sig ud blandt andre heftige dansere på dansegulvet endnu engang. Dog en beslutning han hurtigt måtte fortryde. Fra det ene øjeblik til det næste, ramte en kvalme ham hårdt i ansigtet, og hans mave slog koldbøtter i et forsøg på at skille sig af med hvad der irriterede den. Forgiftede den.
Han måtte sætte farten op og lade sig haste indlægge på et badeværelset med hovedet hen over kummen, og lade hans krop skille sig af med, hvad den åbenbart mente var farligt.

Hvor længe han havde opholdt sig på badeværelset anede han ikke. Længe nok til at folk hamrede på døren i vrede over ikke at kunne komme derud. Der var vel andre badeværelser i så stort et hus? De var sikkert også optaget. Kvalmen stilnede af, hvilket var til Jupiters overraskelse. Han havde ikke regnet med at skulle slippe for det så hurtigt. Ikke at den var helt væk - det hele snurrede stadig, og han følte sig ikke ligefrem godt tilpas. Men det var meget bedre end hvad han for øjeblikke siden havde følt.
Han fik kastet sig noget koldt vand i ansigtet, for lige at vække sig selv en smule. Skyllet sin mund og følte sig så ellers rimelig klar til at træde ud igen. Han skimtede kort sig selv i spejlet, det var sjældent han så spejle så at se sig selv kunne altid blive en underholdende ting. Dog skyndte han sig bare hurtigt ud da han fornemmede at der skete ting han måtte se. Og sandt nok, lige i det han trådte ind i rummet hvor folk havde samlet sig, med elektroniske dippedutter i hænderne og grin der fyldte hele huset - fik han øje på Harry med en kvinde som tydeligvis havde gjort ham pist. Hvis pist ikke var ordet vidste Jupiter ikke hvad var. Synet af pigen, som på en så ydmygende måde var bundet, fik Jupiter kort til at rynke næsen. Alligevel kunne han ikke helt lade være med at smile. Det var ikke fordi han havde ondt af hende - det var nærmere bare Jupiters blufærdighed som steg ham til hovedet.

Da Harry forsvandt ud, blev Jupiter stående lidt endnu og betragtede folks reaktioner - der gik dog ikke længe før en hysterisk kvinde fløj hen for at hjælpe den bundne pige. Tydeligvis en veninde. Efter lidt begyndte folk at spræde sig ud igen, alle med delte meninger om hvad der lige var sket. Nogle på Harrys side, andre på pigens side - også var der dem som bare for helt utrolig forvirrede og kun grinte fordi de ikke anede hvad de ellers skulle gøre.
Jupiter sprang udenfor, kort ved at vælte over dørkammen - men selvfølgelig med et smil om læben, og fik hurtigt øje på Harry, som endnu engang havde fat i sådan en joint. " 10 point! fra mig.... bøsserøv " sagde han så bare med et lille grin, selvfølgelig var det sidste kun for sjov og det håbede han da Harry kunne se - men man vidste jo aldrig. Han svingede kort lidt med sine arme, før han skævede mod flasken Harry havde i hånden. Mere alkohol, hvor meget kunne den fyr drikke?
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 8 Mar 2016 - 14:41

Harry var virkelig pist! Han var ikke bøsse!... Det var bare nu engang sådan at han ikke længere tændte på de der små trunter! Han tændte ikke på dem, fordi han vidste det ikke ville blive hårdt nok! Jo han kunne sagtens være hård nok, men det ville de der tøser slet ikke kunne holde til.
Han tog sig til hovedet. Han var virkelig blevet ødelagt efter at han havde mødt Niklaus. Nu kunne han fanme ikke engang knalle en eller anden trunte uden at kede sig.
Han drak noget mere af vodkaen da han hørte Jupiter bag sig. Han vende hurtigt rundt, og grab fat i Jupiters krave ”jeg sagde til dig jeg ikke orkede dit pis…. Så hold kæft eller forsvind” sagde han blot i en vred tone. Han slap Jupiter, og satte sig over på bænken. Og det var tydeligt at se i hans udtryk at han både var fuld, skæv og sur.

Han fortsatte dog alligevel med at hælde vodkaen ned. Problemet for ham var, at han ikke have en opkast refleks! Han kunne ikke bare kaste op og få alkoholen ud af kroppen. For hans krop healede for hurtigt. Og det ville sige at hans krop rensede den for alkohol hurtigt. Derfor kunne han nå at blive vanvittigt fuld, men derfra så skulle han bare fortsætte med at drikke for at holde den kørende. Ellers ville han kun blive mere og mere ædru meget hurtigere end andre ville.

Han sad lidt, vende så blikket op mod Jupiter. ”hvad så han overhoved i en splejs som dig?.... du jo kun et barn” sagde han mens han lod hovedet hænge lidt igen. Han tog sig til hovedet ”hvorfor lige dig….” brummede han bare med en mere nedtrygt stemme end den var vred
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Jupiter Tirs 8 Mar 2016 - 20:00

Jupiter bed sig i læben for at holde et grin tilbage da Harry greb fat i kraven på han. Det skræmte ham ikke specielt. Faktisk så var Harry ikke specielt skræmmende, især ikke efter at Jupiter havde fået afvide at han var en engel. Han rettede kort lidt på sit tøj da han blev sluppet igen men grinte så bare kort lidt. " Slap af Harry.. de får det hele til at virke som om verden er ved ende " sagde han så bare lidt med et lille smil.

Han blev dog stående lidt, uden at famle hen og sætte sig ved siden af ham på bænken. Det var der ingen grund til at gøre lige nu. Desuden følte han at det var en super dårlig idé at bevæge sig alt for meget rundt - hvis nu kvalmen skulle byde sig igen, hvilket slet ikke ville være en god ting. En gang på toilettet havde været rigeligt.

Han rynkede kort næsen lidt ved Harry ord. " Hn?.. " et undrende udtryk spredte sig over hans ansigt før han så bare trak på skuldrene. " forsøgte at slå ham ihjel.. uheldigvis på en dag med dårlige reflekser.. også selvom at som vampyrjæger er det ingen undskyldning.. " siger jeg så bare og står med et lidt fascinerende blik ud i luften. " well.. ville ellers godt have udstillet hans hoved på pind... mhh " griner kort lidt, men ryster så tankerne ud af hovedet og retter min opmærksomhed mod Harry igen. " men de kan nu altså ikke tillade dem at være sur på mig over det.. " sagde han så bare lidt. Det ville ikke være helt fair. Jupiter havde jo ikke ligefrem selv valgt hele den situation og ville da med glæde spole tiden tilbage for at undgå den. Dog ville han endnu hellere spole tiden tilbage og slå vampyren ihjel med det samme istedet for at trække tiden ud.
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: ♫ I will steal your drink and there is nothing you can do about it! (Harry Jepsen)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum