Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Red hiar, Pale skin. It most do something.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Red hiar, Pale skin. It most do something.
Andréa De la Croix III
Herre gud, det her bliver nok den værste emnesøgning i længere tid. Jeg har haft lang pause fra de danske forum da jeg havde bruge for finde ny energi, så derfor har ikke haft fokus på mit dansk i næsten et år. Så stavefejl og grammatiske fejl er nok et plus i min bog, men hvis folk kan leve med at jeg er vild dårlig til dansk så det vil bare plus i min bog.
Jeg er en plot spiller, derfor forventer jeg lidt at mine partner har en ide om hvad de gerne vil emne om da jeg ikke er specielt begejstret for plot løse emner. Jeg har en lille forventning til mine parter, da jeg helst vil have svar med længde. Så mit minimum er 200 ord, det er ikke specielt meget, plus de fleste skrive programmer kan hold tal for en. Jeg er ikke krævende når det kommer til grammatik og den slags, for jeg er selv dør til den slags så skrivefejl betyder ikke det store hos mig lige nu. Men nok om mine krav, lad os tag hul på Andréa.
Andréa er mystisk vampyr, hun er omkring de 900 år gammel. Hun tilhører ventrue vampyr klanen, og hun de tredje barn af Mathéo De la Croix. Andréa stammer fra en nordisk familie, hun var blot 23 år gammel da hendes vej krydssede med Mathéo. Hun valgte selv sin skæbne som vampyr, og hun var sammen med De la Croix klanen i godt 300 år før at hun valgte at forlade klanen. I lidt over 600 år har Andréa været på egen ben, hun møder stadig andre medlemmer fra De la Croix klanen. Men for det meste holder hun sig for sig selv, da hun gerne vil opleve verden på egen hånd. Hun er utrolig dygtig til at tilpasse sig den verden som hun lever i, de fleste vampyr som der møder hende har tit svært ved tror at Andréa er ældre vampyr da hun ofte opføre sig mere som en nutidig vampyr. Hun er tålmodig, klog, varsom og måske lidt for perfektionistisk, da hun en slags vampyr OCD.
Hvad søger jeg?
De la Croix: Jeg tænker at det kunne være interessante hvis der var andre De la Croix klan medlemmer i Di Morga, da Andréa godt kunne bruge både ældre og yngre familie medlemmer.
Afkom: Det kommer nok ikke på tale med det samme, men jeg kunne godt se Andréa som en skaber for en vampyr. Det kan både være en fra hendes fortid, eller en fremtidig skabning. Begge dele er tiltalende med tiden.
Venner, fjender og det der: Ja alle de klassiske relationer, dem som vi alle samme har med i vores søgning.
Andre ting: Ja alt andet er sådan set også en mulighed, så fyr løs også kan vi altid snakke om det.
Gæst- Gæst
Sv: Red hiar, Pale skin. It most do something.
Hej
Jeg er frisk på et emme med dig og tænke at de skulle bliv til afkom, hvis du selvfølgelig er frisk på det
Jeg er frisk på et emme med dig og tænke at de skulle bliv til afkom, hvis du selvfølgelig er frisk på det
Bjørn- Highly competent (Rank 12)
Antal indlæg : 603
Det kunne godt blive til en fremtidig mulighed, ikke at Andréa bare sådan lige forvandler ham med det samme. For den slags vampyr er hun ikke, hun er meget perfektionistiske med at det skal være på det rette tidspunkt og der skal være hvis relation mellem hende og hendes afkom før at hun sætter tænderne i ham. Men hvis det frister kan vi godt snakke om muligheden for en forvandling?
Gæst- Gæst
Regne heller ikke med at det var her og nu at han bliv det, synes godt at vi kan snakke om muligheder for en forvandle
Super, skriv gerne et PM også kan vi snakke om det derover.
Gæst- Gæst
Oka, skrive en om ikke så længe
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus