Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
the synthetic girl EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
the synthetic girl EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
the synthetic girl EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
the synthetic girl EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
the synthetic girl EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
the synthetic girl EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
the synthetic girl EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
the synthetic girl EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
the synthetic girl EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
the synthetic girl EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

the synthetic girl

Go down

the synthetic girl Empty the synthetic girl

Indlæg af Gæst Tors 6 Okt 2016 - 17:49

*klukker muntert* Nu hvor Ophélie er ved at tag form, tænkte jeg at det var på tide at jeg kom med en plot søgning til hende. Jeg vil dog gerne have lov til sige at jeg søger folk der kan skrive med længde og at du gerne må være kreativ da jeg ikke hold lang samtale emner ud i længden, det dræber desværre min lyst til forsætte emnet. Når det kommer til faceclaim skal avataret helst være menneske og ikke anime, sorry jeg intet imod at folk bruger anime billeder jeg har bare svært ved forstille mig en tegnet person sammen virkelige person. Jeg er ikke specifik kræsen når det kommer stavning og grammatik, bare jeg kan læse hvad der stå. Så er det fint :)


the synthetic girl Tumblr_nwl75fiK4E1rj9gfno2_500


Ophélie var en impulsive ide fra min side. Jeg havde faktisk andre tanker med hende, men så syns jeg at ville være sjover at skabe en race som der ikke var set før i Di Morga. Ophélie er et krys mellem syntetisk teleologi og menneske DNA, hun udvikler sig konstant og hurtigt. Hun er et menneske dominant, da hun har overlegen intelligens plus overnaturlige evner. Hendes intelligens gør hende dog psykisk ustabil, hun har udviklet en psykopatisk tendens som hjalp hende med flygte fra det institute som der skabe hende.

Der søges lidt at hvert til hende, men det vigtigste er beskyttelse eller en person som der kan tag sig af hende. Ophélie har nemlig ingen ide om hvordan at livet forgå nu hvor hun ikke længere er i fangeskabe, har hun svært ved betro sig til andre. Hun har ingen færdigheder rent socialt, da hun var til leve med folk som troede at hun kunne kalde for venner. Men disse mennesker var der blot for eksperimenter med hende, og derfor kendte hun aldrig rigtig disse mennesker. Hun har derfor brug for møde et menneske eller to som der kan give hende et godt skyld på livet, da hun levet liv i stor isolation. Fundnet.

Det kunne personlig være interessant hvis der begyndte at dukke jæger op i Di Morga, disse jæger kan både være mennesker eller væsner som der blev hyret til skulle bringe Ophélie tilbage til Belgien og til institude som hun kom fra. Hun har dusør på sig, enden skal hun tilbage levende eller død. De som jager hende skal naturligvis være stærke, de har viden om hvad Ophélie er og hvad hun er stand til gøre. Og det blot et lille plus hvis de sætter hende på plads før at tag hende tilbage til institude.
 
Kærlighed er ikke en ting som Ophélie søger i øjeblikke, hun er demiseksuel og hun derfor svært bed binde sig til andre på et mere intimt punkt. Så bare lad være med forslå kærlighed lige nu.

Eller er der fri lege, alle muligheder er velkommen. Jeg vil gerne udvikle Ophélie så meget som mulig. Så skrive endelige hvis en anden ide popper op :)      
 


Sidst rettet af Ophélie Tors 6 Okt 2016 - 22:48, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Jonas Tors 6 Okt 2016 - 18:46

Jamen dog, hvad har vi så her?

Jeg vil gerne sætte Jonas her til rådighed, hvis det altså kunne friste. Han er lidt en tricky en, specielt eftersom at det er et stykke tid siden, at jeg sidst havde gang i ham, men han burde gerne kunne virke endnu.

Jeg kan ikke just se ham som værende en af jægerne, men noget brummer i baghovedet om, at han kunne være en beskytter. Han er en gammel(meget gammel (hidtil den ældste i Di Morga)) djævel, hvilket også gør, at han ikke helt er så ivrig som en 'nyfødt' djævel. Med det sagt har han skam stadig smag for kaos og nysgerrighed over, hvor han kan skabe det for sine egne fornøjelser. Af den grund forestiller jeg mig faktisk, at han kunne finde på at samle hende op.

Hvis du skulle være bekymret, så tænker jeg ikke, at det skulle være noget problem for mig at overholde dine krav.
Jonas
Jonas
Novice (Rank 1)

Bosted : Han bor i en moderne lejlighed nær stranden La Plage.

Antal indlæg : 6


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Gæst Tors 6 Okt 2016 - 19:05

Helt sikkert :D

Jeg tror godt Jonas og Ophélie kunne spinde sammen, om ikke andet kunne de altid have nogle gode samtaler og måske et godt venskabe ved siden af. Men jo jeg godt se Jonas i den rolle, som hendes Guardian selv hvis ikke helt var den Guardian som hun havde forvente. :)
Ophélie har så ikke magisk viden, men hun ved godt at der eksistere mere mellem himmel og jord, det hun jo selv opdaget med hende telekinetisk evner så hun vil sikkert være nysgerrig når det kommer til møde en anden race end et menneske.

Jeg forguder dit avatar valg, by the way :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Jonas Tors 6 Okt 2016 - 19:13

Så hun kender ikke særlig meget til den magiske verden, huh? Huhuhuh, det skal nok bliver interessant så. Vil måske ikke kvalificere Jonas som den bedste til jobbet, men han er skam heller ikke den værste. Han ved bestemt en ting eller to(hvis ikke for meget i nogle situationer).
Det skal lige siges at han måske ikke vil være den mest behagelig person at være omkring i starten, da han nok vil se Ophelie som et interessant lille kræ, frem for en hjælpeøs tøs. xDD

Oh stop it you. You're making me blush.. :i
Jonas
Jonas
Novice (Rank 1)

Bosted : Han bor i en moderne lejlighed nær stranden La Plage.

Antal indlæg : 6


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Gæst Tors 6 Okt 2016 - 19:55

Hun er vokset op i fange skabe, så hun har ingen viden om hvad der lever ude i den store verden. Den eneste tid hun havde udenfor var da hun var helt lille, men efter hun blive større blev hun lukket inde af ren sikkehed. Det er helt fint hvis han ikke er den bedste, hun er nok heller ikke det meste ideelle væsen som man kan bruge sin tid på.
Kræ xD Do not say that to her face, hun kommer til ligne et fortabt lam xD Ej hun kan godt passe på sig selv, hun prøver bare undgår det så hun ikke bliver fanget igen.

But Rick Genest is a beyond good looking man <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Jonas Fre 7 Okt 2016 - 9:25

Jamen, så er de da næsten et perfekt match! xD

Hvordan og hvorledes vil det så være mest optimalt for dem at støde ind i hinanden? At han hapser hende midt i en flugt på den ene eller anden måde, eller har du nogle ideer??
Jonas
Jonas
Novice (Rank 1)

Bosted : Han bor i en moderne lejlighed nær stranden La Plage.

Antal indlæg : 6


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Gæst Fre 7 Okt 2016 - 10:11

Jeg tænker at det var en god ide, at hun var på farten da hun løber ind i Joans? En jæger måske, eller måske kunne det bare være hende egen paranoide hjerne som der fot hende til tro at der en eller anden efter hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Jonas Tirs 11 Okt 2016 - 21:26

Yea! Og derefter kunne Jonas lade som om, at han ud af bekymring tager hende med sig, for at holde hende i sikkerhed, for hvem end der jager hende - legit jæger eller paranoia.
Jonas
Jonas
Novice (Rank 1)

Bosted : Han bor i en moderne lejlighed nær stranden La Plage.

Antal indlæg : 6


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2016 - 22:04

Eller begge, hun er en "smule" sindsyg.

Beklager ventetiden, men min RP blog på tumblr gik en smule amok. Så jeg var nød til vende mit syn over imod den, og pas den. Men jeg prøve på være mere aktive i nærmer tid x.x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Jonas Tors 3 Nov 2016 - 21:54

Begge? Hvordan forestiller du dig det foregå? xD At hun startede ud med at blive jagtet, men da de gav op, fortsatte hun i panisk tro om, at det blev ved?

Det går squ nok. Jeg er selv ikke den mest aktive, må jeg være ærlig og sige.
Men jeg burde nok krydse overvågelse af emnet af, for havde slet ikke set, at du havde svaret.....
Jonas
Jonas
Novice (Rank 1)

Bosted : Han bor i en moderne lejlighed nær stranden La Plage.

Antal indlæg : 6


Tilbage til toppen Go down

the synthetic girl Empty Sv: the synthetic girl

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum