Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Just a girl..
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Just a girl..
O: well træer, buske, søen, sådan..
S: Søen.
V: køligt, med en let vind.
Hazelins stod nede ved søen og betragtede vandet, overfladen var oprørt pågrund af vinden, så der var hele tiden en masse små bølger, det så ret pænt ud, hun holdt meget af søen, nok også derfor hun havde været så glad for at finde et lille hus, kun få hundrede meter derfra, det gjorde at hun kunne komme ned til vandet, så snart hun ville det.
En spinkel hånd gled op i det lyse bølgede hår, og smed det ned over den ene skulder, så det nu hvilede nedover hendes fyldige barm, og mave. Denne aften havde hun en lyseblå top på, der var ret nedringet og stram, en sort cardigan udover, og et par hullede lyseblå jeans,. Samt et par varme sorte støvler. egentlig generede kulden hende ikke rigtigt, men hun var jo nød til at klæ sig bare lidt som de fleste andre ville disse kolde måneder.
Blidt lod hun hånden holde om den sølvmedaljon hun havde om halsen, den betød også meget, selvom der endnu ikke var noget i den, og hun ikke anede hvor hun havde den fra. Men bare det at.. ja at man vidste den var der, og at hun kunne pille ved den hvis hun ville.
Hånden bevægede sig i en rolig bevægelse, hvilket fik en vandstråle til at rejse sig ude på søen, hun satte sig og hold strålen, der nu bevægede sig vidt udover søen, og dannede flere og flere mønstre, et svagt smil fandt vej til hendes røde læber, hun elskede at lege med vandet, nu var hun jo også mest en vandaspara, men der var da også andre ting hun godt kunne li.
Dog savnede hun lidt selskab, det ville have været rart at kunne snakke med nogen lige nu, desværre så det ikke rigtigt ud til hun kunne få selskab, uden at vide hvorfor, virkede det som om de fleste undgik hende.
Hazel- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1018
Sv: Just a girl..
" Godaften " sagde han med en blid stemme inden han stillede sig bag hende " Hvad laver en smuk ung kvinde som dig her ude? og så alene?" spurgte han og smilte kort for sig selv inden han gik op på siden af hende og så udover søens vand og lagde mærke til vandet der lavede de mønstre
Gæst- Gæst
Tankerne fløj let deres stille gang om hende, langt væk følte hun sig indeni, tænkte på en masse ting, en masse underlige ting. Derfor fik hun noget af et chok da der pludselig lød en stemme lige bag hende, vandet faldt med et plask ned i søen igen, og hun rejste sig, vendte sig tøvende om mod ham, tænk at hun havde ladet en list sig ind på hende, hvor dum kunne hun dog være.
Tænkende lod hun den spinkle hånd løbe gennem sit naturligt lyse hår. "Åh... jamen godaften.. Hvad jeg laver herude? jeg bor et stykke herfra og.. ja jeg kan bare godt li vandet" smilte hun og bed sig en anelse i læben, hun holdt jo meget af vandet, og det var rart bare at være nær det.
"Hvad får dig til at tro jeg er alene?" spørgsmålet blev stillet på en drilsk måde, og et svagt legende glimt kom frem i hendes øjne. jovist var hun alene, hun var ikke sammen med nogen, ikke nu, havde ikke rigtigt nogen venner, og da slet ikke en kæreste, hvem gad egentlig også være sammen med en nymfe som hende, ja det kunne hun nu ikke lige se.
"Hvad laver du selv herude? helt alene?" smilte hun let og lod langsomt armene glide over kors, hun slappede lidt mere af nu, hvor flovt at være blevet så forskrækket at hun helt havde tabt koncentrationen om vandet, men ja.. sådan gik det nu bare en gang. De intense dybtblå øjne hvilede på ham, han var ikke en hun havde set før, men han virkede da okay sød.
Gæst- Gæst
'tja.. Jeg har ingen andre steder at bo, og ingen til at passe på mig, så må jeg jo passe på mig selv ikke, og ja.. Alsa sådan er det jo bare, jeg har godt hørt der er en masse Onde folk her omkring, men hvad skal jeg næsten gøre' sukkede hun opgivende og så ud mod vandet, lod langsomt hovedet glide tilbage på plads, så det ikke længere lå på skrå, hun syntes egentlig han var meget venlig, måske.. Eller også spillede han bare venlig.
'så..du gør mig alsa ikke ondt? Skal jeg virkelig stole på en der lige har advaret mig mod at stole på nogen? Er det ikke lidt selvmodsigende?' spurgte hun blidt og pillede ved sit lange hår. På den ene side ville hun gerne lære ham mere at kende, men hun vidste ikke om han overhovedet gad at de på hende så længe endnu.
'mit navn er Hazelins.. Hvad hedder du?' spurgte hun blidt og gik langsomt lidt væk, og satte sig på en sten. 'vil du se mit ynkeligere lille hus.. Det falder nok ikke sammen af endnu en person.. Håber jeg' sagde hun lavt og så pludselig lidt usikker ud, hun vidste egentlig ikk hvor meget mere det hus ville klare.. Men som sagt havde hun ikke andre steder at gå hen, så hun blev bare der, nær skoven.
Gæst- Gæst
"mit hus er alligevel så genne koldt altid pågribe af masive huller at jeg højst sandsynligt aldrig får varmen der" grinte hun for sig selv og så en anelse ned i jorden, hun skrabede lidt med foden i jorden, var hun virkelig ved at falde for den flirte de stemme, hvor dum kunne hun være, det var ikke noget hun lige havde planlagt.
"hvorfor flirter du sådan med mig?" smiæte hun lidt genert og fulgte efter ham, lod armene glide om hans nakke og smilte lidt for sig selv "du må da gerne varme mig, hvis du har lyst" drillede hun blidt og bed sig kort i læben, den røde læbe blev for en stund hvid.
Tit gik der hul på hendes læbe fordi hun fik bdt hul i den, men det var bare blevet en rigtigt dårlig vane, som hun ikke kunne finde ud af at holde op
Med igen.
"hvad hedder du?" gentog hun lidt efter, ville gerne vide hans navn, det var mest rart, når nu han kendte hendes. " jeg tror nu du bliver træt af at beskytte en som mig, men for en aften skader det vel ikk" smilte hun med et skuldertræk, mon han boede her i nærheden siden han kom ned til den her sø, hun havde aldrig mødt andre hernede nok også derfor han havde forskrækket hende sådan.
Gæst- Gæst
"jaa jeg er en nymfe.. Du har helt ret, netop derfor burde du blue træt af at passe på mig ret så hurtigt" smilte hun og bed sig kort i læben, inden hun tog ham med hen til sit hus og med ind. Selvom det så lidt faldefærdigt og utæt ud, havde hun da prøvet ay gøre det så hyggeligt som hun nu kunne.
"vil du have kaffe? Jeg er bange for jeg ikke har så meget at byde på søde Shiro Noir" sukkede hun mildt og trak på skuldrene, hun gøs ganske kort, der var nu ret koldt, men pengene var få så hun levede med det.
"bor du langt herfra?" smilte hun mildt og gik ud og gjorde noget kaffe klar, hun trængte i hvert fald til noget varmt at drikke, det var jo op til ham om han ville have det, måske kunne han ikke en gang li kaffe.
Gæst- Gæst
"jeg kan godt lave kaffe uden hjælp, men jeg skal nok lade dig vide hvis jeg har brug for det, måske kunne du smide overtrøjen også lige ordne et par hullet i taget?" drillede hun blidt og grinte for sig selv, hun lod hovedet glide på skrå og så ham i øjnene, vidste ikke helt om hun turde gå med på hans leg.
"sys du jeg er smuk? Hvor er det ssødt af dig.. Jeg er smigret " smilte hun blidt og gik lidt væk, hældte kaffe i kanden og tog to kopper,.
"puha en villa? Også er jeg så fræk at smide dig herind i min faldefærdigt hytte, med hullet overalt" grinte hun og himlede med øjnene om sig selv, det virkede så mærkeligt, han lignede ikke som sådan en der havde en masse penge, i hvert fald var han ikke arrogant.
"du må vise mig din villa en dag så, jeg vidste ikke der lå en her omkring" smilte hun roligt og pillede ved sit hår, satte kopperne på den vakkelvorne stuebord. "drikker du noget i din kaffe?" spurgte hun mildt og stoppede op ved ham, kun få cm fra ham, hun frøs virkelig meget, og han var dejligt varm.
Gæst- Gæst
"jeg plejer alsa ikk at.. At gøre sådan noget med folk jeg lige har mødt.. " mumlede hun ganske lavt og så ned i gulvet, hun følte sig en anelse ond, lidt billig oz, men bare fordi de stod sådan betød det jo ikke nødvendigvis noget, gjorde det vel?
"jeg vil gerne se dit sted en dag.. Det er sikkert fint, i forhold til mit" grinte hun opgivende, lod armene hvile om hans nakke, og gemte sig ind mod ham, hovedet hvilede mod hans skulder, øjnene var lukkede, hvor var det dejligt.. Så dejligt varmt. Hun var så træt af at fryse.
"okay, så.. Intet i kaffen, det er iorden" mumlede hun smilende og åbnede derefter til sidst øjnene og trak sig lidt modvilligt væk fra ham, gik hen og hældte noget kaffe i begge kopper og lukkede så kanden igen og smilte en anelse for sig selv.
Gæst- Gæst
De blå øjne lukkede sig langsomt, hun bed sig en anelse i læben, lod hovedet glide en anelse på skrå "bider du mig nu? Jeg at hørt dæmoner spiser kød" hviskede hun og smilte lidt, vidste ikke om han kunne finde på det, vidste ikke om det var et led i en snedig plan.
"hvorfor vil du blive hos mig? Jeg har ikke gjort noget for dig" hviskede hun lavt og smilte lidt for sig selv, hun havde ikke lyst til at han gik, det var så dejligt at han var der, blidt smilte hun igen "det ikke nemt at finde et andet sted når man ikke har noget arbejde og dermed ingen penge" hviskede hun og vendte sig om mod ham, lod fingrene løbe gennem hans lange hår.
"jeg fryser altid.. Det ikke noget der genere mig rigtigt mere faktisk.. Mest nu hvor jeg kan mærke hvor dejligt varm du er" mumlede hun lidt genert og så ned i gulvet, hun kunne ikke forstå det, var hun virkelig faldet for ham, en hun knapt kendte.
Gæst- Gæst
Blikket fulgte ham da han slap hende "årh fik jeg dig til at fryse? Det må du alsa undskylde, det var ikke med vilje" mumlede hun lavt og nikkede lidt, gik med ham hen og tog sin egen kaffekop som hun tog en tår af, det var skønt, hun havde altid været meget god til både mad og drikkevarer, så forhåbentlig kunne han godt li hendes kaffe.
Kaffen var lige ved at brænde hende fordi hun ikke var hurtig nok til at synke, bo sammen med ham? være tæt på ham hver eneste dag, det lød som en drøm, det ville være så fantastisk.
"mener du det? Men jeg kan jo intet give dig? Jeg... Jeg vil meget gerne bo hos dig.. Men kun hvis du er sikker.. Jeg skal nok hjælpe til hvis det er" mumlede hun forsigtigt og betragtede ham, hun satte sig stille på den kolde sofa og smilte genert til ham,.
Gæst- Gæst
"hvor er du sød Shiro.. Du kender mig knapt nok.. Og alligevel vil du gerne passe på mig, jeg har aldrig haft nogen til at passe på mig" mumlede hun blidt og så ham i øjnene, hun lod let blikket hvile ind i hans øjne, og smilte så igen, blikket gled dog ned til hans hånd der nu fjernede hendes kop og satte den hen på sofaboedet sammen med hans egen kop.
Mærkede varmen fra ham da han trak hende ind til sig, blidt lod hun armene hvile om ham, hun bed sig mildt i læben som så mange gange før denne aften og bandede indvendigt, da hun mærkede den velkendte varme i kinderne, der nu betød at hun rødmede igen.
"jeg sagde jo at jeg altid var kold.. Utroligt du ikke fryser" smilte hun og hvilede endnu en gang hovedet på hans skulder, hendes hænder gled op i hans hår, som hun let begyndte at pille ved i små totter, tænk at føle sig så tryg sammen med en hun ikke rigtigt kendte, hun vidste ikke en gang om han havde en kæreste, han kunne også være gift, men det generede hende ikke lige nu, han vidste jo nok hvad han gjorde.
"hvad laver du egentlig? Jeg mener.. Arbejder du med noget?" spurgte hun mildt lidt efter.
Gæst- Gæst
"jeg havde ikke troet nogen gad at passe på mig sådan et sted som det her.. Den første dag var jeg ved at blive myrdet, fordi jeg ikke lige havde opfattet der var krig, siden har jeg Mest opholdt mig her.. Gemt mig.. Jeg kan sagtens slås det er ikke det.. Men det ligger ikke til min natur at opsøge det" sagde hun stille og bed sig kort i læben, andre ville nok have kæmpet efter sådan noget, men det gjorde hun ikke.
Blikket hvilede på ham som han snakkede igen, let lod hun fingrene glide over hans ar og smilte lidt forsigtigt "kan du godt li det? At.. Være lejemorder og sådan, eller er det mere.. Noget du skal?" spurgte hun tænkende, hun brød sig ikke om at han gjorde det, men på den anden side ville hun ikke dømme folk på hvad de lavede, så længe de selv syntes om det. "er det så sådan noget med der kommer en hjem til dig og siger du skal myrde en bestemt person?" hun virkede som altid dybt nysgerrig, måske var det oz ligeså meget fordi hun aldrig havde mødt en der arbejdede med det.
Gæst- Gæst
"Det.. det ikke noget jeg forstår mig på.. alsa det med at være lejemorder og.. vampyrjæger, jeg forstår det ikke helt.. men jeg kan godt forstå du er det.. ja alsa fordi at de myrdede din kæreste, vampyre.. de er nogle frygtelige væsner, de myrdede også alt jeg kendte, det var derfor jeg kom hertil, jeg var den eneste der nåede væk" sukkede hun og pillede ved hans fingre.
"Så.. så de opsøger dig og så finder i bare på en pris? det vel egentlig meget nemt.. jeg vil ikke sige jeg bryder mig om det du laver, men jeg kan godt leve med det.. så længe du liige skåner mig, hvis nu en vil have mit hoved på et sølvfad" grinte hun stille og bed sig hårdt i læben, hun så ham stille i øjnene,.
Langsomt trak hun sig tilbage og satte sig med front mod bordet og så tøvende ned i sin kop, hvad lavede hun dog.. hun burde slet ikke stole på ham, men hun kunne ikke lade være, noget over ham gav hende bare.. bare lyst til det, hun kunne ikke få sig selv til at gå væk fra ham. til at be ham om at gå, det havde hun nu heller ikke lyst til, svagt smilte hun og så tilbage på ham.
"Inden min familie blev myrdet, blev jeg forlovet, de ville have jeg skulle gifte mig med den stærkeste i den landsby vi boede i, jeg havde bare ikke lyst,.. han var ikke særlig sød ved mig, så da hele byen blev brændt.. tog jeg mig selv i at tænke at, at nu behøvede jeg ikke gifte mig med den idiot.. nu føler jeg mig ond over at tænke sådan" hun tav lidt, og pillede ved sin medaljon med den lille amatyst i midten,. "Har du egentlig et værelse til mig? eller skal jeg sove hos dig?" spurgte hun mildt og satte sig hen til ham igen, hun smilte og hvilede hovedet mod hans skulder, stille lukkede hun øjnene, "jeg kan godt li du er så varm" sukkede hun for sig selv, hun lod igen hånden glide over hans ar, "hvordan fik du det?" spurgte hun til sidst og så op på ham, med et nysgerrigt blik.
Gæst- Gæst
"Alle i min by blev tvunget ud i ægteskab.. uanset om de ville de eller ej, min søster blev holdt fast af to mænd så hun ikke kunne flygte under cermonien, jeg var så bange.. mændede var jo ligeglade med oz, vi skulle bare makke ret, og.. jeg kan skam godt følge regler, men jeg er jo en aspara, det ligger til min natur at gøre som jeg selv sys," sagde hun stille og smilte lidt for sig selv, sandt at sige, havde hun aldrig mødt en der gad høre på hende som Shiro gjorde, og det var virkelig dejligt.
"tror du at du kan det? hjælpe mig af med den frygt for ild jeg har? det ville virkelig være fantastisk.. jeg er så træt af at være bange for det" mumlede hun og hvilede hovedet på hans skulder,. "Man skulle ikke tro du kunne blive varmere end det her, men det må da være meget rart ikke?" spurgte hun blidt og så op på ham.
Et grin begyndte at komme frem fra hendes læber og hun smilte til ham, "Det kommer da også an på om du har lyst til jeg ligger hos dig? jeg vil ikke være til besvær" smilte hun og pillede ved hans fingre,.
"Jeg er ked af at han myrdede hende.. alsa din kæreste.. Men jeg er sikker på du gjorde dit bedste for at passe på hende" sagde hun mildt og lod de blå øjne hvile ind i hans blik, hun strøg kort hånden gennem sit lange hår. "Jeg vil.. lige pakke de få ting jeg har så" sagde hun mildt og rejste sig langsomt.
Efter godt 10 minutter, havde hun en kuffert i sin hånd som hun stilte henne ved døren, det var ikke meget hun havde, slet ikke tøj, hun havde max 3 kjoler og det var faktisk det, udover det hun havde på. ellers var der bare nogle bøger i kufferten,. Hun gik hen og satte sig ved hans side igen, og smilte lidt "Er kaffen for stærk?" spurgte hun tænkende og bed sig en anelse i læben.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]