Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Går rundt og keder mig...(Brendon)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Går rundt og keder mig...(Brendon)
Tid. 12.34
Sted. High school Di Morga
Omgivelser. En masse mennesker der leger og er på ved fra/til time
Dato 7 Juni
Vejr. dejlig solskine
Ester gik rundt ude i skole-gården. Hun var ny og kedede sig lidt/meget. Hun smilte til allle dem der kom forbi, men de inurede hende bare.
Hun kiggede rundt. Så satte hun sig op af en mur og åbnede en bog. De havde den for i dansk til næste dag så det var bare med at få læst. Hun læste og læste mens hun stadig kedede sig meget for bogen var mega kedelig...
Sted. High school Di Morga
Omgivelser. En masse mennesker der leger og er på ved fra/til time
Dato 7 Juni
Vejr. dejlig solskine
Ester gik rundt ude i skole-gården. Hun var ny og kedede sig lidt/meget. Hun smilte til allle dem der kom forbi, men de inurede hende bare.
Hun kiggede rundt. Så satte hun sig op af en mur og åbnede en bog. De havde den for i dansk til næste dag så det var bare med at få læst. Hun læste og læste mens hun stadig kedede sig meget for bogen var mega kedelig...
Gæst- Gæst
Sv: Går rundt og keder mig...(Brendon)
Solen stod jo højt oppe på himlen, det var jo også klart når klokken var den tid hvor solen stod højt. Det var en af de dage hvor et menneske ved navn Brendon, ikke havde lyst til at være ude. da hans anfald blev der flere af når det var varm, det gjorde det dog også når det var for koldt. så at havde sin medicin på sig.. var altid vigtigt! han havde taget sin pause fra arbejdet, så han havde en halv time til at hygge sig i. dog ville de fleste tage ud og spise og få deres middag's mad, det havde Brendon ikke tænkt sig at gøre. da han havde det med at glemme at sige, og efter hans mening så havde han ikke brug for det. men lægerne sagde nået andet og det gjorde hans tynde krop også, han havde ladet sine fødder føre sig afsted og havde sin taske på ryggen. han stoppede op da han fik øje på skolen og så ind i skolegården, selv havde han ikke gået i en skole da han fik undervisning. det forgik hjemme hos hans forældre i sikkerhed, for at komme til skade og alt andet der kunne ske med ham
Gæst- Gæst
Ester ejste sig og gik hen mod en dreng der stod og kiggede ind i skolegården. "Hej," sagde hun med et lille smil. "Jeg hedder Ester;" Hun smilte igen og lagde hovedet let på skrå.
Gæst- Gæst
Det grønne blik fra hans øjne så let omkring på skolens bygninger, han havde forsvundet helt ind i sin egen lille verden. og tænkte lidt over hvordan det måtte være at være en helt almindelig dreng, som ikke havde alle de sygdomme han havde og som havde gået på en normal skole. ville han så havde været lidt mere social? og ikke været så genert som han endelig var, tankerne om at han måske havde haft nogle venner hvis han havde gået i skole det kørte rundt i hans hoved. han hørte en stemme og så ned og fik øje på en pige, han så sig kort omkring for at være sikker på hvem hun snakkede til. selv om hendes blik var på ham så var han alligevel ikke sikker på om hun snakkede til ham, han vende sit blik tilbage til hende og nikkede "hej" sagde han stille og lyttede på hvad hun sagde *Ester* tænkte han kort og smilte svagt i det "jeg er Brendon.. men bare kald mig Angel" sagde han
Gæst- Gæst
"Okay, Angel," sagde hun med et lille smil. "Jeg kan se at du ikke går her på skolen?" sagde hun med endu et smil.
Gæst- Gæst
Han så på hende med et svagt smil på de lyserøde læber, han vende sit blik mod skolen og så lidt på det med et usikker blik. inden han så over på hende igen og nikkede "nej det gør jeg ikke" sagde han stille og viste ikke hvad han ellers skulle sige, da det jo passede at han ikke gik på skolen. dog havde han jo heller aldrig gået på skolen, og det irriterede ham lidt når han tænkte over det "og jeg kan se at du gør" sagde han og smilte lidt mere, selv om det var meget usikker og nervøst smil. men han kunne ikke gøre nået ved det og viste han jo godt, derfor lag han ikke skjul på at han var nervøs og usikker
Gæst- Gæst
Hun smilte. "Ja, jeg går her, men er lige startet idag," sagde hun og lod hendes øjne glide op og ned af ham. *er han mon usikker og bange* tænkte hun. "Kender du til de magiske væsner?" spurgte hun med et større smil. "Og hvis du ikke gør så tag dig ikke af mig.
Hendes smil blev større. Hun holdt lidt på sine øre for at han ikke skulle se dem. HUn var jo elver. Mørk elver faktisk
Hendes smil blev større. Hun holdt lidt på sine øre for at han ikke skulle se dem. HUn var jo elver. Mørk elver faktisk
Gæst- Gæst
Han så bare på hende og nikkede langsomt, endelig havde han jo regnet med at hun gik der. han så kort omkring på alle de andre elever, hvor han dog bare ville ønske at han var en af dem. men det var han desværre ikke og var endelig glad for det et eller andet sted "når okay.. ville jeg også havde gættet på at du gjorde" sagde han og hævede det ene øjebryn af hende, da han ikke så hende andet end mærkelig når hun spurgte om sådan nået "ja de findes i bøger" sagde han og synes at det var vildt mærkeligt at gøre, han begynde at gå igen og så stille ind på skolen imens
Gæst- Gæst
Hun smilede. "Hvad skal du?" spurgte hun og gik efter ham. Hun kunne ikke forstå at han ikke havde opdaget hende øre enddu. de var jo helt spidse. HUn fik han opmærksomhed og smilte sødt. HUn havde sin taske på ryggen. Hendes øjne gled op og ned af ham igen.
Gæst- Gæst
Det grønne blik fald over på hende igen da hun snakkede til ham igen, han træk lidt på skulderne af det hun spurgte om. da han jo endelig ikke viste hvad han havde lyst til "intet.. vente på at der er gået en halv time så jeg kan komme tilbage og arbejde" sagde han og gik bare videre uden at stoppe op, han smilte tilbage til hende inden han vende sit blik mod skolen igen. og rettede lidt på den sorte taske på sin ryg
Gæst- Gæst
Hun smilte lidt igen, men vendte sig så den anden vej. Hun gik ud af skolen og kiggede tilbage. Hun havde fået nok af den skole. Den var for dålig. Lærene skældte og smældte uden grund og hvis man slog siig skulle man bare have skældt ud.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» En rolig tid - Brendon
» Take it easy-Brendon=privat
» Strandens nydelser //Brendon//
» Hotellet og rundt omkring?
» Plaske og sjaske- Brendon= Privat! xD
» Take it easy-Brendon=privat
» Strandens nydelser //Brendon//
» Hotellet og rundt omkring?
» Plaske og sjaske- Brendon= Privat! xD
Vie La Mort :: Off Game :: Archives