Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

2 deltagere

Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Nathan Man 27 Mar 2017 - 21:55

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Tumblr_lskj4eAUJC1qk6flto1_500
So do you?

Well nu er jeg endelig godkendt, så hvorfor dog ikke sparke gang i en masse emner? så det er her jeg har brug for jer! Når man nu har brug for emner, så er det da tidspunktet for at søge efter dem.
Jeg har endnu ikke alt lagt ud for ham, men jeg regner med at han udvikler sig under alle emnerne, og derved kan jeg give et bedre indblik i hvem han er. Dog indtil nu kan jeg da give ideen om, hvem jeg havde planlagt han skulle være og hvordan.

Nogle regler

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord
Skader Nu hvor Nathan er et menneske, så ingen permanente skader på den lille gut her
Svar Nu er jeg i gang med mit allersidste år af gymnasiet, kan jeg til tider være langsom om at svarer i emnerne. Jeg håber derfor i kan acceptere, jeg til tider vil være lidt langsom. Er jeg over 14 dage om at svare, er i mere end velkommen til at skrive en besked :)
URL FC Det er en smagssag, nogle kan lide kakao og andre kan lide kaffe. Jeg er i den smagsgruppe, som ikke er en stor fan af Faceclaims som ikke er levende personer. Det er intet had imod de som bruger URL (non living, animated, anime and so on) faceclaims ^-^

Lidt omkring ham

Nathan, eller Nathaniel som han egentlig rigtig hedder, er en ung mand omkring de 17-18 ¨år. Min ide med ham, er at skabe en relativ genert, måske endda intelligent ung mand, som ikke kender til den overnaturlige verden. Om ikke andet finder han den ekstremt fascinerende, af hvad han kender til fra bøger, film og andet lig dette. Han er en som halvt flygter fra sin fortid, da han helst ikke vil associeret med sin families penge og deres magt. Nathan er på mange måder genert, og ekstremt naiv og uerfaren på alle måder, når det kommer til at være social, og endda intim.
Mange har også beskrevet ham som værende en mega nørd, da han hellere end gerne vil snakke med folk omkring superhelte, gotiske noveller og andet lig dette. Han er dog også tilbageholden, da han har oplevet alt for mange svigt gennem sit liv, og derfor er bange for at stole på andre. Han går i gymnasiet, hvor han er i gang med sit sidste år, og på samme tid arbejder han halv tid som afrydder på en lille lokal cafe.

Lidt omkring det søgende

Flirts - Da han er homoseksuel, så bliver dette nød til at være mænd
Gode venner - Folk han kan stole på, og endda lære at være sig selv med, uden at frygte det værste
Familie - De behøver ikke være fra Israel, behøver ikke være menneske, det kan derfor være langt ude familie men også nogen tæt på som bror fætter og andet lig dette.
Bekendte - Folk han går i klasse med, har mødt på caféen og andet lig dette.
Morskaber - En der viser ham det sjove i livet (alkohol, stoffer og andet)
Roomie - Han bor sammen med en ven, så dette er denne ven/bekendte
Overnaturlig verden - En introduktion til den overnaturlige verden, kan være venlig (en ven som er et overnaturligt væsen), eller brutal (overfald, dog ikke noget der efterlader ham død)
Andre relationer - Andet = hvad end du kan finde på

Det var vel det jeg havde, jeg skriver måske mere på senere...men indtil nu er det alt. Så nu håber jeg blot at høre fra jer!


Sidst rettet af Nathan Fre 7 Apr 2017 - 22:40, rettet i alt 2 gange
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Leetha Ons 29 Mar 2017 - 20:49

Jeg kunne godt være intrasseret :P

Hvad ville Nathan sige til at blive tilbudt jobbet som model? Altså bare tøj model
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Nathan Ons 29 Mar 2017 - 20:51

How lovely :D

Han ville nok blive overrasket, men sikkert tage imod det. Det kunne udentvivl være en interessant oplevelse. Så jo hvorfor ikke :)
Hvordan tænker du dette skulle ske? De støder ind hinanden på gaden eller?
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Leetha Ons 29 Mar 2017 - 20:53

Kan læse at Nathan arbejder på en Cafe? Måske Leetha har været der en del gange? og måske en dag sidder han der selv, og vælger at spørge? :P
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Nathan Ons 29 Mar 2017 - 20:56

Mhh det lyder som en fin måde! Så sure lad os da gøre det :)

Kunne du evt. lave emnet? ^-^

BTW elsker dit valg af FC!
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Leetha Ons 29 Mar 2017 - 20:57

Jeg kan sagtens oprette, men der går lige et øjeblik da jeg er ved at svare i nogle andre emner også ^^
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Nathan Ons 29 Mar 2017 - 20:58

Lovely :D
Det er skam helt okay ^^
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Leetha Ons 29 Mar 2017 - 21:13

hvor ligger cafeen egentlig :P
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Nathan Ons 29 Mar 2017 - 21:24

Du kan bruge dette sted:
http://www.vielamort.net/f76-gagaden

Jeg har ikke et navn til stedet, så det behøver du heller ikke skrive ind :)
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Nathan Fre 31 Mar 2017 - 20:39

OP OP OP OP OP

Jeg søger endnu emner, så kom gerne :)
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Nathan Fre 7 Apr 2017 - 22:37

Opdate

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Tumblr_lskj4eAUJC1qk6flto1_500
So do you?

Nu er jeg godt i gang med Adrian, så her er en opdatering til min emnesøgning for Nathan. Jeg er endelig ved at få en fin ide om hvem han er, og hvad der har været hændt ham, dog kan der altid ske en masse nyt.


Nogle regler

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord. Dette betyder ikke du skal skrive 200 ord, men det ville da være dejligt.
Skader Nu hvor Nathan er et menneske, så ingen permanente skader på den lille gut her
Svar Nu er jeg i gang med mit allersidste år af gymnasiet, kan jeg til tider være langsom om at svarer i emnerne. Jeg håber derfor i kan acceptere, jeg til tider vil være lidt langsom. Er jeg over 14 dage om at svare, er i mere end velkommen til at skrive en besked :)
URL FC Det er en smagssag, nogle kan lide kakao og andre kan lide kaffe. Jeg er i den smagsgruppe, som ikke er en stor fan af Faceclaims som ikke er levende personer. Det er intet had imod de som bruger URL (non living, animated, anime and so on) faceclaims ^-^


Lidt omkring ham

Nathan, eller Nathaniel som han egentlig rigtig hedder, er en ung mand omkring de 17-18 år. Min ide med ham, er at skabe en relativ genert, måske endda intelligent ung mand, som ikke kender til den overnaturlige verden. Om ikke andet finder han den ekstremt fascinerende, af hvad han kender til fra bøger, film og andet lig dette. Han er en som halvt flygter fra sin fortid, da han helst ikke vil associeret med sin families penge og deres magt. Nathan er på mange måder genert, og ekstremt naiv og uerfaren på alle måder, når det kommer til at være social, og endda intim. Dog på trods af dette, så har han været gennem noget, som har fået ham til halvt at smide sin generte adfærd væk. Efter at havde accepteret sin egen seksualitet, f'ler han sig mere sikker i sig selv, og man kan nu beskrive ham som okay charmerende.
Om ikke andet er han stadigvæk en mega nørd. Han kan stadigvæk snakke ørerne af folk, omkring ting som Marvel, DC eller om ting som kunst, bøger og evt. film. Han er stadigvæk ikke den som stoler nemt på andre, da han trods alt stadigvæk har oplevet ekstreme svigt i sin familie. Hans far har endelig opdaget hans seksualitet, og har udtrykket en stærk had imod dette. Han er stadigvæk overrasket, over en som f. eks Adrian gerne vil tilbringe tid med ham. Han går i øjeblikket i gymnasiet, hvor han er i gang med sit sidste år, og på samme tid arbejder han halv tid som afrydder på en lille lokal cafe. Han vil gerne udvikle sig som kunstner, han elsker dog også at spille guitar, som han gør engang imellem.


Lidt omkring det søgende

Gode venner - Folk han kan stole på, og endda lære at være sig selv med, uden at frygte det værste
Familie - De behøver ikke være fra Israel, behøver ikke være menneske, det kan derfor være langt ude familie men også nogen tæt på som bror fætter og andet lig dette.
Bekendte - Folk han går i klasse med, har mødt på caféen og andet lig dette.
Morskaber - En der viser ham det sjove i livet (alkohol, stoffer og andet)
Roomie - Han bor sammen med en ven, så dette er denne ven/bekendte
Overnaturlig verden - En introduktion til den overnaturlige verden, kan være venlig (en ven som er et overnaturligt væsen), eller brutal (overfald, dog ikke noget der efterlader ham død)
Varulv - Jeg tænker han skal overfaldet (slemt, så han ender i en koma) af en varulv, hvor han til sidst ender ud som en varulv. Emnet vil nok ikke føres ud mellem ham og selve varulven, men tænker det kunne være interessant, hvis han mødte vedkommende som overfaldte ham
Andre relationer - Andet = hvad end du kan finde på

Det var vel det jeg havde, jeg skriver måske mere på senere...men indtil nu er det alt. Så nu håber jeg blot at høre fra jer!
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98


Tilbage til toppen Go down

Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17 Empty Sv: Come happy (Emnesøgning) - Opdate 07/04-17

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum