Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Go down

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Empty A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Indlæg af Gæst Man 31 Aug 2015 - 21:59

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Tumblr_nsmrj2yAFt1ud5ntso3_250A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Tumblr_nsmrj2yAFt1ud5ntso4_250
A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Tumblr_nsmrj2yAFt1ud5ntso5_250A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Tumblr_nsmrj2yAFt1ud5ntso6_250

HELLO!!!
Efter at havde ændret på min skønne lille engel her, like en million gange så fik jeg endelig en fast ide til hvordan hun skal være osv. Så nu søger jeg blot emner, og det er her jeg skal bruge jer! So come happy guys!

Nogle regler

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord
Svar Nu jeg er i gang med 2. g så måske går der få dage mellem mine svar, men går der for lang tid, så skriv gerne en pm
Komma'er, punktum Jeg er ikke perfekt til dette...så blot de er der, så brokker jeg mig ikke!
Stavning Jeg ser helst gerne mine emnepartnere staver godt! Så hav en god stavning. Det hedder også, ikke os osv. Det er ikke for at hugge ned på dem som ikke staver så godt, men jeg kan bare godt lide nogle der staver godt, for så er jeg glad!
(Anime Jeg er virkelig dårlig med dem her, det er ingen hate imod folk med anime fc, men for mig bliver det hurtigt ret urealistisk...sorry :( - jeg kan godt med realistiske, men generelt intet Anime!)

Lidt omkring hende

Adéle var født som en aspara, men blev dræbt for godt hundrede år siden. Af ukendte grunde, fik hun endnu en chance hvilket så resulterede i at hun nu er en engel. Hun er professionel makeup artist, hvilket vil sige hun laver den makeup på de fine skuespillere der er med i alle de store film. I sin fritid har hun dog en youtube channel, hvor hun poster vlogs, videoer og makeup tutorials. På trods af at være en engel, så agere hun ikke altid helt engle agtig, da hun sagtens kan finde på at vise en mere mørk side frem af sig. Generelt kommer hendes humør meget an på hvem hun er sammen med! Per personlige talenter er hun talentfuld, hun er kreativ, ufattelig intelligent og faktisk en ret så god jager. I sin unge alder skød hun med våben, dette kom af hendes far gerne ville have en søn, men aldrig fik mere end hende...så en eller anden måtte han jo lærer at skyde med våben. Hun er derudover ganske glad for den seksuelle akt, hvilket ofte betyder en masse one night stands!

Lidt omkring det søgende

Flirts/elskere (kvinder som mænd
Sex/fuck buddies
En der tør at lære hende, at skyde med lidt flere våben
Gode venner
Familie
Bekendte
Andre relationer

Det var vel det jeg havde, jeg skriver måske mere på senere...men indtil nu er det alt. Så nu håber jeg blot at høre fra jer!


Sidst rettet af Adéle Man 31 Aug 2015 - 22:28, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Empty Sv: A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Indlæg af Zuresh Man 31 Aug 2015 - 22:24

Jeg ved ikke hvor godt du synes min karakter her passer ind med din lille engel :P Men jeg er frisk på lidt af hvert!
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Empty Sv: A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Indlæg af Gæst Man 31 Aug 2015 - 22:29

Sansiss skrev:Jeg ved ikke hvor godt du synes min karakter her passer ind med din lille engel :P Men jeg er frisk på lidt af hvert!

Well det kommer an på hvad du har lyst til, jeg skal dog sige jeg helst ikke er for hun skal skades (just saying :P)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Empty Sv: A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Indlæg af Zuresh Man 31 Aug 2015 - 22:29

Sansiss er en sadistisk satan... men han KAN godt lade være xD
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Empty Sv: A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Indlæg af Gæst Man 31 Aug 2015 - 22:33

Sansiss skrev:Sansiss er en sadistisk satan... men han KAN godt lade være xD

Vi møder alle den ene person der kan få noget mindre sadistisk frem i os alle :P men det ville skam være dejligt!! Spørgsmålet er nu bare plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Empty Sv: A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Indlæg af Zuresh Man 31 Aug 2015 - 22:34

Åh, plot kunne være hvad som helst :)
Jeg kan godt lægge de små grå i blød, men hvis du har nogle idéer så sig endelig frem :P
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Empty Sv: A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Indlæg af Gæst Man 31 Aug 2015 - 22:37

Sansiss skrev:Åh, plot kunne være hvad som helst :)
Jeg kan godt lægge de små grå i blød, men hvis du har nogle idéer så sig endelig frem :P

Det er jo nemlig hvad det kan!!

Well hvis du er i humør til noget anderledes, så kunne det være et form for venskab? Hun hjælper ham (mangler han penge eller steder til enten at kommer af med lig, et sted til at gøre skabe på olk osv.) og han hjælper hende (evt. Noget beskyttende? Han smadre folk der forsøger at gøre hende ondt)

Det var hvad jeg havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning - Empty Sv: A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -

Indlæg af Zuresh Man 31 Aug 2015 - 22:40

Til at starte med ville han helt klart være interesseret i at gøre HENDE ondt... men de kan jo være at hun har noget bedre at tilbyde ham. Det kunne være hvad som helst.
Måske får hun lirket hans ishjerte lidt op, og han kommer til at holde lidt af hende? Han er en meget farlig fjende, og en utroligt god allieret :P

Hvis man altså kan leve med hans små tendenser.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum