Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 7 Sep 2017 - 17:49

Han stønnede og hev efter vejret for hvert stød Reece kom med. Det var en helt anden følelse at lægge her og modtage! Og han var faktisk virkelig glad for at de havde valgt at skiftes til det her! At han også fik lov til at prøve det har, Og han var da også sikker på at Reece var glad for at have fået lov til at styre lidt.
Han hørte godt Reece støn, og så op på ham da han greb fat om Lucas lem. Han stønnede højere og vred sig mere over det. Han ende med at gribe lidt fat om Reece håndled, dog uden at stoppe ham.
"Reece.. åh" stønnede han gispende. Da Reece trak sig ud, gik der ikke længe inden han mærkede noget fugtigt mod sin mave, og han var hurtigt klar over at Reece var kommet.

Og der gik da heller ikke længe inden han selv ende med at komme i et højt støn, han bukkede i ryggen som han fylde sin mave mere ud med hans væsker. Han faldt sammen i sengen, og hev forpustet efter vejret.
Pludselig var der så stille omkring dem. Stille i rummet, og ude i stuen. Det eneste der faktisk larmede lige nu, hvar hans eget åndedrag, og hans hjerte der hamrede i brystet på ham. Hans krop var træt..

Han så lidt efter Reece da han fandt papiret frem. Han smilede lidt og kunne ikke undgå at grine "det er okay.. " sagde han stille, inden han lagde en hånd mod hans nakke, og trak ham ned og kyssede ham en enkelt gang "du var meget sexet da du kom.." drillede han lidt, men dog stadig med en seriøs stemme.

Han sukkede lidt "jeg magter ikke at gå hjem.. min krop er alt for træt" sukkede han lidt. Han vurde nok tage hjem.. men bare tanken om at skulle op af sengen, og have tøj på, ned af trappen, og vade hele vejen hjem... og så i beryset tilstand. "bliver du?" spurgte han roligt, mens han var i gang med at tørre hans mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Tors 7 Sep 2017 - 18:53

Han grinte lidt og så over på Lucas, imens han kyssede ham igen. Han magtede heller ikke meget lige nu.. Men på en måde gad han heller ikke skulle blive her. Han vidste de piger ville sige noget. Så han sad lidt og kørte en hånd igennem hans eget hår. Huskede hurtigt hvor han selv var og hans egen lejlighed.

”Jeg bor faktisk kun 200 meter nede af gaden her.. Vi kunne tage hjem til mig og sove? Jeg tør ikke tænke på hvordan de piger er i morgen tidlig.” Grinte han lidt.

”Eller.. Jeg tager hjem til mig, helt op til dig hvor du vil hen. Du behøver jo ikke blive ved mig meget i morgen, men nu hvor jeg ved hvad de tøser endelig kun tænker på.. Så tør jeg ikke andet.” Han grinte lidt og hoppede op fra sengen, skulle lige finde hans balance, inden han hurtigt hev hans tøj på. Gjorde ikke meget ud af at sætte det pænt igen.. Han skulle jo bare hjem igen.

Han tjekkede hurtigt hans egen mobil, hans venner have spammet ham ned.. Så han slukkede blot hans mobil og sukkede lidt. Han gik over og så ind i stuen. Pigerne lå på sofaen sammen og sov meget tungt.. der var mange ting rundt omkring, så.. De så ud til at have været kreative..

Reece gik tilbage i soveværelse og så over på Lucas. Han håbede drengen blot ville sove med ham, bare i nat. I stedet for han skulle hjem og være alene igen.
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 7 Sep 2017 - 19:55

Lucas lå lidt og så på Reece, og hørte hvad han sagde med at han kun boede 200 meter der fra. Hvorfor i alverden var de så endt i denne lejlighed? Oh... ja.. deres kys på baden.. det var noget besværligt at skulle gå mens man kyssede i 200 meter, der her var noget tættere på. Han lå lidt og betragtede ham. Han kunne ikke helt lade vær med at smile. Reece var bestemt en pæn fyr, og han var virkelig taknemlig for at det var ham han var endt ud med at have sex med. Og ikke en aller anden, anden fyr. Selvom han nu heller ville prøve at se det som at det kun var Reece han havde haft lyst til, og ikke andre fyre. Han var jo ikke homoseksuel!...

Han rejste sig dog og begynde at tage tøj på. Fuck han var øm i alle musklerne. Men det var til at holde ud!
Han grinte lidt over det Reece sagde med at han ikke turde være her i morgen når de piger vågnede. Forhåbentlig var de ikke lige så liderlige når de var ædru.
Han fik sit tøj på, og smilede dog lidt "jeg tager med dig, der er alt for langt til mig her fra, og jeg tør ikke være her alene når de vågner" grinte han lidt.

De skulle begge til at gå ud af døren da Lucas dog stoppede Reece. Han lagde en hånd mod hans nakke, og den anden mod hans læn. "jeg forstår det virkelig ikke! jeg har allerede lyst til dig igen" sukkede han lidt, og kunne ikke helt lade vær med at grine af sig selv. Han vidste at det var mærkeligt. Men det var sådan han havde det.

Han lod sin ene hånd lægge sig mod hans arm, og lod den glide ned over hans arm, og ned for at flette sig ind i Reece finger. "jeg vil gerne væk her fra men... jeg.. jeg har ikke lyst til at forklade det her rum.. jeg ved ikke om vi kommer til at gøre det igen" erkende han, og lod de grønne øjne ramme Reeces. Det var mærkeligt at man kunne have det sådan i sin krop.
Han slap dog roligt Reece. "men vi må hellere komme afsted" sagde han roligt, og fulgte med ud. Pigerne var gået omkuld, og Lucas så noget overrasket på de mange ting de havde haft gang i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Fre 8 Sep 2017 - 14:19

Han var faktisk meget glad for at Lucas ville tage med ham, tænk hvis han skulle ligge alene i hans lejlighed, nu hvor han ikke var jomfru mere og endelig lige havde haft hans første gang! Det ville ikke have været rart..

Da han så var på vej ud, efter han havde fået sko og jakke på. Stoppede Lucas ham og han så op. Mærkede hånden på hans nakke og hans læn. Det var lidt sødt, sådan som Lucas allerede havde lyst til ham igen, åbenbart. Men han lagde hans hænder imod fyrens nakke og trak ham lidt ned til sig. Lucas var lidt højere end Reece, så det var lidt nødvendigt. Kyssede kort hans kind, før deres fingre blev flettet sammen.

Reece vidste ikke helt hvad han skulle sige til det Lucas havde sagt deroppe. Han havde endelig blot været stille. Men da de kom neden under, grab han lidt Lucas’ arm og krammede den imens de gik.

”Jeg ved ikke om vi kommer til det igen, eller overhovedet kommer til at se hinanden igen.. Men for mig var det dejligt og endelig ret perfekt. Så bare rolig.” Smilte han, imens de gik. Det tog dem ikke længe, før de kom op i lejligheden og Reece lukkede døren op, med nøglen. De kom ind og han smed hans jakke og sko. Det var en meget enkel lejlighed, der var lidt rodet lige nu, på grund af flasker og alkohol overalt..
Det var nemt at se hvor deres fest var startet henne.. Oven på var der hans soveværelse, med et ret stort badeværelse, siden han holdte af at have hans skab med tøj i, derude.

”Bare lad som om du er hjemme. Tror jeg har noget tøj du kan låne at sove i.” Han små løb hurtigt oven på og gik ud på badeværelset, hvor han selv smed hans eget tøj, strippede helt ned og tog hurtigt et bad, blot skylle sig. Han fik derefter tørret sig med et håndklæde og hoppede i et par underbukser, samt nogle natbukser som hang løst om hans hofter. Han fandt en t-shirt og nogle bukser lidt magen til, til Lucas. Siden han ikke helt vidste hvad drengen sov i.. Det hang han over hegnet som var ved trappen.

”Du må gerne tage et bad inden, hvis du har lyst.” Små råbte han, så Lucas ville høre det. Derefter gik han ind på soveværelset, hvor han smed sig i sengen. Han var træt..

Lejligheden:

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 A28c4f75ebfb5e0d3c6e86c67528bad0--loft-apartments-modern-apartments
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Fre 8 Sep 2017 - 15:46

Han vidste ikke helt hvad han skulle tænke omkring at Reece valgte ikke at svare på det Lucas havde sagt. Havde det lydt SÅ dumt? Måske skulle han bare havde holdt sin mund?.. han fulgte med ned på gaden, og gik faktisk og var en smule i tvivl om han burde gå med Reece hjem. Det han havde sagt havde jo ikke været fordi han var død forelsket i drengen eller noget! Det var nu mere fordi han ville fortælle Reece at han håbede på det ikke var sidste gang de så hinanden.

Da de kom ned på gaden mærkede han dog Reece der grab hans arm, og hørte hvad han sagdem han kunne ikke lade vær med at smilede lidt. "Jeg syntes også det var perfekt som det var" sagde han med et træk i mundvigen.
Måske var det bare ham der ønskede det skulle ske igen?.. Rede havde virket som om han kunne lide det! Men måske var det ikke tilfældet?

Han fulgte med til Reece lejlighed, og så sig om. Det var en pæn lejlighed! Noget flottere end hans, selvom hans forældre havde massere af penge! Så havde han valgt at få en noget sparsom lejlighed.
Han gik lidt rundt i lejligheden mens Reece var oven på. Han hørte ham dog kalde, og kom op. Han så lidt på tøjet, og tog det med ud på badeværelset. Underligt nok var han en smule blufærdig, hvilket jo var underligt når han lige havde vist samtlige dele af sin krop til Reece.

Han gik hurtigt i bad, fik skyllet sig de vigtigste steder og steg ud. Han fik tørret sig, og trak sine underbukser på, og derefter både nat bukserne og T-shirten. Han var ofte en frossen pind, særligt når han sov, så det ville være rart med begge dele.

Han stillede sig lidt i døren ind til soveværelset
"Uhm.. skal jeg bare tage sofaen?" Spurgte han, som en hvilken som helst anden "ven" ville gøre det. Ikke som en der lige havde haft sex med ham han spurgte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Fre 8 Sep 2017 - 15:59

Reece så op på Lucas, da han kom ind og grinte lidt. Han havde blot lagt på sengen og slappet af. Han var en radiator når han sov.. Nok grundet hans sunde krop, siden han løb så meget.. Så derfor var bukserne mere end rigeligt for ham, ofte sov han endelig kun i underbukser, men i denne anledning.. Blev det kun lige bukserne som kom på. Han satte sig op og så på hans seng. Det var en dobbelt seng, så de kunne nemt begge ligge der, uden at skulle røre ved hinanden.

”Nej nej, den er ikke så god at sove på. Der er nok plads til dig her!” Grinte han lidt og rejste sig. Han løb hurtigt ned, spang de sidste trin over og slukkede lyset nedenunder. Hvorefter han løb op igen og slukkede det sidste lys, så det kun var natlamperne.

Han lagde sig godt ned under hans dyne, gabte lidt og strakte sig.

”Godnat du..” mumlede han lidt, inden lyset blev slukket.

Reece faldt hurtigt i søvn og sov altid meget tungt.. så det var ikke anderledes denne nat.. Han snorkede svagt og lå på maven, lidt krummet sammen.. Det kom fra hans kanin side, hvor de også lå krummet sammen og sov. Han trak vejret tungt og nussede hovedet lidt i puden imens han sov.
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 4:15

Han kløede sig lidt i nakken da Reece sagde at de godt kunne sove i samme seng. Okay.. det ville vel ikke gøre det store? De havde trods alt lige haft sex? Såh.. det gjorde vel ingen skade at sove i samme seng.
Han gik selv over og lagde sig i sengen, trak dynen over sig, og sukkede lidt tungt ud. Okay... Han var også lidt fuædetræt nu..
Han lagde sig til rette, og der gik ikke længe inden han faldt i søvn med et bum. Han var så træt.. bpde alkoholen, og alt den energi han havde brugt under sexen? I det hele taget havde de været en aften med meget go på. Hans mobilselskaber indbakke var næsten fuld, og han havde tusindvis af opkald fra hans venner der ikke vidste hvor han var blevet af.


Næste morgen vågnede han forholdsvis tideligt. Han havde ondt i hovedet, og ikke mindst i kroppen. Særligt et bestemt sted! Hvorfor havde han ondt i røven? Han strakte sig lidt, da det gik op for ham at han hverken var hjemme eller hos sin kammarart. Han så sig lidt om, da han fik øje på Reece der lå ved siden af ham.
Pludselig kom det hele tilbage. Natten før! Byen, pigerne.. han og Reece!?
Han lå lidt. Burde han blive?! Nej! Det ville simpelthen være for akavet. Det var nok bedst han bare smuttede! De ville jo nok ikke ses igen.. såh.. det var nok bedst?!

Han kom ud af sengen uden at lave for meget støv eller noget. Han smed det tøj han havde på af Reece, og fik fundet dit eget. Han stoppede dog inden han skulle til at gå ud af hoved døren. Skulle han lægge en seddel?... Nej!! Det ville sku være for patetisk!
Og hvad skulle han skrive? " undskyld jeg bare gik, men jeg kunne skulle lige overskue hvad jeg skulle sige til dig når du vågnede?" det kunne man fanme ikke!
Han ende med at gå, uden at lægge seddel eller noget. Han gik hjemad, indtil han fik fat på en Taxa.

Han havde mistet sin mødom.. både på den ene ogndennsndenn måde! Og som de begge havde sagt, så var det den perfekte måde! Og det var nok meget godt at det blev ved det! De skulle jo ikke ses igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 10:10

Reece vågnede dagen efter, og der var ikke nogen ved siden af ham. Han satte sig lidt op og så sig om.. Der havde sovet en der, lige ved siden af ham. Han kunne se det på måde dynen og puden lå.. Hvem?.. Han tænkte lidt, med hans søvnige hjerne.. Fuck.. Ham Lucas.. Reece rejste sig op og væltede bogstavelig ud af sengen. Han var øm.. Fuck.. Nej nej nej.. Jo.. De havde.. Han havde.. Dette gik ikke. Han små løb over til hans vindue, hvor der var en rimelig amerikansk lignede brandtrappe. Han åbnede vinduet en smule og forvandlede sig til den lille kanin.. Der sprang han ud, løb ned af trappen og afsted ud af byen..

Han brugte resten af dagen og helt indtil søndag aften ude i skoven, hvor han løb rundt, sov, spiste lidt og endelig blot rendte rundt, i hans lille og meget nuttede form. Det var først hen på søndag aften han kom tilbage igen, kravlede op og ind i lejligheden igen.

Han tog et langt karbad, slappede af, pakkede tasken til dagen efter. Så en film og endelig blot brugte tiden i ro og slet ikke tænke på den hamre lækkre fyr han havde haft sex-.. Nej!

Da det blev mandag morgen, stod han op, fik et brusebad. Hoppede i nogle slidte cowboy bukser, støvler, en t-shirt med print på, hættetrøje og læderjakke udenover. Han tog hans normale armbånd og en halskæde på, svang tasken over hans skulder og gik i skole. Han boede ret tæt på hans skole, så derfor var der ikke behov for at cykle eller andet.. han gik maks 20 minutter og så var han der. Han smuttede ind i hans klasse, hvor hans kammerater mødte ham.

”Reece! Hvor fanden blev du af fredag?” råbte en af dem, da han gik over og satte sig på hans plads ved vinduet. Han hev en pose ud af tasken med nogle grønsager i, som han blot hans vasket og skåret i stykker.. Hans kanin sige sagde meget om hans mad.

”Jeg tog ligesom kidnappet af nogle piger, hvor jeg da heldigvis slap hjem bagefter..” Gryntede han lidt og tog en bid af en gulerod.. Der gik ikke længe, inden deres lærer kom ind, han fik tysset klassen ned.

”Vi har en ny elev i denne klasse i dag.” sagde han, inden døren gik op og Reece så over.. Hvorefter en knude dukkede op i hans mave og han tabte hans gulerod.
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 11:02

Det havde virkelig været en underlig Weekend! Han havde bogstaveligtalt brugt det meste af den på ikke at tænke på fredag! Men lige meget hvad han gjorde, så poppede det op i hans hoved igen!
Reece.. sexen! Det hele. Han havde ikke engang kunne koncentrere sig ordenligt om hans web design projekt. Det var faktisk virkelig frustrerende!

Men weekenden var da gået, og han var kommet over den uden at gøre noget dumt!
Mandag morgen var kommet, og han skulle netop startet i en ny skole! Hans forældre mente at det ville være bedre, da den havde langt bedre muligheder for ham.
Han kende heldigvis nogle enkelte på skolen, men desværre skulle de ikke gå i klasse sammen.
Han trådte ind i klassen som læren præsenterede ham.

Han havde et par sorte Jeans med hul på det ene knæ, en lysegrå T-shirt på, og en mørkeblå hættetrøje med lynlås på. Han smilede bare roligt som han så rundt på de forskellige elever. Dog da han fangede fyren ved vinduet, gik hans hjerte lidt i stå. Åh nej!!..
Han fjernede dog hurtigt blikket fra Reece igen. Det var simpelthen for pinligt.

Læren gav ham lov til at tage plads, hvilket desværre skulle foregå lige foran Reece. Han bed sig lidt i læben, men gik så ned og satte sig ved bordet. Han sørgede for ikke at holde blikket på Reece.
Trods de begge havde ment at aftnen havde været perfekt. Så ændrede det stadig ikke på, at det var pinligt! Og Lucas måtte desværre indrømme at tanken om at han havde mistet sin mødom til en fyr slet ikke var sjov.. slet ikke på den skole hvor folk bestemt ikke skulle vide noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 11:13

Han sad lidt og stirrede, dog fik han hurtigt fjernet blikket og fik hans læder jakke af, som han hang på bagsiden af stolen.. Han spiste det sidste af hans gulerod og fandt ellers hans bøger, blok og penalhus frem. Timen gik i gang.. Og Reece havde store problemer som altid.. Det var derfor han startede her jo! Han skulle lære nogle ting.. Lærerne vidste godt at hele Reece’s uddannelse var startet ud sent for ham, så derfor han skulle kæmpe sig igennem hvert eneste fag, udover sport.. Han havde jo kun halvdelen af en folkeskole..

Da timen endelig var ovre, og det var frikvarter, kom nogle af hans venner over, en pige også som hjalp ham lidt med om han havde fået hans noter rigtigt.. Han var taknemlig for hans venner, de spurgte aldrig indtil hvorfor han havde så svært.. Mange tænkte at han nok bare var ordblind og talblind.. Men det var slet ikke sagen..

”Amen for helvede, hvorfor snakker han også så hurtigt, intet menneske kan da følge med!” brokkede han sig lidt og grinte, imens han fik streget en linje over.. De fleste ting fra denne time, havde han fået skrevet forkert.

”Det gør han heller ikke Reece, det er bare dig som er dum!” Grinte en af hans kammerater. Reece sparkede til hans stol, så han faldt bagover og hamrede ned i gulvet.

Han rystede lidt på hovedet, grinte, før han rejste sig op og smuttede ud af lokalet.. Han havde ikke kunne koncentrere sig ordentligt, siden Lucas havde sat lige foran ham.. Reece gik ud på en lille altan, som var på bagsiden af skolen. Han lænede sig lidt op af hegnet og kørte en hånd igennem hans eget hår. For helvede, hvorfor var han lige dukket op? Fuck!
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 12:11

Lucas havde ingen problemer i skolen! Han var dygtig og faktisk utrolig klog. hans forældre forstod ikke hvorfor han ikke ville bruge det til mere end at programmere hjemmesider og den slags. Men de t var nu engang bare det Lucas kunne lige at lave!
Han havde dog ret svært ved at koncentrere sig i denne timdm måske fordi Reece sad lige bad ham. Han skulle faktisk bare lade sin arm hænge, og læne den en smule tilbage så kunne han næsten røre ham.

Han prøvede dog på ikke at tænke over det. Da timen var slut og det var frikvarter, lagde han godt mærke til hvor mange der kom hen til Reece. Hmm han måtte være populær her. Han fik dog ligget op da der pludselig stod 3 piger om hans bord. "hej Lucas.. hvor er du fra?.. hvilken skole har du gået på?" de begynde at spørge en del ind til ham, og han svarede den da også på høfligste vis. Dog blev han redet af de to kammararter der gik her.
"LUCAAAS!!" Brølede den ene som han kom farende ind i klassen og med det samme rodet rundt i Lucas hår.

Alt opmærksomheden blev dog for meget til sidst, og han blev enig med sig selv om at få noget luft. Han gik lidt rundt, og overvejede hvor han kunne gå hen. Han fandt en dør, og åbnede den. Endelig mærkede han frisk luft. Dog stoppede han brat op da han så hvem der stod der uden Reece.
"Oh.. uhm.. sorry" sagde han vende sig for at ville gå ind igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 12:23

”Du kan bare komme herud, jeg bider ikke.” Grinte han lidt, dog tøvede han.. Han havde genkendt Lucas’ stemme og også hans duft, takket være hans kanin sanser. Reece rettede sig mere op og så over på Lucas. Han greb fyren og trak ham ud, før han lukkede døren og tog nogle skridt tilbage.

”Hør.. Vi kan nok godt begge to huske den.. Lille fine episode.. Og ja.. Du står vi her, i samme klasse og sågar lige ved hinanden på vores pladser.. Så.. Skal vi ikke bare.. Lade det akavdede her, forsvinde og.. Ja.. Lade som om det ikke skete? Siden jeg tydeligt kan fornemme nogle spændinger her.” grinte han lidt og pegede imellem dem begge.

Hans hjerne forrådte ham dog.. og han fik lige givet Lucas en elevator, bed sig i underlæben og tog en dyb indånig, før han hurtigt vendte sig rundt og gik over til en bænk.. Denne altan var heldigvis dækkert lidt og når man sad på bænken ville ingen kunne se dem. Så derfor smed Reece sig ned og sad i den, imens han kørte lidt en hånd igennem hans hår og sukkede svagt.
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 12:43

Han mærkede at Reece tog fat i ham, og så tilbage mod ham lidt overrasket. Han havde regnet med at Reece selv fortrak at de holde sig lidt på afstand af hinanden. Han så på ham og lyttede til hvad han sagde. Han sukkede lidt. Reece havde ret. De kunne jo ikke undgå hinanden for evigt. På et eller andet tidspunkt var de nød til at tale sammen, om de ville det eller ej.
Han nikkede lidt. "Ja.. du har ret" sagde han som han stak hænderne i lommerne.

Han fugte Reece med øjnene og ufrivilligt gled de meget hurtigt ned på den perfekt formede røv. Han rystede dog lidt på hovedet af sig selv, og tvang blikket fra Reece.
Han sukkede lidt.
Han ende dog med at gå hen og sætter sig ved siden af Reece på bænken.
"Undskyld jeg bare gik... Men.. jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle sige til dig.. og.. jeg havde ikke ligefrem regnet med at jeg skulle se dig igen" erkende han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 13:57

Han smilte da Lucas kom over og satte sig ned. Han vred sig lidt.. Den fandens varme dukkede op igen og han mærkede svagt hans underliv reagere på Lucas der kom tæt på. Han rømmede sig lidt og puttede hans hænder i lommerne.

”Det.. Er okay, forstår det endelig godt.” Nikkede han lidt og lænede hans hoved tilbage, så han strakte sig helt ud, imens de sad der.

Han sad lidt med lukkede øjne og tænkte lidt.. Var det endelig så dårligt, det de havde haft? Da Reece tænkte tilbage kunne han ikke lade vær med at tænke om det endelig var så skidt? Han havde nydt det fuldt ud.. Endda også at få den i.. Han rystede lidt på hans hoved og kom op og sidde lidt..

Reece hev en pakke cigaretter ud af hans lomme.. Han røg lidt for tiden, siden der var noget stress på og han ikke havde nær så meget tid til at komme ud og løbe.. Så derefter røg der en i mundvigen og han tændte den lidt efter. Han rejste sig op og stod lidt oppe af hegnet. Så Lucas ikke fik røgen i hovedet.

”Nå.. Jamen.. Vi kommer til at se hinanden hverdag.. Så..” Han grinte lidt.. Dette var akavet.. Han havde lyst til Lucas.. Meget..
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 14:09

Han var lettet over at Reece ikke var vred over at han var gået den morgen. Men igen! Skal svært som de havde med at snakke lige nu, så ville det sikkert havde været endnu værre lørdag morgen.
Han havde en underlig følelse i kroppen! Som om hans hjerne ikke kunne tænke på andet.. eller. Jo! Hans hjerne lavede ikke andet end at skælde hans mandlige indstinkter ud for ikke at tænke på andet end bare at flå tøjet af Reece! Lige nu! Lige her. Han prøvede at ryste det fra sig. Tænke på noget andet men det var svært.

Han lagde mærke til smøg pakken. Og smørgen, hmm han havde ikke mindes at Reece havde røget i fredags?
Når lige meget.
Han så lidt efter ham da han rejste sig. Han havde nu ikke noget imod røgen. Men han var da stadig glad for at han tog hensyn.

Han smilede lidt da han sagde at de ville komme til at se hinanden hver dag. Han rejste sig fra bænken. "Tja.. så vi må vel hellere lære at føre en samtale" grinte han lidt. Han gik over til Reece, og stjal smøgen fra ham. Han tog et væs han han havde dog var ikke opdaget hvor tæt han havde fået stildt sig på Reece. Det gik først op for ham da han skulle aflevere smøgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 14:18

Reece havde trukket hætten op på hans trøje, da han stod ved hegnet lidt, siden vinden gik direkte på hans nakke. Det var jo ikke just varmt denne dag. Han stod lidt og skulle til at tage et hiv fra hans smøg, da den blev stjålet fra Lucas. Han stod lidt og så op på Lucas, opdagede hurtigt hvor tæt de stod på hinanden.

Da hans krop så reagerede før hans hjerne gjorde. Han tog smøgen, lænede sig helt over imod Lucas, så kun deres læber var millimeter fra hinanden. Han kunne allerede smage ham.. Smage den søde lækre smag af Lucas.. Han trak vejret tungt og lagde en hånd imod Lucas’ mave, den gled lidt ned og var lige ved at ramme.. Da klokken ringede. Reece fløj tilbage.. Smed smøgen og trappede på den, da han stormede indenfor igen.

Hans hjerte bankede.. Galoperede afsted i hans brystkasse imens han så imod jorden.. Shit, shit.. Nu måtte Lucas da først tænke klamme tanker om ham! Shit! Han stormede ind i klassen, hoppede ned på hans stol og trak hætten mere hen over hans hoved, over hans ildrøde ansigt og han så ud af vinduet.. Hans lem var hård i hans bukser og Lucas måtte have mærket lidt, siden han havde presset den lidt imod hans lår.. Fuck.. Shit.. Double fuck..

Da timen så startede så han kun ud af vinduet, han fulgte slet ikke med.. Og det føltes som 10 lange år, da klokken endelig ringede ud på spise pause.. Der greb han sin madpakke, hvilket blot var en pose med blandede grønsager og en bolle.. Tog hans flaske og små løb ud af klassen, inden der var nogen som overhovedet kunne sige noget..

Reece fandt hans vej til sportshallen, hvor han fandt et hjørne han slog sig ned i og sad lidt.. Kørte hans hænder igennem hans hår igen og igen.. sukkede tungt og tog en selleri, han tog en stor bid af.
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 14:38

Han måtte indrømme at han blev noget chorkert over at Reece pludseligt stilede sig op af ham, og hvordan deres læber næsten rørte hinanden. Han mærkede hånden der gled ned af hans mave og mod hans. Hele hans krop reagerede, sitrede og kildede. Han skulle lige til at læne sig ind mod ham og færdiggøre kysset de var tæt på at have.
Dog var der pludselig noget der ringede, næsten alt for højt. Klokken!?.. de skulle til Time. Før han nåede at sige eller gøre noget var Reece allerede væk. Han så efter ham. Og han var nærmest forpusetet. Hvordan kunne man være det inden man havde horst noget som helst!?

Han fik samling på sig selv, rettet hans lem der stod ret op, han måtte lige få den til at lægge ordenligt..
Han gik derefter tilbage til klassen hans blik ramte Reece men han valgte ikke at gøre noget. Han kunne ikke sige noget her inde.

Timen var lang! Alt for lang. Så da timen endelig var slut, lille han til at sige noget il Reece der dog stak af lidt for hurtigt. Han rejste sig, og fulgte efter Reecem
Han kom ind i sportshallen, og lagde mærke til Reece der sad i hjørnet. Han sukkede lidt, og gik over til ham. Han sagde sig ned ved siden af ham, dog med ca en meters mellemrum.
Han så på ham. "Jeg troede lige vi var blevet enige om at lægge akavetheden bag os?.. såh.. hvorfor stiller du af fra.mig?" Spurgte han roligt. Han var selv blevet noget rund forvirret over det der lige var slet, men som de havde snakket om. Så ville komme til at se hinanden hver dag!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 14:49

Reece hørte Lucas på lang afstand og han skulle til at stikke af igen.. Dette var hans kanin sige som skreg.. Han var jo ikke menneske, så derfor var der blot nogle ting som var anderledes for ham.. Hans kanin som gerne ville parre sig eller stikke af.. Den skreg op inde i ham og han gnubbede hans pande lidt.. Dette var virkelig alt for meget.. Han hev lidt efter vejret og spiste hans selleri færdig.

”Mmmh.. Det ved jeg..” Fik han sagt imens han prøvede at få lidt kontrol over sig selv.. Dog gik panikken amok og han gispede da hans krop pludselig begyndte at krympe.. Og til sidst var der ikke mere Reece.. Men i stedet en bunke tøj.. Men en lille, utrolig nuttet og mørk kanin som sad i midten..

Kaninen havde dog ikke et naturligt udseende i dens ansigt, dens øjne var alt for kloge.. Og den så direkte irreteret ud.. Den hoppede ud af tøjet, stak hovedet i posen med grønsager hvor den hev en gulerod ud.. Satte sig på dens bagdel og begyndte at spise..
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 16:11

Han syntes jo heller ikke selv det her var skide sjovt! Der var jo tydeligt et eller andet de begge ikke kunne holde figerne fra! Men de var jo nød til at få det til at fungere, de ville komme til at se hinanden hver dag! Og de ville sidde i nærheden af hinanden hver eneste dag. Søg det var nød til at kunne tale sammen.
Han vende hovedet og så til at sige noget til ham da han lagde mærke til at Reece forvandlede sig.

Han blev forskrækket og rykkede sig lidt. Han vidste godt der fandes overnaturlige væsner, han havde bare aldrig mødt en, og han havde aldrig set nogle skifte form før. Han så dog noget overrasket på kaninen der kom ud. Han prøvede at lade vær, men kunne pludselig ikke lade være med at grine lidt.
Han rakte over, og tog posen med grønsager, og derefter Reece, som han tog over på at skød.
"Efter i fredags, så havde jeg nok ikke set dig som en nuttet kanin" drillede han lidt inden han strøg hans velsignelse.lidt over ryggen. Han tog en stang grøntsager, og rakte til Reece som han kunne spise.

Han sad lidt, hmm måske ville der være nemmere at sige det her til Reece når han var i denne form. Han sukkede lidt.
"Okay.. du må ikke misforstå det her men.. jeg har tænkt på sig hele weekenden.. ikke fordi jeg er forelsket i dig eller noget men.. jeg har ikke kunne lade vær med at tænke på dig mens vi havde sex.. og... Da jeg så dig i dag" han bed sig lidt i læben.

Han sukkede "som jeg sagde til dig i fredag inden vi gik.. jeg kan ikke tænke på andet end at gøre det med dig igen!.. eller røre ved dig! Kysse dig og.." han bed sig i læben ser det at han tænkte på det fik noget til at reagere. Hvilket faktisk hurtigt fik ham til at tage Reece.væk fra sit skød, og sætte ham på gulvet igen.

Han rejste sig "jeg... Jeg skal bare have styr på alle de underlige lyster.. så er jeg faktisk sikker på vi godt han blive ret gode venner" sagde han så mens han puttede hænderne i lommerne "jeg må hellere komme tilbage" lød det så. Han måtte tilbage nu, hans krop reagerede bare af at tænke på Reece krop.. hvordan skulle de kunne blive venner...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 16:19

Han blev noget overrasket over at Lucas faktisk ikke blev helt skræmt væk.. Han så noget overrasket på ham og vrikkede lidt med hans fødder da han blev løftet op og sat på hans skød. Hans ører bevægede sig lidt rundt, han lyttede tydeligt og spiste gladelig imens.. Så derfor rørte det ham ikke meget at sidde der lige nu.. Specielt ikke med det som han faktisk hørte fra Lucas lige nu. Han blev meget overrasket og så lidt op på ham. Han blev dog hurtigt sat ned igen.

Reece så lidt fornærmet op på Lucas. Ville han bare efterlade ham her? Med folk inde i hallen? Han stampede vredt i gulvet og pegede på hans bunke med tøj, med en pote, sammen med at han derefter nikkede ned mod de folk…

Hvis han forvandlede sig her, ville han dukke op nøgen.. SAMT han kunne jo heller ikke flytte alt hans tøj og sko?

Reece hoppede over imod Lucas igen og bed i hans bukser, hvor han hev ham lidt tilbage og kom med nogle små lyde..
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 16:54

Lucas var faktisk allerede på vej væk da han lagde mærke til de lyde Reece lavede. Den måde han stampede i gulvet for at få Lucas til at forstå noget. Han vande blikket mod tøj bunken. Han forstod ikke helt. Hvad var det Reece gerne ville sige?
Han så dog tilbage mod alle de andre folk i hallen og fangede den. Reece ville jo ikke kunne forvandle sig tilbage her. Han ville et være nøgen, og 2 det var ikke sikkert mange der ikke kende til de overnaturlige væsner, de ville jo gå i panik.

Han stod lidt. Hmm hvad skulle han lige gøre? Han ende med at bukke sig ned og samlede Reece tøj op. Han foldede det sammen og puttede under armen. Han lynede sin hættetrøje lidt, så den var lynet til midt på maven. Han bukkede sig ned og samlede Reece op. Han satte ham ned i trøjen så han lige kunne side og se ud. "Hvis nogle ser dig.. så bare slap af" sagde han blot.

Han begynde at gå ud af hallen, og der var da.heller ikke nogle der bemærkede Reece. Heller ikke på gangen, det var først da han faktisk var kommet næsten ud til altanen de havde stået op tidligere. 2 piger stoppede foran ham
"årrhh!! Hvor er den sød!" lød.det fra den ene der bukkede sig ned, og nussede Reece under hagen.
Den anden pige så op Lucas "er han din?.. hvorfor har Du ham med i skole?!" spurgte hun.

Lucas kløede sig lidt i nakken. "Uhm.. ja.. han er min" han kunne dog ikke undgå at smile lidt over det da hun spurgte om hvorfor han havde Reece med i skole.
"Han har sneget sig ned i min taske.." grinte han lidt. Han smilede til dem. "Nårh.. men jeg var faktisk lidt på vej ud for at ringe til mine forældre om at hente ham.. så kan vi snakke senere" sagde han roligt.
Den pigerne smilede og nikkede blot. Den ene pige tog dog fat i ham inden han nåede at gå videre.
"hvis du har lyst til at lave mere end at snakke, så kunne du jo tage med mig hjem efter skole"
sagde hun med en flirtende stemme.
Lucas nåede slet ikke at svare før pigerne gik igen.

Han skynde sig ud på altanen og lukkede døren efter dem. Han satte Reece på bænken og lagde hans tøj ved siden af mig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 17:00

Årh hvor han hadet når folk bare rørte ved ham i denne form, specielt nogen han slet ikke kendte.. Det havde sket før, når han havde løbet igennem byen.. Så da han ellers sad i Lucas’ hættetrøje slappede han af, lige indtil pigerne dukkede op.. Der blev han nervøs og røstede lidt.. Han hev lidt efter vejret og heldigvis nåede Lucas da at få dem væk og dem selv ud igen. Han kom ned på bænken hvor han sad og slappede lidt mere af.

Reece lukkede hans øjne og langsomt begyndte han at vokse igen.. Pelsen forsvandt og der gik ikke længe inden han sad der igen, sig selv og helt nøgen. Han hoppede hurtigt i hans tøj igen og bandt hans støvler på.

”Ja.. Sorry.. At være en Navajo kommer med en pris.. Nogen gange går jeg lidt for meget i panik og pludselig forvandlder mig.. Har ikke helt styr på det endnu..” mumlede han lidt, før han fik rejst sig op igen og rodet hans eget hår lidt til igen.

”Tak for hjælpe og.. Det du sagde tidligere? Du er ikke alene..” Han så lidt væk og rødmede svagt imens han foldede hans arme under hans bryst.
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 17:11

Lucas så lidt væk mens Reece skiftede form. Også for at give ham lidt privatliv og ikke bare stå og glo på hans nøgne krop.
Ham hørte hans han sagde med at det ikke var nemt at være en Navajo. Det ville han gerne tro. Han vidste ikke at Reed var en Navajo. Men endnu havde han da aldrig tænkt at Reece var en kanin. Vent lige!?.... Var han blevet taget... Af en lille sød kanin?!!......
Han skynde sig at kaste den tanke væk. Den var alt for underlig!

Han vende dog hurtigt blikket mod Reece da han sagde at Lucas ikke var den eneste der havde det på den måde!.
Han stod midt, vende sig mod Reece. "Så hvad... Skal vi holde os fra hinanden til det holder op?" Spurgte han lidt med et træk på skulderen. Det ville ikke blive nemt. Slet ikke.
De sad lige foran hinanden, og de så hinanden hver dag, hele dagen.
Han stod lidt, kløede sig i nakken "jeg kunne bede om at få en plads tættere på Tavlen.. det ville ikke være underligt når jeg er ny" sagde han lidt og bed sig i læben.

Selvom han stod og prøvede på at finde på måde de kunne komme over det her, så var det eneste der var i hans hoved, at han havde lyst til at røre ved Reece. Han havde lyst til at hive alt tøjet af ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Reece Lør 9 Sep 2017 - 17:16

Han stod lidt og så på Lucas imens han bed sig lidt i underlæben.. Ingen af dem havde jo lyst til at skulle stoppe dette.. Eller.. Det som der var mulighed for.. De havde jo begge nyt det og ingen burde få noget af vide? Og.. man behøvede jo heller ikke være kærester for at blot nyde.. ting..

”Altså.. Vi.. Kunne jo også.. Du ved.. Der er jo folk som.. Leger.. Uden at være kærester.. Bare.. Du ved for nydelsen.. Og det behøver jo heller ikke være sex.. sådan direkte.. Så.. Altså ingen behøver få noget af vide? Det.. kunne jo være hemmeligt..” Han stod lidt og mumlede.. Dog rystede han lidt på hovedet og rødmede svagt.

”Nej.. Altså.. Hvis du ikke har lyst til det, så er det også okay! Jeg ville forstå..” han nikkede lidt og kørte frusteret en hånd igennem hans hår..

Reece stod og trippede lidt, før han bed sig lidt mere i underlæben og valgte i stedet at gå over og skulle til at komme forbi Lucas, da deres arme stødte imod hinanden og han stoppede igen..

”Okay kæft hvor ville jeg give min sjæl.. For at prøve dig igen..” Mumlede han svagt og.. Hev lidt efter vejret før han skulle til at gå videre.
Reece
Reece
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Save me, from them! - Lucas Claan (XXX) - Page 2 Empty Sv: Save me, from them! - Lucas Claan (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 9 Sep 2017 - 17:39

Han måtte indrømme at han blev meget overrasket over Reece forslag. At.. at være, tja hvad kalde man det nu om dage. Bollevenner?!
Kunne man det? Altså, som fyre? Og... Ville det ikke blive opdaget sådan noget.
Han stod lidt og studerede Reece. Mens han selv stod og overvejede det her meget kraftigt! Måske ville det fungere alligevel?

Han hørte dog Reece trække i land og skulle til at gå. Han mærkede selv da deres arme rørte ved hinanden! Og han hørte tydeligt hvad Reece sagde med at han gerne ville igen. Og nu var det hans lyster slog ind! Han greb Reece, og skubbede ham op af døren. Han greb ham om livet og lagde den anden hånd mod Reece kæbe. Han pressede sine læber mod Reece i et sultent kys. Hånden der ellers lå om livet på Recce greb af i hans trøje, og stark hånden op under den, lod sine finger glide op for at lege med Reece nippels.
Han hev allerede selv efter vejret mellem kyssende. Han pressede sig mod Recce, så deres lem blev presset mod hinanden. Og Reece ville sikkert kunne mærke at de allerede var hård.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum