Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning

2 deltagere

Go down

En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning Empty En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning

Indlæg af Carmilla Man 4 Sep 2017 - 5:34

Hejsa folkens.
Dette er blot en standart emnesøgnings tråd.

Carmilla har ikke rigtigt nogen som helst relationer og kunne godt bruge hvilke som helst. Venner, fjender, folk at komme i ballade med, drikkerpartner, elskere (som nok ikke kommer til at holde) og så videre.
Jeg er åben for ideer til plots, så skriv endelig hvis i har en ide og så finder vi ud af noget.

Jeg ville gerne beskrive hende her en smule, men for at være ærgerlig er hun for stor og for kompliceret til at min hjerne kan forklare hende særligt godt her klokken 5:30 om morgen.
(Alt af dette er skrevet på min mobil fordi jeg ikke havde min pc ved mig)
Carmilla
Carmilla
Novice (Rank 1)

Bosted : En stor lejlighed i Terres midtpunkt. Ikke langt fra hendes kunststue.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning Empty Sv: En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning

Indlæg af Raven Ons 6 Sep 2017 - 11:57

jeg Syntes at Camilla lyder spændende, jeg vil gerne stille Raven til rådighed :)
Raven
Raven
Novice (Rank 1)

Bosted : i ud kanten af Terre

Antal indlæg : 5


Tilbage til toppen Go down

En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning Empty Sv: En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 14 Sep 2017 - 14:40

Nu hvor min emne energi, er på tilbagevendending. Kunne jeg godt tænkte mig, at starte flere tråde med Choice. 

Han er sådan set lidt en good guy vampyr, rolig og kontrolleret. Han er nær de ottehundred år, og lidt mere old fashion med visse ting i livet. Blandt andet er han meget gotisk, i både hjem og stil. Men der er stadig ting ved han som virker mere normale, eller hvad man nu skal kalde det. 

Anyways, min tanke er at han da sikkert godt kunne finde på ar møde Camilla, på den ene eller anden måde. Om det bliver et venskab, fjendskab eller andet er lidt op til dig. Jeg er mere eller mindre game på alt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning Empty Sv: En lille "sød" vampyr ;) ~Emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum