Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)

Go down

Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  Empty Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)

Indlæg af Taylor Lør 19 Aug 2017 - 19:11

Hej!


Jeg vil gerne have Taylor her forvandlet til en vampyr ;D Sååå, jeg har lidt brug for en der skal kunne gøre det! Jeg planlægger lidt, det skal være et slags overfald.. Hvertfald ikke noget som vil være rart for ham, sååå :o Derefter er der fri bane!

Han vil være stukket af fra hans kæreste, lidt i et skænderi, midt om natten, derefter vil du/vampyren dukke op og på en sjov (ikke for Taylor) måde forvandle ham :D

Så hvis der er nogen som melder sig frivilligt, vil jeg være overlykkelig!
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  Empty Sv: Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)

Indlæg af Gæst Lør 19 Aug 2017 - 19:14

Hej :D
Jeg vil da gerne tilbyde min Christian, det kunne ligne ham, at forvandle en anden person og oftest imod vedkommendes vilje :)

For mere info omkring ham: Emnesøgning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  Empty Sv: Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)

Indlæg af Taylor Lør 19 Aug 2017 - 19:21

Jamen bum :D det var dejlig hurtigt! I selve emnet jeg har kørende med Taylor's fyr, er de ikke noget til det punkt med forvandlingen endnu :) Men tænkte jeg lige så godt kunne være på forhånd, så forvandlingen er sket, så emnet ikke skal stå stille :D

Såå, hvem skal lave det? Du eller jeg ;D ?? Er ikke helt klar over endnu hvor det er.. Men ikke noget alt for offenligt sted :)
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  Empty Sv: Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)

Indlæg af Gæst Lør 19 Aug 2017 - 19:24

Det er vel altid godt at være forberedt

Du må gerne, hvis du har lyst :)
Per sted, tænker jeg det kunne være en gyde, måske Christian forgiver at være såret og Taylor kommer for at hjælpe? Christian er ikke just typen, som ofte gemmer sig (han er næsten lige kommet til byen, og har slået over 25 ihjel allerede!)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  Empty Sv: Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)

Indlæg af Taylor Lør 19 Aug 2017 - 19:37

Jamen så skal jeg skam nok lave emnet :D Det skal nok være klar inden imorgen aften :)

Sender et link når det er færdigt!
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  Empty Sv: Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)

Indlæg af Gæst Lør 19 Aug 2017 - 19:39

Det lyder godt, det vil jeg se frem til ^-^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)  Empty Sv: Brug for en vampyr! (Emnesøgning!)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum