Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plotsøgning Anastasia White EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plotsøgning Anastasia White EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plotsøgning Anastasia White EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plotsøgning Anastasia White EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plotsøgning Anastasia White EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plotsøgning Anastasia White EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plotsøgning Anastasia White EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plotsøgning Anastasia White EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plotsøgning Anastasia White EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plotsøgning Anastasia White EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plotsøgning Anastasia White

Go down

Plotsøgning Anastasia White Empty Plotsøgning Anastasia White

Indlæg af Anastasia White Ons 27 Sep 2017 - 1:07

Plotsøgning Anastasia White Tumblr_inline_nr7avcHsav1ts64l3_250

Min søde, men knap så uskyldige aspara Anastasia søger legekammerater! Og da jeg ingen specifikke planer har med hende er jeg på nuværende tidspunkt meget åben for diverse ting; intet behøver at være planlagt, så længe vi bare kommer til at have det sjovt!

Jeg vil dog være ærlig fra begyndelsen og sige, at jeg har nogle enkle, men simple krav til dem af jer som allerede viser interesse;
Læselige svar - og her er det ikke ment som; ingen grammatiske fejl tilladt! det sker nemlig for selv de bedste. Bare jeg ikke skal gætte mig frem til hvad der står i hver sætning, så er jeg tilfreds.
Vi svarer begge i vores tempo, men jeg ser helst ikke at der går en uge før jeg får mit fix
Sidst men ikke mindst; jeg foretrækker engelsk dialog. Jeg kan simpelthen ikke leve mig ind i min karakter når de taler dansk til hinanden, så dette undgår jeg helst.


Anastasia White er en typisk aspara, eller det er hun i hvert fald udseendes mæssigt. Personlighedsmæssigt skiller hun sig ud og det er noget hun har gjort fra barnsben af; hun er hverken hjælpsom eller interesseret i at verden bliver et bedre sted. Hun forsøger vel i bund og grund at være noget andet end hvad hun er, og det er nok også hendes største svaghed. Hun elsker opmærksomhed og har ingen problemer med at være den der er i fokus. Fester, alkohol, penge, sex, ja alt det en ung kvinde normalt interesserer sig for, interesserer hun sig selvfølgelig også for.

Jeg søger...

  • en eller to bedste veninder. Her ville jeg foretrække at vi sprang læringsporcessen over, hvilket betyder at de kender hinanden og har gjort det i x antal år.
  • bedste vennen, hvor der er mulighed for ''venner med fordele''. Og her er der tale om samme princip som foroven.
  • de der lidt mere løse relationer, som kan være alt fra bekendtskaber hun har dannet gennem arbejdet, byen, fester, og one night stands.
  • problemer, drama, fjender, alt det der gøgl kunne også være spændende at få med ind! Da hun er en kvinde med ben i næsen ville hun nok snildt kunne rode sig ud i problemer. Jeg er ikke ligefrem interesseret i voldelige tråde, men hvis du har en god idé til noget, så vil jeg da gerne lytte.


Lad mig endelig høre fra jer!
Anastasia White
Anastasia White
Novice (Rank 3)

Bosted : I en pæn lille lejlighed i midtbyen af Terre.

Antal indlæg : 22


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum