Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.)

5 deltagere

Go down

Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) Empty Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.)

Indlæg af Magistar Tors 22 Feb 2018 - 14:02

Goddag alle sammen :)

Mit navn er Magistar. Og jeg leder efter en ny interessant emnepartner. Jeg er helt ny på siden og endda også en helt ny race takket være den gode admin Thomas. Så lige nu er jeg den eneste af min slags på siden. Interesseret? Lad mig fortælle dig om Immortalem racen.

Deres ældning er så langsom den næsten er usynlig.
De er blevet set igennem kulturer som guder, præster, profeter, ja selv troldmænd. Men de er ekstrem sjældne. 3000 år og Magistar har aldrig mødt en anden af sin slags.
De ligner og opføre sig som mennesker med en stor undtagelse. De er praktisk talt udødelige. Ikke fordi du ikke kan dræbe dem det kan du skam. Men forbliver de døde? Du kan stikke dem ned og efterlade dem men de rejser sig igen. Det tager tid ja og de er 99,99 procent døde i mellemtiden. (Og så er der en anden måde at slå dem helt ihjel på men selv Immortalem'er ved ikke hvordan.)

Men hvad er specielt lige ved Magistar? Han har en balance han af en eller anden grund ikke kan ryste af sig. Som om at hans gode handlinger skal afbalanceres med onde og omvendt. Hvilket betyder han som sådan ikke har en samvittighed. Andet end hans balance. Så har du brug for en venlig person som gerne vil lytte? Så starter emnet med han lige har været på arbejde. Har du brug for en ond en? Så har han lige hygget sig med sin gratis hobby. Det kan sagtens lykkes.

Så når vi til det alvorlige... Hvad søger han? Ja som der står lige ovenover så er han både ond og god. Så hvad med vi opdeler det sådan?

God:
Venner.
Rebounce.
Kæreste.
Bedste venner.
Ungmø i nød.

Ond:
Midlertidig slaver.
Voldtægtsoffer.
Røverier.
Partner in crime.
Robbery gone bad.

Virker det interessant at emne med Magistar? Men er det plot du søger ikke iblandt? Skriv endelig jeg er villig til at tjekke om det ville passe sammen

Og har du brug for en mystisk person i din fortid der enden har hjulpet dig eller skadet dig? Og lyst til at ha en fysisk person til at være den person? Skriv endelig med næsten 3500 år bag sig og utallige mord både mod ham selv og andre såvel som gode gerninger og redninger er der mere end rigelig plads til jer :)

Sidst rettet af Magistar Fre 23 Feb 2018 - 10:38, rettet 1 gang
Magistar
Magistar
Novice (Rank 2)

Bosted : Hvor han har lyst. Han indtrænger for det meste i hjem hvor ingen er hjemme og bor i nogle dage.

Antal indlæg : 18

Tilbage til toppen Go down

Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) Empty Sv: Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.)

Indlæg af Desire Murdoch Tors 22 Feb 2018 - 17:52

Stiller mine chars til rådighed! Har en del: Charmeine, Cherish, Angelique, Apolline, Desire og Jacintha.

Umiddelbart tænker jeg at han kunne kende Jacintha fra sin fortid. Hun er selv tæt på de 2000 år. Hun er rimelig stædig, stolt og selvisk af person og ville nok ikke have noget imod et knald. Så hvis han har været spændende nok, eller udfordrende nok, eller rig nok.. ville hun nok have brugt tid på ham. Hvem ved, måske var de det perfekte par indtil hun skred, eller de ikke kunne få mere ude af hinanden.

Ellers kunne han være en af dem der stødte på Angelique og tæsket eller voldtog hende, det har hun været udsat for alt for mange gange. Ved ikke hvor meget spil der vil være i det.

Charmeine er engel, og meget sød .. måske noget venskab der? :D hun vil i hvert fald give ham mange chancer hvis han dummer sig :P
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249

Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.) Empty Sv: Good or evil? Your choice. (Emnesøgning.)

Indlæg af Magistar Tors 22 Feb 2018 - 18:05

Det lyder som en fantastisk ting og jeg kan godt li de udbredte valgmuligheder :) Og jeg kan se mulighederne ved alle 3 valgmuligheder du har givet :)

Spørgsmålet er hvilken ville være mest brugbar. Hvilken ville give det bedste spil? Som sagt så er Magistar en altmulig karakter.

Jacintha ville være et fornuftigt og godt emne specielt hvis det er tidlig i hendes alder hvor hun måske ikke ligefrem er lige så… Normalt for en vampyr at leve med en levende blodpose som bogstavelig talt kan stille hendes sult til hver en tid uden hun behøver at være bange for at drikke for meget. Det kunne jo være sådan de mødtes? Hun drak af ham og slugte ham tom. Et par timer efter ser hun ham gå rundt i live og veltilfreds?

Angelique er også en mulighed. Du siger hun er blevet udsat for det mange gange? Magistar har da også igennem sin tid udført visse… Voldelige seksuelle forhold. Nogle gange længere varende og andre gange… Ikke så længe så at sige :)

Charmeine er igen også en valgmulighed. En chance til at udvise sin gode sider. Med sit uheldige sidespring som hun måske troede hun kunne hjælpe med? En chance for Charmeine at udføre sin englepligt til at give ham en god hældende balance selvom det aldrig ville fungere sådan? :)

Som sagt mange muligheder. Spørgsmålet er hvilken ville være mest… Passende og langvarende. Hader personligt når emner stopper efter et par indlæg fordi der bare ikke er noget der fungere eller at man mister sin kreativitet :)
Magistar
Magistar
Novice (Rank 2)

Bosted : Hvor han har lyst. Han indtrænger for det meste i hjem hvor ingen er hjemme og bor i nogle dage.

Indlæg af Jacintha Phillips Fre 23 Feb 2018 - 1:07

Jacintha & Magistar: Det kunne meget muligt være sådan det mødtes! Hun havde langt mindre kontrol over sin sult de første par århundreder efter sin forvandling, så sin egen personlig omvandrende blodpose der ikke døde hvis man drak for meget, ville nok have været ret praktisk. Desuden, hans sjældne race vil bare få hende til at føle sig mere speciel over at have "indfanget" ham. :b

Angelique & Magistar:
Hun er egentlig royal elver, og kan se ind i fremtiden som en stor sjældenhed + hun er lyselver der har ildelement i sig.. kort sagt er hun en outcast og haft et hårdt liv med mange overfald, voldtægter, og hun har også været kidnappet .. så at Magistar også kunne have holdt hende som sin egen personlig slave kan sagtens være sandsynligt, måske for at udnytte hendes evne om at kunne se ind i fremtiden også?

Charmeine & Magistar:
Hun vil sikkert hjertens gerne hjælpe ham, og han kan ikke skade hende fysisk, og psykisk er hun også meget stærk. Så hun vil gøre sit bedste for at hjælpe ham, så meget er sikkert!

Med hensyn til emnerne, så tænker jeg vi kan aftale plotsene og ikke behøver vælge en fra, men derimod lægge ud med eksempelvis Jacintha og Magistar og gå videre til de andre når vi føler for det. Jeg kan sagtens skrive lange emnesvar, men hvis man ønsker hurtigere svar fra mig, så går det hurtigere med korte - selvfølgelig. Jeg er aktiv på siden med alle mine kvindelige chars, Desire er ny så hende har jeg ikke fået gang i endnu, men jeg plejer ikke at afbryde emner. Medmindre der går flere uger mellem svarene hvor man så går død i det.
Jacintha Phillips
Jacintha Phillips
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 658

Indlæg af Magistar Fre 23 Feb 2018 - 10:58

Jamen så lad os starte fra en ende af :) Jeg synes alle tre plots vi har fået udviklet er en fantastisk start :)

Der er så dog 2 hurtige spørgsmål :)

Jacintha og Magistar er det fortiden de har mødt så langt kan jeg forestille mig :)

Angelique/Charmeine og Magistar til gengæld… Skal det være fortiden eller skal det være hvordan emnet udvikler sig? Eller måske springe ind i midten af det? :)

Og så mit andet spørgsmål :P Hvem starter?
Magistar
Magistar
Novice (Rank 2)

Indlæg af Oscar de Poix Fre 23 Feb 2018 - 11:55

Når jeg engang bliver godkendt må din character meget gerne squatte i min lejlighed - hvis det kunne have interessse - læste lige dit bosted i din profil og blev inspireret!
Oscar de Poix
Oscar de Poix
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 2

Indlæg af Jacintha Phillips Fre 23 Feb 2018 - 14:40

Yes, Jacintha og Magistar har den fortid sammen! x3 spørgsmålet er så bare også hvordan/hvorfor de 'gik fra hinanden' ... hun er rimelig egoistisk og hvis hun begynder at kede sig, så smutter hun bare.. det kan jo være en grund.. men hvis du har andre, så fyr løs!

Angelique må også høre til fortiden.. pt er hun i et fast forhold med en lejemorder af en vampyr der smadre alt og alle der prøver at gøre hende noget :b

Charmeine kan vi godt springe ind i midten, dvs. de kender hinanden .. så går vi let hen over "hej mit navn er.."-delen xD

Jeg kan sagtens starte hvis du siger hvor, så.. en reunion med Magistar og Jacintha?
Jacintha Phillips
Jacintha Phillips

Indlæg af Magistar Lør 24 Feb 2018 - 1:19

Oscar:
Jeg er helt klar på et emne så snart du er godkendt skriv til min PM når det er så finder vi ud af detaljerne der :)

Jacintha:
Det lyder hele som nogle gode plots så lad os holde os på det :)

Angående deres split så ville jeg ikke tro at Magistar ville være kedelig eftersom man aldrig ved hvor man har ham? Godt humør eller ondt humør? Jeg mener han er typen der den ene dag kan komme hjem med buket blomster og chokolade og alligevel gennemkneppe hende like no tomorrow eller han kan komme hjem med en buket nye piske og så være venlig og rar hele aften. Jeg forestiller mig lidt at de var oppe og skændes? Eller at de brugte nogle år sammen og pludselig følte Magistar han var nød til at fortsætte og Jacintha følte hun måtte blive? Eller omvendt :)

Uhh lejemorder :D Det kunne være spændende :P

Okay men skal vi så fortsætte fra bekendte stadiet eller at hun allerede ved han er meget skiftende om han skal være god eller ond?

Men dette er netop grunden til Magistar at der er så stor en bred valgmulighed om emner at det ikke længere er begrænset til et slags plot :) Vi kan også ende halvvejs igennem emnet og finde ud af der er et andet plot vi hellere ville bruge og det ville tage 1-3 indlæg at ’ændre’ Magistar til det nye plot :)
Magistar
Magistar
Novice (Rank 2)

Indlæg af Jacintha Phillips Lør 24 Feb 2018 - 20:30

Jacintha & Magistar: Okay så! Tænker lidt de begge valgte at gå hver til sit så, og at deres forhold nok ikke havde været i Frankrig men et andet sted, og at de nu mødes her?

Angelique & Magistar: Jup, Zakaroff x3 hvis du er interesseret i noget mere plot kan du måske prøve at spørge ham :D Så længe min kære Angelique ikke dør, er jeg frisk på det meste x3

Charmeine & Magistar: Lad os sige hun efterhånden ved han er meget skiftende.

Yes, jeg er frisk på det hele og mon ikke vi kan finde ud af det hen ad vejen hvis vi ønsker noget andet! ..nåh, hvor skal jeg oprette til Jacintha og Magistar? x3
Jacintha Phillips
Jacintha Phillips

Indlæg af Magistar Tors 1 Mar 2018 - 22:11

Jeg beklager meget at min emnesøgning stoppede meget pludseligt men jeg har fanget mig en influenza og ligger sengebundet indtil videre...

Opdatering følger

Mvh. Magistar
Magistar
Magistar
Novice (Rank 2)

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 29 Apr 2018 - 10:43

Jeg vil rigtig gerne melde mig! :D

Det lyder uhyre interessant og jeg er sprit ny på siden - men den som nok ville passe bedst på min char er nok ungmø i nød :D

Har Amy Sophia Scott som er uskyldigheden selv og så er hun genert og klodset som bare pokker - samt berøringsangst :D
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 270

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum