Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Trouble in Town - Artair XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Trouble in Town - Artair XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Trouble in Town - Artair XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Trouble in Town - Artair XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Trouble in Town - Artair XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Trouble in Town - Artair XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Trouble in Town - Artair XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Trouble in Town - Artair XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Trouble in Town - Artair XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Trouble in Town - Artair XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Trouble in Town - Artair XXX

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Man 12 Mar 2018 - 20:40


Trouble in Town - Artair XXX Tumblr_p4uzx4j2JR1u7gnm9o1_540
Tid
23:21
Sted
Logement
Vejr
Fuldmåne, små skyet, 4 gr
Outfit
Outfittet



Natten var så småt faldet på og Marcella gik traskende indenfor i den lille lejlighed, der besad af et værelse, med køkken bygget ind, samt toilet, ude ved den aflange gang, til højre side, for indgangen. Den var smålig, samt virkelig ikke særlig stor og så havde den en madras inde i det halv store rum, hvor der var en altan ud af til. De blanke gråblå metaliske øjne, gled blidt rundt i rummet, før de hvide sko blev smidt, efterfulgt af de sorte jeans og så den lange sorte trøje, før hun gik hen til sit skab og fandt sit silke hvide nat tøj frem. Hun tog sin bh, samt trusser af og iførte sig det hvide silke nattøj, før hun gik hen til sin dør for at låse den igen, men låsen havde sat sig fast igen. " Fuck!... ggrhh! ". Hun opgav at prøve at få låsen i og satte blot kæden fast i stedet, før hun tog sin springkniv og lagde nede under den floffede hovedpude der bar hvid silke betræk på sig. Hun havde et stativ fyldt med tøj, henne nær vinduet og havde altid sin altan åbnet på klem, for at få lidt frisk luft ind i den lille lejlighed. Hendes dør var lukket, men ikke låst, den bar kun en kæde over sig, som de fleste ville kunne bust åbne. Logement, havde allerede et forfærdeligt ry, angående det folk der befandt sig der og det hjalp ikke, at deres lejligheder var snusket og utrolig små, samt ret dyre, for folk der var startet ud i livet.

Hun slukkede blidt lyset og gik hen til sin seng, før hun udmattende lagde sig i den og førte hånden ind under puden, for at tag om spring kniven, vis der nu skulle komme nogen, før hun endte med at falde hen i søvn. Det lange platin blonde hår, lå smukt ned af hendes skuldre, samt hendes tøj sad smukt på den slanke krop. Hun kunne godt gå fra at være 17-18 år, eftersom hendes angelic side, havde gjort, at hun havde fået dette uskylidge og ungdommelige udseende over sig, skønt hun var 20. Marcella havde lånt penge af den irske mafia, til at kunne købe en compoundbow samt andre ting, hun brugte til at jage væsner, samt især vampyr, dog var pengene så småt ved at slippe op og hun havde ikke kunnet finde måder at betale dem tilbage på. Hun sov altid halvt, eftersom det lå til hende, at være opmærksom men også forsigtig.


Sidst rettet af Marcella Søn 18 Mar 2018 - 18:28, rettet 1 gang
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tirs 13 Mar 2018 - 20:48

Artair havde fået en opringning fra sin arbejdsgiver, og havde fået at vide at han skulle opsøg en kvinde ved navn Marcella, som havde lånt penge af dem og havde ikke betale tilbage de sidste par gang, godt nok sad hans arbejdsgiver over i irland men han selv var her i terre hvor kvinde skulle bor og leve, det var lang tid side han sidste havde gjort så noget her men han var ikke flade af på den i mellem tid, han skulle bare finde ud fra hvor hun bor og tag det derefter, det havde været Rico som havde lånt penge ud til kvinde her, men Rico var ikke farlig og havde det hele i mund.

Det tog ham ikke lang tid at finde ud af hvor pigebarnet bor hen, han havde holdt lidt øje med hendes lejlighed i noget tid end han opdaget lys der op, han venter lidt og kun ser lyset bliv slukket kort tid efter han, han forvandle sig til en flagemus og flyve op til hendes lejlighed og opdager til hans held, at altan dør stod på klem, han lande på altan og forvandle sig til en mus og løbe derefter indfor og forvandle sig tilbage, hvor han kiggede sig kort rundt og tog en stol ind til hendes madras og sat sig derefter på stol og kiggede ned på hende.

Han var klædt i sort cowboy bukser, en mørke grå t-shirts og sin sort læder jakke og en sort hue der dække det mest af hans halve lange hår, han tog sin pistol frem og skue en lyddæmper på den og lad den på benet men havde stadig fat i den, nu hvis hun skulle prøve på et eller andet, han skubbe til hendes en fod med sin eje fod, for at vække hende, ”prøve på noget og du er død, forstået” sagde han kort og løfte kort pistol for at vis at han mener det.

”Jeg ved godt at det skulle være Rico der skulle gør det her men nu blev det mig, du skylder nogle personer penge som du ikke har lyst til at bliv uvenner med, så hvor er penge og hvis du ikke har dem, hvor hurtig kan du så skaf dem” spurgte han og kiggede på hende, han var ligeglad med at hun lå i nattøj, han havde et arbejde der skulle passer.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tirs 13 Mar 2018 - 20:59

Marcella lå lettere uroligt og sammenkrøllet under den tynde dyne. Hun var så småt ved at ha mareridt igen som altid og det hjalp især ikke, da det var at noget føltes til at ramme hendes fod. Hun vågnede med et sæt, men tog sig en smule til hovedet og åndede lettet ud, før hun sagde " Det var bare et mareridt.. igen ". Hun pustede lidt ud, før hun forsigtigt vendte sig om, lige i det, hun hun hørte en mands stemme og tog hurtigt fat i kniven under sin pude, men da hun vendte sig, fik hun øje på pistolen. * Fuck.. *. Hun holde sine hænder op en smule over hovedet, mens de metalliske gråblå øjne, så nærmest gennemtrængende på Artair, før hun kastede kniven over til siden, så den lå et stykke væk fra hende, for at vise, at hun intet ville gør.

Da han sagde Rico, kunne hun næsten allerede regne ud hvem det var og hvor fra. Hun kunne ikke undgå at lade vær med at føle en knude i sin mave, da det var at han sagde, at hun ikke havde lyst til at blive uvenner med disse folk. Hun sagde med en blid, melodisk feminin fransk klang. " J-Jeg har dem ikke ". Hun så tøvende på ham og sænkede sine hænder, i det hun satte sig i skrædderstilling, før hun betragtede Artair. Han havde overhånden lige i dette øjeblik. Det silke hvide nattøj sad en smule løst på hende, men man kunne stadig ane hendes fyldige bryst samt se rigtig meget af den flotte beige farvede hud. " Det ville tag mig mere end 4 måneder at skaffe de penge.. ". Hun så tøvende på ham og sagde " Jeg kan ikke.. jeg ved ikke hvordan ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tirs 13 Mar 2018 - 21:13

Han smiler svagt for sig selv af det hun sagde og svar ikke på det, da det var mening at hun selv skulle opdage ham og det tog hende heller ikke lang tid at gør, ”klogt valg” sagde han da hun kaste kniv ud til side, så hun ikke kun når den, han ryste opgiver på hoved da hun sagde at hun ikke havde dem, det var nok derfor hun ikke havde betale af de sidste par gang, som var en del aftale med at låne penge.

Han skulle lige til at sige noget til at det vil tage hende mere end 4 måneder at sammen penge til dem men når det ikke før hun sagde noget mere til det, han smiler kold af hende og gemme pistol væk, ”nu skal jeg hjælp dig på vej, du fortsætte med den aftale du har, men jeg opsøger dig igen om en uge, så har du penge til den første af de gang du ikke har betale, en uge efter det kommer jeg igen og få penge for den anden gang du ikke har betale, derefter kommer jeg engang om måned efter penge” sagde han og kiggede på hende og trak kort vejret og lod hende suger det til sig.

”Og hvis du ikke har penge, skære jeg en finge af par gang du ikke kan betale, hvordan du få penge er jeg ligeglad med, bare du få dem og kan betale tilbage” sagde han kold og kiggede på hende, ”har du forstået det” spurgte han og kiggede på hende, det plejer at hjælp på folk at snakke om man vil skære en finge af dem hvis de ikke betaler.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tirs 13 Mar 2018 - 21:24

Hun spærrede sine øjne en smule skrækslagen op, da det var at han sagde, at hun skulle betale uge efter uge, indtil han engang ville komme måned efter måned efter pengene. " Vent!?, så har jeg ikke råd til at bo her!... hvad skal jeg gør af mig selv så?, jeg dør af sult så! ". Hun så lettere vredt på Artair, indtil han sagde, at vis hun ikke gav ham pengene, ville han skære en finger af hende, af gangen. Hun så kort ned på sine hænder, før hun så skrækslagen op mod Artair, inden hun sagde " Please jeg.. jeg kan ikke skaffe dem, er der ikke andet jeg kan gøre? ". Hun så tøvende på ham. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gør af sig selv i dette øjeblik. Hvordan kunne hun ha været så dum?.

Hun tænkte sig grundigt om, før hun så mod Artair og kunne næsten ikke holde sit smil i skak. Hun kunne vel blot stikke af?.. forlade landet og aldrig nogensinde komme tilbage. Hun sad og stirrede engang imellem mod hans pistol, som havde hun overvejet at tag den ud af hans greb, men så ville der sikkert komme flere efter hende. Hun bed ned i den fyldige underlæbe og så nervøst op mod Artair, før hun spurgte " Har.. i noget arbejde jeg kan tag i stedet.. gratis ved jer.. jeg gør det for jer, indtil jeg har betalt min gæld af ". Vis hun arbejdede for dem, kunne hun arbejde på siden og betale dem af.

Hun kunne mærke hvordan hendes krop begyndte at spænde en lille smule, samt hendes adrenalin begyndte så småt at pumpe igang. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gør i dette øjeblik. Skulle hun tag pistolen og skyde ham eller skulle hun prøve at stikke af.. men hvad vis han skød efter hende så?. Hun havde ikke rigtig nogen anden mulighed, end at vente til han gik og så stikke af.. forlade landet.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Ons 14 Mar 2018 - 17:11

Han lo kort af hende og af det hun sagde, ”det er jo ikke mit problem at du ikke har rådt til at bor her, og var så dum ikke at tænke dig om end du låne penge” sagde han og kiggede på hende, ”død af sult tror jeg nu ikke du kommer til at gør og der er sikker masse af mænd her i by som vil betale for en hyggelig aften med dig” sagde han og grine kort, hun var pæn ikke noget der men det var nu ikke derfor han var her.

”Er det den her du vil have fat i” spurgte han og løfte kort pistol, han havde godt lagt mærke til at hun havde kiggede på den, ikke fordi han var bange for hende, hvis hun endelig fik fat i hans pistol vil hun ikke kun når at bruge den imod ham, han grine af hende af hendes spørgsmål, ”er du sikker på det, er det du vil” spurgte han og kiggede på hende, for han havde enlig noget hun kun gør for ham men det vil sikker ikke falde i god jord hos hende at skulle gør det.

”Og ingen du få nogen ideer med at stikke af eller at forlad landet eller på andre måde prøver at forsvinde, så skal jeg nok finde dig og så bliver det ikke en finge du mister” sagde han og kiggede på hende, han rejse sig op og går over til altan dør og åben den hele, hvorefter han finde en smøg frem og tænder den og begynde af ryg, ”hvad vælge du at gør, prøve af skaf penge eller gør noget for mig” spurgte han og kiggede ned på hende med sin to meter.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Ons 14 Mar 2018 - 18:12

Hun bed sine tænder sammen en smule, mens hun sad og skuede ondt mod Artair. Hun havde ikke rigtig et andet valg, end at gå med til det han ville have hende til. Hun kunne ikke nå at skaffe et arbejde, der ville skaffe hende nok og hun havde ikke i sinde at miste en finger. Hun rettede en smule på sig selv og lod sit blik følge ham, som han gik ud til altanen og tænde en smøg. Hun sukkede en smule og rejste sig forsigtigt op, i det hun gik bagud. Hun ville måske kunne nå at tag en kniv i skuffen?. Hun tænkte lidt over det, men selv efter det var tænkt grundigt igennem, så endte hun med at droppe ideen. Hun stoppede op og foldede sine arme foran sit bryst, før hun betragtede Artair en smule, inden hun sagde " Fint.. jeg gør noget for dig.. ". Hun så en smule ned og sagde " Så sig hvad det er.. og så gør jeg det, okay ". Hun anede ikke helt hvad hun ellers skulle gør i sådan en situation. Hun følte sig en smule tvunget op i et hjørne. Blive skudt.. eller få hugget nogle fingre af... uanset hvad, så kunne hun heller ikke stikke af forevigt fra Artair. Hun så kort hen af gangen, hvor hun så at kæden stadig var i, inden hun så undrende mod Artair. Hun boede på 2 sal, så hun spurgte ham nysgerrigt " Vent.. hvordan er du egentlig kommet ind? ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Lør 17 Mar 2018 - 14:41

Han stod og røg rolig videre mens han venter på et svar fra hende, han kiggede over på hende da hun snakke til ham, han smiler svagt, ”klogt valg” sagde han og røg sin smøg færdig og smide resten af den ud på altan, han smiler kold af det næste hun sagde og lo kort af hende, ”du skal slå en ihjel for mig, det er en anden som skylder penge som lov ting og sager men holde det ikke” sagde han og kiggede på hende, bare for at vis at han ikke er bange for at slå andre ihjel.

”Hvis du sige ja til det, er der ingen vej tilbage” sagde han og kiggede på hende, og hvis hun endelig prøve at stikke af og det enlig lykkes af gør det, vil han finde hende igen og hun kan ikke melde ham til politi, da hun ikke kender hans navn og samtid var han heller ikke i noget system, han tog en ny smøg frem og tænde den og begynde derefter af ryg, han lo kort af hende af hendes spørgsmål, ”ja, det er jo lige det, du er ikke den eneste som har en hemmelig” sagde han og kiggede på hende, han hentyder til hendes engel del, han havde mærke aura fra en engel men ikke på som niveau som en engel, så han vil gæt på at hun var halv eller noget der omkring.

”Så hvad siger du, gør du det for mig eller hvad” spurgte han og kiggede på hende mens han rolig røg videre.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Lør 17 Mar 2018 - 16:53

Hun så tøvende på Artair, mens hun overvejede hendes muligheder. Der var ikke så meget at gøre. Vis hun sagde nej, så ville hun jo blot ende med at være den på hugge blokken, men så igen. Hun så ned, i det hun sagde " Det kan jeg ikke.. j-jeg kan ikke slå uskyldige mennesker ihjel.. er.. er der ikke andet jeg kunne. Et arbejde af en anden slags, eller noget ". Hun så tøvende op mod Artair. Hun havde ikke regnet med at han ligefrem ville ha hende til at slå en ihjel. Hun ville ikke kunne slette sine spor, samt hun var helt klart i systemet, så vis de fandt hende.. så ville hun ende med at komme ind og sidde i flere år. Det var noget andet at dræbe vampyr.. fordi de forsvandt for det meste og havde sjældent fået sig selv ind i et eller andet form for system. Hun så tøvende på Artair, i det hun sagde " Alt andet end at dræbe.. ".

De isblå øjne betragtede ham med dette uskyldige blik, samt man kunne se på hende, at hun havde tænkt længe over dette, men var kommet frem til, at det ville hun hverken kunne klare at ha på sin samvittighed, eller ville kunne udfolde. " Jeg kan kun slå vampyr ihjel, samt vis jeg sikker på de ikke.. har en der vil savne dem, ved mindre de har gjort uskyldige ondt ". Hun havde intet imod at slå væsner ihjel, men mest af alt gik hun efter vampyr, vis det endelig kom til det punkt. Hun vidste ikke om hun ville ende med at skulle sælge sig selv for mafiaen, men på dette punkt, var det langt bedre end at skulle slå ihjel for dem.. gjorde hun først det, så var der sikkert ingen vej ud overhovedet, fordi så ville de altid have noget på hende, men en vampyr, der var det anderledes, der kunne de intet have på hende, fordi de fleste vampyr levede i skjul fra systemet og politiet og omverden.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Lør 17 Mar 2018 - 17:28

Han grine kold af hende af det hun sagde, det var ikke hans problem at hun ikke kun gør det, ”hvorfor er det altid det sammen problem med er engel, med i ikke vil slå et uskyld person ihjel” sagde han og kiggede på hende, ”nej har ikke andet du kan gør for mig, men du kan altid sælge din eje krop” sagde han og kiggede på hende, han var ligeglad med hvordan hun skaffe penge bare hun gjort det og ind for tidsram, medmindre hun selvfølgelig gerne vil miste en finger.

Han smiler svagt af hende og ryster opgiver på hovedet, ”vampyr slå vi ikke ihjel, dem laver vi en handle med” sagde han og kiggede på hende og tog en ny smøg op og tænde den og begynde at ryge den, ”okay, nu lejer jeg med, hvad kan du tilbyde, som vi stod og mangle” spurgte han og kiggede på hende, lige det eneste han kan ser de kun bruge hende til, var på et af bordeler ellers kun han ikke ser noget i hende de kun bruge.

Men det kun selvfølgelig være at hun overrasker ham lige om lidt, men det tror han nu ikke helst at hun gør, ”det må gerne være nu at du fortælle hvad du kan tilbyde, jeg har ikke hele aften” sagde han og kiggede på hende, så set havde han hele aften men det var ikke lige så sjov på den måde, heller gør dem lidt bange eller meget, an på hvor meget de nu bliver af det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Lør 17 Mar 2018 - 17:46

Marcella stod en smule og tænkte sig nøje om. Hun anede ikke det halve af, hvad Artair måske stod og manglede eller den irske mafia stod og havde brug for. Hun så tøvende på ham og sagde " jeg ved ikke hvad det er i står og mangler, så det lidt svært at komme med noget.. ". Hun så en smule ned. Hvad var det dog hun havde fået rodet sig selv ud i!?. Hun så tøvende op mod Artair, før hun hurtigt greb ud efter stolen, i det hun nærmest kastede den mod ham, i håb om at det ville distraherer ham nok, fra at hun kunne få et forspring fra at stikke af fra ham. Vis det virkede, ville hun skynde sig så hurtigt hun kunne hen af mod døren, for at få hevet kæden til side og løbe ned af trapperne, så hurtigt hendes ben kunne bære hende, før hun ville løbe ned i kælderen. Hun var ikke dum nok til at løbe direkte ud af døren, taget i betragning af, at han måtte ha kommet fra balkonen af, men hvordan anede hun dog ikke, dog tog hun INGEN chancer. Hun ville løbe ned i kælderen og gemme sig et sted, før hun ville prøve at løbe ud af døren der var der nede.

Vis det ikke distraherede ham nok, ville hun tigge og bede om at han ville skåne hende, samt at hun ville gør hvad som helst for dem også slå en ihjel, så længe de ikke slog hende ihjel. Hun havde en mission og noget hun skulle.. hun kunne ikke bare dø.. det ville hun ikke.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Lør 17 Mar 2018 - 18:03

”Nej selvfølgelig gør du ikke det, derfor skulle du kom med det du nu kun tilbyde” sagde han og kiggede på hende, hvis hun vidste det vil andre også vide det, så vil folk bare opsøge dem i tid og i utide, han var i gang med at finde en ny smøg da hun kaster stol i mod ham, den ramt ham og lande derfor på gulvet med et bump, han smiler kold af hende og løbe efter hende, nåh hun vil leje med ild, det skal hun da også have lov til at gør, det var nu ikke så tit at folk vil det.

Hun var da klog nok til ikke at løbe ud på gade men i kælder, det gjorte det bare sjovere for ham, at han nu også skulle prøve at finde hende, han smiler kold da han stå ved dør ind til kælder, han kiggede sig kort rundt end han forvandle sig til en kat, og løbe derefter ind i kælder, der var mørke men det gjorte ham ikke noget, han kun ser i mørke og samtid kun han mærke hendes engel aura når han kommer, tætter på hende, det tog han lidt tid at finde hende.

Han gik lidt væk fra hende og forvandle sig tilbage og snige sig derefter ind på hende, ”når her gemme du dig” sagde han kold og grab ud efter hendes hals, så han kun løfte hende op, så hun ikke kan løbe nogen steder.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Lør 17 Mar 2018 - 18:11

Marcella løb alt hvad hun kunne ned af trapperne og hun følte næsten, at hun fløj for et kort sekund, selvom hun ikke gjorde. Det var kun fordi hun simpelthen var så bange af sig, at hendes adrenalin havde kicket ind og hun løb alt hvad hendes ben kunne. Da hun kom ned til kælderen, faldt hun kort, før hun nåede at få hevet sig op og skyndte sig ind i en af rummene, hvor der hang vaske tøj rundt omkring på de forskellige snøre.

Hun listede hen til et hjørne og trak sine ben til sig, før hun satte sig i det og kiggede bange rundt. Hun lukkede sine øjne, i noget der føltes som et sekund, før hun så Artair runde hjørnet og rejste sig op i panik, inden hun skulle til at løbe, men forsent. Hun mærkede hans greb om sin hals og hvordan han løftede hende op, før hun gispede og slog mod ham, med sine slanke arme. Hun sparkede vildt og toveligt, mens hun prøvede at skrige og rive hans hånd væk fra hendes hals. " S-Slip m-m-mig! ". Hun hostede og kunne mærke hvordan alt syntes at blive en smule sløret, som om hun var ved at besvime. Hun gispede. Vis han ikke slap hende nu, ville hun ende med at besvime i hans greb og det var det sidste hun ønskede, at være hjælpeløs og ude af stand til at kunne forsvar sig eller slå fra sig.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Lør 17 Mar 2018 - 18:34

Han kun godt ser at hun skulle til at løbe men han fik lige fat i hende og fik løfte hende op, det kun godt være at hun slå og sparke ud efter ham og ramt ham da også men ikke noget der gjorte sindssyg noget, han smiler kold af hende og af det hun sagde, han flytte sin tommel finger lidt og trykke den ind i hendes hals, ”men det rigtig tryk lige her vil jeg kun bræk din hals” sagde han og løsning grabbe om hendes hals lidt så hun kun få vejret, så hun ikke besvimer.

”Hvordan synes du selv at det gik” spurgte han og kiggede op på hende, ”nu spørge jeg for sidste gang, hvad har du at tilbyde eller vil du heller slå en ihjel for mig” spurgte han og kiggede på hende, nu vil han snart gerne have et svar fra hende, om hvad hun vil gør, hun kun godt kom til at sælge sin krop ud på en af de mange bordeler mafia har, man hun skal selv tilbyde det, at hun vil det eller kom op med noget helt tre.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Lør 17 Mar 2018 - 18:39

Marcella var ved at panikke og hun kunne mærke det. Hele hendes krop kæmpede for at modstå trykket der var mod hendes hals, dog da han gjorde så hun bedre kunne få luft, begyndte hun da også at hoste efter vejret, før hun så panisk på Artair. Hun ville ikke slå nogen ihjel, det kunne hun ikke. Hun mærkede tåre glide ned af hendes kind, i det hun sagde " Jeg har intet at tilbyde andet end mig selv! ". Hun nærmest skreg disse ord ud, før hun stoppede med at struggle mod ham, eftersom hun håbede at han ville slippe " J-Jeg tilbyder m-mig selv. Jeg sk-skal nok arbejde f-for jer ". hun mente disse ord, men indeni vendte det sig i hendes mave. De krystal blå øjne, så uskyldigt på Artair med tåre i dem, før hun hostede en smule.

Hun havde aldrig nogensinde været så bange som hun var lige nu. Normalt var hun super flabet og alle kunne bare komme an, men Artair havde skabt en indre frygt i hende, der havde gjort, at hun ikke turde andet end at høre efter nu. Han havde fundet hende så hurtigt og hun følte, at hun ikke kunne stikke af. Hun anede ikke hvad hun ellers skulle gør, andet end at sælge sin krop til dem, indtil hendes gæld var betalt af. Hun nægtede at dræbe en uskyldig, det ville hun ikke.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Lør 17 Mar 2018 - 19:03

Så ud fra det hun sagde, vil hun stadig ikke slå nogle ihjel for ham, jamen så var det ud af verden at hun ikke vil det, så var der hvis hun hende selv hun kun tilbyde, som hun så også sagde at hun havde, han smiler kold af hende og løse grabben lidt mere men han har stadig fat i hende, ”det var godt at du blev klogere” sagde han og sad hende ned, så var det problem løse indtil videre, ”det melde jeg tilbage at du vil og hvis jeg høre nogen problemer, så kommer jeg tilbage” sagde han og kiggede ned på hende.

”Jeg viser dig hen til hvor du kommer til at arbejde og vi gå nu” sagde han og kiggede på hende, han vidste godt at hun ikke havde noget fodtøj på og samtid var i nattøj, men det var han ligeglad med at hun var, det var ikke ham som havde dumme sig med ikke at betale, han begynde at gå og kiggede kort tilbage for at ser om hun gik med, heldig for hende at de havde et bordel her i by og kun arbejde der fra, han gik ud fra bolig bygning og gik mod indreby.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Lør 17 Mar 2018 - 19:09

Marcella tog sig til halsen og hoste en del, da han endelig havde sat hende ned, hvorefter hun satte sig på jorden og prøvede at få følelsen tilbage i sine ben samt arme igen, efter at ha sprællet som en sindssyg for at slippe fri fra ham. Da det var han sagde, at han ville melde det tilbage, så hun bekymret op mod ham. Hun kunne ikke gå tilbage af nu, nu var det sagt. Hun bed sig en smule i underlæben og gøs let ved tanken, dog håbede hun mest af alt, at hun måske ville komme til at arbejde, inde for at strippe eller andet i den stil... de kunne vel ikke finde på at placerer hende et sted, hvor hun skulle sælge sin krop, som i... ha sex eller gør seksuelle ydelser?!.

Da det pludselig var, at Artair kom med sine ord, så hun chokeret op mod ham. " HVAD!?. Jeg stadig i nat tøj, jeg kan ikke bare! ". Da han begyndte at gå, rejste hun sig hurtigt op, hvorefter hun hurtigt tog en oversize trøje, fra en af de mange tråde, før hun tog den sorte store trøje over sig og halv løb efter Artair. Hun så nervøst rundt og tænkte hele tiden på at stikke af, men hun var alt for bange. Hun fulgte efter Artair, selvom det gjorde ondt i hendes fødder, samt hun følte sig utilpas i maven og hun frøs. " Hvor vi på vej hen.. ". Hun så tøvende på Artair og sagde " Jeg kommer hjem igen, ikke også ". Hun havde hørt om kvinder der forsvandt i dette nabolag.. dog håbede hun ikke, at hun ville ende som en af dem.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Lør 17 Mar 2018 - 21:22

han smiler bare kold af det hun sagde og kiggede kort på hende, han var ligeglad med at hun var i nattøj, det var hende som var løbe fra sin lejlighed i nattøj, i sted for at havde snakke om ting op i hendes lejlighed, "vi er på vej til bordel du kommer til at arbejde det næste lang stykke tid og jo du kommer hjem igen" sagde han og kiggede kort på hende og gik rolig videre, der gik ikke lang tid før han stoppe op ved en stor ældre bygning af mursten.


han gik over til dør og åben den og lod hende gå ind første, hvorefter han gik ind og lukke dør bag sig, da de første kom ind var det et helt andet syn der mødet dem, bygning der så ældre ud., udefra var ny moden og pæn indvendig, der kom ind kvinde over til dem men stoppe op halv vej over mod dem, da hun fik set Artair og gik væk derfra, hvorefter der kom lidt ældre kvinde over til dem og bukke for Artair, "jeg har en ny med til dig, hun skylde hos penge og skal arbejde her for at betale af" sagde han og så på kvinde.

Kvinde nikke og smiler kort end hun tog fat i Marcellas hånd og tog hende med sig, Artair tog plads i en sofa og sad bare og venter, kvinde tog Marcella med om bagved, for at ser hende bedre an også for at kun snak med hende privat.

Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Lør 17 Mar 2018 - 21:28

Hun stoppede kort op, da hun hørte ham nævne bordel, før hun så lettere chokeret på ham, inden hun svarede " vent!, et bordel!? ". Hun fulgte hurtigt efter ham derefter, før hun sagde " Hvad mener du med et bordel!.. og har jeg fri hver morgen eller... eller vil i holde på mig!? ". hun kunne ikke lade vær med at tænke på, at hun ikke havde fået lukket op til sin lejlighed og der sikkert ville ske et indbrud, eller at der helt klart ville blive hærværk også. Hun mærkede tårerne ligeså småt begynde igen, men holde dem inde.

Da de kom hen til bygningen, så hun tøvende på Artair, før hun fulgte med ham hen til døren og gik indenfor, da det var han gjorde plads til hende, først. Hun så forsigtigt rundt, men blev dog ret overrasket over at se, at det indvendige var ny moderne, i stedet for i ældre version som udenpå, men det var vel også til at forvente.. vis man skulle holde sådan noget lidt under skjul. Da der kom en kvinde hen mod dem, gemte hun sig hurtigt bag Artair, før hun forsigtigt tog fat i hans jakke. Hun var bange, for hvad der ville ske med hende, samt hvor havde han ført hende hen.. hun kom forsigtigt frem igen, da det var at kvinden rakte ud efter hende, før hun så hen mod Artair, inden hun fulgte kluntet med kvinden. " Hvad er det her sted.. ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Søn 18 Mar 2018 - 18:10

Han smiler kort kold af hende over hun bliver så overrasker som hun gør, ”ja bordel, du have vel ikke regne med at stå på den lokal gade hjørne” sagde han of kiggede kort om på hende, ”det er så set op til dig, hvad der passer bedst ind for dig” sagde han og kiggede kort om på hende igen og gik rolig videre.

Han skubbe hende rolig frem da hun prøver at gemme sig bag ham, kvinder her på stede skulle hun ikke være bange for, det var mere nogle af de mænd som kom her, han smiler kold af hende end han sagde, ”dit ny arbejde” sagde han og kiggede kort efter dem, end han tog plads i en sofa og venter, kvinde tog Marcella med om i et baglokal, ”smide tøj og lad mig ser hvad du har at byd” sagde kvinde hårdt og kiggede på hende, ”det er mig som styre sted her i det daglig, alle problem og penge gå igennem mig og du kan kalde mig for ma´am” sagde kvinde og kiggede på hende og venter rolig på at hun smider tøjet.

”Dit arbejde her er at gør det mænd bede dig om og hvornår vil du helst arbejde, aften og nat eller om morgen og dag” spurgte hun.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Søn 18 Mar 2018 - 18:28

Marcella så på kvinden med store øjne, i det hun sagde, at hun skulle smide tøjet, da det var de var kommet ind til et baglokale. " H-Hvad vil du ha mig til!? ". Hun så tøvende på kvinden og forsigtigt, begyndte hun at smide sin top, samt shorts. Hun bar intet indenunder, eftersom det havde været hendes nat tøj. Hun så tøvende på kvinden og nikkede forsigtigt, da det var at hun sagde, at hun styrede stedet og ville kaldes for ma´am. " O-Okay.. Ma´am.. ". Hun så sky ned mod gulvet og turde ikke rigtig se op. Marcella havde langt næsten platin blonde hår, der gik ned og skyggede svagt for de lyserøde brystvorter, der havde en fin rund form samt farve over det blege bryst, der var en C skål.

Hendes krop var slank og petit, samt havde en timeglas form over sig, samt hendes skind blød og uden nogle former for ar, andet end et enkelt ved håndledet, men det var næsten utydeligt. Hun så forsigtigt op mod kvinden, da hun sagde, at hun skulle gør som mænd bedte hende om og hvornår hun helst ville arbejde. " M-Morgen... o-og dag ". hun kunne næsten ikke holde rysten i sin stemme tilbage, mens hun så skræmt på kvinden. Hun var glat barberet mellem sine ben, samt hendes baller var stramme og buede fint ind af. Hun dækkede flovt foran sin krop og sagde " M-må jeg ikke godt tag tøjet på igen ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Søn 18 Mar 2018 - 18:49

Kvinde svar ikke på det hun sagde men så bare vred på hende, men så lidt mere rolig på hende da hun alligevel begynde at smide tøjet, ”du er lærenem” sagde hun kort og kiggede på hende, hun kiggede op og ned på Marcellas krop og gik rundt om hende, ”du vil falde hurtigt til i mænd smage” sagde hun og smiler, hun gik over til dør og stoppe ved den, hvor hun vende sig halv om mod hende, ”du må godt tage tøj på og nu hvor jeg har dig under fire øjne, jeg kender priser, så ikke noget med at snyd og op følger dig pæn overfor de andre kvinder og mænd der kommer her” sagde hun og åben derefter dør, ”nåh jo, mens jeg huske det, hvis jeg tager dig i noget du ikke må, ringe jeg efter Artair” sagde han og gik derefter ude fra rummet.

”følge med” sagde hun og kiggede kort tilbage på hende, hun vis hende rundt på bordel, der var næste alt fra normalt værelse, til massage rum til pool, noget for en hver smag, rundt tur slutte ved hoveddør hvor Artair sad på en af sofaer, ”du starte i morgen tidlig kl 7” sagde hun og bukke derefter kort for Artair end hun gik.

”Nåh skal vi få dig hjem, så du kan få noget søvn end du starte her” sagde han og rejse sig op fra sofa og gå over og åben dør og lad hende gå ud første, hvor han gå ud og lukke dør efter sig, hvor han så begynde at gå hjem mod hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Søn 18 Mar 2018 - 19:39

Marcella så chokeret på kvinden, da hun trådte rundt om hende, mens hun begyndt at sige, at hun ville falde i mændenes smag. " Okay.. ". Hun vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle sige, dog en del indeni, ville slet ikke sige andet og blot stikke af, hurtigst muligt.. men hun vidste at det ikke var en mulighed lige nu, eftersom Artair ville få fat i hende ellers. Da kvinden ligeså brugte ham som en form for varsel, nikkede Marcella anerkendende, i det hun sagde " Javel.. Ma´am ". Hun turde ikke rigtig sige andet eller gør andet, end at høre efter og makke ret.

Hun fulgte med kvinden og gik rundt og kiggede. Kvinderne der var her, så meget ældre ud end hende, i form af ansigt mæssig og krops mæssigt ligeså, dog ikke fordi hun lignede et lille barn, men hun var bare meget ung af udseende. Hun kunne ikke lade vær med at få en smule ondt i sin mave, som hun gik rundt og kiggede på stederne. Indtil videre, havde hun ikke set noget fuldstændig grotesk, dog håbede hun mest af alt, at hun ville være en, der skulle holde mænd med selskab og intet andet. Det vendte hende ligefrem i maven, af blot tanken. Da hun endelig kom tilbage til Artair, så hun skræmt på ham og fulgte med ham, da det var han sagde, at han ville få hende hjem.

Hun gik det meste af turen, helt mundlam og sagde ikke et eneste ord. Da hun endelig kom hjem til sig selv, så det ud til, at der ikke havde været nogen forbi hende, så det var altid et plus. Hun så forsigtigt mod Artair, i det hun ikke anede hvad hun skulle sige. Hun kunne højst nå at få ca 4-5 timer.. inden hun skulle være der. Hun havde ikke lyst. Hun kunne mærke tårerne glide frem igen, i det hun sagde " Hvor lang tid skal jeg arbejde der.. før jeg bliver sluppet fri.. samt min gæld er betalt ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Søn 18 Mar 2018 - 20:14

Det var næste helt befri at hun ikke sagde noget på hele tur hjem til hende, han smiler svagt af hende over hende spørgsmål, han havde fattet at hun ikke gad at arbejde for dem men var nød til det for at kun betale sin gæld til dem, ”det er an på hvor godt du gør dit arbejde” sagde han og kiggede på hende, hun kun tjener dem hurtigt hvis hun gik i seng med de kunde der nu vil det, ”vi ses senere på bordel og husk at jeg ved hvor du bor” sagde han og kiggede kort kold på hende, end han forlod hendes lejlighed.

Han gik kort hjem til sig selv, hvor han tog et bad og klædt om til et speciel syre jakkesæt der var kul sort, han tog sin pistol og lyddæmper med plus en kniv, han regne ikke med at få bruge for det på bordel, da der er særlig problemer der ned og især ikke nogen når han er der, efter han havde gjort det, tog han ned på bordel, da han ankom der ned var klokke omkring 6 om morgen, så var der ikke så lang tid til hun skulle være her ned.

Han havde sat sit hår op i en hestehale, han gik rolig rundt ind på bordel og holdt øje med at alt var som det skulle være, de flest af kvinder der arbejde her hils pænt på ham, når de så ham eller gik forbi ham, han stod op på første sal og læner sig ind over rækværk ned til stue etag, han kiggede mod hoveddør da klokke var blevet 7, for at ser om hun kom eller om han skulle ud efter hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Søn 18 Mar 2018 - 20:28

Hun så undrende på ham, da han sagde at de ville ses senere på bordellet, før hun sukkede og sagde " Ja ja, i know i know ". Hun lukkede blidt døren efter ham og brugte nok omkring en time eller to på at græde sine øjne ud, mens hun tænkte på måder hvorpå hun kunne stikke af, eller forlade landet eller bare generelt forsvinde, men i sidste ende, valgte hun at sige til sig selv, at hun ville bide det i sig selv og få det overstået så hurtigt hun kunne.

Da hun havde lagt og sovet et godt stykke tid, vågnede hun endelig, men det tidspunkt hun vågnede, varslede slet ikke godt!. Hun gabte forsigtigt og satte sig op, i det hun kiggede mod sin mobil, hvor tiden stod på. 7:04. " FUCK! ". Hun skyndte at rejse sig op, inden hun iførte sig nogle trusser og en matchende lace bh i hvid, inden hun tog sine sorte farvede jeans på, samt en hvid tshirt og sin sorte jakke over skulderne. Hun skyndte sig ud af døren, efter at ha fået sko på, før hun halv løb hen af mod hvor bordellet lå. Hun lå ca 15 minutters gå tur væk der fra, så vis det var at Artair havde gået et stykke over 7, så ville han nok se hende komme løbende.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum