Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Visit from a friend - [Aleksei] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Visit from a friend - [Aleksei] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Visit from a friend - [Aleksei]

2 deltagere

Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Tors 5 Apr 2018 - 23:25

Tid: 18.25
Sted: Desire's lejlighed
Omgivelser: Møbler og den slags, ingen andre væsner
Vejr: Udenfor er det køligt, tilpas stuetemperatur indendørs
Påklædning: Outfit
Tag: @Aleksei

Det var aften, og hun havde aftalt med Aleksei at han skulle komme over til aftensmad. Det var længe siden de havde tilbragt tid sammen, og hun syntes det var på tide de mødtes og bare hyggede med mad og en god film. Han kunne være der når som helst nu, og hun havde alt under kontrol. Det var ikke fordi det var luksusmad der var på menuen, men hun havde lavede rigeligt og der var snacks til filmen også, så mon ikke de nok skulle blive mætte.

Mens hun skiftede tøj til noget der ikke lugtede af mad, gik hun og hørte musik og smånynnede til sangen mens hun dansede omkring. Det var ikke fordi hun gjorde noget ud af sit udseende, det andet tøj trængte bare til at blive skiftet. Hun puttede også lidt parfume og trak i nogle sko da hun frøs lidt om tæerne. Håret blev børstede, og så var hun vidst så klar som man nu kunne blive.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Søn 8 Apr 2018 - 21:56

Aleksei havde ikke lavet det vild hele dag, for engang skyld havde han en fri dag og det gjorte ham enlig heller ikke noget at han havde det, for han havde en aftale med en veninde som han ikke havde set i noget tid, fordi han har haft travle og havde derfor ikke give lyd fra sig, så han havde brugt det mest af dag på af slappe af og passer sin træning af den en og anden slags, ellers havde han ikke lavet det vild i løbe af dag, da det var blevet tidlig aften var han gået i bad så han var klar til at gå, han var klædt i shorts der gik til knæ og en tanktop begge del i sort.

Han var 190cm høj, halv lang brunt hår som var sat op i en hestehale og blå øjne, fuld skæg som ikke var særlig lang, udover det var han godt veltræner, end han gik ud af dør tog han en flaske vin, godt nok havde ikke snakke noget om at han skulle havde noget med, men nu stod hun for mad og lad lejlighed til, så synes han godt han kun havde en flaske vin med de kun del til mad og efter mad, hvis det var, da klokke var omkring 18:30 stod han ud foran hendes dør, hvor han banke rolig på hendes dør og venter der efter på hun vil åben eller sige der er åben, eller hvad hun nu finde på at gør.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Søn 8 Apr 2018 - 23:32

halvt bankede det på døren, og hun skruede ned for musikken og fes ud for at lukke op. "Coming..!" råbte hun på vej derhen. Hun brugte egentlig ikke sin lejlighed særlig meget, boede hos sin far, men når der var venner der skulle besøge hende, valgte hun altid sin egen lejlighed, det var bare lettere. Desuden, hendes far brød sig ikke om hendes mandelige venner, og skræmte dem ofte væk. Så.. her var de!

Snart nåede hun hoveddøren, og låste op, og så stod der lige en kæmpe varulv på hendes dørtrin. Manden var ret høj og meget veltrænede, og well... han lignede mest af alt en russisk mafiaboss eller lignende. Hun var dog ligeglad, smilede over hele hovedet og kastede sig over ham i et kæmpe kram. "Hi!" hilste hun med et grin. At hun hang på manden som en eller anden abeunge ... well, han havde oplevet værre fra hendes side.. hun kunne bare godt lide at uddele krammer.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Man 9 Apr 2018 - 9:44

Han havde ikke venter længe efter han havde banke på før han kun høre musik ind fra lejlighed bliv skrue ned for, hvorefter han kun høre hende og kort efter høre hende ved dør, hvor dør blev låst op og derefter åbent, han smiler rolig til hende og lad den en arm om hende, for at kramme hende tilbage, han havde jo en flaske vin i den anden hånd, ”hej” sagde han og satte hende ned lidt efter, nu hvor han var en del højere end hende.

Ja han var russe og havde været i militær og holde sin træning ved lige, samt varulv virus i hans krop gjorte han forbrændt ting hurtigere og havde derfor næste ikke noget fedt på kroppen, udover det han skulle havde, ”jeg har tage en flaske vin med” sagde han og rakte den frem mod hende, hvorefter han gik ind efter hende og tog sin sko af, så han gik rundt i bær tæer, det var begynde at være varm eller det synes han at det var, endnu en ting fra virus gjorte at han er naturlig varmere end normal menneske er.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Man 9 Apr 2018 - 11:24

Hun fik da et kram, og endte med at smile stort. Kort efter blev hun sat ned, og hun smilede op mod ham. "Kom indenfor" sagde hun og trådte til side så den gigantiske fyr kunne komme ind. Derpå lukkede hun døren efter ham og lod ham om at smide skoene. "Dejligt, tak for det.. selvom du ikke havde behøvet at tage noget med" sagde hun varmt og tog imod den flaske han rakte hende.

Hendes lejlighed var stor, fin og virkelig dyr.. men hey, hun havde jo råd til det.
"Jeg håber du er sulten" sagde hun smilende og tøffede ud i køkkenet som var i forlængelse af den store stue. Hun kiggede til maden, sikrede sig intet brændte på, og stillede den flaske vin han havde taget med til side. Hun fandt to øl, åbnede dem, og gik ud til ham med den ene. "Har du haft det godt?" endte hun med at spørge.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Man 9 Apr 2018 - 18:07

”Tak” sagde han da hun sagde at han måtte kom indenfor, hvor han gik forbi hende og tog sine sko af, så han kun gå rundt i bær fødder, han havde godt selv lagt mærke til at hun havde sko på men det var også hendes lejlighed, han smiler kort af det næste hun sagde, ”det ved jeg godt at jeg ikke behøver, men det var det miste jeg kun gør, når du nu har stået for andet det andet” sagde han og smiler til hende.

”Selvfølgelig er jeg sulte, ellers vil jeg være en dårlig varulv” sagde han og smiler drille til hende, han gik efter hende ud til køkken men stoppe i dør åbning og læne sig op af dør kam, ”det dufte godt” sagde han og hentyder til mad, han kun dufte den ude fra gang, hvor de var før, han tog i mod øl og tog derefter en tår af den, ”ja har det fint, nok af ser til, hvad med dig” spurgte han og kiggede på hende og smiler.

”Nåh jo men jeg huske det, så skal vin stå og træk lidt, hvis vi skal have den til mad” sagde han og kiggede på hende, han overvejer enlig at holde lidt ferie og tage en tur tilbage til rusland og ser nogle af dem fra militær, havde nogle af drik vodka sammen med som kan tåle det, ligesom han selv kan tåle det.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Tirs 10 Apr 2018 - 11:16

"Hvor er du sød" kunne hun ikke lade være med at svare da han mente han skulle stå for vinen når hun nu havde sørgede for alt det andet. Det gjorde hun meget gerne, og hun havde jo selv tilbudt det. Hun spurgte også snart om han var sulten, hans svar fik hende til at grine. "Ja jeg kendte jo svaret, men måtte jo spørge.." svarede hun drilsk. Hans race spiste en del, og var generelt rimelige store, så hun vidste hun skulle sørge for en del mad for at mætte ham. Det generet hende nu heller ikke.

"Ja jeg håber det også smager godt" svarede hun da han komplimenteret duften af maden. Så spurgte hun jo til hvordan det gik, hans svar fik hende til at smile igen. "Er der meget arbejde at se til?" spurgte hun snart. "Jeg har haft det fint nok, tingene kører, jeg får dog ikke arbejdet så meget som jeg burde.." alt for mange overspringshandlinger.

"Sandt nok.." hun stillede sin øl fra sig, og fik fundet vinopplukkeren fra en skuffe. "Her, du kan få fornøjelsen af at bruge musklerne.." sagde hun og rakte ham den med flasken. Så behøvede hun ikke kæmpe med det.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Tirs 10 Apr 2018 - 16:32

Han smiler bare af det første hun sagde og tog en tår mere af sin øl, han kiggede over på hende da hun snakke til ham og smiler og lo derefter kort af det hun sagde, ja hun kendt svaret, da hun jo vidste at han er en varulv men det var ren høflighed at spørge selvom men kender svar på det man spurgte om, man nu havde han også selv været høflighed, ved at havde spist godt det mest af dag, der skulle jo også være mad nok til hun også hun kun få noget af det.

”Ja det er jo lige det, om den gør det” sagde han drille og kiggede på hende og tog derefter en tår af sin øl, ”ja der er meget arbejde af ser til for tid” sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, det overrasker ham enlig ikke at hun ikke for arbejde så meget for tid, for han mener at der er noget med at hun har en far der rig, som nok også betaler lejlighed her, ”det er ved også det vigtig at du har det godt og ting køre på nær arbejde” sagde han og kiggede på hende og smiler.

Han stille også sin øl fra sig og tog imod vinopplukkeren og vin, hvorefter han åben vin og rakte begge del tilbage til hende, det var ikke det helt store problem for ham at åben en flaske vin, næste lige før han vil tror at han kun åben vin med finger, hvis han kun få rigtig fat, han tog sin øl efter hun havde tage tinge fra ham, hvor han tog en tår af sin øl.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Søn 29 Apr 2018 - 22:05

Ja hun havde ganske rigtigt en stinkende rig far, men lejligheden var nu hendes, og hun havde skam også en del arbejde... hun var bare så heldig stillet at hendes arbejde kunne uddeliggeres så andre tog sig af det, og når man var sin egen chef.. så kunne man gøre som det passede en. "Går udfra det er en god ting at du har travlt så?" svarede hun spørgende. Så fik han jo penge, hvis man ikke arbejdet skete der jo intet.

"Ja jeg klager sgu ikke, og det er ikke fordi det går dårligt på arbejde.. jeg vil hellere lave alt mulig andet..." indrømmede hun med en trækning på skulderen inden han fik lov at tage sig af flasken. Den fik han også hurtigt åbnet, og hun smilede drilsk. "Min helt.." sagde hun kækt. Så stillede hun flasken på bordet og smed vinoplukkeren til siden også. Derpå tog hun sin egen ølflaske og drak en tår. Mens de snakkede gik hun igang med at dække bord. "Så.. du skal vel ikke tidligt op på arbejde imorgen?" spurgte hun imens.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Tors 3 Maj 2018 - 17:17

”Jo det er kun fint at jeg har travle angår mit arbejde, har dog ikke så meget fri, til at slappe af i eller at ser andre” sagde han og smiler rolig til hende, endnu engang var han glad for at hun ikke vigtigt til hans rigtig arbejde, han havde godt nogle få til at arbejde under sig, men han tog sig stadig selv en del at det store kunder.

”Ved men for det mest ikke altid det, laver alt muligt andet end sit arbejde” sagde han og smiler drille til hende og tog imod flaske og åben den ude de store problemer, han rakte flaske tilbage til hende og smiler svagt af det hun sagde, han tog også en tår af sin øl da hun gjorte det, han kiggede efter hende, da hun gik ind og begynde at dække bordet, ”nej det skal jeg ikke, det skal du vel heller ikke” spurgte han og kiggede på hende, end han tog en tår mere af sin øl.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Tors 7 Jun 2018 - 15:29

Hun rynkede brynene svagt i bekymring over hans svar. "Du skal huske at passe på dig selv Aleksei!" formanede hun ham om. Hun passede på sine venner og veninder i den omfang hun kunne, og hun vidste af erfaring at for meget arbejde og ingen tid til sig selv kunne køre en helt ned.

Som han drillede hende, lo hun underholdt. "Jo, især når man er mig og har krudt i røven" svarede hun ligeså drilsk igen.
Så fik hun travlt med at dække bord, og rystede på hovedet ved hans spørgsmål. "Nope, og ved du hvad det betyder? Det betyder at vi to.. kan være sent oppe!" svarede hun med et bredt smil.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Fre 8 Jun 2018 - 16:58

Han smiler svagt af det hun sagde om at han skulle passer på sig selv og ikke at arbejde for meget, ”selvfølgelig passer jeg på mig selv Desire, der skal mere til at slå mig ud, vi russer er ikke bare så at slå ud” sagde han og kiggede på hende og smiler rolig til hende, og samtid at han er varulv gjorte det nu heller ikke nemmer at slå ham ud, det var nu ikke manglet på energi han havde.

Han lo sammen med hende, da hun lo og smiler derefter af hende, ”ja det er jo lige det, men tror dog ikke at du kan følge med mig, hvis det endelig skulle være” sagde han drille til hende, han styrke og løbe træner og arbejde en del og samtid er varulv, han tog en tår af sin øl og kiggede over på hende da hun begynde at snakke til ham, ham lo kort af hende, ”det lyder godt, så håber jeg at du ligger en med en del øl” sagde han og kiggede på hende og tog en tår mere af sin øl.

Mens hun var i gang med at dække bord, stod han læner op af dørkarm og slappe af med sin øl i den en øl, ”skal jeg hjælpe med noget, udover at stå her og ser pæn ud” spurgte han drille og smiler drille til hende.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Lør 9 Jun 2018 - 16:49

Hun hævede brynet ved hans svar. "I russer er sgu da også mennesker!" svarede hun. Selvom de primært levede på alkohol og var gigantiske. Nuvel, så mange russer kendte hun sgu ikke, og hendes far brød sig sgu heller ikke om Aleksei, men hun var ligeglad.

"Du snyder jo også med det der varulvegen der, jeg er bare en sød lille djævel der aldrig kunne finde på at snyde" svarede hun med et uskyldigt og sødt udtryk i de brune øjne. Hun smilede dog stort sekundet efter. "Bare rolig, jeg kan altid tilfredsstille de alkoholiske hjerte.." svarede hun flabet som han gav udtryk for at håbe hun havde en del øl.

"Nej ellers tak prinsesse, jeg klarer det selv.." svarede hun flabet da han spurgte om han skulle hjælpe. Ej det gik jo nok, og det var ikke fordi der var vildt meget at lave. Hun blev da også hurtigt færdig. "Hvis du planter din pæne røv på en stol, så kommer jeg med maden" bekendtgjorde hun med et bredt smil.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Lør 9 Jun 2018 - 18:34

Han lo kort af det første hun sagde om russer, ”jo jo, det sagde jeg heller ikke noget om at vi ikke var, vi har bare en anden lever stil her folk som lever og bo her” sagde han og smiler rolig til hende og drikke resten af sin øl og stille den fra sig på bordet, mange havde deres mener om russer og han var ligeglad med hvad andre synes, det vil jo være det sammen hvis han hader dem, fordi de er her fra og ikke rusland som ham selv.

Han griner også kort af det næste hun sagde, det var hvis ikke helt sandt det hun sagde om at hun ikke kun finde på at snyde, han gik om bag hende og læner sig ned til hendes øre, ”jeg snyde ikke, hvis nogle snyde her, så er det dig, du har to magiske vænser som forældre, hvor jeg har en virus som jeg er født med, og du snyde altid noget du kan” hviskede han mod hendes øre og rette sig derefter ud, han smiler svagt ved det næste hun sagde, ”det er godt at høre, at du kan det” sagde han og kiggede på hende, han var nu ikke alkoholisk, han havde mange dage hvor han slet ikke drikke nogen forme for alkohol.

Han rakte bare tunge af hende, af det næste hun sagde men gjorte ikke mere end det, da han vidste at det var for sjov, at hun sagde det, han kun også godt ser at hun var hurtigt færdig med at dække bordet, han nikke kort til det med at tage plads, hvorefter han tog plads på en tom stol ved bordet og sat sig til rette og venter derefter på at hun kom ind med mad, så de kun begynde på at spiser.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Søn 10 Jun 2018 - 19:31

Ej hun dømte ham nu heller ikke for hvor han var fra, det var bare en spøg. ”Det har I helt bestemt, du må tage mig med til Rusland engang!” endte hun med at sige. Så havde hun sin ege gut der kunne vise hende rundt og passe på hende mod al faren der skulle være der. Hun troede sgu ikke på det var så slemt med mafia og bander og al den slags, men man kunne ikke vide, og hellere have en varulv hos sig end at tage derhen alene.

Så kom han tæt, stillede sig bag hende, og lænede sig ned mod hendes øre hvor hans stemme lød så hviskende, og nærmest lokkende. Hun smilede, og bed sig svagt i underlæben. ”Nåh nåh, jeg kan snakke med dig når du er forvandlet.. så mange evner er det sgu ikke..” og så kunne hun kontrollér vinden. At snakke med dyr havde vist sig som noget vildt underligt, men ganske brugbart eftersom det virkede på varulve når de skiftede form. Han rettede sig op, og hun vendte sig om mod ham med armene overkors. Han havde det med at komme helt tæt på, og hans duft kunne gøre hende skør nogle gange. Nuvel, de var venner.. så det var underligt. Hvad angik alkoholen, var det bare for sjov, hvad han forhåbentlig vidste. Hun blinkede drilsk, inden hun gik mod køkkenet.

Han rakte tunge af hende, hvad hun bare lo af, inden hun begyndte at finde maden frem. Hun havde lavet rigeligt, varulve spiste jo en del, og hun håbede at han blev mæt. Snart kom hun hen til bordet med en stor fad med seks store bøffer, 4 af dem rimelige røde indvindigt, og de sidste to mellemstegte. ”Så, jeg håber fire bøffer er nok, de der er røde indeni, så kan varulven i dig være glad..” informeret hun inden hun gik ind efter sovs, kartofler, salat og brød. Det hele blev stillet på bordet, og hun fangede vinen han havde hentet, og hældte op til dem inden hun satte sig.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Søn 10 Jun 2018 - 19:57

Han kiggede lidt overrasker på hende, da hun sagde at han skulle tage hende med til Rusland en dag, ”det kan vi godt finde ud af, at jeg skal det, det er et helt andet miljø der er derover i forholdt til her” sagde han og kiggede på hende, han havde så set også tænke på at han skulle tilbage og hils på nogle af de gamle venner, selvom det nok ikke vil være den bedst ide at gør, hvis hun var med, da han ikke var sikker på at hun kun klar alt det vodka og rent samtid, ”hvis vi skal der over sammen, skal du lærer at drikke vodka rent og meget af det” sagde han og kiggede på hende og smiler svagt.

Han lo af det næste hun sagde og smiler svagt, ”det klaver at du finde mig, når jeg første er forvandlet” sagde han og kiggede på hende, godt nok kun han forvandle sig her og nu, hvis det var men det vil han ikke, han havde det fint med at holde det hemmelig for andre, han kiggede kort efter hende, da hun forsvandt ud i køkkenet og kom tilbage kort efter med mad, han kun godt ser at hun havde lavet en del mad, og det gjorte han enlig ikke noget, hun ved jo at varulv spiser meget.

”Det finde vi ud af om det er, men det ser lækkert ud” sagde han og tog en af de fire rødlig bøffer og tog derefter noget af det andet, som stod på bordet, end han rolig begynde af spise, ”hvad vil din far enlig ikke sige, hvis du tog til Rusland sammen med mig” spurgte han efter lidt tid og begynde derefter at spiser videre, han vidste jo godt at hendes far ikke var særlig glad for ham, om han hader ham vidste han ikke og var så set også ligeglad.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Søn 17 Jun 2018 - 21:43

”Selvfølgelig er det et andet miljø, det er trods alt Rusland..” svarede hun med et skævt og underholdt smil. Hvad han tænkte, og at han allerede lagde planer og fandt på ideer til hvordan det kunne ske, vidste hun ikke, men hun mente det faktisk, hun ville da gerne prøve. Hans krav fik hende til at bryde ud i latter. ”Seriøst? Har du set hvor lille jeg er? Det kræver årtier at udvikle sådan en tolerance!” slog hun fast for ham. Det var ikke noget der bare kom over en dag. Stakkels lille hende var virkelig elendig til at håndter alkohol.

Hun rystede bare på hovedet af ham, og snart var hun inde efter maden. Da alting var på bordet, slog hun sig ned overfor ham, og de kunne sidde og spise. Han virkede tilfreds, og hun tog selv en af de mediumstegte bøffer og begyndte snart at spise. ”Du tager bare..” svarede hun som han gav udtryk for at det så godt ud. Hun var en dygtig kok, så hun var ret sikker på at han næppe ville klage. Det var nok heller ikke hver dag han fik nogen til at lave mad til sig. Pludselig nævnte han hende far, og hun sukkede. ”Han vil ikke bryde sig om et Aleksei, men uhedligt for ham, er jeg voksen, myndig, og han kan ikke bestemme… men skal vi ikke bare holde den ide for os selv.. jeg gider ikke høre ham flippe ud over det..” det var ikke fordi de var taget af sted vel, så der var ingen grund til at nævne det.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Man 18 Jun 2018 - 0:27

Han nikke bare til det første hun sagde og smiler svagt til hende, han lo dog af det næste hun sagde og hoste svagt bagefter og rette derefter sit blik på hende, ”ja har set hvor lille du er og for nogle tager det lang tid at bliv men ikke for alle, men hvis du ikke kan når at bliv det, bliver du meget fuld når/hvis vi kommer til Rusland sammen” sagde han og kiggede på hende.

Han smiler rolig og nikke af det hun sagde med han bare tog af mad, ”det var nu også min plan at tage af mad, indtil jeg ikke kan spise mere” sagde han og rakte kort tunge af hende, bare for at drille hende, hvorefter han rolig spise videre, han løfte sit glas op til at skåle med hende, ”lad os skåle for en hyggelig aften” sagde han og smiler til hende og skåle derefter med hende, for at tage en tår af sit vin glas.

Han lo kort af det næste hun sagde og smiler svagt af det, ”det havde jeg godt en ide om at han ikke vil og heldig for dig at du er det, og lad os holde den ide for os selv” sagde han og tog noget mere mad op på sin tallerken og begynde derefter rolig af spise af det, han tog en tår engang imellem af sit glas, ”har du tænke over hvilke film vi skal ser senere” spurgte han efter lidt tid og kiggede over på hende og smiler svagt, han var så set ligeglad så længe det ikke var tøser film de skulle ser.[/b]
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Desire Murdoch Søn 12 Aug 2018 - 13:32

"Jeg satser på at du passer på mig selv hvis jeg bliver fuld" svarede hun med et drilsk glimt i øjnene. Hun stolede jo på ham, selvom mange mente det var en dårlig ide.
Snart løftede de begge deres glas for at skåle, og hun nikkede. "For en god og hyggelig aften!" kendte hun sig enig med et bredt smil. Hun drak af glasset efterfølgende, og satte det ned.

De var enige om at det ikke var noget de skulle fortælle til hendes far, og hun smilede bredt og spiste. "Ja! Jeg har hørt om den her film, den hedder '28 weeks later' og er en Drama-Thriller-film, den skulle være godt, lidt skræmmende og klam.. jeg tør ikke se den alene i hver fald, så jeg tænkte vi kunne se den sammen?" det var jo kun et forslag, han kunne snildt sige nej.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Aleksei Søn 12 Aug 2018 - 19:00

Han smiler rolig af det hun sagde og lo kort, ”selvfølgelig vil jeg da det, da du nok bliver fuld før mig” sagde han og blikke drille til hende, han skåle sammen med hende og nikke bare som svar på det hun sagde om en god og hyggelig aften, hvor han også selv sat sit glas fra sig og begynde at spise igen af mad på sin tallerken.

Han havde godt hørt om film men ikke lige haft tid til at ser den, ”har hørt om den men har ikke set den, så den kan vi godt ser” sagde han og kiggede på hende, end han tog en tår mere af sit glas og begynde af spise, der gik ikke lang tid før han tog noget mere mad over på sin tallerken, ”har du tænke på andre film du vil ser, nu hvor jeg er her til at hold dig i hånd” spurgte han drille og smiler derefter til hende.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Visit from a friend - [Aleksei] Empty Sv: Visit from a friend - [Aleksei]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum