Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 14:53

Hun så ham sætte sig ned. "Jeg bor her," sagde hun med et smille smil. Hun håbede at det vard et han mente, for det var det jo nok også, men man kunne jo aldrig vare for sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 14:57

Han nikkede ganske langsomt til hende mens han stadig kiggede rundt.
"Det må være dejligt" Mumlede han og kiggede derefter på hende. "At have et sted at bo" Forklarede han hvis nu hun ikke forstod hvad han mente med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 14:59

"Ja, det er det også nogle gange for andre gange ville man bare ønske at der var en at lave noget med eller en der kunne varme en," sagde hun med et nik.
"Har du da ikke noget sted at bo?" Hun så spørgende på ham og afventede tålmodigt et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 15:04

Han rystede ganske langsomt på hovedet, mens han tænkte hendes ord igennem.
"Er der da ikke nogen du har et godt øje til?" spurgte han med et lille smil og kiggede så på hende igen med erdentligt grin på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 15:06

"Njææ.." sagde hun og så på ham.
Hun grinte lidt med og gik derefter hen til ham. "Ville du ikke gerne kunne leve enddu?" spurgte hun sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 15:17

"Naaah... Ikke endnu... Men jeg bliver snart genfødt" sagde han og smilte venligt.
Han havde tænkt på at spørge dernede om han kunne få lov til at blive genfødt så hurtigt som muligt... Han ville slå Den slange til Damia ihjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 15:22

"Var det hender der Damia, der slog dig ihjel? Og hvordan?" spurgte hun. Hun var blevet virkelig nysggerrig nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 15:28

"Hvorfra kender du Damia?" spurgte han hende overrasket.
Han havde da ikke sagt hendes navn... Havde han?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:26

"Jeg har hørt meget om hende fra folk," sagde hun med et smil.
Hun kiggede ned i gulvet, men kiggede så derefter op på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:42

"Ja... Det var hende der slog mig ihjel... Og som åd mit hjerte" sagde han bare ligeud og kiggede længe på hende inden han slog blikket ned og kiggede direkte ind i ilden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:44

"Så så, hun er den ondeste jeg har hørt om," sagde hun opmutrende nok ikke fordi det hjalp, men det var vel et forsøg hver. "Det skal nok gå, jeg ved godt at du jo er død nu, men jeg vile hjælpe dig så godt jeg kunne, men det er lidt svært for en alf som mig," Hun smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:47

"Det gør heller ikke noget... Jeg gav hende en ordentlig sidste overraskelse" sagde han og grinte et mystisk grin, mens et forvirrende smil sad på hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:49

"Hvad gjorde du da?" spurgte hun med et smil. Hun lagde armene over kors igen og trommede med sine fingre på den ene arm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:54

"Hun mistede sin højre hånd... Jeg huggede den af som en sidste ting" sagde han og lod sig flde bagover så han lå på ryggen, men endte bare med at svæve underligt i luften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:02

Hun gispede stille. Hun var ikek vant til at folk sloges sådan.
"H..hvor..hvordan dræbte hun d..dig?" stammede hun og så, så spørgdene på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:06

"Hun brugte sin psykiske evne... Og når jeg så blev svag nok, borede shun sin hånd igennem huden på mig og direkte ind i maven... Lige efter jeg så døde, åd hun mit hjerte..." Forklarede han skødesløst... Hun manglede stadig at flå hver en knogle ud af hans krop, skære hovedet af ham, for der tilsidst at begrave kødet for sig, knoglerne forsi og spidde hovedet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:08

"Er der noget jeg kan hjælpe med for at få hende ned med nakken?" spurgte hun ubevidst. Hun vidste ikke hvorfor hun spurgte, men det gjorde hun jo åbenbart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:15

"Nææh... Jeg har ingen idé om hvordan du skulle kunne hjælpe... Hun er farlig..." Sagde han eftertænksomt og tilføjede nærmest til sig selv "Og jeg var Overmodig..." Før han igen kiggede på hende. "Du skal da ikke hjælpe mig... JEg skal nok selv give hende endnu en lille forskrækkelse" sagde han med et grumt smil, der nærmest fik temperaturen til at falde i lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:26

hun gøs stille. Hendes minder fra en lille by kom frem. "Du er den samme som jeg mødte engang," hviskede hun. Det var ikke Israel hun mente, det var Damia. En lille by som Mary havde været i, var der en der så lige akurat sådan ud som Damia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:38

"Mig?" spurgte han hende og kiggede forirret på hende... Han var ellers rimelig meget sikker på at han ikke havde mødt hende før... Men han havde jo taget fejl før... Eksemplet på det var at han sad der som et spøgelse og ikke i sit rigitge jeg...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:41

"Nej nej, Damia," sagde hun og rystede på hovedet for at komme tilbage til den virkelig verden. "Damia gik rundt i byen og dræbte folk dengang, men hun kan sikkert ikke selv huske det," Mary tav.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:48

"Virkelig?" spurgte han overrasket inden han endte med at tænke igennem... Han tror faktisk selv han dansede rundt og tog sjælene til sig mens Damia slog ihjel.
*Jeg må ha taget nogle af hendes minder med i døden...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 18:00

//Sorry skal logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:28

//Men er tilbage nu...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:29

//Ja, det kan jeg se//

Hun smilte til ham. "Ja, det er sandt," sagde hun blidt og fornemmelsen i maven var helt pist væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 2 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum