Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:40

//Ja nemlig xD//

"Og hvad laver du så når du ikke er her?" spurgte han efter et stykke tids stilhed hvor han bare havde siddet og lyttet til Regnverjets stille Dumpen mod taget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:42

"Er ude og gå og så noget," sagde hun med et smil til ham.
Hun tyttede ligedan til regnen der trommede mod taget.

//Nu blev det altså bare lige min tur, om fem minnutter...xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:50

"Du er heldig at bo herude" sagde han ærligt og kiggede på hende med et lille grin.
Ganske langsomt begyndte han slappe af... Underligt nok var han også anspændt som spøgelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:52

Hun smilte. "Hvorfor er jeg dog det?" spurgte hun sødt og kiggede ud af et vindue.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:56

"Fordi det er et dejligt sted... Væk fra civilisastionen" sagde han og kiggede på hende med et lettere trist smil.
Det sidste sted han havde boet var blevet bombet under 2. verdenskrig... Derefter var han stoppede med at bo decideret steder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:59

Hun smilte og grinte stille.

//kan vi holde pause med emnet lidt?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Damia Lør 12 Jun 2010 - 22:03

//oog. jeg ved godt det ikke er mit job - jeg er ikke hjælpe admin ^^ men husk at skrive mindst 3 linjer i hvert indlæg//
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:03

//jeg har ikke ret meget krea!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:08

//Jeg har intet imod en lille pause^^...
Jo det ved jeg godt Damia//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:11

//Godt, jeg skal nemlig lige finde min krea frem, men logger cirke om 20 minutter^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel - Page 3 Empty Sv: Hjemme i Mary Lue's lille hytte... - Israel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum