Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Inde i den Sorte Fæstning (Ma'lakel, Kajika)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Inde i den Sorte Fæstning (Ma'lakel, Kajika)
T: Middag
O: En stor sal med mange søjler
V: Varmt udenfor..
~
Zane D'tarion sad i sin trone. Abbadon var blevet færdig for ganske få timer siden, og borgen stod nu som en sort skygge midt i byns centrum.
Selve den store sal hvor tronen stod, var fuld af enorme, sorte søjler med indskriptioner og våbenmærker.
Bag tronen hang der et stort, lilla banner med en sort drage på: D'tarion klanens segl.
Zane sad bare i sin trone, og kune ikke rigtig klare hovedet.
Gæst- Gæst
Sv: Inde i den Sorte Fæstning (Ma'lakel, Kajika)
Gæst- Gæst
,, Du sende bud efter mig, Herre?".
Så vidt man lige kunne se, så han ud til at ignorer Kajika's tilstedeværelse som altid.
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
"Så du lytter faktisk til hvad man siger. At overskride sine grænser og følge sit instinkt er en god levevej. Den kan i sidste ende føre til frygtløshed."
Han knipsede med fingrene, og en tjener kom løbende med en bakke.
Zane tog et stykke papir og en smuk, sort fjerpen fra bakken.
Han mumlede et magisk ord, og fjerpennens blev våd af blæk.
Så skrev han et brev og en check på papiret, og rakte det til Kajika.
"Her står at det var mig der smadrede vinduet. Checken er til at betale skaderne, og så en lille godtgørelse for min umodne opførsel." sagde han med et smil.
Så lagde han tingene på bakken igen, og tjeneren løb væk.
"Måske vi skulle tale sammen lidt senere, Kajika." sagde han mildt.
Så hørte han porten åbne sig udenfor, og fornemmede sin lærling.
*Ma'lakel...* tænkte han.
Hans venlige ansigt forandrede sig, og hans øjne blev deres sædvanlige, isnende kolde jeg.
Han kastede et koldt blik på halvdæmonen da han trådte ind, og i stedet for at svare Ma'lakel direkte på hans spørgsmål, sagde Zane koldt: "Du drypper på mit gulv, Ma'lakel... hvad har du lavet?" Han fik øje på såret på Ma'lakels hals og kneb øjnene lidt sammen.
*Vampyr?* tænkte han.
Gæst- Gæst
Kajika lagde papiret i det hun sagde"Zane ... han er skadet? og dig hansom" hansom var blevet et ord Kajika brugte meget nu hun var utrolig alvorlig og selvsikker og især strid når det galdt hendes arbejde hun havde glemt før hun fik slettet sin hukommelse hvordan hun havde reddet Zane fra at dø i hans egen overanstrængelser, og hvordan hun havde i hård tone sagt hold kæft til ham uden tøven... Kajika gik med elegante faste dog ikke genkendelig skridt ned til Ma´lakel rolig i sin og bevægelse i det hun stille sagde"Må jeg se på det¨? eller vil du blot gå rundt og lege et sårede dyr" hun lød alvorlig nu i det hun uden tøven fjernede bandagen og sagde mens de Baby blå dådyr øjne var rettede mod ma´lakel"Zane??... skaf nyt bandage kun en halv meter lang ellers vil det blive for langt og det skal være hvidt ikke cream farvede og helst tyndt og blødt ?... kan dine tjener skaffe mig det" hun lagde mærke til hvordan blodet var størknede over hals pulsåren, men kunne dog ikke se om der var sket yderligere skader vis hun ikke fjernede det så hun fjernede det langsomt og roligt dog med varsomme hænder og sagde med en blid rolig stemme"Det gør måske lidt ondt vis blodet er størkenede fast i såret og bandagen men jeg skal nok ordne det vis du lader mig, bare stå stille vis du kan magte det Warrior.... så kan du udføre din mission bagefter" hun lød værken bange eller hånlig i sin tone, blot voksen og fattet, mens hun fjernede forbinding helt uden svar fra hans side. eller hun ville nærmere ikke lytte til ham blot hjælpe...
Gæst- Gæst
De grønne øjne forlod hans mester, og stirrede direkte ind i englens baby blå. Uskyldige, grimme, falske, præcis som den dumme tøs var! De brændende bæst øjne så ind i de smukke lyse blå, med sådan et had at man næsten skulle tro at han virkelig ville kunne dræbe hende ved det blotte syn!
,, Det er ikke et sår... det er noget værdigfuldt."
Hans stemme var næsten for rolig til hans blik. Den beherskede mørke stemme der ikke gav trusler, men hans øjne der ikke gjorde andet end at afslører alle de måder han gerne ville slå hende ihjel på! Han slap hendes hånd og efterlod et rødt mærke på hendes hvide hud hvorefter han så op på sin mester igen:
,, Ude og klare de ting du ikke selv gider gøre, mester."
Det passede ikke, men det var da den mest logiske undskyldning?
Han tog Kajikas hånd hvor der nu var et rødt mærke, og så på mærket.
Så lagde han en enkelt arm om hende bagfra og kiggede snedigt på Ma'lakel.
"Så du har været ude og gøre det jeg ikke selv gider hva'? Jeg tvivler... Men det er da altid noget at du udfører dine missioner.. Desuden har jeg snart en ny til dig." sagde han koldt, og et ondt smil bredte sig på hans ansigt.
"Men en enkelt ting Ma'lakel..." sagde han så og kiggede på Kajika.
"Læg ikke hård hånd på Kajika igen, er du med?" hvislede han så, og så Ma'lakel direkte i øjnene som om han havde lyst til at slagte ham på stedet.
Gæst- Gæst
*De dejlige hænder, den måde han siger mit navn på, årh jeg kunne smelte nu vis det ikke var for denne mærkelige følse inden i???... hmmm* Hun lod blidt den rystende hånd køre mod Zane´s brystkasse i det hun sensuelt så ham i øjnene blinkende langsomt med de lange adskilte sorte øjenvipper, og betragtede hans læber i det han snakkede, mens hun blidt lod sig gå i trance og pressede sin kind mod hans brystkasse og lod hånden os hvile ved siden af hovedet i det hun holdte ham om hoften med den anden lystende.. Hun betragtede Ma´lakel og kunne ikke forstå hvorfor han var blevet så vred"Du kunne bare ha sagt det noget før end at tag så hårdt fat, du skal ikke rør mig igen forstået... og jeg ligeglad hvor betydnings fuldt det var for dig, altså det ikke mit problem din kæreste suger fra dig, du kunne bare ha sagt ikke rør? jeg behøves ikke få en livs historie om dit privat liv fra dig??" hun grinte let i det hun blidt så på Zane og kyssede ham blidt på munden, mens den frie hånd der før havde lagt på hans hofte, strøg over hans kæbe og lod læberne blidt ramme den stramme kind der var blød dog saltede fra hans sved der havde berørt den før hen på dagen.
Hun smilte i det hun blidt lod sig gå ud af Zane´s greb og sagde"jeg går lige ned og får tjekkert min hånd og får noget vand så kan i to herre snakke privat eller hvad i nu plejer i mens hansom" hun blinkede let i mens hun elegant og fattende gik ud fra salen og fandt et sted ved tjenerne og slog sig lidt ned der. de blanke matte blå øjne så rundt i lokalet i det hun fandt noget vand frem og blidt berørte det røde håndled der så ud til at være godt beskadigt...
Gæst- Gæst
,, Eller du burde lærer at styre dit kæledyr?", sagde han med sin normale mørke stemme.
Rebelsk som Ma'lakel altid var, men denne gang stak der noget under trodsigheden. En vrede, en frustration, desperation. Mærkeligt som alle disse ting var, kunne man dog ikke fornemme eller regne ud hvad der gjorde halv-dæmonen så anspændt.
,, Først taler du om kærlighed, og nu lader du dig koste rundt af en kvinde, hvad foregår der? Sig ikke min næste opgave bliver at indhylle byen i blomster?".
Respektløs. Så fandens respektløs dette væsen var, men var denne opførsel ikke naturlig nok? Efter alt virkede Ma'lakel anderledes end før, knækket. Men Zane var blind og dum som en ged, han ville ikke bemærke noget som helst, som sædvanlig! Møg elver, dumme elver, fandens elver!!
"Jeg lader mig ikke koste rundt med af hende. Men det er irrelevant Ma'lakel..."
Han så halvdæmonen koldt i øjnene.
"Selvom du er trodsig og vred, så er du en fandens god mand at have her. Du er stærk og du ved hvordan man rammer folk, både fysisk og psykisk, og det giver dig mange styrker. Du er dygtig med pistoler, ja jeg vil tro at du kunne nakke to fluer med et enkelt skud... men du mangler én ting." sagde han og smilede endnu bredere.
"Ganske vist har jeg trænet dig i brugen af sværd, men det er tydeligt at din stil ikke er finesse og kunsten at bruge to våben... derfor har jeg lavet noget andet til dig."
Han trådte et skridt tilbage, bredte armene ud, og hvislede nogle magiske ord.
Lilla flammer dannedes i en cirkel foran ham, omtrent en halv meter i diameteren.
Zane slog hårdt næverne mod hinanden og sagde så: "Summon!!"
De lilla flammer forsvandt, og der hvor de havde været, stod nu et meget stort tohåndssværd.
Det så ud til at være omkring to og en halv meter langt og en halv meter bredt. Sværdet var sort, og beklædt med lysende, lilla runer. Håndtaget var bundet smukt ind i blødt, lilla læder.
Dette var et meget smukt, og helt sikkert et meget stærkt våben.
Zane lagde armene over kors og så på Ma'lakel.
"For at vise dig at jeg sætter pris på dit arbejde, forærer jeg dig hermed dette sværd. Jeg har selv smedet det for længe siden... det passer mere til din stil. Desuden hedder det Zenkai, som betyder 'total udslættelse'..." sagde han. Så gik han op og satte sig i tronen igen.
"Sværdet er dit."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Tak, Mester.."
Sagde han, højt.
Han så ned i noget tid, inden spørgsmålet fandt vej til læberne:
,, Hvorfor informerede du mig ikke, herre?"
"Informeret dig om hvad? Våbnet eller... Kajika?" spurgte han.
"Hvis det er din gave... så er det fordi jeg mener at du skulle bestå en test for at bevise dit værd og bevise din loyalitet. Det har hele tiden været planen at du skulle have Zenkai hvis du bestod testen, og at du skulle dø hvis du dumpede... Hvad angår Kajika, så er det en sag mellem hende og jeg. Lad os bare sige det sådan at jeg har gjort min sidste blødsødne gerning... og det var for hendes skyld. Men tænk ikke på det... og Ma'lakel..." Han smilede koldt.
"Tro ikke at jeg er svag på grund af hende."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Hvilken blødsøden gerning?", spurgte han meget konsekvent.
Vreden kunne man sagtens skimte i hans stemme.
// Sorry lack of insp.
"Det er min og Kajikas private sag..." sagde han, og fornemmede nu Kajika i nærheden.
Han sendte Ma'lakel et blik der sagde 'Ti stille om det!' og rejste sig fra tronen.
"Kajika, kom bare ind, du behøver ikke vente derude." sagde han højt og med et smil.
*Har hun mon hørt noget?* tænkte han, men han mente ikke at have sagt noget der afslørede hans gerninger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Vist kun... en sag imellem dig alene? Ikke sandt?"
Så sukkede han og satte sig i tronen igen.
"Hvis jeg fortæller dig det, så..." begyndte han.. men hvad skulle han sige? At han så ville ødelægge det nye liv han havde skænket hende?
Aldig i livet.
"Kajika.. du husker det nok ikke..." sagde han.
"...men du har haft et forfærdeligt liv hvor sorgen var den største del af din hverdag. Og jeg har givet dig et nyt liv... en ny chance. En mulighed for at leve et lykkeligt liv."
Han så på hende, og håbede inderligt at Ma'lakel ville holde sin kæft.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Du løber ingen steder, Dådyr!", lød det fra ham i det han havde taget fat i hende.
Derefter rettede han sine grønne øjne imod Zane, og de lyste, lyste af ren og skær ondskab. En glæde, en sygelig glæde! I dette øjeblik kunne man vel godt sige at han var grebet af sindssyge:
,, Ååh, jeg ser hvad der sker her. Så, af dit hjertes "godhed" slettede du de hadefulde minder og lod kun de gode være tilbage, så du kunne... tage hende?", han så ned og smilte.
,, Og jeg som troede du var blevet blød som en killing, dit dejlige sadistiske svin! Haha, du brugte hendes glemte minder om dig til at skabe en illusion om at du var intet andet end hendes ven? Måske mere? Sig mig, hvilke søde ord fortalte du hende, hm? Min mægtige herre?".
Trykket steg pludselig så voldsomt i salen at ethvert almindeligt menneske ville være blevet mast mod gulvet.
Zane kiggede op igen, og mødte Ma'lakels blik, og i det deres blikke mødtes, begyndte hele bygningen at ryste.
Zanes øjne lyste helt lilla, og raseriet stod ud af dem.
"Slip... hende..." sagde han, sandsynligvis med den farligste og vredeste stemme som Ma'lakel nogensinde havde hørt.
Zane Rejste sig op med så kraftigt et ryk at tronen røj bagover.
"SLIP HENDE!!!" brølede han, og en aura af lilla flammer dannedes omkring ham.
Gæst- Gæst
Stemningen trak op og alt blev nærmest sort for hende et øjeblik i det hun gik ned i knæ og sad bare der mellem dem begge fyre... sad der og så ud i luften mens øjnene blev nærmest helt sorte i det, som om pupillerne udvidede sig og slugte det blå i hendes smukke øjne....
Gæst- Gæst
*Svage, lille elver!*
Hans greb om sværdet blev stærkere og han løftede det med en hånd, svingede det engang rundt og hvilede det stille imod sin skulder. Hvad skulle han stille op nu? Han havde et par muligheder, gå sin vej og lade som om ingenting havde ændret sig, at han ikke vidste hvem Kajika var og spille på de aldrig havde mødt hinanden, eller han kunne gøre krav på det der allerede tilhørte ham: hendes hjerte. Efter alt, ville det være en test på hvor stærk hendes kærlighed til ham var, og hvis hun virkelig kunne bryde ud af selv hans mesters kræfter på grund af noget så ... alt ødelægende som kærlighed, ville han tale, åh han ville tale, sige de ord der endnu ikke var blevet sagt. Han så op på Zane, lagde hovedet let på skrå og tog nogle skridt. Et skridt, to, tre, fire, fem.. så mange der nu skulle til for at nå op foran Dådyret. Igen svingede han sværdet rundt, lod spidsen bore sig ned i sten gulvet denne gang, og så tilbage på sin mester med den samme vrede i sine egne øjne:
,, Du er som din bror.... du lader dig opsluge af kærlighed så meget at den kvæler dig. Ligeså blind som ham er du, og lige så meget vil jeg nyde at dræbe dig hvis du en dag begynder på det samme blød søde pis. Jeg har set igennem fingrene med meget Zane, med de ting du siger og gør, jeg har ikke forladt dig eller forrådt dig, men... hvis du så meget som siger en kærlighed erklæring eller fortæller mig at Dådyret har erobret dit hjerte, vil jeg skære dit hjerte ud af din krop og sende det tilbage til det sted jeg reddet det fra! Og Hel, lader ikke sine sjæle gå fri to gange! Vælg dine ord med omhug Mester, jeg kan være din stærkeste allierede, eller din værreste fjende!"
Hvis han gav efter for vreden, vill han gå amok. Han ville smadre alt og alle på sin vej, både Ma'lakel og Kajika.
Han kæmpede imod, og vandt til sidst over raseriet.
Auraen forsvandt og han slappede mere af.
Trykket forsvandt fra salen, og bygningen holdt op med at ryste.
Kajikas ord havde nået ham, og de havde hjulpet ham.
Han så på Ma'lakel og for første gang, anede han ikke hvad han skulle sige til sin lærling.
Han var blevet sammenlignet med Velarian, og det brød han sig ikke om. Zane var ikke blød ifølge ham selv. Han var hård! Men hvad ville livet være hvis ikke man kunne holde af nogen? Bare en enkelt person?
Zane rystede på hovedet.
"Du har endnu meget at lære Ma'lakel." sagde han. Så kiggede han på Kajika.
Han kunne ikke sige det lige nu hvor Ma'lakel var til stede, så han tænkte det i stedet, selvom hun ikke kunne læse tanker: *Tilgiv mig...*
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Deaths Valley//Kajika, Malakel//
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» den sorte kat-Nifi
» Dybt inde i skoven :: Krodon
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus