Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Inde i den Sorte Fæstning (Ma'lakel, Kajika)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Inde i den Sorte Fæstning (Ma'lakel, Kajika)
"Selv om jeg ville kan jeg ikke, og jeg vil egenlig heller ikke... jeg står for problemer!... kaos!, vold, og Sødme, forførelse, charme!.... uden at ville ha alt dette!".. hun trak vejret i små hiv, fordi det var hårdt... hun kunne knap nok trække vejret nu, og hjertet hamrede for hurtigt der ud af i det hun så på ma´lakel og så på Zane over de minder hun havde haft med ham i hans hus, og de gode tider... hun så tilgivende på dem begge og sagde"jeg... JEG!" hun kunne ikke sige hun ville skride, eller blot dø.... uden hende ville det måske gå bedre, men hun havde ingen gang det der skulle til for at trække! KNIVEN!!.... hun elskede sit liv uanset hvordan Ma´lakel behandlede hende? eller Zane.... hun sukkede og tog sig til brystet og stønnede sine ilt åndedræt ud nu, i små hvin og sagde"jeg kan ikke!" hun løb mod dørene igen og denne gang ville hun blot væk fra dem... De minder der kom tilbage... *ma´lakel!.... MA`LAKEL!!!...... hvorfor... hvorfor skulle jeg huske ham igen!!... hvilken nytte gør det, hvilken forskel!!! Argh!!!... mit hoved.... Zane tak for tjenesten jeg bare ked af min kærlighed til ma´lakel er for .... for stærk!!...*
Gæst- Gæst
*For helved!*
Han rev sværdet op fra gulvet, imens han løsnede det andet så det faldt på gulvet og gav et ekko som det ramte. Han satte sit nye sværd fast og vendte sig hvorefter han gik imod døren. Hurtigt, men han løb ikke.
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Så faldt han på knæ, og brækkede sig i en voldsom bevægelse.
"S-satans..!" hvæsede han og tørrede sig om munden.
"Hun har genoprettet minderne..."
Han rejste sig op. Hvad skulle han dog gøre?
Han rystede på hovedet af sig selv, og sukkede. Det var jo klart... han skulle selvfølgelig gøre det som han havde forsøgt at lære Kajika: At følge sit instinkt og gøre det man egentlig gerne vil.
Zane satte af og løb efter Kajika. Han fornemmede hende, og brugte sine sporingsevner til at finde hende. Han indhentede hende på omkring ti minutter.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Som hun endnu engang satte af for at ville løbe væk rakte Ma'lakel hånden ud efter hende igen. Tog fat om hendes håndled men stille denne gang, han havde ikke i sinde af efterlade endnu et rødt mørke på den hvide hud igen.
,, Lad være med hele tiden at stikke halen mellem bene!!", råbte han af hende!
Han kunne ikke have det længere, alt det løberi, alt den drama! Han hadet piger der gjorde det! Opmærksomheds søgende små kaniner, med intet rigtigt formål i livet! Hadet det, hadet det så ufatteligt meget!
,, Hvordan kan du bede os stoppe når det der sker er noget du selv har påbegyndt!! Lad være med at være sådan en fandens kujon for engangs skyld, og se os begge i øjne, sig til min Mester koldt og kontant hvad du føler for ham, og derefter... kom med mig..".
Det sidste blev sagt imens han så hende direkte i øjne. Vreden var stadig ikke svær at se, hadet hvilede stadig tungt indeni i ham. Men han havde en fornemmelse af at det her aldrig ville blive afsluttet før han tog sagen i egen hånd og fortalte Dådyret, hvad han følte og hvorfor!
*Ma'lakel... han...* tænkte han.
Zane D'tarion vendte sig om og gik tilbage mod Abbadon med faste skridt.
Han sagde ikke et eneste ord. Han gik bare.
Gæst- Gæst
Hun vendte sig om mod Ma´lakel med et lettere badgirl udtryk og sagde"Rør mig ikke mere... forstået.. og vis du vil fortælle mig hvor meget du hader mig eller min engle side eller det med set så værsgo... jeg bad jo bare om at blive voldtaget og miste min onde side og mit kendskab til min første virkelig ven og båndet af et eller andet magisk!..." hun satte sig ned og tog bene op under sig og sad der lidt og lod hovedet synke ned mellem bene og så op på ham igen og sagde"mmmmh.... så vis du vil sige du hader mig, du ikke elsker mig, du foragter mig, du aldrig vil se mig, jeg død for dig igen!... eller at du en fri fugl, du ikke til forhold, du hader mig som person og tror jeg flirter med alle og vil ha alles opmærksomhed så skrid!... ma´lakel ! skrid fra mit årsyn så!... fordi de ord har jeg hørt og jeg har slugt alle! ord... alt jeg har hørt alt fra dig! så vis du vil sige det så skrid! og lad mig elske dig på afstand!..." hun rejste sig lettere vredt op men havde dog ikke råbt af ham men snakket roligt og afslappet til ham i det hun lod hænderne gemme sig i lommerne og gik forbi ham stille og roligt vis det ikke var det han ville fortælle hende kunne han stoppe hende men ellers var hun blot den der var skredet... og så ville hun ikke bruge mere tid på det samme gentagelses snak og fortids pjat, han var som en tøs der hang fast i fortiden med det med set og fortabelse og gammelfar med hans holder sit ord altid til SIG SELV!... en tåre trillede blidt da hun gik forbi ham, ordenes vægt havde tynget hende ned på et plan der var så vredt, såret, fortabt...... til ham.... kun ham forevigt.....................................
Gæst- Gæst
,, Jeg hader dig ikke... Men jeg elsker dig heller ikke. Jeg kan lide dig, men så kan jeg heller ikke lide dig. Du er irriterende men beroligende. Du er speciel, men normal. Du er alt og ingenting for mig. Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklarer det...".
Gæst- Gæst
Som hun vendte sig og skulle til at forlade ham, med djævelens ord på læberne gik noget op for Ma'lakel: det han havde lyst til var ikke det han behøvede. Det han gerne ville have var ikke livsnødvendigt. Han gik op imod hende: med hurtige skridt på man tydeligt kunne høre patronerne i hans lommer rasle. Som en løve overfaldt sit bytte, svang han armene omkring hende, trak hende hårdt ind til sig og holdte hende fastlåst der. Han hviskede:
,, Du hører bare aldrig efter, Kajika."
Første gang han har sagt hendes navn.
,, Du fordrejer mine ord ind til det som du gerne vil tro på. Lad være og lyt, tænk over hvad det betyder. Alt og Ingenting".
// sorry for stavefejl O.o..
Hun lyttede til de rolige ord han så smukt fik udtalt nær hendes øre, og de bløde former han dannet inde i hende, alt vrede forsvandt, alt hun havde sagt fortrød hun hurtigere end hun havde regnet med??. Hun lukkede øjnene i og bed sig i underlæben i det hun mærkede tårene presse på!.. *Alt og ingenting...? alt..... alt? og... ingenting.... ingenting....* det gik igen i hendes hoved i det hun spærrede øjnene blidt op og tog blidt om ham og sagde"Undskyld...." hun vidste nu at inderst inde, at hun betød noget for denne dæmon der havde været modbydelig blot af natur over for hende. hun lod de blide finger stramme deres greb om ham og sagde"undskyld mit forræderi!... undskyld alt!!" hun mærkede tårene men ville ikke lade dem slippe fri, hun havde lovet sig selv aldrig! at græde!!....
Gæst- Gæst
"Tam'kora Atavisa, Dådyr." (Pas godt på mit hjerte til vi ses igen, Dådyr)
Et meget normalt ordsprog Tana're's brugte om sine allierede hver gang de så dem af når de skulle i krig. En hilsen, der ikke betød farvel, men vi ses!
til næste gang.... og så det skønne ord
..Dådyr..
Kajika så ned i jorden rystende over det hele i det hun rejste sig hurtigt op og løb den anden vej, hun løb hjem hun ville væk lige for nu, da hun kom op på sit værelse tændte hun bruseren og gik under den med tøj på og så på alt i det hun stille tændte det tøj hun havde haft på antændte hun..... hun så det brænde i sin metal spand i det hun smilede let og lukkede øjnene og røgen spredte sig men luften ved hende var ren... hun slappede af og ilden slukkede sig selv efter noget tid.... pas på mit hjerte til vi ses igen .... dådyr.... det var hans ord.... de vidunderlige ord..... hun ville for altid huske dem i hendes hjerte.... i hendes sind..... Ma´lakel.......... Tam´kora Atavisa..........
//out//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Deaths Valley//Kajika, Malakel//
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» den sorte kat-Nifi
» Dybt inde i skoven :: Krodon
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus