Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Zann's nye bodega (Kitty) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Zann's nye bodega (Kitty) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Zann's nye bodega (Kitty)

Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 14:53

Omgivelser: Nogle få ludere som sidder og vil have job i hans bodega
Sted: Zann's nye bodega i hans nye boligområde som han har købt
Tid: Tidelig aften.
Vejr: Der regner lidt udenfor, men det er ikke slemt.
Dato: IRL
Årstid: Efterår.
Påklædning: røde bukser en sort skjorte (åben) halskæde og et hvidt bælte rødt hår som dækker det ene øje hvide øjne som kan få enhver til at besvime ved at se ind i

Zann sad på sit kontor og ventede på der på skift kom nogle ludere ind som ville have et job det var svært at finde kunder for dem når man skulle være alene om det derfor var der så mange som ville ind på hans bodega men først skulle han se om de egnede sig til at være ludere med andre ord han skulle 'prøve' dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:05

Kitty var iført det sædvanlige sæt (Billedet helt til venstre inde i profilen) og et par sorte stilletter. Hun havde en slags udfordrende kåbe udenpå. En spænde i håret og vifte i sin højre hånd. Et udfordrende smil var placeret på hendes læber da hun med viftende hofter kom ind på hans kontor uden at banke på. Skønheden strålede ud fra hende som om Hun var blevet lavet udelukkende af tiltrækkende materialer. Hvilket hun sandsynligvis også var. Alle piger der så hende ville nærmest omgående ønske at de var biseksuelle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:12

Zann smilede og så på sine papirer "hmm ja frøken Azriel" sagde han roligt og så op på hende han undersøgte hende med synet og så så derefter på papirene igen "hmm lad mig nu se ja du er 18-19 år gammel du er en dyr luder hvor dyr er usigtbart efter det går an på hvem personen er har jeg ret?" spurte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:47

/.../

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:59

//undskyld ku ikke finde emnet ><//

"Mit rigtige navn er faktisk ikke Azriel.. men det er det jeg blev skrevet under som" hun smilte sit let forførende smil og satte sig i stolen overfor ham. Kitty lod ham snakke da han jo trods alt var hendes boss. "Jeg kan kun give dig ret eftersom jeg er den dyreste luder" Sagde hun og kastede let udfordrende med sit sorte hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:03

Zann smilede bare og læste videre i papirene "hmm ja så er alt vis i orden undtagen en ting" sagde han roligt og så på hende "det går ikke at du sætter efter hvad du selv synes du skal have fast 1-10 skala fx" sagde han og smilede "fx 1 skal betale det og 10 skal betale det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:07

//jeg forstår ikke helt det med skalaen? (mig og matematik er dårlige venner)//

"Du er bare lidt sur over jeg krævede flere penge af dig end du egentlig vil af med" lo hun dæmpet og smilede sødt. Jo. Det lykkedes hende rent faktisk at ligne en sød pige i det øjeblik hun lo. En ganske normal pige og ikke en dyr luder. Kitty nikkede og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:16

Zann smilede og tog en kuffert op og åbnede den den var fuld af 100 dollar sedler "her er ialt 100.000.000$" sagde han roligt "det er ikke engang en 1000 del af det hele jeg er ligeglad med penge jeg mener bare at vi fx laver et skema lad mig se 10 er de som ikke er det største værd dvs at dem som skal betale mest 1 er dem som skal betale mindst"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:19

Hun nikkede kort "Du er Bossen - jeg er arbejderen - Jeg tager penge og tilfredsstiller mine kunder" Sagde hun og blinkede drilsk til ham. Jo hun var begyndt at forstå hvad han mente. Kitty strakte sig katteagtigt og strøg en hånd gennem sit silkebløde sorte hår. Lod blikket glide hen over kufferten. Det var tydeligt hvor meget un længtes efter pengene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:21

han lukkede kufferten og lagde den væk igen "godt lad mig se" sagde han og fandt en kontrakt frem "jeg skal have 75 procent af hvad du tjener" han smilede roligt og pegede på et kryds "personale er gratis personalet består af mig og min bror Zero" han smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:44

Hun strakte sig og lod sit mørke blik møde hans. "Det ville jeg aldrig gå med til - og du vidste det allerede før du nævnte det" Sagde hun roligt og smilte. Hun havde ikke arbejdet i Di Morga i millioner af år men flere steder i verdenen. Såsom Tokio, Oxford, Paris.. tja sådanne forskellige dyre steder. Kitty satte benene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:53

"så må du prutte om det" sagde han roligt og smilede han rejste sig og gik hen til en CD afspiller som han tændte og lod gå igang med musik som han roligt sang med på fordi han tænkte på sin tidligere forlovede som han egentlig savnede men samtidig var han osse kommet videre

https://www.youtube.com/watch?v=rMQ62miudHw&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 19:57

//aadr Nik&Jay xD//

"Du får ikke mere end 50%" sagde hun roligt. Afslappet som om det her var noget hun havde prøvet mindst en million gange før. Kitty ville ikke give flere penge end dette. Og det kom hun aldrig til. INGEN skulle have mere end hende absolut INGEn om det så var hendes Boss eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:31

Zann smilede roligt "fint nok" sagde han roligt og tog kontrakten og rettede den lidt og gav hende den igen "desuden skal pengene og billeder af hver person stå på mit skrivebord den første i hver måned vis de ikke gør det er det en bøde på 10 procent ekstra"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:38

Hun nikkede kort. "Jamen med alle de billeder.. og når det alligevel er mig der gør alt arbejdet så.." Hun ændrede på kontrakten nogle forskellige steder. "For i kun 40-45% af hvad jeg tjener." Hendes stemme var rolig og fattet. "Jeg sælger min krop dyrt. Og jeg har ikke tænkt mig at give halvdelen af de penge væk." Hun blinkede drilsk til ham. Fint Hun skulle nok klare navnene og billederne uden de helt store problemer. Det var nemt nok. "Forresten der er en ved navn Nimaku - han skal arbejde herinde i noget tid. Du finder et eller andet han kan lave men han skred desværre uden at betale" Hun sendte ham et halvtrist blik. "Det var ellers ærgeligt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:43

Zann så på hende roligt og lænede sig tilbage han tog kontrakten og ændrede det til 45 procent ligeud og derefter gav han hende den igen med et smil "sådan skriv under" sagde han roligt "Nimaku hvor har jeg hørt det navn henne før" spurte han sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:57

Hun sukkede kort da han ændrede kontrakten og smilede da hun skrev under med sit påtagede navn Azriel. "Her" hun ragte kontrakten til ham hvorefter hun fandt et billede fremm af drengen Nimaku. Både i hans menneskeform og dyreform. "Her det burde måske hjælpe lidt på hukommelsen - hvis du altså har en.." Drillede hun let med sin forførende stemme der nærmest sang ud i lokalet og lokkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:59

Zann smilede og tog billederne "ja ham kender jeg godt" sagde han roligt med et smil han rejste sig op fra stolen og kiggede gennem kontrakten "som sagt personale det vil sige mig og min bror er gratis" han smilede roligt til hende og vente sig mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 17:05

"Gratis og Gratis - ikke helt" hvislede hun og så op på ham med et skævt smil. "Du er min Boss fx.. men hvilken plads har din bror i alt dette?" spurgte hun med en drillende klang og et legesygt glimt i de mørke øjne. Det Var helt utroligt at hun kunne blive ved at se sådan ud uden rigtigt at gøre sig nogen anstrengelser. Skønheden strålede ud fra hende som var det hendes aura der forstærkede den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:06

han gik hen foran hende og så hende i øjne "vi deler det vi er begge din boss" sagde han roligt og tog hende på underlivet "vi må alt ved dig og de andre ludere du har allerede skrevet under på kontrakten du har ingen vej tilbage" han smilede og bukkede sig ned og kyssede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zann's nye bodega (Kitty) Empty Sv: Zann's nye bodega (Kitty)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum