Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur på strip-tease //kitty// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur på strip-tease //kitty// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur på strip-tease //kitty// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur på strip-tease //kitty// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur på strip-tease //kitty// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur på strip-tease //kitty// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur på strip-tease //kitty// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur på strip-tease //kitty// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur på strip-tease //kitty// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur på strip-tease //kitty// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur på strip-tease //kitty//

Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 13:22

S_De strip-tease
T_22.00
O_mennesker
P_kig billede
V_regn
D-14/6-2010



Jaster kom gående ind på de strip tease og kiggede sig om og gik hen og satte sig ved et bord han's tøj var lidt våd men det begyndte så stille og tøre fordi han's kropsvarme var meget høj eftersom han var dæmon og kunne styre ilden han sad og drak af sin drik og kiggede op på scenen hvor der var strippere der strippede han sad og smilte for sig selv og drak noget mere af sin drik og kiggede lidt rundt med et smil *mon der komme en med talent for det her*tænkte han mens han kiggede på scenen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 13:51

Kitty stod iført (det på avaet du ser netop nu) og indenunder havde hun nogle sorte hotpants og en sort tætsiddende stropløs top i noget anderledes dyrt stof. Toppen gik hende lige over navlen så navlepiercingen på hendes flade mave kunne ses. Et lettere fnys undslap hendes læber da hun så rundt på stedet. Stedet for 'luderne' var i meget bedre kvalitet - præcist som hun hjavde forudset. Kitty arbejdede ikke her blandt stripperne. Det var kedeligt. Der skulle ske mere end blot stå og danse i let påkrlædt tøj. Noget som Kitty bedst kunne lige. Trods hun ikke arbejdede der var utrolig mange af mændendes blikke rettet mod hende. De genkendte hende sandsynligvis tænkte hun. Gadvide hvor mange af dem hun havde haft som kunder? Hun sukkede og så på pigerne der i mændendes øjne virkede som erfarne og unaturlige gode dansere.. strippere. Kitty vidste at hun var bedre. Det var ikke bare hendes evne men den slags dæmon hun var født som. Hendes krop, stemme, blik, smil lokkede alt omkring hende. Både piger og drenge. Man kunne ikke modstå hende så snart hun var kommet tæt nok på. Kitty var kønnere end vampyrene. Hun var en form for lokkende dæmon. Alt ved hende var perfekt. Ikke en eneste lille fejl kunne skues. Hun gad ikke vente mere. Hun var før blevet tilbudt et job her trods hendes kald var som luder. Hun skulle vise dem. Kitty sprang op på scenen med et forførende smil over de røde perfektformede læber og et frækt glimt i øjet. Umulig at modstå. Hun Trak et Headset på og straks trak nogle af de tidligere dansede sig lidt væk fra hende. Dansede dog fortsat for at vise at de var meget bedre end Kitty. Men det kunne de ikke. De havde ikke Kittys evner. At ved hende lokkede med alt hvad mændende havde kært. Hun begyndte at synge. Med en klar sexet stemme. Musikken begyndte at dunke i takt med hendes stemme og hun trak den specielle 'kåbe/frakke' af så det meste af hendes glatte slanke perfekte krop nu var synlig. Hendes stemme lokkede alle i rummet. Selv pigerne ville sandsynligvis ønske at de kunne blive lesbiske i det øjeblik de så hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 14:19

Han kiggede på pigen/kvinden der var hoppet op på scenen *hun står jo bare og synger*tænkte han og sad bare og kiggede op på hende *hvad gør at alle mænd er vilde med hende*tænkte han og sad ved sit bord og kiggede på hende uden rigtig og forstå det hvad der gjorde mænde så vilde med hende osv det kunne han ikke forstå.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:07

Hendes dans var utrolig vulgær.. yndefuld.. men dog vulgær. Man kunne tydeligt se hendes kavalérgang som stort set alle kiggede efter. Stripperne bag hende fik nogle misundlige blikke hvilket var tydeligt. Kitty kastede udfordrende med det sorte hår og tiltrak sig endnu flere betagede - FORTABTE blikke. De forgudede hende ingen tvivl om det. Hun strippede ikke fordi det hun gjorde var langt mere udfordrende. Og det hun plejede at gøre krævede penge. Man kunne ikke få hende hvis man ikke havde penge i pungen. Og hun var dyr. Den dyreste af dem alle. Utrolig kendt i branchen som luder. Selv på gaden var der folk der plejede at genkende hende. Kittys udfordrende blik fangede Jasters og straks blinkede hun frækt til ham. I samme øjeblik som hun svingede med hoften og nogle få suk lød rundt omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 15:11

*hmm*tænkte han og kiggede bare på hende som om hun bare var en normal danser uden et ord og kiggede bare på hende med et lille smil *en ja hvad hedder de nu men den går ikke med mig*tænkte han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende mens hun dansede og hvad hun nu gjorde
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:28

Hun trak headsettet af og lavede en bevægelse med hovedet der gjorde at danserne vente tilbage til deres originale pladser. Der var noget forkert ved drengen dernede. Han var ikke menneske. Trods det virkede det ikke som om at hun overhovedet havde ramt ham. Dette irriterede hende grueligt inderst inde. Kitty lod sig yndefuldt glide ned fra scenen. Med Et legesygt blik og viftende hofter gik hun over mod ham. En sexet gangart ingen kunne gøre en lokke-dæmon efter. hun stoppede op lidt foran ham og lænede sig halvt ind over ham. En mand i sort jakkesæt stod lidt væk fra dem og havde taget hendes kåbe. Så afventende på hende som om han hellere end gerne ville fra stedet nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 15:33

"hvad er der"spurgte han og kiggede på hende med et smil og ventede bare på svar fra hende og kiggede hen på manden der stod med hendes frakke og kiggede så på hende igen "noget galt"sagde han og kiggede på hende uden af vide om der var noget galt siden hun stod der han kiggede bare på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:37

Hun placerede let sit knæ tæt ved hans skridt. "Du så bare ensom ud hernede - ingen strippere havde gjordt dig med selvskab og jeg tænkte om du ville med op.." Hun strøg udfordrende en finger hen over hans kind og blinkede til ham med sit sexede smil på læben. Utroligt hvordan hun bare sprang ud i tingene. Ingen forvirrende små pussenusseord til at starte med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 15:42

"med op hmm der må jeg sige nej tak"sagde han med et stille smil og kiggede på hende og ned på hende's knæ der var tæt på han skridt og kiggede så op på hende "øh jeg ved godt hvad du vil"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede så lidt rundt og på hende igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:52

Hun sendte ham et lille-pige-agtigt skuffet blik og satte sig ved siden af ham med benene lagt over kors. Kitty så på ham. "Du er ikke ude efter noget men vil bare se om der er nogen med et talent herinde - ikke sandt?" Kitty smilte forførende - sådan var hendes smil altid det var ikke nogen evne hun brugte men sådan var hun. Hun levede og åndede for sit Job normalt. Men hun havde også nogle 'fridage'. Kitty kunne sagtens opfører sig en smule mere voksent. Selvom hun ikke gad. Der var ingen sjov i det. Og desuden hendes syn på livet var sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 16:00

"talent jeg vil bare se nogen der har mere talent"sagde han med et stille smil og kiggede på hende med et smil der bare var normal *hvorfor vil alle piger ha mig men jeg har altså en pige som jeg elsker*tænkte han med et smil og kiggede hen på hende med et stille smil og kiggede så lidt rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:03

"Hvor kedeligt.." sukkede hun ærgeligt og knipsede med sine slanke perfekte fingre. "Kan jeg byde på en drink? Så kan jeg hjælpe dig med at kigge efter talener" Hun kastede et kort sultent blik op på de strippende piger. Ja Kitty var biseksuel. Men kærligheden. Næh den mærkede hun aldrig helt rigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 16:12

"er du til piger"spurgte han og kiggede på hende med et skævt smil på sine læber "men ja tak noget vin"sagde han med et smil og kiggede på hende *hvem er hun endelig*tænkte han og kiggede på hende uden at spørge hende om hvem hun var eller noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:15

Hun knipsede med fingrene "Vin .. den nye fra Frankrig til den unge herre. Jeg tar et glas Gin Tonic" Hun viftede tjeneren afsted og trak den specielle kåbe om sig igen. Lod blikket glide henover Jaster med undersøgende øjne. "Du ved ikke hhvem jeg er gør du vel?" Spurgte hun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 16:17

"øh nej det gør jeg skam ikke"sagde han og kiggede på hende med et skævt smil på sine læber og kiggede bare på hende *er hun tankelæser*tænkte han og kiggede på hende uden et ord og smilte kun med et lille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 17:06

//logger men kommer senere i aften//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 20:03

Hun nikkede kort. "Det tænkte sjeg - du har heller ikke set mig nøgen - eller længtes efter det på nogen måde." Hun rystede lidt op i sit sorte silkebløde hår og smilte sit sædvanlige forførende smil. "Mit navn er Kitty - Jeg arbejder faktisk ikke her" indrømmede hun og sendte ham et skævt smil, og havde et drilsk glimt i øjet. "Jeg er luder.. Derfor smed jeg eller ikke tøjet på scenen" hun blinkede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 20:35

"er du luder"sagde han og kiggede på hende "det kan du ikke mene vel"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber *hun kan bare ikke mene det vel*tænkte han med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:42

En lille sød latter undslap hendes røde læber da hun krydsede sine slanke ben. "Så tekninsk set er jeg ligeglad med at der er en du elsker. Det man har med mig er ikke kærlighed eller utroskab - kun nydelsen følger med. Til gengæld er nydelsen dyr" Kitty strøg en hånd gennem sit hår og så da tjeneren kom tilbage med et glas med vin på en bakke samt hele vinflasken. Selvfølgelig. Der var hendes Gin Tonic med isterninger og en tynd skive lime. "Men jo jeg er en luder.." Hendes stemme var blevet en anelse mere alvorlig da hun nippede til sin drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Zankuji Tirs 15 Jun 2010 - 18:44

han hælde vin op i sit glas "okay så det er det"sagde han og kiggede på hende og drak noget af det vin han havde hældt op i sit glas og kiggede bare på hende med et smil på sine læber og kiggede så lidt rundt med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur på strip-tease //kitty// Empty Sv: en tur på strip-tease //kitty//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum