Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene (Inuka) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene (Inuka) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene (Inuka) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene (Inuka) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene (Inuka) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene (Inuka) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene (Inuka) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene (Inuka) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene (Inuka) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene (Inuka) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene (Inuka)

Go down

Alene (Inuka) Empty Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 15:46

Tid : 21:32
sted : kirkegården
dato : irl
vejr : koldt,
omgivelser : ingen at se



Kajika gik for sig selv efter at hun overvejede hvor hun skulle bo om hun skulle bo øst for di morga eller vest for di morga og først skulle hun måske lige skaffe sig selv et arbejde. i det hun kiggede sig omkring opdagede hun at hun var gået totalt for langt og ikke nok med det så var hun endt på en mega creepy kirkegård!, hun så sig lidt omkring og gøs ved at se alle de klamme gamle grave og den forfaldene kirke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 15:51

Inuka stod op af den klod klamme krypt , hun kunne se fra inden gang, hendes øjne så mod en vandpyt ikke så langt fra hende, hun kunne se sig selv i den, men hun var efterhånde blivet vantil at se sin menneske sikkelse efterhånd

hendes menneske sikkelse link

https://2img.net/h/i83.photobucket.com/albums/j284/chadni98/anime%20girls/anime_girl_.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 16:06

kajika så stille mod pigen og gik stille mod hende og sagde"hey kan du fortælle mig hvorlangt der er tilbage til terra??" kajika roede sig undrende i håret og anede ikke rigtig hvordan hun faktisk skulle finde hjem? til terra igen for ikke at snakke om stranden og alle menneskerne og hendes ting hun havde lagt i en nært liggende gyde nær terras distrekt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 16:11

Inuka så på pigen og lyttet til hvad hun sagde "du langt hjemmefra" sagde hun og smilet venlig og tænket sig om "terre er inden i Di Morga ik" spurgte hun, hun bevægede sin ene fod over jorden og havde sine hænder på ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 16:17

kajika nikkede stille og satte sig stille ned og sagde"ååårh man jeg skal vist venne mig til ikke at dagdrømme men kun drømme når jeg sover, jeg gik hen til terra for at være lidt i byen og udenfor terra og ja nu som du kan se er jeg vist gået for lang væk efter som jeg dagdrømmede om et hjem eller arbejde eller som man kan sige nye bekendtskaber?? tror jeg vist det hedder" hun kløede sig stille hen af hagen og sukkede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 16:20

Inuka lyttede "lyder som en dejlige dagdrømning du havde" sagde hun og tænkte "du er udenfor Di Morga, så ja du har gået langt" hun så mod himlen "men måske heldigt få mig" hun så sig i vandpytten og så sin menneske sikkelse, hun sukkede kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 18:51

Kajika kiggede stille på inuka med et sødt smil og sagde"ej! hvor er du dog sød" hun smilede kært og roede stille i sit hår i det hun kiggede lettere nervøst og bekymret på inuka efter som hun så rigtig trist ud til mode og sagde stille med en blid hånd på hendes lår ikke langt oppe eller noget men bare en trøstende hånd på låret og så hende i øjnene med de sølv grå øjne og sagde"Er der noget galt?, og forresten mit navn er Kajika" hun rakte nu sin hånd til hende den der havde lagt på hendes lår for at trøste hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 18:54

Hun var lidt oversket over nærkontak men hun var begyndte at lære ikke flyve væk især ved piger, hun så på hende "jeg okay, kan bare ikke li min menneske sikkelse" sagde hun og smilte "Jeg er Inuka" hun tog glad imod hendes hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:06

kajika kiggede stille på inuka og sagde"Din menneske skikkelse? inuka hvad er du da rigtig om jeg må spørge altså ? bare ren nysgerrighed" hun roede sig stille i håret da hun havde taget sin hånd tilbage og kiggede stille fra side til side og gabte lidt i det hun kiggede lettere lyttende mod inuka vis hun nu ville fortælle hendes historie??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:07

Inuka smilte "jeg er halv dæmon" sagde hun og så mod himlen "så når jeg er sådan nogle steder hvor der kan komme menneske holder jeg mig i min menneske sikkelse, gider nemlig ikke at blivet jagt bort " Inuka køret en figner rundt i jorden og lavede en cirkel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:17

Kajika kiggede stille på hende og sagde"jamen?? der ingen mennesker her i nærheden altså jeg ikke menneske jeg er aspara så du kan bare vise dig for mig vis det er og bare rolig jeg jager dig ikke bort??" hun smilede kært og kiggede stille rundt og så der efter på den lille cirkel inuka havde lavet med et smil og roede sig lettere forvirret i håret efter som hun da ikke kunne se nogen mennesker håbede hun egenlig os der heller ikke kom nogen mennesker forløbig??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:22

Inuka nikkede til hende og forvandle sig tilbage til sin rigtigt udseende, hendes hunden øre lyttet efter om der var nogle andre, ved at bevære sig rund, hende hale lagde sig på Inuka lår, hun så nu meget uskyldig ud om sin omverden som en hund, som gør alt som sin ejer sagde, hun aede sin hale, hendes ansigt var meget lys og hendes røde lyst op "synes du om det" hun smilede venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:39

Kajika smilede og sagde"Wauw?! hvor er det dog sødt og cool altså din virkelig skikkelse?? den ser virkelig speciel ud jeg tror aldrig jeg har mødt en som dig?" hun smilede kært og kiggede lettere nysgerrig omkring og sagde stille"jeg tror ikke der kommer nogen og jager dig bort når du ser så nuttede ud"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:49

Hun smillede "jojo, folk i byen gør , de frygter mig, men som sagt er kun halv hundendæmon og min anden side er halvmenneske" sagde hun og så mod hende og grinte "jeg kan os lig min virkelig form"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:41

Kajika smilede sødt og sad stille og trillede med sine finger med hinanden rundt om hinanden og kiggede stille rundt og sagde"sig mig??.... inuka ? bor du her ude på kirkegården??" hun kiggede lettere nervøst og gøs lidt ved tanken om at man kunne bo her godt nok var der meget stille, men der var godt nok også uhyggeligt efter hendes mening men vis inuka kunne li det ville hun da også gerne give denne lidt døds forladte kirkegård en ekstra chance

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:48

Inuka så på Kajika og rystede på hovedet "Nej, bor i skoven" sagde hun og så mod himlen "kommer her få at tænke nogle ting igennem, her er altid stille og komme ikke tit andre" sagde hun og smillede til Kajika, "Men dette sted kan os være smuk at du ved det, vis du ikke tænker det er uhyggeligt, men at man tænker at her hviler dem jeg elsker som er døde nu" hun små grinte og aede sin halede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 15:16

Kajika kiggede sig stille over skuldren og så på det nærmest hjemsøgte sted i det hun gøs lidt men lukkede så stille øjnene og sagde"hmm okay dette er et roligt og stille sted...." hun bed sig blidt i underlæben og kiggede rundt igen da hun åbnede øjnene og prøvede at se det på en anden måde en den måde det mest blev brugt til i film som skræmmende sted og klamt sted der voksede zombier op af og sådan. Hun smilede stille efter lidt tid og sagde"joo det er egenlig lidt dejligt altså du ved stille og roligt "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 15:41

Inuka så undersøgende på Kajika ansigt udtryk og små smilede, og da hun svarede på andet spørgsmål begyndte hun at små grinede, det var en blid latter, ikke hånlige, men Inuka havde opdaget hun synes sted var ulækkert, uhyggeligt og bare klamt, Inuka rystede på hovedet og lagde en hånd for sin munden og stoppe på den måde at grine "bare sig din meninge om stedet i stedet for at giv mig ret, vis du synes stedet er klamt så synes du det " hun smilede til Kajika "det helt okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:20

kajika kiggede stille på Inuka og sagde for sjov for at drille lidt"Må jeg virkelig det ej tak !" hun grinte sødt og tog sig til munden og faldt faktisk bagover så meget begyndte hun at grine. og da hun endelig lå der nede holdte hun om sin mave og bagved sit hoved og sagde"ej okay her er dejligt roligt og sådan men det bare mig der har set for mange zombie og gyser film ellers syntes jeg nok det var dejligt desuden kommer jeg nok selv en eller anden dag til at lægge her måske??" hun rejste sig stille op og sagde"ååårh min mave gør ondt haha"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene (Inuka) Empty Sv: Alene (Inuka)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum