Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
tog alene og ked EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
tog alene og ked EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
tog alene og ked EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
tog alene og ked EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
tog alene og ked EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
tog alene og ked EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
tog alene og ked EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
tog alene og ked EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
tog alene og ked EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
tog alene og ked EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

tog alene og ked

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

tog alene og ked Empty tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:01

T: 12:00
O: mange som skal ud af byen
S: banegården
P: se billedet minus vingerne
V: regn og storm

Zann stod på banegården og ventede på toget han ville ikk mere han ville ikk såre alle han kom til at holde af han ville væk og det kunne kun gå for langsomt han så på tiden *10 minutter endnu* tænkte han og så rundt der var ingen som han kendte *det er nok oss bedst* tænkte han og så trist mod klokken igen han havde ingen bagage kun billetten og så ventede han bare alene og trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:09

inuyasha kom gående, i sin menneske form. han så zann og løb hen til ham. "hvor skal du hen zann" sagd einuyasha. han satte sit sorte hår op i en hestehale. og så på ham, han forstod ikke hvad zann skulle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:11

Zann så på ham "væk" sagde han kort og så på klokken igen "8 minutter" sagde han "vi melder at toget er 10 minutter forsinket" sagde de over højtaleren "fordømt" sagde ZAnn hårdt og så på Inuyasha "hvorfor er du her" spurte han roligt for at komme væk fra emnet om han rejste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:14

min mor glemte noget her, og skulle hente det" sagde inuyasha. "men hvorfor rejser du" sagd ehan. han kløede sig i håret. han så rundt. i håb om at finde en taske. "hvor ,on hun satte den... hmm.. sjovt.. mor plejer ikke at være glemsom" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:15

Velarian stod på taget af bygningen og kiggede ned på Zann. Den silende regn skyllede meget af blodet af hans tøj, dog ikke det hele.
Han lukkede øjnene, og besluttede sig for at gøre hvad han mente kunne gøre Kajika lykkelig.
Han sprang ned, og landede foran Zann.
Han rettede sig op, og så ham i øjnene.
Et enkelt ord fandt vej over hans læber: "Bliv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:18

inuyasha så på ham. han ville ikke sige at han var inuyasha.. selvom zann sikkert vidste det. "har ingen af jer set en stof taske. men små rifter i. der er syet navnet izayoi på tasken, for at min mor vidste det var hendes" sagd einuyasha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:22

"troede ellers du ville blive glad for det Velarian" sagde Zann hårdt og ligeglad han så på Inuyasha "den ligger henne på bænken derhenne" sagde han og pegede på en bænk et godt stykke væk fra den derefter vente han sig mod Velarian igen "eller hvad med dig selv du forlod hende hun er pisse ked af det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:24

Han lukkede øjnene og tænkte det hele igennem. Da han åbnede dem igen, var de triste, men beslutsomme.
"Zann. Hun elsker dig og du ved det. Det eneste jeg ønsker er, at Kajika er lykkelig. Og det bliver hun kun med dig. Tag tilbage til hende."
Han mente det alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:26

inuyasha gik hen til bænken efter tasken. han så på dem. "hvad snakker i om" sagde han. selvom han vidste at han ikke skulle blande sig, gjorde han det alligevel. da han var godt nysgerrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:30

han så på ham "nej du tar tilbage til hende så gør jeg osse kan du ikk forstå det hun elsker dig. ikk som en kæreste men som en bedste ven eller måske som en bror hun vil ikk miste dig heller hun græd og græd og græd jeg kunne næsten ikk få hende til at stoppe" sagde han hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:32

inuyasha lyttede til dem. tænk der var så meget problemer over en pige. var det det man kaldte kærlighed. inuyasha rystede på hoved, fordi han ikke forstod noget af det. han tog sin mors taske op på ryggen, han ville aflevere den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:33

"Det kan jeg ikke. Det ville slå mig ihjel." sagde han koldt.
Han så på Zann.
"Du må ikke såre hende ved at flygte fra alt. Du ødelægger Kajika totalt."
Han vendte sig og begyndte at gå hen mod det tog der nu var kørt ind på perronen.
"Jeg tager sydpå en tid, og når jeg kommer tilbage, vil jeg opsøge jer. Jeg håber at jeg så er parat til at være venner med Kajika igen, og acceptere jeres forhold."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:35

hvorfor bliver du ikke, er det ikke bedre at se hvordan det går.. istedet for bare at rejse.. det er en dårlig ide bare at tage væk, på grund af det" sagd einuyasha. "hør I holde begge af den pige, jeg forstår mig ikke på det, men hun vil jo blive ked hvis en af jer tager væk, hun holder jo sikkert af jer begge" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:37

han rystede på hovedet og tog fat i hans arm "hørte du efter hvad jeg sagde ude i skoven" spurte han og mente alt det han sagde som han lovede "jeg holder mine løfter måske er jeg en Dæmon men jeg har ikk altid været det for for mange år siden da jeg blev 16 blev jeg smidt for Dæmonerne af min familie jeg ved godt det ikk giver mening men jeg lover dig jeg holder hvad jeg har sagt"han så på Inuyasha "det er min kæreste vi taler om"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:39

Han så på Zann, og hev armen til sig.
"Jeg ved det. Men det er mig umuligt at acceptere jeres forhold endnu. Hvert sekund jeg befinder mig her, bliver mit hjerte flået mere og mere i stykker. Jeg vil i sidste ende enten blive sindssyg, eller dø." sagde han og så roligt Zann i øjnene.
Regnen vaskede det sidste blod af hans tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:40

kæ..re..ste?" sagd ehan forvirret. han anede ikke hvad en kæreste var, var det mad.. eller en person. han så på dem, og lignede et stort spørgsmålstegn. han kløede sig lidt i håret. han rystede på hoved. "hvad pokker er en kæ..re..ste..." sagd ehan bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:42

Han smilede over Inuyashas ord.
"En kæreste er den person man holder allermest af. Den person der betyder allermest. Ikke ligesom dit forhold til Inuka.. men som din mors forhold til jeres far. Kærlighed." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:44

"okay men jeg har lovet det og jeg holder det vi ses snart og håber vi kan blive venner" sagde han roligt og smilte til ham før han så mod hans tog "og jeg bliver hos hende bare et lille løfte mere" han vente sig og gik hen mod udgangen i tavshed mens han så ned i jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:45

Han så roligt efter Zann, og smilede en smule trist.
Så nikkede han til Inuyasha, og steg ombord på toget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:46

mor er fars hustru" sagd ehan. men forstod godt hvad han mente. *sådan en får jeg aldrig, jeg er for dum til det* tænkte han. hans hår blev sølv og ørene og halen kom frem. han satte sig på bænken. han så ned, han vidste at ingen ved sine fulde fem ville forelske sig i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:48

Toget kørte, og forlod byen. Han sad på sin plads og tænkte at han gjorde det rette.
*Alt for Kajika...* tænkte han trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:49

Zann vente sig og gik tilbage til bænken "sådan skal du aldrig tænke Inuyasha se på mig jeg troede heller ikk det ville ske og se mig jeg har en kæreste som jeg lige er flyttet sammen med og jeg har det godt selvom der er visse problemer" sagde han og så mod Velarian med et trist blik "men ellers har jeg det godt og du får sikkert osse en en dag" han overførte et par tanker til Velarian *lov at du kommer tilbage så jeg ikk behøver at skuffe hende*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:50

inuyasha så med store øjne på toget. han sukkede. tænk at gøre sådan noget for sit livs kærlighed. han blev helt trist ved at tænke på det. han ville så gerne prøve at blive forelsket og at en blev i ham. men det var bare en sølle drøm, som aldrig ville gå i opfyldelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:51

Han hørte Zanns tanker.
*Det lover jeg* tænkte han.
Toget forsvandt i horisonten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:54

Zann så strengt på Inuyasha "HOLD SÅ OP MED DE TANKER" råbte han hårdt *tak Velarian min ven* tænkte han tilbage til Velarian han tog fat i Inuyashas arm og så på ham med sine blodrøde øjne "opgiv ikk håbet det var det jeg gjorder og hvad endte det med" spurte han men svarede før han nåede det "jeg blev en modbydelig player i 15 år"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum