Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sangen i natten (Stèphan)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Sangen i natten (Stèphan)
k: midnat
o: skov, bæk og ingen mennesker
v: kølligt
Haru sad på en sten og kiggede ud over den lille bæk. Der var små fisk i som næsten lyste op i måne lyset. I dag var det fuldmåne og der var stadig massere af stjerner. Hun lod sig falde bagover ned på jorden så næsen vende imod himlen. Hun kiggede på stjernerne i et tænkende blik. Hun begyndte at synge for sig selv. Haru tog hånden op som om hun skulle til at tag fat i månen. Hun var svagt gennemsigtig men hun var jo også død, et spøgelse
Gæst- Gæst
Sv: Sangen i natten (Stèphan)
Stéphan fik øje på bækken, som løb stille. Han havde en spand med sig. Han fik på klodset måde, spanden i vandet. Hvorefter han trak den op igen. Det havde været kldoset, fordi hans højre arm var pakket ind i gips.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ej, det må du undskylde. Jeg har bare set underlige ting på det sidste." sagde stéph så, "Jeg behøver ikke nogen hjælp, jeg klarer mig. Men tak."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var bare et mindre uheld. Jeg væltede temmelig hårdt." sagde Stéph og smilte skævt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er Stéphan Mark Chevalier." præsenterede Stéph sig og smilte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Skal spise.
Er tilbage om en 20-25 min.//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg tænkte på," begyndte Stéph, "Hvorfor ser det ud, som om du er gennemsigtig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Næste dag//
Var Haru igen i samme skov. Denne gang stod solen højt på himlen og fuglene sang. Haru var i hendes menneske skikkelse vis man kan sige det. Når solen var fremme lignede hun et normalt menneske på alle punkter hun var ikke gennemsigtig mere. Hun var havnet samme sted som i går ved bækken. Hun tænkte lidt på Stèphan mon han var taget hjem? eller var han det stadig i nu ?
Gæst- Gæst
//næste dag? ;D
Stéph var ved at vække sin kammerat, som stadig lå og sov inde i teltet. "Din dovne krop. kan du så få rejst dig op, så vi kan komme afsted igen?!" råbte Stéph hen mod teltet, hvor der kom snorke lyde fra. Stéph sukkede opgivende, han måtte vel finde på noge andet. Måske mad?
//undskyld det sene svar.. ^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stéph kiggede op, da han lagde mærke til, at der havde været en lyd. Han så rundt og fik øje på Haruhi. Han lagde mærke til, at hun ikke var gennemsigtigt. Han rejste sig op gik hen til hende. "Spionage?" spurgte han for sjov og grinte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Sangen i mørket
» Just another day (Stéphan)
» Den er på vej.. //Stéphan//
» Fyraften (Stéphan)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift