Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hjemsøgt galeanstalt, min bare! (Amelia og Israel).
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Hjemsøgt galeanstalt, min bare! (Amelia og Israel).
Tid - Deromkring klokken ti over elleve om aftenen; så det er temmelig mørkt udenfor.
Omgivelser - Så vidt han kan se, er der ikke nogen ... eller ... er der?
Sted - Et af de mere dystre steder i Di Morga, Maison de fous - den gamle galeanstalt.
Dato - I midten af oktober; d. 16. oktober.
En høj, skummel skikkelse listede rundt nær den forladte galeanstalt grumt smil klistret på sine læber. Et par mørkeblonde totter strittede ud til alle sider af hans hoved, og så det nærmest fik den mørke silhuets hoved til at ligne et pindsvin. Langsomt nærmede han sig stedets indgang og standsede i døren, hvor han lagde en af sine hænder op mod dørkarmen og lod sit blik følge den lange gang, der førte længere ind i galeanstalten. Selvom der ingen var, føltes det alligevel som om stedet rummede mere end blot tomme celler, hvori der førhen havde siddet galinge i hvide spændetrøjer, der ikke havde andet end dem selv til selskab. Man kunne næsten høre de gales modbydelige og psykopatiske grin, og deres evindelig snak om, at de nok skulle flygte. At de nok skulle slippe ud herfra, ligemeget hvad. Hiruma, som var navnet på den høje, pindsvine-hår-lignende fyr, slog en psykotisk latter op. Hah. Skulle det sted være hjemsøgt? Uh, hvor blev han dog bange. Han tog et skridt indenfor og stoppede atter op, hvorefter han dernæst vadede over til den nærmeste cellevæg, som han lænede sig op ad og rettede sit blik opad mod loftet. Et djævelt, lidt smøret smil spillede svagt om hans læber. Hjemsøgt ... bah!.
Gæst- Gæst
Sv: Hjemsøgt galeanstalt, min bare! (Amelia og Israel).
Så der stod han. Et spøgelse med størknet blodkager i håret et stort blødende hul midt i maven, forrevet tøj og sår på hver en synlig del af huden... Og intet hjerte.
Hans øjne var også blevet blodrøde... Den tåbelige pige skulle absolut spise hans hjerte og sprøjte blodet ud over alt.
Nu havde han bare rendt rundt omkring heroppe på jorden, mens han ventede på at han skulle hen i sin krop... Ligemeget hvor længe det ville tage, ville han ende i en krop... Døden skyldte ham den tjeneste... Enten det eller også ville helvede bryde løs hos døden.
Han tillod sig at smile vagt over den lille vittighed... Døden hadede virkelig Djævlen... OG han hadede virkelig Helvede... Eller det gjorde den Død der tog sig af ham.
Han kiggede på Drengen der stod og grinte psykopatisk... Hvorfor mon han grinte over det? Hvad var der overhovedet at grine af her?
Han kiggede rundt. Han kunne ikke se andet end de tomme celler hvor der før havde siddet galninge i hvide spændetrøjer...
Gæst- Gæst
//Skal lige spise men kommer igen ^^ Vent på mig//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
// Jeg skal også lige spise - brb :3
Gæst- Gæst
Han lod sig ganske langsomt blive synlig så han stod som et blødende menneske der hvor drengen havde stået før...Lige inden han var gået ind til pigen der var trådt ind... Det her ville blive interessant... Meget interessant endda.
Han fulgtre efter drengen. Lydløst som kun et spøgelse kunne. Bare for at være med for at se hvad det var fyren havde tænkt sig at gøre med den pige.
Eftersom Israels gik omme bag Iain kunne han ikke se smilet direkte, men han så hvordan hans kindben trak sig lidt tilbage som når man smiler... Så det var ikke særlig svært at regne ud at han smilte... Spørgsmålet var nu bare... HVorfor smilte den dreng dog lige her og nu?
Han kiggede over skulderen på pigen og nikkede lidt... Hun var smuk... Men spørgsmålet var jo så bagefter... Var hun menneskelig? Israel havde aldrig kunne se hvad der havde været hvad i nogen af sine tidligere liv.
Han lavede et lydløst suk og fulgte stadig støt efter drengen.
Gæst- Gæst
//hmm..Måske x3//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Alle disse tanker var grunden til Iraels psykotiske smil som vidste hans sylespidse tænder, der ligesådan var indsmurt i blod... Ikke hans dog, men Damias... Den slange.
Hans øjne og smil blev formørkede da han tænkte på Damia, hvilket også kunne mærkes rundt om ham da en kold atmosfære lagde sig tungt som et kvælertag mod en. Utrolig skræmmende, men det nåede dem ikke... Heldigvis.
Han kiggede på dem mens de snakkede med stor interesse som langsomt fik hans mørke vrede til at forsvinde ganske langsomt... Bare af nysgerrighed efter hvad de snaker om og han vil ikke snakke eller skræmme dem væk så han ikke ville kunne høre hvadde ville snakke om.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet på skrå og tænkte lidt over om han skulle sige noget og derved afsløre at han ikke var en eller anden syg minfestation i en deres hjerner... Det ville være meget sjovere at se hvornår en af dem ville pege på ham og spørge om den anden godt kunne se ham... Ja... Han ville vente på det... Ellers ville det ikke være ligeså sjovt.
//Kunne ikke lige finde på noget bedre lige nu//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg slog småskravl som dig ihjel da jeg stadig vandrede rundt på jorden uden mine våben" Hvæssede han videre... Stadig lavt og livstruende.
Hans hånd var knyttede sig kraftigt så blodårene nærmest lyste lidt op.
Den tunge, klamme og kolde atmosfære lagde sig over ham igen og derfor også dem. Luften ville kravle ned i lungerne og ligge sig tungt... Det vidste han det ville , sådan havde det altid været på krigsmarkerne efter Nogle Krigsdæmoner havde været blevet slået ihjel.
//Skal logge... Skrives//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Iain Ons 16 Jun 2010 - 22:08, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
//Nåeh nu er det så min tur til at logge x3 hehe skrives//
Gæst- Gæst
Han tog en dyb indånding inden han ganske langsomt lod sine kolde og dystre atmosfære falde til jorden. Det var som om en istap knak og ramte jorden med et knald.
Han listede om bag pigen. Raphael, hans Tempetaner ven, havde lært ham et trick eller to om hvordan man skulle forføre mennesker til at følge deres inderste ønsker... Desværre var Israel jo ingen Tempetaner så han kunne hverken føle deres inderste ønsker eller snakke som deres samvittighed, med Djævlens silkebløde stemme... Så i stedet ville han skræmme livet ud af både ham og hende... De havde endnu ikke set alle de Idiotiske genfærd der var i dvale i det her gamle sindsygehospital.
"Håber i er klar på det her" Hvislede han og forsvandt i en lettere gennemsigtig tåge og blev blæst væk af et vindpust der ikke havde været der.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
// Jeg må desværre også logge af nu - svarer næste gang jeg logger på xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Måske hjemsøgt
» Galeanstalt - Lin
» den hjemsøger galeanstalt= alle
» Can you see me-Israel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus