Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Stille gåtur i Terre. (Åbent) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:10

tid :: 21:59

Vejr :: Mørkt og koldt.

Omgivelser :: Gaderne i Terre, dunkel stemning.

Udseende :: Går med en lang brun frakke og håret pjusket tilbage, har et langt sort halstørklæde viklet rundt om hans hals og enderne hængende.

Dato :: irl

Zal gik med rolige skridt igennem gaderne, mens han tændte en cigaret.
Indhalerede et stort drag af smøgen, og pustede ud mens han kiggede sig omkring på gaden.
"Sikker et dejligt vejr" Hviskede han sarkastisk til sig selv, *det er lang tid siden at gaderne har været så stille, Alt for stille*.
Zal gik videre og kom ved et uheld to at snuble næsten i en revne i fortovet "Satans!" sagde Zal mens han gik videre og kiggede tilbage på revnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:18

Angel gik med rolige skridt afsted... Det røde hår svang let i takt til hendes skridt og de lillae øjne glimtede let i de nsmule lys der var tilbage. Hun så op mod himlen. "Intet som en dejlig kørk aften." Mumlede hun roligt, men sarkastisk. Hun så så frem igen. Hn slog kort med hovedet da en tot af hendes pandehår faldt ned foran hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:34

Zal Gik gennem gaden opslugt i sine egne tank.
Han kiggede ned på sin cigaret "Det er den femte på ti minutter, jeg bør nok snart stop" Mumlede han mens han gik gennem gaden, Zal kiggede sig hurtigt omkring men var for optaget i sine egne tanker til at opdage noget.
Med et charmerende smil smed han sin cigaret og tændte en ny "Jaaa jeg stopper snart" grinte han mens han tog et hiv af sin smøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:41

Angel stoppede op da hun så en mand længere fremme. Hun lod blikket glide hen over ham, inden hun roligt strækte armene kort op i luften. Hun lod så hænderne glide ned bag hovedet og begyndte at se op mod himlen... *Ikke det store at se...* Hun så roligt frem mod manden igen... Hun kunnne se på ham han ikke var opmærksom på hvad der skete omkring ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:50

Zal gik videre mens han røg sin cigaret.
Han gik med rolig skridt frem ad og så afslappet ud, dog stadig i sine egne tanker.
Zal var så fjern i sine tanker at han ved et uheld gik ind i en lygtepæl, Zal blev snuret rundt af stødet men rettede balancen men en vis elegance.
Han kiggede rundt med en pinligt grin og så pigen på fortovet og grinte en smule.
"Haha Det var sgu uheldigt" sagde han med sit rolig charmerende smil.
Han samlede sin cigaret op og skodet den og smed den ud, derefter tændte han en ny og kigger op på pigen over flammen fra hans lighter.
*I det mindste så har frankrig ikke mistet sine pæne damer* tænkte han med en smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:54

Angel holdt et lille grn til bage og smilte sit charmerende, men dog snedige og blide smil. Hun lukkede glad øjnene. "Det kan man vidst godt sige." Sagde hun så med et smil og åbnede øjnene igen. Hun lagde hovedet let på skrå og så på ham. Hun havde egnelig lyst til at se væk da ilden tændte, men det ville nok virke... Sært. Så hun holdt blikket mod ham... Stadig med det samme smil.

(SMutte nu ^^ Svare imorgen :b Godnat ^^)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 22:02

Zal Kiggede hurtigt omkring og kiggede derefter på pigen igen.
Han puttede sin lighter i lommen, og begyndte at gå hen mod pigen.
"Jaaa Welcome to my life" sagde han med et grin.
"Jeg ved det er ubrugelig viden men... Mit navn er Zal"
Han kiggede omkring og drejede derefter sin rapir en smule, og stilte sig nogle meter væk fra pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 7:03

Angel betragtede roligt hans bevægelser som han kom nærmere. Hun små grinte lidt og smilte så. "Dejlig kort navn." Sagde hun så med et smil og lukkede glad øjnene, før hun åbnede dem igen. Hun strøg hurtigt en tot pandehår på plads. "Navnet er Angelica." Sagde hun så og lavede kort peacetegnet mens hun smilte et kækt, men tøset smil... Hun smilte så som før igen og lagde hovedet et anelse på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:17

Zal kiggede på hende et smil og gik derefter hen til hende, tog hendes hånd og kyssede den i et dybt buk. "Det er en ære at møde dem Angelica" Sagde han mens han rettede sig op igen.
"Jeg er... delvis ny her i... Det vil sige... Jeg var her på et korstog igennem frankrig for 753 år siden" sagde han med et kækt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:17

Angelica smilede af ham og nejede selv let. "Æren er helt på min side." Sagde hun så med et kækt, men mildt smil. Hun vippede hovedet op igen fra den skrå position. Hun så på ham med lettere nysgerrige, men blide øjne. "753 år siden?" Sagde hun med et smil og lukkede kort glad de klare øjne. "Jeg ville ikke kunne stedet igen efter så langt tid." Sagde hun med et lille grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:27

Zal grinte en smule og kiggede på hende.
"Byen har også ændret sig meget, så jeg bruge det meste af min tid på at lærer de..." Zal smilte smøret og charmerende til hende "Smukke omgivelser igen"
Han smed sin cigaret ned på jorden og trådte på den inden han igen så op på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 8:59

Angelica holdt et lille tøset fnis tilbage. "Det kan jeg vel kun give dig ret i." Sagde hun så med
et lettere charmerende, men blidt smil. Hun lod så igen blikket glide over ham, men rettede
blikket mod hans ansigt igen. Stadig med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 9:12

Zal kiggede på hende og smilte
"Hvad laver de så her i byen på denne tid af dagen frøkken?" Zal kiggede rundt og hen på hende igen "Det er jo begyndt at blive mørkt og Terre er ikke den ærefulde by den plejede at være"
Zal stak hånden ind under jakken og låste sin pistol, han skulle jo nødig skræmme pigen foran ham "Men nu er jeg jo også en gammel mand med mine 23 som stadig føler mig ung nok til at tale med så yndige og unge piger som dem" Zal gjorde et elegant buk og smilede til hende "Jeg beklager hvis jeg har krænket dem på nogen måde ved min tilstedeværelse"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 9:18

Angelica tænkte lidt. "Tja... Jeg ville vel bare se mig lidt omkring begyndte hun. Hun lyttede
til hans ord... Hun smilede og lukkede kort de gul grønne øjne, men åbnede dem så
igen. "Jamen tak." Sagde hun og så på ham med blide, men svagtcharmerende øjne, uden
at vide det. "Gammel vil jeg nu ikke kalde dig. Du er først gammel når du når op i de 50."
Sagde hun med et svagt lille grin.. "Og bare rolig, du har skam ikke krænket mig på nogen
måde." Sagde hun med det samme smil og se på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stille gåtur i Terre. (Åbent) Empty Sv: Stille gåtur i Terre. (Åbent)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum