Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor er du Ka-san?(Ailince) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor er du Ka-san?(Ailince)

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 11:05

S: Søen
T: Det er eftermiddag,
O: Nobody~
V: Super weather, with the sweet sun!

Manda gik nede ved søen, han satte sig med et bump ved kanten af søen og kiggede på vandet. Han fløjtede en smule og hans hale kom frem. Han tog fat i den, "Hey! Slem hale! Slemmer hale!" skældte han ud på den. Den lagde sig og han sukkede, "Det der hjælper dig ikk du! Du skal ikk komme frem..." sagde han opgivende og kiggede på sine ulveøre. "Altså hvad er der med jer!? Har I jeres eget liv!?" han sukkede og lagde sig med et bump. Han kiggede på himlen og sukkede. "Dum dag at have en sort T-shirt på... Jeg bliver bagt her..." Han kiggede på sine shorts, det var camoflage farvede. Han gned sine øjne lidt og kiggede rundt. "Jeg er ensom..." surmulede han barnligt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 13:57

Ailince stod i skyggen af skoven kanten, hun så mod en ensom menneske ulv, hun smilede sødt, hendes yndlings dyr var ulve , havde det altid været, hun lagde hovedet på skrå , da hun så han råbte af sin hale og derefter sine øre som kom frem, *han er ensom* tænkte hun og hørte så han sagde det, hun gik lydløs hentil ham , man vil ikke lægge mærke til hende hun lagde sig derefter ned på alle fire og kravelede hentil Manda, hun aede hans øre som et hej, solen ramt hendes kridhvide hud og hendes øjne var blå, hun lignede en smuk vampyr , men i sollys , vildt ikke normalt , hun var heller ikke ren vampyr , hun var os halv dæmon, den var efter hånden ved at komme mere over hende, så hun klar sollyset, men frygten for den var der "Hej smukke " sagde hun og aede deres hans hår og gled hånden bag hans øre og nussede der
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 14:35

Han åbnede øjnene hurtigt og kiggede overrasket på hende. Han satte sig op, "A-a-ailince!?" stammede han. Han kiggede rundt. "Øhm..." han kløede sig bag hovedet og hans hale logrede en smule da hun aede ham bag øret. Han nussede sig til hende og halen logrede roligt. "heej..." sagde han roligt og lagde hovedet ved hende. Han kunne ikk andet end at slappe af når han blev aet, han kiggede på hende. "Hvornår så vi sidst hinanden?" smilede han til hende. Han lagde sig på ryggen og havde stadig hovede ved hendes skød. "Sig du har savnet mig, så blir jeg glad." grinede han barnligt og smilede. Han vidste ikk om hun ville sige det, men han var lidt fjollet når han var sammen med nogle.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 16:10

Hun aede hans kind kort og små grinede "Jeg har savnet dig Loup" sagde hun og nussede ham bag øret igen , hun så mod ham "har du voksne siden sidste , lang tid " sagde hun sødt og så derefter lidt rundt, her var smuk og sollyset ramt hendes kridhvide hud, hvordan overlevede en vampyr i solen , enkelt hun var ikke mest vampyr mere , men dæmon, hun så på ham, hendes duft var søde og behagelig , hendes smukke ydre var smukkere end nogle sinde før.. det man sagde om at man bliv smukkere når man bliv optaget var vis sandt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 16:14

Han smilede glad, "jaa!" sagde han barnligt og slikkede hendes hals blid. "loup har savnet Ka-san!" sagde han glad og nussede sig til hende. "og ja det har jeg, jeg er blevet højere på rekordtid." smilede han stolt og satte sig op. Han nussede hende, "Og du er blevet smukkere i stedet for høj?" grinede han. Slevom det ikk var fordi højde var det vigtigste. Han nussede sig til hende, "Loup blir kæleglad..." sagde han roligt. "Må jeg egentlig spørge dig om noge?" spurgte han og satte hovedet på skrå. "Faktisk to ting..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 16:17

"Wooow hvor vildt har du" sagde hun med en stolt tone , hun var meget moderlig omkring Manda til tider, men det var fordi de valg de roller i mellem dem , hun smilede glad "Bare spørger løs" sagde hun glad, man kunne ikke lad være med at smilede omkring Manda, han var altid så glad og venlig og især nuttede, hun aede hans hår og ventede på hvad han vil spørger hende om
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 16:20

Han lukkede det ene øje da hun aede ham igen. Han smilede, men det forsvandt lidt efter. "Hvis jeg sagde jeg ville forlade det her sted... Hvad ville du så sige og gøre?" mumlede han lidt og kiggede på hende. Han håbede ikk hun ville blive sur på ham over det spørgsmål, det var nemlig kun noget han overvejede. Han nussede sig ind til hende. Bare for at gemme sig lidt fra øjenkontak med hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 20:02

hun så på ham tænkende hun var rolige og smilede til ham , hun var god til at styre sig , hun bliv lidt trist af han overvejede det og smilede så til ham , hun aede ham stadig i håret "Jeg vil bleve rigtigt meget trist og prøve at overtale dig til at blev , da jeg holder af dig" sagde hun og smilede stadig rolige , hun var meget blid og ikke vred overhovedet "men hvorfor spørger du mig enligt er det ikke dit valg smukke" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 20:05

"jo men... Jeg vil helst have andre ved det sådan at jeg ikk bare forsvinder... Jeg ka ikk li nogle der forsvinder uden at fortælle hvorhen..." mumled ehan. Han blev ved hende, følte sig tryg. Han kiggede på hende, "Det er bare fordi... Jeg er ensom på en måde... Du ved ikk hvordan det er... Der er mange vampyrer og dæmoner her... Men mig..." mumlede han og krøllede sig sammen. "Det er lidt ensomt at være den eneste varulv i miles omkreds... Jeg føler mig helt udenfor... Ingen forstår min frygt til fuldmpne, så det er bare så ensomt..." Han nussede sig til hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 20:23

Ailince så ned mod ham og smilede kærligt, hun tog ham op til sig og hviskede i hans øre "er et eksperiment ikke naturligt sket , min dæmon side er en eksperiment på at skabe en stærkt monster ikke mere" sagde hun og så mod himlen "forstå følelsen af ensomhed beder end du tror " sagde hun og sukkede lidt... "men du er aldrig alene , du kan altid ringene" sagde hun og skriv sit nummer ned til ham og gav det til ham "her"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 20:29

Han kiggede på det, "hvordan hr du tænkt dig jeg skal kunne ringe?" sagde han undrende og satte hovedet på skrå. "Det er ikk fordi jeg bor nogen steder..." sagde han opgivende og sukkede. Han kom i tanke om noget, 2Et eksperiment!?" han tog om hendes skuldre med hænderne. "Hvad fanden skal det sige, at du er et eksperiment!?" sagde han helt overrasket. "Hvem i al helvede har gjort dig til det!?" han vidste ikk hvordan han ellers skulle reagere på sådan noget.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 20:33

hun små grinede over hans pludselig vred "Så du holder af mig" sagde hun drillende og undgik hans spørgsmål , hun så mod ham "Med denne , en mobil telefon , mit nummer er på under navnet AIlince" sagde hun og smilede "eller du trykker bare 1 inden så ringer du til mig" sagde hun sødt , hun til siden kort "Hvad har du så lavet for tiden " hun undgik stadig Eksperiment spørgsmålet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 20:39

Han rystede på hovedet, "niksen a a...! Svar mig på det jeg spørger om, det er kun fair jeg får svar..." sagde han bestemt og lagde armene over kors. Han kiggede afventene på hende. "Jeg snakker ikk med dig om noget andet før du har svaret på det jeg vil vide..." sagde han bestemt og kiggede en smule stift på hende. Han var stædigere end han så ud.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 20:45

"hvor har du dog den stædighed fra" sagde hun og små grinede og så til siden "du skulle enligt været nemt at gættet, hvem skabt mig på denne måde" sagde hun og lagde hovedet på skrå "Min mester Zane" sagde hun og kløede sin kind "Ja nemlig ham Zane" sagde hun inden han fik spurgte ham den onde som styre byen, eller noget i den stil , hun så mod ham og smilede "Så kan du snakke med mig om noget andet ik"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 20:49

Han rakte tunge da hun spurgte til hans stædighed. Han sukkede let, "Sådan en lort..." sagde han surt. "Jeg ville ænske jeg kunne give ham nogle tæv og brække nakken på ham. Bide kødet af ham før jeg brækker hans nakke selvfølgelig..." sagde han opgivende. Han nikkede "Jo det kan jeg nu... Og det går fint, har en kæreste..." han kløede sig bag hovedet. "På en måde..." han sukkede. "Har ikk spurgt, men har tænkt mig det... Men udover at være ensom er det stadig fint." smilede han lidt. "Hvad med dig?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 20:53

Ailince så grinede "Din mor , gætter jeg du har det fra" hun kløede sin kind "det okay , jeg har det beder end før, han gav meget kæfter og styrke , jeg inden gik en del" sagde hun og så mod ham og krammende ham indtil sig "Ahhh Loup er forelsket " skrig hun lykkelige for ham "Hvem er det, Hvordan er person, Hvornår vil du spørger, hvornår mødte du person, hvilket køn er det , hvem er det" spurgte hun igen og stoppede med at snakke hurtig "Øh har jeg ikke spurgte om det en gang før " sagde hun roligt og små grinede, hun var ret nuttede på denne måde
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 21:08

Han grinede, "Hvilket vil sige dig eller hva?" sagde han drillende og aed ehendes kind. DA hun spurgte om så meget rødmede han en smule. "De-det er ikk noget særligt..." mumlede han og kløede sig bag hovedet. "Det er Zen..." mumelde han lidt. Hun troede nok han var skør eller noget nu. "Jeg kan rigtig godt li at være sammen med Zen, han er sød ved mig... Jeg har tænkt mig at spørge, når jeg tør spørge..." sukkede han opgivende, "Jeg tror jeg mødte ham samme tid som dig og hvis du ikk har opdaget det er det en han..." sagde han roligt. Han rødmede og skjulte den. "Hv-hva med dig og Jaster...?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 21:16

Ailince smilede sødt til ham "Mig , hvordan kan du havde fået min stædighed , har den stadig" hun drillende ham og små grinede, hun så mod og smilede "Jo det er , du er forelsket og rødmer, du er sååååh nuttede" sagde hun og aede hans kind "Zen" sagde hun tænkende "hmm , det lidt uklart, hvem er det lige nu igen " sagde hun og så mod ham "Åhh , det var da dejligt, synes helt klart du skal spørger ham , det ved jeg godt det er , navnet siger sig selv" sagde hun og så mod ham "Mig og Jaster , Godt , Vi er flyttet sammen " hun smilede lykkelig og man kunne for første gang se forandre omkring hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 21:24

Han rødmede mere da hun sagde han var nuttet. Han rystede på hovedet og hans ulveøre kunne knap følge med hans hoved. "N-ne-nej jeg er ej!" han bed sig i læben. "men Zen er ham der drengen der var bange for mig i starten fordi han troede jeg ville hade ham for vores naturlige fjendskab..." han sukkede let. "Det viser sig så at vi godt ka li hinanden meget, han hjalp mig faktisk ogs et tidspunkt jeg var syg... Tog min trøje op imens jeg sov... Lidt skræmmende faktisk, men har ikk noge imod det mere..." mumlede han og gemte hovedet mere. "Men det må vel være rart at I flytter sammen, skal I så have et barn allerede?" grinede han drillende. Han kunne bare ikk lade være, "Og skal jeg ringe og spørge om jeg må komme så jeg ikk forstyrre jer i noget vigtigt...?" grinede han.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 21:29

"Nueeeh så nuttede " hun tog ham indtil sig i et stort kram , han var nuttede på denne måde , hun aede hans hår mens hun krammende ham og så på ham "Åhh ham , hvor en sød historie, bliver jeg ikke træt af at høre" sagde hun og smilede sødt til ham "Han lyder som en fyr få dig, sød , venlige og ikke for pervers " sagde hun og kunne ikke lad være med at grinede, hun så mod ham "Heey " sagde hun da hun vågende op fra sin drømmeverden igen "Men må du eller for en sikkerheds skyld" sagde hun og smilede sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 21:38

Han rødmede, "jeg er ikk nuttet!" han drejede hovedet væk så hun ikk kunne se hans ansigt. Han stoppede med at rødme og kiggede på hende, "Hvad mener du med en for mig? Jeg ved ikk hvem der er en for mig... JEg tar nok bare den jeg bedst kan li at være ved... Der er kun tre jeg bedst ka li at være ved." Han nussede sig mere til hende og sukkede, "Zen, Ting chan og dig er dem jeg føler mig mest tryg ved... Zen er den jeg elsker, Tin er den jeg stoler mest på og dig..." han kiggede på hende. "Jeg ved ikk, men du er bare som en mor for mig... Den jeg aldrig havde, en jeg altid kan snakke med..." han sukkede. Han vidste ikk hvad ord han skulle bruge. Han valgte bare at lukke øjnene.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 21:46

Ailince så mod ham med rolige øjne, hun smilede "Han lyder som en for dig" sagde hun og aede hans hår da han nussede sig indtil hende, hun smilede sødt "Tja men du har da tre du kan holde dig til , er det ikke rart" spurgte hun og smilede over hun var som en mor, men det gjorder hende os lidt trist på en måde, da hun ønskede børn , men måtte ikke få dem , hun aede hans kind "er glad for du synes jeg er som den mor du aldrig rigtigt havde og du skal vide er her altid , så ring bare"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 21:55

Han grinede lidt og nussede sig til hende. "Det gør han vel..." han åbnede øjnene og nussede sig mere til hende. "Men undskyld, hvis du føler dig lidt ked af det..." mumlede han. "Men du må meget gerne kalde mig din søn hvis det kan trøste..." smilede han og slikkede hendes hals blidt. "Jeg ved godt hvorfor du ikk ka få børn, du er jo på p-piller... Men jeg forstår ikk hvorfor du arbejder på en striptease... Du nedgør på en måde dig selv... Eller hvad kan man sige..." han kløede sig bag hovedet og tænkte sig om. "Du ved, du gør at du bare bliver kaldt luder eller sådan noget..." sukkede han.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 22:03

Ailince så mod ham og knyttede hænder da han begyndte at sige de ting omkring hende han ikke forstå , hun træk vejret dybt og pustede ud igen , hun så ned mod ham "slik ikke på mig" man kunne høre hun var sur , hun slap ham "du ved virkelig ingenting, så udtal dig ikke omkring ting du ikke forstå og ved hvorfor" sagde hun og så til siden "Jeg er lige glad hvad folk tænker omkring mig , og jeg er stoppe på stripper baren , så pas på din orde "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 22:08

Han sukkede og kiggede på hende, "Det at jeg slikkede dig betyder altså intet. Det er det ulve gør ved dem de er glade for..." han kravlede hen og krammede hende. Han vuggede hende blidt og aede hendes hoved, "Undskyld..." mumlede han og gav hende et lille klem. 2Det var ikk min mening at gøre dig vred..." sagde han i en lille tone og kiggede ned. Han kiggede på hende og og aede hendes kinder, "Jeg mente det ikk på den måde, og jeg er glad for at hører du er stoppet..." smilede han lidt. Han kravlede lidt væk og vendte ryggen til. Han vidste at han nok ikk skulle være for tæt på hende lige med det samme igen. "Men du må gerne give mig en straf... Du ved, tage mit blod eller noget. Jeg er ligeglad. Hvis du føler dig bedre af det..." smilede han til hende og kiggede sp ned i jorden.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hvor er du Ka-san?(Ailince) Empty Sv: Hvor er du Ka-san?(Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum