Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
De to Jægere fra Ordenen mødes og snakkes om planen ( Zal=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
De to Jægere fra Ordenen mødes og snakkes om planen ( Zal=privat)
Sted : Skoven
Tid : 03.00
Vejr : Månen lyser på himlen, en svag er den eneste lyd i natten
Omgivelser : Træer, buske og sten og søen
Barishan stod og ventede på Zal. Meget var sket som Barishan måtte snakke med Zal om. Barishan havde sluttet sig til Zane og Zal havde kæmpet mod Zane. De måtte samle information og komme op med en plan der ville virke. Dæmonerne skulle dø på den ene eller anden måde.
Tid : 03.00
Vejr : Månen lyser på himlen, en svag er den eneste lyd i natten
Omgivelser : Træer, buske og sten og søen
Barishan stod og ventede på Zal. Meget var sket som Barishan måtte snakke med Zal om. Barishan havde sluttet sig til Zane og Zal havde kæmpet mod Zane. De måtte samle information og komme op med en plan der ville virke. Dæmonerne skulle dø på den ene eller anden måde.
Gæst- Gæst
Sv: De to Jægere fra Ordenen mødes og snakkes om planen ( Zal=privat)
Zal sad op i et træ og røg, men for en gangs skyld af sin gamle pipe som Barishan kendte.
Den pipe var næsten 800 år gammel og lavet af det fineste asketræ.
"Hvaaa... Jeg hører man er blevet forfremmet" Sagde han grinende ned til Barishan.
"Tillykke" Grinte han og nikkede i sarkasme. "Nå... Hvordan var han så? Den store Zane?" Zal grinte lidt og huskede tilbage på aftenen hvor han havde pløkket alt smukt ud af Kajika... En fryd for øjet var hun... Eller det var bare hans syge jeg der syntes det.
"Du ved... Rygterne går hurtigt og... Man kan ikke lærer en gammel hund nye tricks.. Jeg kan stadig ikke holde ørene for mig selv" Zal grinte og hoppede ned ved siden af Barishan.
"Godt at se dig gamle dreng" nikkede han anerkendene.
Den pipe var næsten 800 år gammel og lavet af det fineste asketræ.
"Hvaaa... Jeg hører man er blevet forfremmet" Sagde han grinende ned til Barishan.
"Tillykke" Grinte han og nikkede i sarkasme. "Nå... Hvordan var han så? Den store Zane?" Zal grinte lidt og huskede tilbage på aftenen hvor han havde pløkket alt smukt ud af Kajika... En fryd for øjet var hun... Eller det var bare hans syge jeg der syntes det.
"Du ved... Rygterne går hurtigt og... Man kan ikke lærer en gammel hund nye tricks.. Jeg kan stadig ikke holde ørene for mig selv" Zal grinte og hoppede ned ved siden af Barishan.
"Godt at se dig gamle dreng" nikkede han anerkendene.
Gæst- Gæst
Sv: De to Jægere fra Ordenen mødes og snakkes om planen ( Zal=privat)
Barishan grinede og gav Zal et kram. '' gamle dreng jeg prøver bare at få hans hjælp til at dræbe de dæmoner vi skulle, ikke som dig der angriber ham og næsten dør''. Barishan grinede men så blev han alvorlig.'' spøg tilside, hvis min plan ikke virker, så bliver vi nød til at kæmpe mod Zane. Hvis jeg ikke vender tilbage efter mit næste møde ned Zane så har min plan ikke virket og så må du, Kalona og Zeven fuldføre det''. Barishan kiggede Zal i øjnene. '' Forstår du min gamle ven?''.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» så mødes vi igen Aya(privat) XXX
» Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
» vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)
» Ændringer i planen
» Planen starter (Madelaine)
» Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
» vi mødes igen storesøster Gabriella(privat)
» Ændringer i planen
» Planen starter (Madelaine)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]