Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Sted : Gågaden terre
Omgivelser : ikke mange at se
Vejr : køligt og støvregn
Lazarus gik rundt og kiggede på de lukkede butikker. Butikker som han aldrig ville kunne handle i. Lazarus skulle tænke. Kajika var her stadigvæk. Barishans riddere var begyndt at røre på sig. Intet nyt fra Malakel. Hvor skulle alt det her ende. Ville det lykkes for Lazarus at få tronen fra Malakel. Ville han endelig blive overhovedet af sin Klan. Lazarus satte sin hånd på roden til en butik. Han var alene denne gang. Hvem havde han omkring sig. Lazarus kiggede mod himlen og lod støvregnen ramme hans ansigt. Han kiggede mod nattehimlen. Hvad var der blevet af hans Child. Hvordan ville tingene ende for denne Vampyr. En masse tanker for igennem hans hoved. Han havde så mange planer men så få folk til at udføre dem. Ikke nok med det hans Familie. Han havde været væk så lang tid. Han var under pres nu. Planen måtte lykkes denne gang. Men for nu. For nu måtte han tage det roligt. Han måtte finde noget at lege med. Noget at få tiden til at gå men. Lazarus bredte sine arme ud og stod med lukkede øjne * Så giv mig dog en chance… Jeg har været fanget i et Dæmon Plan så længe og nu skal jeg vende tilbage og overtage Di Morga.. Jeg er klog og stærk.. Men helt ærligt… Så giv mig da i det mindste noget sjovt at lave mens min plan træder i værks *
Gæst- Gæst
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Hun så stille rundt mens støvregnen ramte det lettere blegelige ansigt af hendes og musikken spillede i hendes høretelefoner, Kesha - Blow.
Hun så stille rundt med sine isblå øjne og slikket sig om læberne for at fugte dem yderligere ud over regnen, i det hun kom til at bide sig let i underlæben, hun gik med en skuldertaske over ryggen og slappede for første gang af i hele sit liv, hun havde været over i parken og blend in med alle menneskene og da regnen var begyndt havde hun blot lagt og taget det til sig så hun var driv våd, lignede en platinsk hvid ? slags rotte blot smukkere der var blevet kastet i en sø? for at sige det, eller mere et dådyr som hun lignede igen, denne uskyldige lille skrøbelige ting der dog elskede at bide fra sig.
"Endelig kan jeg trække vejret med ro i hjertet" hun gik stille hen af gaden og fumlede med sine nøgler i det hun stille gik der opfangede hun noget...*Hmm??* hun kiggede rundt, det var en underlig fornemmelse hun havde i sin mave som om der var en hun kendte nær hende eller nogen holdte øje med hende hvilket ikke kunne være helt umulig fordi der var dog lidt mennesker at se her og der, dog havde kajika en lille lomme kniv på sig som sikkerhed for at vis der skulle komme en og overfalde hende, hun lignede sig selv blot mere menneskelig i auraen?, dog var hun langt fra sig selv i personlighed, hun var dødelig og skrøbelig? havde fået frarøvet sig evigt liv ... dog havde hun stadig sin dejlige ring hun havde fået lavet ved et af bjergene i Di Morga. '
Hun gik stille hen af mod hotellet i Di Morga, dog boede hun i en lille lejlighed faktisk lige ved siden af.. temmelig forhullet og meget utæt? men hun var jo lige blevet født på nu, ingen kendte til kajika og tja? måske vidste ingen hun var død i nu faktisk...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vendte blikket alle veje og kiggede rundt i skabene og lukkede dem så i det hun gik hen til soveværelset der var en ingen dør imellem soveværelse og køkken, det var blot helt åbent. Hun havde en 2 personers seng med hvidt lagn og sort dyne betræk. Hun lagde sig blidt i det og tog let skoene af med fødderne mens hun nynnede sangene på hendes mobil og tog så mobilens stik ud og lagde den sammen med høretelefonerne på sengen og rejste sig så og kiggede rundt og fandt tørt undertøj i hvid frem og så en sort lang tshirt og smed så langsomt tøjet i det hun gik ud til bruseren og tændte den så, hele badeværelset var i hvid og sort, som hendes værelse, sorte møbler og køkken, samt hvide vægge?.
Hun kiggede stille rundt og tog så det sorte håndklæde hen til sig og gik så nøgen ind under brusevandet og lod det glide ned af hendes krop med en sprøjtende lyd og lod det kærtegne dens kurver mens hun stille lukkede øjnene og nød det, mens hun let svejede i ryggen smidigt, og lod læberne adskilde sig og blive fugtet af det lune vand og tog så ud efter sæben stadig med lukket øjne..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
og hendes isblå øjne var dybt rettet mod Lazaus, ham hun havde været under en gang og troet til sidst hun var noget specielt for ham men han havde blot brugt hende, så hun havde ladet hans sted forfalde og havde sagt til hans familie at han var død.
Hun så på ham helt lammet i det hun ud af det blå adskilte læberne og et hårdt neutralt svar kom tilbage i det hun var slut med at falde for Lazarus jule lege og chamerende charme som han brugte på alle tøser som var de noget specielt".....Nej...."
Hun tog med begge hænder hårdt fat i brusehovedet i det hun tændte det og slog så direkte mod Lazarus og i det hun gjorde det skyndte hun sig at slippe det direkte efter at ha på en måde kastet det mod ham og fore.... så ud fra badet i det hun skyndte sig mod køkkenet for at slippe væk fra ham mens hendes hjerte galoperede der ud af, hvordan skulle hun reagere mod det onde dyriske svin der havde været sådan mod hende og fået et halsbånd om hende så hun ikke kunne gå i mod ham!. men... de stunder de nu havde haft..*De løgne!* hun bed tænderne vredt sammen og tog en kniv fra køkken skuffen og så mod badeværelset i et hun var klar til at han kom..."Sikke en overraskelse at se dig ..... i LIVE!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun bed tænderne sammen og gik tæt på ham og så ham direkte i øjnene men den menneskelig side krøb sammen mens hun følte frygt overfor dette store stærke væsen af en vampyr dog følte hun sig fri nu og ikke tvunget i knæ"Du kan ikke bruge mig mere, jeg ikke Barishans... så du kan ligeså godt gå" hun trådte væk fra ham i det hun tog lagnet fra sin seng om sin nøgne krop og skuede let hen af mod Lazarus i det hun satte sig og holdte de isblå øjne stift rettet mod ham fordi hun stadig ikke stolte blindt på ham...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men hun var ligeglad skønt frygten var i hende så frygtede hun ikke handlingerne fra Lazarus men mere smerten... og det at man ikke ville kunne heale sine sår ... og så at hun aldrig havde været menneskelig til at starte med..
Hun roede sig lidt i nakken fordi måske da hun var fanget ved ham blot lidt... blot lidt var hun begyndt at være dum nok til at falde for ham, men hun vidste bedre at alle var ens og ingen var den de gav sig ud for at være"jeg sikker på du finder en fremragende kone til at vise til din stygge far af en vampyr og i alle lever lykkeligt til jeres evige blodige dage" Hun sad stadig på sengen jo og rokkede sig ikke rigtig..stadig med det hvide lagn om sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun havde arbejdet på den inden hun blev menneskelig, på en måde havde hun os selv brugt den men den var nu bestemt til selveste Lazarus, hun havde fundet ud af at engle blod kunne bruges til meget mere end sex piller og rus midler samt smagelse og fornøjelse.
Hun smilede lidt og lukkede så døren halvt i og betragtede Lazarus måske for sidste omgang skønt noget i hende ikke ville lukke døren, noget i hende ville holde ham tilbage men hun ville aldrig indrømme det... skønt noget skrig efter at han blev... eller at de ... de blot kom op at slås eller at han ville være drilsk som altid og vende sig om og ikke lade hende slippe så let og tage hende med tilbage til ham, hun følte det som sit hjem, det var måske disse child gener der kickede mere og mere ind... dem der havde gjordt hende lettere fortryllet i ham fra starten... men de var væk nu men noget i hende var stadig fortryllet lidt...
*gå nu bare ud med dig... gå så inden jeg gør et eller andet jeg vil fortryde.... gå så!... gå med dig Lazarus!.... gå....*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det lange platinske hvide hår lå let end af hendes skuldre mens hun sparkede med bene og hev efter vejret og kradset ham ned af armene med de smukke manicure negle i smuk glinsende glitter, gennemsigtig. Hun mærket de røde lysende øjne på sig i det hun sagde"j...j...jeg har ingen" hun så ham vredt i øjnene i det hun instinktivt bed ham i håndledet så godt hun nu kunne mens hun havde lukkede øjne og hendes verden langsomt begyndte at forsvinde for øjnene af hende fordi hun var ved at besvime, det var virkelig en forbandelse at være menneskelig men os en befrielse vis du altså ikke stødte på væsner som Lazarus!.
*Dette her er en drøm, han kan ikke være levende... han kan ikke* hun slap hans håndled med tænderne og hev efter vejret i det hun var nød til at sige det"jeg vil gør...g..gør alt!... je..jeg vil gør alt for dig!" hun hostede i det hun mærket det stramme og hendes syn flimmerede i det hun forsvandt i få sekunder men fik dog holdt sig selv halvt oppe og halvt i besvimelses land foran Lazarus.
Hun ville ikke give op til ham blot sådan, hun ville ikke blot lade ham dræbe hende så let, hun skulle skam nok være en forbandet idiot og en plage være end de 10 der ramte ! egypten...
Hun hev efter vejret og holdte hans finger væk så godt hun nu kunne"hvorofr er...e..er du ikke ude af døren.. i nu... har du ik...ikke nogen der venter på ..di..dig!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun viste dog tegn på modvillighed at gøre ham fortræd.
Hjertet bankede der ud af, mens kniven var ved hans smukke blege hud..
spejlende var kniven som viste den kajika på den ene side og Lazarus på den anden... dog ikke af specielle grunde andet end kniven var imellem dem...
Hendes finger trippede let over håndtaget i det hun rejste sig vredt op og lod kniven let stryge igennem lokalet i det den satte sig i muren og hun tog sig let til halsen og hostede lidt i det hun så over mod ham og sagde"jeg ikke et svagt menneske, jeg har stadig det dyr i mig du anbragte! dog er jeg menneskelig ja, men bedøm mig ikke før du ved hvor menneskelig!"
Hun tog sig til hovedet lidt og sagde"jeg ikke bange for dig Lazarus og vil aldrig være det, ja du kan gør så jeg nervøs og frygter dig lidt men jeg vil aldrig frygte dig til det punkt hvor jeg vælger døden frem for dig" hun smilede lidt ondt i det hun sagde"og forresten så kom jeg jo os af med den del du gav mig, den forurenede blod du proppede i mig" hun smilede lidt og sagde"mere du vil vide, og jeg håner dig ikke, jeg... leger blot med"
Hun ville intet indrømme over for ham og hun stod fast, dog var hun begyndt at tvivle meeget på hvor meget fast mere hun skulle stå, det kunne koste hende livet dette her...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun stod helt lammet i det hun tog sig til kinden og vendte sig om i alt flovhed og strøg så stregen af tåre væk fra kinden og sagde"hvad vil du ha fra mig siden du stadig er her" hendes platinske hår lå let ned af hendes ryg i det hun vendte sig om og sagde"så bid mig dog vis du så gerne vil bide i en, eller skade mig, så skad mig ovnlig! gør det... skad mig så jeg døden nær så jeg kan mærke denne forbandelse at være menneske og magtesløs, men jeg vil stadig ikke bøje mig så let som du tror" hun anede intet om hans nye evne i hans bid, hun anede ikke det der kunne ske, dog tog hun kniven i væggen ikke langt fra hende og tog den op til skuldren og skar et smukt snit hvor blodet langsomt flød fra et lille men fint snit der let kunne stoppes i at bløde"Se det blod der løber i mine åre, det er ikke dit blod mere, så stop med at se på mig som var jeg din egendom stadig" hendes blik var væk fra hans og hun tog knivens skaft mere i sin håndflade og mærket atmosfæren imellem dem var spændt i det hun sagde"men jeg tør skam godt skade dig, spørgsmålet er blot om jeg vil.." hun brummede let fra struben i det hun ventede på han kom tættere og tættere på, hun havde det samme dyriske blik i øjnene igen nu som da hun slog hans brors butler ihjel da de angreb dem...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes finger løb let over kniven i det han nærmede sig mere og mere"Du kan ikke blot bide mig som du vil Lazarus" hun bed tænderne sammen i det han kom tæt på hende skulle hun til at stikke kniven i hans skuldre men for sent,den nået kun at strejfe hans smukke skuldre i det den faldt til jorden og man kunne høre et overdøvende skrig, da blodet flød ned af Kajikas skuldre og hun lukkede øjnene i hårdt mens han holdte hende ind til sig og drænet hende fra den smule blod som hun ville indholde der oppe, samt resten af blodet fulgte snart trop vis det ikke var fordi han ikke drak helt vildt fra hende ....
Men hun ville blive døsig og svimmel efter han havde drukket fra hende, de var noget hun aldrig havde prøvet før næsten. Hun faldt blidt til jorden i det han slap hende og så stille op på ham da han snakkede til hende"hvad snakker du om....??" hun så undrende på ham i det hun mærkede et eller andet mærkeligt ved hendes krop og hjerne, hun kunne ikke forstå det, hvorfor den store trang til ham?, hvorfor!.
Hun så på ham og rejste sig op og gik så hurtigt mod ham i det hun sagde"dit forbandet Ah!" hun landet på knæ foran ham og hun var fuldstændig rolig... Hendes isblå øjne glinsede let i det de betagtede den store Lazarus i det hun langsomt på knæ, kyssede blidt hans hånd en gang og smilede lykkeligt bagefter!?...
Dog inde i hende havde hun det yderst mærkeligt, det var som var hun blevet skubbet til side, og erstattet af den side der faktisk havde lidt for denne her Lazarus.
Dette var næsten som ved de halsbånd han havde brugt undtagen man havde ikke sin frie vilje som sådan, der var noget galt man kunne mærke det men man havde lyst til at gøre det han sagde, ja man havde så inderligt lyst til det.... hun rejste sig stille op i det hun satte sig forførende i sengen med håndklædet blidt viklet om sin krop og kun lige dækkende i det hun smilede lokkende til ham og strøg let fingerne igennnem det hvide platinske hår mens de isblå øjne så dybt mod ham og hun fik ordene ud på en flydende og meget sensuel måde"Min elskede fyrste kommer de ikke og deler sengen med mig" han havde gjordt noget ved hende men hvad?... han havde sagt hun ikke kunne modstå ham og pludselig kunne hun ikke som var han det mest tiltrækkende og bedste i verden, mest stærkeste mand...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Læberne af hendes blev let fugtede af den jordbær røde tunge af hendes der let slangede sig over de fine fyldige lettere rødelige læber og lod dem blive fugtige igen og gav et let"Mmhh" fra sig da hun igen lod de sensuelle isblå øjne falde blidt og dådyr agtigt på Lazarus i det hun lukkede øjnene blidt i da han sagde at hun skulle give efter, noget i hende ville nemlig så inderligt give efter for ham..
Dog vis man kendte følelsen som når man sov og man gik ud af sin krop så kom man altid tilbage med et ovnlig dump i det kajika pludselig rejste sig op og så helt lammet af skræk ud på Lazarus og sagde"NEJ!... det passer ikke, jeg føler intet for dig, andet end respekt for din magt intet andet er i mine følelser." hun betagtede lidt Lazarus og rødmede over kinderne helt sødt som en lille skole pige og stod der helt uskyldigt med håndklædet i sort om sig, og det hofte lange platinske hvide hår læggende let ned ved hendes hofter strygende hen af ryggen på grund af de legende vinde fra små sprækker i væggen, mens regnen let skyllede ned over vinduerne igen og fik det til at dryppe let henne nær vasken ved køkkenet"Det løgne!, du har ikke brugt for mig, du prøver bare at lege med min hjerne" hun tog sig let til halsen, men der var intet andet end størknede blod? men såret fra hans drabelige bid var væk, dog havde hun det utrolig varmt... *jeg... jeg har det varmt* hun fik det som havde hun utrolig meget feber i det hendes krop var ved at svede giften ud af sig igen"Jeg menneskelig nu, jeg prøver at starte på ny, du skal ikke ødelægge den chance for mig..." hun prøvede at lyve så inderligt for sig selv, og glemme det de havde oplevet mens feberen tog mere til"Jeg har...det pludselig.. ikke så .... gooood.....ttt" hun ville sige godt men i det hun gjorde det gik alt i sort for hendes øjne og hun landet på jorden dog ikke med et ovnlig bump som en eller anden gorilla men hun landet dog temmelig hårdt mod jorden, efter at ha svejet let, dette var vist bivirkning ved giften? dog var hun jo os menneskelig og dette var første gang giften gik ind i hende, dog ville hun sikkert vågne snart om få minutter eller vis en rusket i hende...??
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun faldt let ned fra himlen føltes det som i det hun pludselig så sig omkring og så det store slot af Lazarus smuldre, og huskede hvordan Malakel havde skudt hende?, alle de ting syntes ligemeget nu? hun var startet på en ny så hvorfor virke så drabelig i det stadig, var det blot en side som Lazarus fik op i hende hver gang fordi han ikke ville stoppe med at sige sandheden som passede så godt, alle hans ord passede perfekt dog ville hun aldrig lade sig indrømme det, hun huskede stadig den stolthed hun havde den gang, dog skulle hun aldrig bo med Lazarus igen og hvad der var bedre hun skulle aldrig møde hans forbandet lillebror eller storbror især!... hun huskede tydeligt Lazarus bror, der havde lagt an på hende for derefter at nærmest tage hende til fange og så ville dræbe hende`??, en mærkelig snu og klog fyr hun helst ikke ville møde igen og især ikke i menneskelig tilstand, så ville hun ikke blot kunne sparke røv som hun gjorde den gang, dog ville det skabe meget kaos men os nye plots for broren måske vis han vidste at hun var menneske...? så de måtte vel ikke vide det tænkte hun lidt over... før hun endte med at åbne sine øjne med et og satte sig op og trak vejret helt panisk i det hun så rundt og sagde"hvad skete der!..." hun tog sig stille til hovedet og mærkede sveden og så rundt i det hun holdte fast i håndklædet og sagde"Auuv.. mit hoved" hun havde en smule svimmelhed og hovedpine stadig men den gik dog hurtigt over da hun så Lazarus"AH!?... er du ikke gået i nu" hun så lettere strengt på ham men dog rødmede hun let over kinderne af flovhed da hun opdaget det ikke var gulvet hun lå på mere, dette... virkede lidt ala Dejavu agtig?
havde han ikke før båret hende op i en seng blot hjemme ved ham da der skete hende noget, var det ikke lige da hun var kommet op af kælderen??? og havde givet efter for hans ondskab og magt?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift