Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Planen starter (Madelaine)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Planen starter (Madelaine)
Sted: Creature Magique
Vejr: overskyet og støvregn
Omgivelser: Et bord to stole og en god udsigt
Tid: omkring midnat
Påklædning: samme som på billedet.
Lazarus agenter havde endelig fået opsnuset en formskrifter og sendt bud efter hende. Lazarus sad nu spændt og ventede på hende. Hun ville spille en stor rolle i hans plan. Han håbede bare hun kunne klare hvad hun skulle og skaffe ham Zanes sværd. Lazarus sad og nød udsigten i mens han ventede på at denne formskifter ville vise sig.
Vejr: overskyet og støvregn
Omgivelser: Et bord to stole og en god udsigt
Tid: omkring midnat
Påklædning: samme som på billedet.
Lazarus agenter havde endelig fået opsnuset en formskrifter og sendt bud efter hende. Lazarus sad nu spændt og ventede på hende. Hun ville spille en stor rolle i hans plan. Han håbede bare hun kunne klare hvad hun skulle og skaffe ham Zanes sværd. Lazarus sad og nød udsigten i mens han ventede på at denne formskifter ville vise sig.
Gæst- Gæst
Sv: Planen starter (Madelaine)
Madelaine bevægede sig langsomt igennem skoven. Hun havde ikke engang nået at være i byen i en enkelt dag, før folk havde opsøgt hende, fordi de mente hun skulle mødes med en eller anden vampyr. Undrende gled hun fremad, imens vinden let legede med hendes mørkebrune hår.
Foran hende tårnede nu en skikkelse op foran hende, og Madelaine bed sig forsigtigt i underlæben inden hun stoppede op i en god afstand fra ham, eftersom hun ikke ønskede nogle problemer. "Du har spurgt efter mig" sagde hun lavt, og sank en enkelt gang, inden hendes hoved gled en anelse på skrå.
Foran hende tårnede nu en skikkelse op foran hende, og Madelaine bed sig forsigtigt i underlæben inden hun stoppede op i en god afstand fra ham, eftersom hun ikke ønskede nogle problemer. "Du har spurgt efter mig" sagde hun lavt, og sank en enkelt gang, inden hendes hoved gled en anelse på skrå.
Gæst- Gæst
Lazarus smilede charmerende og ondt og skubbede en stol ud med sin fod '' Sæt dig... Ja jeg har en opgave til dig... Du skal udgive dig for en anden person og snige dig ind og stjæle to sværd for mig... Tror du det vil være muligt for dig... Hvis det er så nævn din pris og jeg vil overveje om den pris er det værd ''. Lazarus slikkede sig om munden. Hans plan ville snart svække Zane. Angelie havde hjulpet ham mere end han havde regnet med og nu var der endelig kommet en formskifter.
Gæst- Gæst
Hun sendte stolen et kort mistænksomt blik, inden hun langsomt satte sig ned på den, mens hun nysgerrigt lyttede til hans ord. "Det kommer helt an på" svarede hun langsomt, og havde aldrig troet det var muligt at drive forretning på den måde. "Hvem det er, hvilke evner han ejer, og hvem jeg skal forestille" tilføjede hun og vendte let blikket mod ham. Hun var ikke ligefrem nogen god forhandler, og hun anede ikke engang hvem denne vampyr var. Det gjorde det heller ikke bedre hvis hun skulle forestille en, som var fantastisk i kamp, eftersom hun var vildt dårlig til den slags.
Gæst- Gæst
Lazarus rystede på hovedet og smed en fil om Angelie og et far video bånd på bordet '' Du skal udgive dig for at være Angelie her... Hun er Zanes elsker... Du skal udgive dig for at være hende.. Komme tæt på Zane og derefter skal du stjæle hans sværd og bringe dem til mig... Det er så simpelt... Også den del med Angelie er et spøgelse... Der står alt i den fil hvad du har brug for at vide... Også hendes tankegang ''.
Gæst- Gæst
Madelaine kiggede kort på filen, og samlede den op i hånden, hvorefter hun vendte blikket mod filmen. Hun betragtede pigen, som bevægede sig omkring, mens hun lyttede opmærksomt. "Så her lærer jeg denne.. Angelie at kende" svarede hun langsomt, mens hun sukkede let. "Men hvad kan du fortælle om hendes.. elsker?" Hun var ikke sikker på, at hun havde hørt rigtigt, og derfor kom det i et spørgende tonefald. De kendte nok hinanden godt, og derfor måtte Madelaine kende en del til dem begge, for at kende deres reaktionsevner, tanker og følelser. "Spøgelse" gentog hun langsomt for sig selv.
Gæst- Gæst
Lazarus smilede ondt og grinede lidt '' Barishan har en fil om Zane der er større end den jeg har givet dig om Angelie... Heldigvis er Barishan i min magt så jeg kan skaffe dig filen om Zane på nogle få timer.. Bare sig til... Er der andet du har brug for at vide... Men nu til det vigtige... Hvad skal du have for alt det her? ''.
Gæst- Gæst
Madelaine var en del forvirret over alle de navne som fløj omkring hendes hoved. Angelie, Zane, Barishan.. Og dog havde han ikke præsenteret sig selv endnu, hvilket måtte være vigtigt for et samarbejde. "Jeg skal bruge den" svarede hun kort, inden han vendte opmærksomheden tilbage på prisen. Ja hvad ville det komme til at koste hende? Hvad havde hun at miste udover sit.. Liv? Tanken skar let i hendes indre.. Hun var for ung til at dø. "Hvad kan du tilbyde mig?" svarede hun istedet, mens hun betragtede hver en detalje af ham.
Gæst- Gæst
Lazarus grinede '' Jeg kan læse i dine tanker du gerne vil have mit navn... Navnet er Lazarus... Lazarus Chimera Fuld Blods Vampyr... Hvad jeg kan tilbyde dig... Permanent arbejde, beskyttelse, penge.... Udødelighed... Du skal bare beslutte dig for hvad du vil have ''. Lazarus knipsede med sine finger og en kvinde i sort ninja tøj kom frem fra hans skygge. Lazarus sagde '' Skaf filen fra Barishan... Sig Kajikas mester har sendt dig ''. Lazarus smilede ondt og kiggede på Madelaine igen.
Gæst- Gæst
Hun overvejede langsomt hans tilbud, mens hun tyggede på navnet. Lazarus.. Det onde smil irriterede hende en anelse, fordi det hele tiden var der. Hvad var der nu galt med almindelig høflighed? "Jeg ønsker ikke udødelighed" svarede hun så, og trak let på skuldrene, mens hun stadig tænkte over hva der kunne have interesse for hende. "Jeg ønsker heller ikke at blive betragtet som en ejendom du bare kan sende afsted.. Jeg bestemmer hvilke jobs jeg tager" tilføjede hun langsomt, inden hun rejste sig fra stolen, og ventede på at damen ville forsvinde.
"Nævn en pris, og jeg vil afslå eller acceptere". Et sødt smil gled over hendes læber, inden hun lagde begge arme omkring filen, som en skolepige, der stod med sine bøger. Alt imens ventede hun tålmodigt. Hun havde nu observeret ham nøje, og undret sig over at han ikke havde afprøvet hendes kræfter endnu. Han kunne da ikke være sikker på, at hun ville være i stand til at skabe en perfekt form af denne.. pige.
"Nævn en pris, og jeg vil afslå eller acceptere". Et sødt smil gled over hendes læber, inden hun lagde begge arme omkring filen, som en skolepige, der stod med sine bøger. Alt imens ventede hun tålmodigt. Hun havde nu observeret ham nøje, og undret sig over at han ikke havde afprøvet hendes kræfter endnu. Han kunne da ikke være sikker på, at hun ville være i stand til at skabe en perfekt form af denne.. pige.
Gæst- Gæst
Kvinden forsvandt i Lazarus skygge igen og Lazarus grinede lidt '' Jeg behøver ikke se dine evner... Fejler du ved du jo godt selv hvad der sker.. Problemet er jeg ikke ved hvad du vil have... Penge eller beskyttelse.. begge... Noget helt andet... Jeg ved bare jeg vil give en del for du udføre den her opgave... Alt du skal gøre er at stjæle nogle sværd og jeg har givet dig alle de ting du har brug for for at det skal virke... Nu skal du bare gøre det... Jeg kan give det et slot i Italien og et par millioner hvis det er penge du vil have ''.
Gæst- Gæst
Hun knurrede lavmælt. "Tal ikke til mig på den måde" svarede hun og kneb let øjnene samme. Hun var ikke hans lille hund, som han bare kunne koste rundt med efter forgodtbefindende. "Jeg ønsker hverken slot eller penge.. Eller at miste mit liv" svarede hun og rynkede kort på næsen, inden hun lagde filen fra sig på stolen. Hun koncentrerede sine kræfter om at finde magien i hendes indre. En lysende kugle, som hun trak tråde ud igennem, og ud til hver eneste del af hendes krop, hvorefter hun begyndte at forme sin krop, sådan som Lazarus havde set ud for hendes øje.
Lidt efter slog hun øjnene op, og kiggede mod ham med hovedet på skrå. "Fortæl mig hvad du ved om denne Zane" sagde hun igen, eftersom beretninger altid var mere troværdige end skrevne dokumenter.
Lidt efter slog hun øjnene op, og kiggede mod ham med hovedet på skrå. "Fortæl mig hvad du ved om denne Zane" sagde hun igen, eftersom beretninger altid var mere troværdige end skrevne dokumenter.
Gæst- Gæst
Lazarus kunne mærke lysten til at dræbe denne formskifter men han holdt lysten nede. Lazarus smilede venligt '' Som du vil... Zane er en psykopat der har ofret alt sin godhed.. Han er meget stærk... Hans evner er Hell Fire og styre Dæmoner... Han har også evnen til at telepotere... For ikke at nævne den skyggehær han kan lave.. Zane er ond og kold og ikke bleg for at dræbe hvis folk provokere ham... Zane er stort set en lille mig ''. Lazarus smilede dystert og kiggede direkte på hende med sultne øjne '' Hvad vil du så have hvis ikke penge og jord? ''.
Gæst- Gæst
Madelaine skiftede hurtigt tilbage til sin egen form, inden hun igen samlede mappen op, og trommede let på den med fingrene. "Det lyder.. Ikke helt som en opgave for mig" sagde hun langsomt, mens hun gentog ordene i hovedet. Faktisk var hun langt fra sikker på, at hun kunne klare den opgave, når han var så psykopatisk.. Selv i form af hans .. kæreste.
"Tilbyd mig noget, som får min tvivl til at forsvinde" svarede hun kort, inden hun hævede det ene øjenbryn. "Og gør det hurtigt, inden tvivlen overvinder mig"
"Tilbyd mig noget, som får min tvivl til at forsvinde" svarede hun kort, inden hun hævede det ene øjenbryn. "Og gør det hurtigt, inden tvivlen overvinder mig"
Gæst- Gæst
Lazarus bed tænderne sammen. Han havde lyst til at dræbe hende og knuse hendes krop '' Fint... I stedet for du arbejder for mig bliver du min partner... Når Di Morga er mit får du en stor del.... Når Italien er min får du noget at sige... Jeg giver dig kun dette tilbyd en gang og ikke flere gange... Så tag imod det eller lad være ''. Lazarus hadede at gøre det men han havde brug for hende. Det var en stor overpris hav tilbød men han blev nød til det.
Gæst- Gæst
"mmh" Mumlede hun langsomt, mens hun trak pinen ud for ham i en lang og endeløs stilhed. Hendes tanker koncentrerede sig omkring hvad det ville sige, at have noget at sige. At blive partner. Det lød trods alt ikke helt dårligt i hendes øre. Faktisk næsten noget som hun var villig til at sætte livet på spil for.
"Okay" svarede hun efter lang tid og vendte blikket mod ham. Hun var sikker på at hun kunne se modvilje i det, som om han hadede hende. Det måtte betyde at han rent faktisk havde brug for hende, til lige netop denne opgave. Et smil formede sig på hendes læber, inden hun rakte en hånd frem mod ham, for at afslutte aftalen.
"Okay" svarede hun efter lang tid og vendte blikket mod ham. Hun var sikker på at hun kunne se modvilje i det, som om han hadede hende. Det måtte betyde at han rent faktisk havde brug for hende, til lige netop denne opgave. Et smil formede sig på hendes læber, inden hun rakte en hånd frem mod ham, for at afslutte aftalen.
Gæst- Gæst
Lazarus knorrede som en ulv og tog hendes hånd og rystede den. Han følte sig så svag. Tænk at han blev nød til at opgive lidt af sin magt til sådan et svagt væsen. Lazarus var sur. Denne formskriften havde taget lidt af hans vel fortjente magt fra ham. Men det var jo kun tegn på hun ikke var så dårlig. Lidt efter kom kvinden tilbage og smed filen foran Lazarus og forsvandt så igen. Lazarus kiggede på Madalaine og sagde med en vred stemme '' Vis dig ikke for mig igen før du har de sværd er det forstået ''. Lazarus rejste sig. Faktisk var han ikke så sur. Hun var klog. En god parther. Lazarus gik sin vej '' Jeg lader en agent vente her på du vender tilbage ''.
Gæst- Gæst
Madelaine mærkede at han tog imod hendes hånd, inden hun blid rystede hans også. Derefter slap hun den, og kiggede op, hvor hun så at filen omkring denne Zane blev lagt på bordet imellem dem. Nysgerrigt rakte hun ud efter den, uden at tage sig af Lazarus' ord. "Du skal være heldig hvis du finder mig igen" svarede hun kort, selvom hun havde tænkt sig at opsøge ham igen, inden hun ville gå ud på sin mission. Hun ville blive nødt til at få de sidste detaljer på plads, og dem ville han hjælpe hende med, omm han ville eller ej, for hun vidste ligeså godt som han, at han havde brug for hende.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Everyday I'm dru-umin' (Madelaine)
» Ændringer i planen
» Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)
» De to Jægere fra Ordenen mødes og snakkes om planen ( Zal=privat)
» Ændringer i planen
» Mentor og Elev, Træningen Starter (Dream=privat)
» De to Jægere fra Ordenen mødes og snakkes om planen ( Zal=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]