Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Searching for new toys - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Searching for new toys - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Searching for new toys - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Searching for new toys - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Searching for new toys - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Searching for new toys - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Searching for new toys - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Searching for new toys - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Searching for new toys - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Searching for new toys - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Searching for new toys

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Searching for new toys - Page 2 Empty Sv: Searching for new toys

Indlæg af Zankuji Tors 24 Jun 2010 - 20:24

Han nikkede og begyndte at spise noget af sin salat "ja men mange gange betyder det bare at forretningen går dårlig så ved ikke om det gør det for det her sted"sagde han og kiggede lidt rundt og kiggede så på hende igen med et stille smil og spiste vidre af sin salat
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 21:58

"Tja, jeg tvivler nu på, at det er tilfældet her. Jeg har gået forbi flere gange før, hvor der har været fyldt med mennesker" sagde hun med et lille smil og spiste noget mere af sin sandwich. Den smagte nu meget godt, syntes hun, så her kunne hun bestemt finde på at tage hen og spise igen. Hun drak noget af et glas cola, som hun også have bestilt med sin mad, og som også var blevet sat på bordet sammen med hendes mad. Hun var nok lidt usund, det vidste hun godt, men det smagte bare så godt alt det usunde stads!

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tors 24 Jun 2010 - 22:01

"okay der kan man se"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede lidt rundt og spiste mere af sit salat og kiggede på hende med et smil "hvad skal du så bagefter"spurgte han og kiggede på hende med et smil og spiste stadig vidre
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 22:04

Conteaiz trak på skuldrene og kom så til at slå en lille bøvs. Hun tog en hånd op for munden og smilede så svagt. "Undskyld. Det ved jeg faktisk ikke, jeg har fri resten af dagen, så hvis jeg ikke finder andet at lave, skal jeg nok bare hjem og øve på guitaren" sagde hun med et lille smil til ham. "Hvad med dig selv? Skal du rundt og give penge til flere folk?" smålo hun til ham og tog en bid mere af sandwichen. Hun havde faktisk mest lyst til at komme hjem og prøve den, men så var det jo alligevel også rart med lidt selskab, selvom det var af en nymodens Robin Hood

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 8:39

Han grinte stille "det går nok"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "men så du har fri resten af dagen lyder godt og nej jeg skal ikke give flere penge væk for har ikke flere gavekort jeg ikke selv skal bruge til noget"sagde han med et smil og kiggede på hende og spiste mere af sin salat og kiggede på hende med et smil det var så hyggeligt at sidde og spise sammen med hende for de kendte jo ikke hinanden særlig godt endnu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 8:43

"Jah, det er dejligt at have tidligt fri" sagde hun med et lille nydeligt suk. "Måske du har lyst til at tilbringe mere af dagen med mig?" spurgte hun småleende og spiste mere af sin sandwich, og havde fået spist lidt over halvdelen. Hun drak lidt af sin cola og kiggede så op, da radioen pludselig spillede en sang, hun godt kunne lide. Den fik hende altid til at smile, da den lød så glad. Hun begyndte at smile bredt imens hun sad og vippede fra side til side på sin stol. Hun fik en lyst til at danse, gjorde hun altid når hun hørte gode sange, men hun kunne da godt styre det, når hun var sådanne steder, heldigvis. Det ville nok se lidt underligt ud, hvis hun bare pludselig rejste sig op og begyndte at danse midt på cafeen

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 8:49

"ja det altid dejlig"sagde han med et smil og kiggede på hende "hm ja det vil jeg da gerne så kan vi lære hinanden bedre at kende så vi ikk er så fremmede for hinanden"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal vi så lave når vi færdige med at spise her"spurgte han med et stille smil på sine læber og syns hun skulle bestemme det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 8:52

Conteaiz tænkte sig lidt om, men fandt hurtigt ud af, hvad hun havde lyst til. "Vi kan gå en tur. Jeg kender et godt sted, ikke så langt herfra, hvor der er meget hyggeligt" sagde hun med et smil. Der var noget specielt ved det sted, som hun dog undlod at fortælle, det måtte han finde ud af, når de kom derhen. Det var et lille torv der lå lidt væk fra de store gader, hvor de mere frie folk havde boder og solgte ting, og med frie var det ment som i stil med de gamle sigøjnere. De solgte selvlavede ting til billige priser, og nogle gange spillede de noget musik derhenne. Hun elskede at tage derhen en gang imellem, og det var nu noget tid siden, hun havde været der

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 9:14

Han kiggede på hende med et smil og nikkede til hende "ja det kan vi da godt gøre"sagde han med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt på stedet "hvad er det for et sted om jeg må spørge"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber

//krea svigt XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 9:17

Conteaiz smilede for sig selv. Hun tænkte nok, at han ville spørge. "Det finder du ud af, når vi kommer derhen" svarede hun lettere drillende og hemmelighedsfuldt. Hun spiste videre af sin mad, og lidt efter var hun færdig. Hun drak også resten af sin cola og lænede sig så tilbage, strakte sig en gang. Hun kom pludselig i tanke om noget. "Ej, vi har ikke engang introduceret os selv" sagde hun med et grin, da det slog hende, at hun ikke kendte hans navn. "Jeg er Conteaiz" præsenterede hun sig med et smil og rakte hånden frem til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 9:25

"æv så må jeg jo vente til vi er der"sagde han og små grinte og kiggede på hende da hun strakte sig og sagde noget til ham. Han tog hendes hånd "jeg er så Jaster"sagde han med et smil og kiggede på hende det var vist også på tide at de viste hvad de hed begge to i stedet for at de ikke viste hvad de hed for så kunne de jo ikke lære hinanden at kende ordenligt. Han sad og smilt til hende "hyggeligt at møde dig Conteaiz"sagde han med et sødt smil på sine læber og kiggede på hende *hvad mon hun vil vide om mig*tænkte han stille og roligt og kiggede rundt og så en masse folk der begyndte at komme ind gennem døren "når nu ser det ud til at der kommer kunder her ind"sagde han med et smil og kiggede på hende igen med et smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 9:34

"Også hyggeligt at møde dig" svarede hun med et lille nik til ham, og vendte så ansigtet imod indgangen, da hun også hørte en gruppe mennesker komme ind. "Det er jo et meget passende tidspunkt, vi er jo også færdige herinde" sagde hun med et smil og rejste sig op. Bare for at være høflig tog hun deres tallerkener op til disken, så tjenerne ikke selv behøvede hente det. Så tog hun guitartasken i hånden igen og kiggede på ham. "Skal vi komme afsted?" spurgte hun smilende, og begyndte derefter at gå hen imod udgangen. Det var godt at solen skinnede den dag, ellers ville de ikke kunne tage derhen, hvor hun gerne ville. Det var også perfekt vejr til en gåtur udenfor

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 9:42

Han kiggede på hende med et smil *hun er vist en der er høflig*tænkte han med et smil på sine læber og nikkede til hende med et smil "ja lad os hellere komme afsted"sagde han og rejste sig fra bordet og kiggede på hende "men husk pas på guitaren"sagde han med et smil til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 9:51

"Jeg vil beskytte den med mit liv" sagde hun med et grin og krammede den kort ind til sig. Hun gik sammen med ham igennem centret, ned ad en rulletrappe og hen til udgangen. Derude gik hun først ned ad hovedvejen, så drejede hun ind på en mindre brostensvej, fulgte den, drejede et par gange, og til sidst endte de ved et lille brostenstorv med en lille fontæne i midten. Rundt over det hele var små boder hvor kvinder og mænd stod og solgte deres hjemmelavede ting. Alle var klædt i farverigt tøj, skørter og tørklæder og løse bukser til mændende. Tæt ved springvandet løb børn rundt i det samme tøj og lejede, og lidt fra dem sad en lille gruppe mennesker med deres instrumenter. De havde nok lige spillet og holdt en pause i lidt tid.
Conteaiz smilede bredt da de var nået derhen. Der var så hyggeligt og frit der, man havde ingen bekymringer i de menneskers nærvær, og man kunne stole på, at de ikke snød en for ens penge. Hvis man tabte nogle mønter, plejede der og komme et barn løbende og give dem tilbage til en

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 10:14

"det lyder godt"sagde han med et smil og gik sammen med hende hele vejen hen der hvor de skulle hen og smilte til hende mens han gik sammen med hende og kiggede sig lidt rundt imens og kiggede så på hende igen "det er da hyggeligt at gå er det ikke"sagde han med et smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 12:28

"Meget hyggeligt" havde hun svaret med et lille grin. Nok havde de ikke snakket meget på turen, men hun havde været lidt koncentreret om at gå den rigtige vej, da det ikke altid var helt ligetil at finde hen til stedet. Det var nærmest som om, at gaderne rykkede sig, sådan føltes det i hvert fald nogle gange i hendes hukommelse.
Conteaiz gik hen til fontænen i centrum af det lille torv, hvor hun satte sig ned på en bænk og klappede på sædet ved siden af, som for at indikere, at han gerne måtte sætte sig der. "Her er så hyggeligt, synes jeg" sagde hun med et lille glad smil. Nogle børn løb forbi og hilste på dem, hvorefter de legede videre med en lille bold

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum