Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I can rember any things?- Mikey=Privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I can rember any things?- Mikey=Privat

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 18:06

Omgivelser:Ingen
Sted:hjemme ved Lilly
Tid:Tidelig aften
Vejr: ??
Dato:??
Årstid:??


Man kunne høre vandet løbe ude fra bruseren. Man kunne også høre når det ramte gulvet, `plask`,plask` Sagde det hver gang. Lilly trådte let ud af bruseren og viklede en hvidt håndklæde rundt om sig. Hun fik det til at side fast lige over hendes bryster, dog lige med nød og næppe. Hun smilede let da hun hev elastikket ud fra hendes blonde, smukke, bløde hår. HNu hang det helt tørt og let pjusket som sædvandeligt. Hun var smuk, men stadig havde hun det problem, hun kunne ikke huske noget som helst. Ikke engang hendes baggrund. Derfor havde lægerne bildt hende ind at hun avr faldet af et tog og slået hovedet. Så det troede hun så på. Hun kunne ikke huske nogle mennesker, hun havde mødt. Og nu skulle hendes liv strate helt forfra. Både med venner, og kærlighed. Hun åbnede let badeværelses døren, men dog stadig med et hånd klæde rundt om sig. Hun gik ind i soveværelset, og begyndte så at finde tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 18:15

Mikey vidste ikke om det var godt eller skidt at han gik rundt og ledte efter den lejlighed hvor det var Lilly boede. Han ville finde en modgift og få hendes hukommelse tilbage.. han havde virkelig dummet sig.. så meget at han endelig ikke havde lyst til at leve længere. Endelig kom han til en lejlighed hvor han fandt ud af at det var Lillys lejlighed, han sukkede lydløst og så ned af sig selv, inden at han førte sin hånd op mod døren og bankede så blidt på døren. Han håbede på at han måtte komme inden for så han kunne snakke med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 18:19

Lilly rødmede let i kinderne, og smilede let da nogle bankede på. Hun elskede hendes ´nye´ frie liv. Hun ååbnede let døren og rødmede nuttet i kinderne. "Hej" smilede hun nutte, og holdt let håndklædet fast, så det ikke faldte ned. Man kunne tydeligt se at hun var meget gladere for dette liv end det gamle, det kunne man se på hendes lysene, baby blå øjne. Hun batragtede let den dreng som var kommet. Hun smilede let og forsigtigt til ham. Hun lagde let hovede på skrå og ventede så på at han ville sige noget, eller gå ind. "Vil du ømm... Indenfor?" spurgte hun stille, og rødmede let i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 18:28

Mikey kiggede på hende og rødmede lige pludselig.. da hun stod i døren med et håndklæde om sig, han lagde sin ene hånd op på sine øjne, "Ehm... ja.." sagde han roligt med et skævt smil, det overraskede ham at se hende være så positiv og glad.. måske var det alligevel en god ting at han havde slettet noget fra hendes hukommelse? På den anden side.. så var han også glad for at se hende igen. Han kunne ikke bare glemme hende, men selvfølgelig han vidste godt at hun skulle til at lære ham at kende igen.. det var konsekvensen for at han brugte sin evne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 18:33

Hun smilede let til ham, "Kom indenfor" sagde hun stille og rødmede let i kinderne. Hun ventede til at var var kommet indefor. Hun smilede let til ham, "Jeg ømm.. Går lige ind og tager noget orndeligt tøj på" sagde hun og smilede let og nuttet til ham. "WOW!" du er smuk," smilede hun nuttet og rødmede let i kinderne. Hun luntede let hen mod hendes soveværelse. Hun stak let hovedet, ud, bare føl dig hjemme" hviskede hun nuttet, og sendte ham et nuttet flyve kys. Hun lukkede let døren og hoppede så i nger undertøj og almindeligt tøj, som så bestod, af korte shorts i sorte, og et nitte bælte som hang let. Der ud over en hvid stram stroptrøje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 18:40

Han smilede let og nikkede så kort, og trådte ind i hendes lejlighed, hvor døren lukkede i bag efter ham. Og han kiggede sig omkring, det var en nydelig lejlighed som hun havde. Mikey besluttede sig for at gå hen til sofaen og satte sig ned lige så stille, "Mikey Silvers.. forresten" præsenterede han sig, og sagde det så hun kunne høre det. Han var iført en sort T-shirt hvor der stor 'fucking uperfekt' med hvid skrift hen over brystet, derudover havde han hvide og sorte ternet bukser på, sorte converse, en cap på hovedet, og et nittebælte på som hang lyst samt kæder som hang ved siderne af sine bukser. Og han havde også sort make-up omkring øjnene. "Undskyld Lilly.." mumlede han meget, meget lavt for sig selv, så hun ikke kunne høre det, han ville gøre det godt igen, og det var også derfor at han var kommet. Når hun var færdig med at klæde sig på og kom ind til ham, vidste han godt hvad han ville sige til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 18:50

Hun hoppede elegant ud af soveværelset "Lilly Montago! Jeg er ny i byen, så hvor kender, du mig fra?? Jeg kom nemlig igår, hvad jeg lige ved" sagde hun og smilede let til ham, men det var over fire dage siden at han fjernede hendes hukommelse. "Du må undskylde, at jeg nok ikke rigtig kan svare dig på nogle spørgsmåpl om mig, men jeg mistede min hukomelse i en tog ùlykke´ her for et par dage siden" sagde hun og smilede let til ham, før hun satte sig ned, ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 18:55

Mikey vendte sit blik mod hende, og rystede kort på hovedet over det hun sagde med en tog ulykke. Han havde lidt fundet modgiften.. fordi han ville ikke have at Lilly skulle leve på en løgn og i det hele taget.. ikke kunne huske på sine venner! Det var forfærdeligt! "Lilly.. det er ikke sandt.. du har aldrig været med i en tog ulykke.." sagde han roligt med et forsigtigt smil, han tog hendes hænder op i sine, og kiggede hende dybt ind i øjnene. "Kig mig.. ind i øjnene.. så er du sød" svarede han med et varmt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 19:08

"Men det kan jo kun passe, det var lægerne sgade jo at de fnadt mig på en togbane, og jeg elsker mit liv, jeg husker ikke noget af det dårlige, hvis det er sket, jeg fik en chance for at gøre det jeg har lyst til og være sammen med, og hvad nu hvis det er løgn, men godt kan lide mit liv som det er nu??" spurgte hun stille, og kiggede ham ind i øjnene, med de baby blå, uskyldige øjne, som på en måde bedte om lov, til at være her hvor hun var, og ikke mere være bange, for alt, og lære ham af kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 19:17

Han kiggede på hende, "Okay.." sagde han og nikkede kort, sendte et skævt smil dernæst. Nu ville han høre efter hvad det var hun ville, "Men så vil jeg hellere sige det her.." svarede han roligt og kiggede hende ind i øjnene igen, "Jeg skylder dig en tjeneste.. hvis der er noget du mangler.. eller noget andet, hvad som helst, kan du bare komme dig til mig" smilede han let og fugtede sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 19:22

Hun smiled elet til ham og kyssede let hans kind. "Du skylder mig intet nu" sagde hun drillede og smilede let til ham, før en svag rødmeden brød frem i hendes kinder. *WOW!, jeg gjorde det* tænkte hun let og smilede nuttet. Hun betargtede ham kort, "Men du kunne jo altid, lige sove he ri nat, da jeg tror der bliver fuldmåne, og jeg er bange for fuldmåne" grinedee hun nuttet, og strøg ham let over kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 19:55

Han rødmede svagt og lagde sin ene hånd på den kind som hun lige havde kysset. "Okay.." sagde han roligt og sendte et varmt smil, "Ja.. det vil jeg gerne, skal ikke noget sådan ellers, så" svarede han og grinte lidt imens at han kiggede på hende, "Hvis du insistere på at jeg skal" tilføjede han og blinkede med det ene øje. Imens at han betragtede hende, hun var virkelig en smuk pige, og stadig var han glad for at han havde mødt hende.

//skulle lige spise xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 20:10

"YAY!" sagde hun og smilede let til ham, før hun slog armene omkring ham. "Men jeg har kun en seng, men jeg sover bare på sofaen så ka du tage den" sagde hun og smilede nuttet til ham, før hendes kinder, fik en svag baby lyserrød farve. Hun smilede til ham. *wow!* tænkte hun let igen før hun slap hendes kram, rundt om ham. Hun lænede sig let tilbage i sofaen. Den var dejlig blød-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 20:23

"Jamen.. det er jo din seng, den kan jeg ikke bare sådan tage" smilede han skævt imens at han nød at få et kram af hende, "Vi kunne også begge to ligge i din seng.. jeg gør ikke noget" sagde han roligt og bed sig i læben, imens at han kiggede på hende, betragtede hende længe, lod bare sine grønne øjne hvile på hende, han kunne ikke flytte sit blik væk fra hende, Mikey havde stadig et lille crush på hende, selvfølgelig han kendte hende jo ikke helt endnu, men det ville han ønske at han gjorde... så der lå mere i det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 20:31

"Ømm. Okay, jeg tænkte bare at det kunne være at du ikke ville det" sagde hun stille og smilede. Men hendes smil blotttede let hende s hvide smukke tænder, som næsten lignede en tandmodels. De sad i hvert fald smukt, og klædte hende fantastisk. "Ømm.. Er du sulten??" spurgte hun nuttet, "Altså jeg kan nok godt skaffe noget blod hvis det er" sagde hun og smilede let og kærligt til ham. Hun anede ikkeat hun smilede sådan men det gjorde hun nu altså.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 21:10

//...///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 8:13

Han sagde ikke noget til det hun sagde med at om han nok ikke ville ligge ved siden af hende, men faktum var jo at han gerne ville. Han rystede bare kort på hovedet, som et tegn på at han gerne ville ligge ved siden af hende. Hvorfor skulle han ikke også ville det? Og som vampyr havde han heller ikke noget imod at ligge ved siden af en Animagus. Hun var ikke som sådan et helt menneske. "Nej, og hvis det er.. skaffer jeg normalt selv blod," sagde han roligt og sendte et nuttet smil, "Der går også noget tid før det er jeg bliver sulten igen efter at jeg har fået noget blod," smilede han skævt, og fugtede let sine læber, "Men.. du må godt tage noget at spise, hvis du er sulten" svarede han og blinkede med det ene øje. Imens at han kiggede på hende og betragtede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 16:33

"Ømm.. Jeg spiser ikke lige for tiden" sagde hun stille og smilede, let,, før hun lagde blidt hendes hoved på hans skulder. "ÅÅrhh... Du er dejlig blød" smilede hun nuttet, og trak hendes ben op til sig. Hun lagde let og forsigtigt hendes arme rundt om hendes, knæer. *wow!* tænkte hun let igen. Hun smilede let til ham, "Ømm.. Hvad skal vi lave??" spurgte hun nuttet? Hun ventede spændt på et svar fra ham.. Uhhh... hvad ville han mon svare? Hun havde ikke en enste ide!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 16:54

"Mig.. se på dig?" sagde han roligt, imens at hans grønne øjne hvilede på hende, men han undslap så et lille grin, Mikey havde ingen idéer, det var derfor han sagde som han gjorde. "Hm..mhm.." mumlede han tænkende og bed sig i læben. "Hvad har du lyst til at lave?" spurgte han så drilsk og sendte et nuttet smil, imens at han kiggede på hende og betragtede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 17:00

"Ømmm.. Hvad jeg har lyst til?? Jeg har lyst til det som du har lyst til" sagde hun drillede, og smiled elet til ham. "Så det skal du bestemme, jeg går med til havd som helst!" sagde hun og smilede mega nuttet, til ham. HUn nussede let hendes hoved ind til ham. "Ømm.- Så havd har du lyst til??" spurgte hun nuttet, og hoppede munteret op og ned i sofaen. Hun glæede sig til at vide hvad han ville svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 17:58

Han kiggede på hende, "Unfair.." mumlede han og fniste lidt. Han første dernæst sine arme ned omkring hendes hofte. "Hm.." sagde han tænkende imens at han fortsat kiggede ind i hendes øjne, lænede sig lidt over hende, og lod deres læber ramme hinanden lige så stille, kyssede hende så blidt og masserede hendes læber. Det var hvad han havde lyst til.. han lagde meget i kysset, og han håbede på at hun forstod hvad han hentydet til med det han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 18:19

Hun skulle til at sige noget, men så kyssede han hende pludseligt.
Derefter rødmede hun let. Hun kunne slet ikke røre sig da hun blev så genret.
Hun stoppede let kysset. "Ømm.. WOW! Ømm.. Kendte vi da hinanden inden jeg mistede mit hoved??" spurgte hun og hentydede til inden hun faldte af toget, som hun troede at hun gjorde. Hun smilede let til ham , inden hun let nussede han kind. Hun satte sig let oven på ham, med hendes ben på hver side af ham, og med fronten ind mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 18:39

Mikey skulle lige til at sige det igen, med at det ikke var sandt med togulykken, men han lod være, "Ja..vi kendte hinanden" sagde han så roligt med et skævt smil og lagde sit hoved på skrå, imens at han kiggede på hende, blev noget overrasket over at hun satte sig oven på hans skød. "Vi.. var nærmest ved at blive nære venner" svarede han, da han ikke rigtig vidste hvad han ellers skulle sige til det. Han fugtede let sine læber, idet at han rødmede svagt og kiggede ned af sig selv, "Men ja.. så.." mumlede han lavt, og kom i tanke om det, med at han næsten havde voldtaget hende, og det fik ham i trist humør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 18:44

"Ikke være trist smukke" sagde hun og strøg ham let over håret, før hun let gav ham et hurtigt tryk kys, må munden. Hun slap meget hurtigt hans læber igen. "Var det bedre??" spurgte hun nuttet og strøg ham let over kinden, før hun smilede endes nuttede sjældne tandsmil. *WOW!, Jeg gjorde det"* tænkte hun stolt og bed sig let i underlæben.
Han var rigtig sød. "Så vi var meget nære venner??" spurgte hun nuttet. Hun sad egenlig ret tæt op af ham. Hun kunne næsten mærke hans hjerte banke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 18:54

"Vi var ved at blive.. sådan følte jeg det" sagde han stille med et skævt smil, han kunne ikke lagde være med at rødme, da hun sad så tæt op af ham. "Erhm.." mumlede han og undslap et lille grin, "Ja.. det hjalp nogenlunde" svarede han med et nik, og lod sine grønne øjne hvile på hende. Sendte et varmt smil også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can rember any things?- Mikey=Privat Empty Sv: I can rember any things?- Mikey=Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum