Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
South America! - Alexius
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
South America! - Alexius
Omgivelser:: Mennesker med deres kufferter
Vejr:: Overskyet
Sted:: Terre lufthavn, og syd amerika
Gæst- Gæst
Sv: South America! - Alexius
Alexius stod foran drengen der sad alene på en bænk. Han så ikke på ham, og før han nåede at få et svar, satte han sig lige så stille ned ved siden af ham. Alexius behøvede ikke et svar, han spurgte for at lyde venlig og ikke andet!
Han lod kort hånden køre igennem sit sorte hår for at få et par totter væk fra øjnene som han holdte lukkede.
Han var træt... hele natten havde han brugt på at finde ud af måder han kunne bevise at den åndssvage vampyr til Ahngel var som alle andre vampyre! Men desværre uden held.
Der lød et kort, irriteret grynt fra ham, idet han hurtigt vendte ansigtet væk.
Towa- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 361
Gæst- Gæst
,,Det gør han heller ikke..." indrømmede han med et irriteret suk. Den dumme vampyr var ikke som andre... men siden de havde indgået et væddemål var han vel fanget i sine ord...
Han lod sin hjørnetand glide ned over hans underlæbe mens hans opmærksomhed igen blev vendt mod drengen.
"Ryger du?!" spurgte han drengen som tilsyneladene hed Alexius til fornavn, og creeker til, efternavn.
"Og du kan forvandle dig til en kanariefugl?" spurgte Alex, og grinede. Ikke alle animaguser var kanariefugle.
"Bare rolig, jeg er ikke ligefrem bedre en dig. Jeg kan forvandle mig til en gråspurv" grinte han og blinkede til Alexi
Gæst- Gæst
Han betragtede stadig drengen med et roligt, og mørkt blik. ,,Hvad venter du på?" Spurgte han med et smil der så ud til at være på randen af dril og mistænksomhed og rykkede tættere på ham.
I virkeligheden brød han sig ikke så meget om tankelæsere, det var jo hans egne tanker... hvor skulle man ellers være i fred?
"Jeg venter på et fly til syd amerika. Jeg vandt 2 billeter i et lotteri." grinte han.
"Den ene billet er til mig selv, men jeg har ingen venner at tage sammen med så den anden billet går til spille" sagde han.
"Hvad med dig selv?! hvad venter du på?" spurgte han Alexi
Gæst- Gæst
Et kort suk undslap hans smalle læber, der forlængst havde smidt det specielle smil han besad og som ikke blev vist så tit.
,,Hvad er dit navn, fremmede?" Spurgte han og så på drengen igen.
"Alex Gaskarth. Altid til tjeneste" grinte han og strøg fingrerne gennem håret.
"Alder 19 år.. eller rettere 2010 år " sagde han og smilte over en joke han tænkte på.
"Hvor gammel er du så?!" smilte han. Han kendte desvære allerede svaret men viste ikke at han vidste det
Gæst- Gæst
Alexi lod sig falde en smule tilbage, uden at sige mere. Alex læste jo alligevel hans tanker, så hvorfor tale?
Alex gumlede lidt på ordet.
"atten.. det er længe siden jeg sidst var atten" sagde han stille.
"Er det sjovt.. altså at være atten?" spurgte han Alexi. Han havde ALDRIG i sit liv savnet at være atten for den nat han blev forvandlet var dagen før hans fødselsdag og det tager jo lidt tid før man er helt forvandlet så faktisk var han 19 og nogle minutter/Timer.
"Jeg savner alderen atten. Folk ser så glade ud i atten års alderen" mumlede han stille.
Gæst- Gæst
Det var ikke sjovt at være atten. Især ikke når man allerede havde fået knust sit hjerte, og prøvede alt for at glemme det!
Alexi's blik ændrede sig idet hans blik kørte op og ned af Alex... mulighederne!
,,Jeg kan da tage med dig?" Sagde han spørgende og prøvede at få det mest overbevisende smil frem på sine læber.
"Er det rigtigt? Det ville da være sjovt" grinte han. Men så slog en tanke ned i ham!
"Du har jo ikke noget tøj med? hvad skal du gå i?" spurgte han og tænkte over det...
"JEG HAR DET!" udbrød han. "Du kan jo bare låne noget af mit tøj. Vis ikke det er for stort" grinte han. Det ville være hyggeligt vis de to skulle ud i junglen sammen. Tænk på alle de sjove ting de kunne.
"Du får min ene billet, og tager med mig til syd amerika" grinte han og satte sig op på bænmken
Gæst- Gæst
Han smilte falsk, men var god til at skjule det... Han ville glemme den person der knuste hans hjerte for så lang tid siden, men som føltes som om det var for få dage siden.
Alexi vendte blikket væk og lod smilet forsvinde.
For pokker da også!
"Er der noget i vejen? er du syg? jeg kan godt hjælpe dig vis det er kærligheds kvaler" sagde han og smilte venligt. Hvorfor skete det osse nu? De havde jo lige mødt hinanden, og så var alt bare deprimerene og gråt. Alex lagde en hånd på Alexis skulder.
"Vi rejser alligevel ikke? Eller har du det for dårligt til det?!" spurgte han alvorligt
Gæst- Gæst
,,Jeg har det fint." Forsikrede han og lagde beroligende en hånd på Alex's. ,,Det er bare noget der forfølger mig, det skal du ikke tænke på." Sagde han roligt, og så lavt han overhovede kunne, mens han så op på Alex med sine mørke øjne.
Han havde det ikke fint, det gjorde ondt! Og hvis det her ikke lykkedes ville det bare blive værre!
"Men" sagde han men standsede sig selv. Han kiggede flovt ned i jorden. Hvorfor skete det altid. Det var det sammen om og om igen! Snart ville han sige noget dumt, så ville Alexi gå, så var han alene.. igen! Den her gang skulle det ikke gå sådan! Han havde været alene i 2029 år.
"Undskyld jeg snerre i dine private ting. Det skal ikke ske igen" mumlede han undskyldene. Han havde sgu fandme gjort det igen. for 2045 gang! 'Åhh dumme ham! Dumme alexi. Han har sådan nogen pæne øjne! ARGH!! shit. Jeg dør' Alex rødmede og kiggede ned på sine korslagte ben.
Gæst- Gæst
Nu! Nu! Nu! Alexi lod den hård som før havde hvilet på Alex', glide op af hans brystkasse og ende ved hans kind. ,,Du behøver ikke at undskylde...folk kan ikke leve uden at "snerre" i andre folks sager." Endu en gang, et smil som intet sagde. Et smil som hverken viste sorg, eller glæde...vrede, eller noget andet...et smil, som kun kunne tilhøre Alexi!
Han var selv ret ligeglad, der var mange folk der havde spurgt, men kun få fik hele historien om hvordan han blev narret og bidt!
"Jeg har levet i 2010 år, og aldrig har jeg mødt en person som dig Alexius" mumlede han. Han havde aldrig mødt en person som Alexi før. Han kiggede op på alexi og så nu alt tydeligere en før. Hans hår, som var mørkt, hans mørke øjne. Alex forstod nu at han havde to valgmuligheder. Erklære sig fuldstændig håbløst forelsket i Alexius, nu, eller vente til de var i syd amerika. Han valgte nu. Måske kom en anden og tog ham i flyet.
"Alexius? JEg kan godt lide dig" mumlede han, nu endnu lavere, og var nu så rød i hoved at han begyndte at blive blå. 'ARGH HVORFOR SAGDE DU NU DET DIN BUMS! TÆNK DIG OM! I HAR FUCKING FØRST LIGE MØDT HINANDEN' råbte en indre stmme, i hoved på alex
Gæst- Gæst
Han trak langsomt og lokkende sin hånd til sig igen og lod den hvile på bænken, mens hans blik blev rettet lige frem, i en tænkende mine.
,,Hvornår stiger vi ombord på flyet?" Spurgte han langsomt, og lavt, mens han ud af øjenkrogen betragtede Alex.
"de åbner faktisk om 5 minutter" sagde han. Han lagde sin hånd ved siden af alexi´s men turde ikke lægge hånden på hans. Hvad vis nu Alexi blev sur?! Han kiggede på alexi. Igen de pæne mørke øjne. De var langt pænere og mindre opsigtsvækkene en hans karamel-farvede øjne.
"Har du en kæreste, eller en du dater med i øjeblikket?" spurgte Alex pludselig. 'ARGH IKKE IGEN! DU SPØRGE HAM HELLE TIDEN OM NOGET!!!! IDIOT'
Gæst- Gæst
,,Måske vi så skulle gøre klar til at gå ombord?" Han smilte ned til ham med sit specielle smil. Det var lang tid siden han var blevet udspurgt sådan, men det var da ret sjovt... når man tænkte over hvad det var Alex spurgte om!
Personlige spørgsmål...men han var nød til at svare hvis han skulle komme tæt nok ind på ham!
"Her er vel nok hyggeligt" smilede alex glad da de satte sig ind på de sølle pladser de havde fået.
//Skal logge :3.. skal på festival imorgen :O (Ikke roskilde, men en eller andeen vilde vulkaner) ses vi skrives ved :o
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» I Lejligheden... (Alexius Creeker)
» A Vampire On The Beach - Alexius
» Why me? xD( Alexius Creeker::privat)
» Deep wind from south(Toshiya::Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus