Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme ved mig! xD -Lucifer EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme ved mig! xD -Lucifer

Go down

Hjemme ved mig! xD -Lucifer Empty Hjemme ved mig! xD -Lucifer

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 23:31

T: Irl
O: Hendes hus
V: Koldt
S: Hjemme ved Kelly

Musiken kunne høres hvis amn stod ved døren. Hvis man lyttede ritig godt efter kunne bare også hører en pige stemme, en stemme der sang med, samtid med af vandet løb, ude i badet. Kelly stod og vaskede sig i badet. Hun sukkede stille, men glad. Hun sang lidt med på My happy ending. Hun slog håndklædet om hende. Hun kastede lidt i et blik på sig selv, før hun åbnede døren ud til gang. Hun dansede næsten hen til stue. Det stod et stort spisebord i den ene end, og tvét lidt længere fremme. Det stod ikke så langt fra sofaen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme ved mig! xD -Lucifer Empty Sv: Hjemme ved mig! xD -Lucifer

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 19:34

Lucifer gik stille og roligt rundt ud i by, han havde ikke rigtig noget af laver da han havde en mini ferie fra hær som han enlig ikke rigtig vidste hvad han bruge den på, han kun tager ned til sit sommerhus man på en måde gab han ikke rigtig det, han drej ned af en gade hvor der lå hus næste lige op af hinande som var bebor af forskellig person typer og nok også race, han kom forbi et hus hvor han kun høre musik der ind fra og en stemmer som sang med på sang, han roligt videre da person skal havde love til af laver det de vil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 19:41

Kelly sukkede stille og over stuen. Hun gik videre ind til sit skab. Hun lagd hovedet let på skrå, hun vidste ikke helt hvad hun skulle har på. Hun fandt en lilla kjole at tag på, en sød kjole. Det tog hun på sammen med noget undertøj. Hun nynnede kun lidt. Hun rystede stille på hovedet, noget vand løb ned af hende. Hun satte det hurtigt op i en hestehale. Hun kastede et blik ud af vindue.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 21:41

han gik stille og rolig videre ned af gade, der sket ikke det mest spænde på den her aften, da hun kiggede ud af vindue gik han lige forbi det ud af kig ind af det, da han var ligeglad med hvem der bor der ind og folk skal også havde lov til af havde et privat liv, selvom en mørke elver ikke synes af folk her i by skal har det på en måde og så på en anden måde alligevel, man det stod jo ikke op til ham, han vil heller har det på en måde som før ingen de magic vænser skulle forsvinde fra jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum