Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Uni(Lucifer=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Uni(Lucifer=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Uni(Lucifer=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Uni(Lucifer=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Uni(Lucifer=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Uni(Lucifer=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Uni(Lucifer=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Uni(Lucifer=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Uni(Lucifer=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Uni(Lucifer=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Uni(Lucifer=privat)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Uni(Lucifer=privat) Empty Uni(Lucifer=privat)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 20:54

tid :: 21:32

Vejr :: Mørkt, og lidt koldt i det... dog ikke indenfor

Omgivelser :: mange folk der arbejder for sig selv mens kajika er på sit værelse på universitetet..

Udseende :: som Avata bare med en lang hvid top i stedet

Dato :: irl

kajika sad for sig selv i skrædder stilling og betragtede sine mange papir og eksamens opgaver i det hendes eksamen snart stod for døren og hun skulle desværre til at døje med den og prøve sit bedste for at bestå den med gode karakter så hun havde større chance for at få arbejde på et sygehus et eller andet sted som sygeplejerske som hun jo skulle være??.. hun smilte let i det hun hørte en bil holde udenfor og løb stille ud af døren og ned i gangen for at smugkigge ud af vinduet fra gangen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Uni(Lucifer=privat) Empty Sv: Uni(Lucifer=privat)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:07

Lucifer sad i en militær bil på vej ind i by, nu havde han være ud fra lande i næste tre år og være næste over det hele i verden med hær som general, bil hold ind til side, for han kun stå af, han skulle lige nogen ting i by ind han tager hjem, da han ikke har noget af spise der hjem og heller ikke noget blod, som nok er slemmet, bil hold ind ved universitetet, han stod ud af bil i fuld militær tøj og har en sport taske over den en skulder, han vinker kort til ven som køre bil, han kiggede sig kort om, han har stadig sig pistor på sig, sniper skulle han kom og henter om nogen dag, sin kniv har han også på sig med det har han normal altid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:26

kajika så på ham med store øjne fra vinduet og tænkte*hvem er han dog!!* hun trippede stille ned af trappen i det hun betragtede den fremmede yderligere og mere indgående i mens hun prøvede at se hvem der var men det var alt for mørkt så hun besluttede sig for netop at gå ned til ham og spørge hvad han ville på denne tid om natten fordi det var ikke normalt i det hun kom gående ud af døren opdagede hun det var ham der havde givet hende blomster da hun var forlovede og smilede i det hun gik hen til ham og sagde med armene over kors og grinte let"jamen, jamen er det ikke Lucifer jeg kan se der, hehe blomster fyren" hun blinkede til ham lettere drilsk i det hun intet ondt mente med blomster fyren men han havde dog givet hende blomster hvilket var sødt ...."hvad laver du her og på denne tid af natten??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:45

han kiggede kort på bygge han stod ved, uni han havde være der ind før man aldrig går der, der er lys i bygge så folk er nok våger i nu, det var godt nok sent han kom hjem på, han når kun af tager nogen skide ind nogen tale til ham, han vend sig roligt og være klar til kamp med det sammen, det var en ting han altid gør da han nu havde være i hær i så lang tid, han smiler svagt hvem det var og nikke kort på hoved, "ja det er blomster fyren" sagde han kort og kiggede roligt på hende, "lige kommet til by og skal handle lidt ind jge tager hjem til hus og ser hvordan det har det" sagde han og stod stille og kiggede kort på nogen af de folk som gik forbi dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:49

Kajika smilede glad og sagde"Uuuh virkelig blomster fyr... hehe ej okay lucifer men såååå??? lucifer har du været i militæret i flere år eller hva" kajika så forandret ud virkelig forandret til en voksen pige i stedet for den lille teenager hun før var som intet kunne finde på at sige eller gør forkert... hun betragtede ham blot hvor varsom han avr og sagde"bare rolig jeg stikker dig ikke ned eller brænder dig levende eller skyder dig når du mindst venter det og jeg er især dårlig med skydevåben det som om mig og skydevåben bare ikke går hånd i hånd??" hun grinte lidt i det hun blidt prikkede til ham og sagde"så lucifer har man fået pige på eller??" hun kiggede lettere undrende på ham i det hun stille begav sig til at stryge fingerne igennem håret og så lidt ned på sine bare fødder og sagde"Uuh forresten er du stoppet med at ryge?? eller ryger du stadig fordi så vidt jeg husker så røg du sidst vi så... tror jeg dog er min hukommelse ikke så god som den har været en gang desværre meget ærgeligt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:58

"ja det har jeg, og er kun hjem i en uge ind jeg tager afsted igen" sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt af hende, "giver ikke by her mere, den er kedelig og selvom der er en sort elver som har overtager den" sagde han efter lidt tid, han havde hørt det hele, hvad der sker her i ny, "nej det har jge ikke, har ikke rigtig tid til det, da piger/kvinde vil har jeg skal bruge mere tid på dem ind mit arbejde og ja jge ryger stadig og jeg stopper nok heller ikke med det" sagde han og kiggede roligt på hende, han kiggede kort op da han kun høre et vindue bliv åben, hvorefter en person stikke hoved ud og kiggede ned på dem, han kommetar ikke det med hende hukommelse, da han ikke synes af han skulle det, "okay det er godt af høre selvom jeg ikke tror af du kan gør mig det stor" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 22:05

kajika grinte i det hun prikkede til ham blidt og sagde"nååårh tør du ikke snakke angående min beskadiget hukommelse fjolle" hun grinte og sagde"Hmmm okay det kan jeg dog godt forstå altså det med kvinder og dit arbejde og ja det med rygningen det usundt men du kan dog ikke dø så det vel okay og allerede! om en uge tager du af sted igen.... ej det syntes jeg dog ikke om det for træls..... hih hvordan skulle jeg kunne nå at plage dig hele den uge og gør så du får for meget af mig altså på den sjove ikke seksuelle måde og jeg ikke forlovede mere jeg fri som du kan se" hun vidste ham hendes hånd og rømmede sig let i det hun sukkede let med hovedet neden mod jorden og sagde"hmmm..." hun grinte let og sagde"men det gør intet det var vel en fælles beslutning dog alligevel var det lidt anderledes og jeg har været i japan i et år næsten og haft lidt arbejde her og der og nu som du kan se skal jeg være sygeplejerske??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 10:30

"hvorfor skulle jeg det" halv spurget han og kiggede kort på hende og smiler svagt, han nikke bare til noget af det første hun derefter og smiler bare svagt af hende, og kiggede kort ned på hendes hånd, nej det kun han ser af hun ikke være, "okay og nej det kan jeg ikke død af og det bliver nok svær for dig af plage mig så meget" sagde han efter lidt tid og kiggede op for af ser om person kiggede ud i nu, jo det gjort person, "kender du person som kiggede ned på hos" spurget han mens han fande en cigaretter pakke frem og tog ud en smøg ud af pakke og lad pakke i lommer, han prutte smøg i mund og tænde den og begynde småt af ryge, mens han venter på af hun skulle svar ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:13

kajika tog blidt Lucifer med ind under skolens tag(den har et slags tag foran indgangen på 2 meter lang og 3 meter bred. Kajika grinte lidt og sagde"ja det en af mine venner han er lidt bims men altså det er alle jo, og hmm???... tror du virkelig arh jeg nu sikker på jeg kan gør det rigtig sjovt ! for dig muhahah!!!" hun grinte let mens hun mente sjov som i plagende, men hun lod blot emnet ligge og så flovt ned og sagde"Hmm så?? .... Lucifer? du ser ikke en dag ældre ud hva??... heh har du forresten fået noget blod??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:53

han gik med hende ind under halv tag og kiggede kort på hende, han nikke bare til det af hun kender person som kiggede ned på dem, "ja det er jeg sikke på af du ikke kan" sagde han og kiggede roligt på hende, "nej det gør jeg ikke og det kommer jeg heller aldrig til af bliv ældre ud, man det gør du, kan jeg ser" sagde han efter en lille pause og kiggede kort på hende, han smidt det sidste af smøg på jorden da han var færdig med den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:27

kajika så flovt væk og strøg blidt det lange flagrende hår bagved øret og så lidt ned i den grusede asfaldt og sagde"hmmm ja det har du ret i..... så jeg ser vel ikke så smuk ud som før eller hva??" hun kiggede på ham lettere rødmen og flov over at spørge hvad han dog syntes om hende men hun kunne virkelig ikke lade vær med at spørge ham om hvad han syntes om hende, han var den eneste der ikke havde reageret på hends udseende og sagde stille"så?? Blomster fyr.... lå der mere bagved blomsterne end blot et undskyld eller kan du bare godt li at give tøser blomster som undskyld" hun grinte let og mente det ikke ondt men syntes det var utrolig sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:07

"jo det gør du da, næste smukke ind for" sagde han roligt som om han var vand til af svar på så nogen spørgsmål, han tog en smøg frem fra pakke som stadig lå i lommer, han tænde den og røg roligt den, "nej der lå ikke mere bag blomster ind en undskylde, jeg plejer af siger undskylde med blomster så lang det er piger eller kvinde det er til" sagde han roligt og kiggede kort på hende og røg roligt videre, "buder du mig ind eller vil du heller stå her og hygge snakke" spurget han efter noget tid og var næste færdig med smøg nummer to.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:18

kajika grinte let og sagde"nååårh vil du da gerne med indenfor og hmmm vi kan vel godt stå og snakke lidt her og så gå indenfor igen men der er mange bøger rundt omkring på værelset fordi jeg skal jo til eksamen i medicinsk sygepejerske test såååå.... der er temmelig meegt rod jo fordi jeg skal sætte alt iorden" hun grinte igen lidt og gik stille hen til døren med små skridt og så mod Lucifer i det hun sagde lidt drilsk"men du smider smøgen først og ryger ikke der oppe ihhi" hun åbnede døren og gik indenfor

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:25

"ja det vil jeg enlig gerne, eller er du bange for jeg overfalde dig og slå dig ihjel" sagde han og kiggede kort på hende og røg førdig og smid rester af den ned på jorden til den anden han havde smidt, "okay jeg overlever, har set masse af bøger i mit liv før og ja det skal jeg nok lad være med af gør" sagde han og gik roligt efter ind, og gik indfor efter hende og føler roligt efter hende da han ikke vidste hvor hun bor hen, han har stadig sport taske over den en skulder og pistor kun stadig ikke set heller ikke kniv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:29

kajika grinte lidt hånligt men dog ikke med vilje og sagde for sjovt flabet"Ja! haha som om! du kunne finde på at bide mig og tag noget af mit blod den tror jeg på Lucifer du bare ikke særlig... Hmm?? skræmmende eller den der type hvor man tænker at vis man dummer sig får man suget blodet ud eller bliver bundet smidt i en bil og dræbt eller ført creepy steder hen og nej har jeg ikke prøvet haha" hun åbnede døren til sit værelse og tændte lyset, der lå mange noter og bøger på bordet og der var et bord med 4 stole og så hendes store seng og skabene inde i væggene var lukket halvt.. hun lukkede døren efter Lucifer og sagde"Øhm?? vis du vil ha noget er der en automat ude på gangen med øl, eller cola, og dansk vand??.... og meget andet`??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:40

"det kan jge enlig godt find på af gør og jeg svar dig jo ikke om jge har få blod" sagde han og smiler så hugtænde kun ser, hvorefter han slikke sig svagt om mund bare for af drille ind nu mere, han kiggede kort rundt da han kom ind på hendes værelse, han stille sin taske ved dør da der var plads til den der og han gab heller ikke af bære på den mere, nu kun hans pispol ser, han gjort ikke noget ved det, han havde jo sit arbejdes tøj på, "vil du har noget med der ud fra" spurget han og kiggede kort på hende, så kun han lige så godt tager noget med til hende, nu hvor han skulle havde noget af drikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:06

Kajika nikkede let og sagde"ja en af disse nye Temph de er såååå gode helst den blå den er så lækker og elsker deres desire reklame de overvejer at tag mig med i den men så skulle jeg optræde foran videokamaraet i skjorte og hotpants med den nye temph gold" hun grinte lidt i det hun så hans hugtænder og rakte flabet tunge af ham"baaaaaah lucifer jeg ikke dum du kunne altså aldrig finde på det så god en menneske væsen kender er jeg hihi du ikke den der type der forførende tager en i favnen eller tvinger en op af væggen kærtegner halsen medd blide strøg og bider sig langsomt fast og lader blodet flyde stille"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:15

han nikke bare og skulle til af går da hun sagde noget mere til ham, "er du sikke på det, af jge ikke kun find på det, husk nu af jeg arbejde i militær, så er ikke bange for af slå folk ihjel, han åben dør og gik ud på gang og ned og købe den til hende og købe en kilde vand til sig selv, han gik roligt tilbage til hende værelse, hvis nogen kiggede ud vil han var ligeglad, han stille hendes foran hende og lukke dør og åben sig og tag en tår af det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:44

kajika smilede og åbnede stille sin i det hun tog en tår blidt og lod læberne blot køre hen over dåsens kant og betragtede ham let i det hun nikkede anerkende og så lettere skævt til ham ikke ondt men så skævt hen mod ham med hovedet let på skrå i det hun grinte i det hun sagde"Hmmm ja men stadig jeg skam ike bange for dig fordi du kunne altså ikke finde på et uden nogen grund og har du fået blod i dag eller har du valgt at springe blodet over i dag"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:54

han stille flaske på et bord hun havde og sidder sig på hendes seng kant da det nok var det enster sted hvor han kun sidder ned, han kiggede kort på hende, han kiggede på de mange bøger og noter hun har tager af forskellig ting, "hvor meget af det du har læse kan du enlig husk" spurget han og tog sin vand flaske og tog en tår af den mens han venter på af hun skal svar ham, han tog en af hendes note bøger op og læse det hurtig igennem det hun havde skrevet på den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:01

der stod alt fra medicin til hvad man skulle gør ved hver sygdom eller hvordan man skulle hjælpe unge eller ældre alt simpelthen i den lille papirs notebog. hun grinte let og sagde"Hmmm alt næsten da det kniver stadig med at huske hvilke symptomer der skal ha hvilken midicin jeg vil være den bedste så jeg vil huske alt uden ad.... men det lidt svære end jeg havde regnet med hvorfor da og nåårh ja jeg studere os ting nogen får af væsner som sår eller hvad der nu elllers er af evner i omspænd" hun grinte let og tog endnu en tår og tog nogen af sine tykke bøger frem og sagde"så er arbejdet som soldat tilfredsstillende"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:13

han fandet ikke rigtig som han ikke vidste i for vej, da han nu var gammel og havde oplever meget i sit liv, "okay så må du øver dig noget mere hvis du vil det" sagde han og kiggede roligt på hende, "hvordan tilfredssttillende mener du" spurget han og kiggede ned på hende, da hun sad på gulv og han sad på seng kant, han kiggede kort rundt igen, utrolig af folk kan bor på så nogen små værelse nu, han vil ikke kun hold det ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:24

hun grinte og sagde"går du meget op i det du ved er det dejligt eller mangler du en eller anden at putte med eller sådan noget kæreste ting, man ved jo godt hvordan fyre nogen gange kan være og mangle en eller anden ved deres side der ikke er mandelig ved mindre du altså er bi eller homoseksuel som de vist kalder det nu eller noget i den retning altså?? ikke at jeg har noget i mod det, men jeg regner med du hetro...." hun grinte let og tog endnu en tår i det hun betragtede ham med hovedet let på skrå og sagde"Men går du meget op i dit arbejde??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:35

"det er dejligt nok og man mangle altid en kvinde af del seng med når man er i hær og der er næste ikke når kvinde der" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "jo jeg er hetro og jeg har heller ikke noget mod homo eller bi" sagde han og kiggede kort ned på hende, "ja jeg går meget op i mit arbejde og hvorfor vil du vide om jeg mangle en af del seng med, vil du da gerne det og prøve af være i hær" halv spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:41

kajika så flovt væk og sagde"øøøøhm!! det vil jeg vel heller ikke eller det var blot for at få noget at tale om du ved være lidt ekstra social og sådan efter at ha studeret og mig! HA!!! I HÆREN!!! du må være bims ! jeg ville ende med at skyde mig selv i foden eller sådan noget mig og skydevåben går bare ikke i hånd!!! det så...?? Hmmm mærkeligt haha! jeg kan med knive men ikke pistoler og hvorfor da? ville du gerne dele seng med mig" hun tog en tår af sin dåse" og ha mig med i hæren??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum