Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Varmt og atter varm dag. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Varmt og atter varm dag. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Varmt og atter varm dag. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Varmt og atter varm dag. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Varmt og atter varm dag. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Varmt og atter varm dag. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Varmt og atter varm dag. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Varmt og atter varm dag. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Varmt og atter varm dag. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Varmt og atter varm dag. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Varmt og atter varm dag.

Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 14:40

Sted: Stranden La Plage.
Tid: Irl.
Dato: Irl.
Vejr: Virkelig varm dag, med sky fri himmel.
Omgivelser: En del folk på stranden.

Sam kom roligt gående på stranden, hun havde haft taget sine sko af så hun nu gik med bare tæer. Hun havde en lille taske med hvor i hun havde et tæppe i og et par vand flasker. Hun smilte et glad smil og satte sig et sted hvor der ikke var så mange personer, hun rullede sit tæppe ud og lagde sig ned på det bag efter. "Dejlig dag, gider ikke forvandle mig lige nu" mumlede hun tæt men sammen tid glad, solen skinnede ret kræfte så hun måtte skærme sine øjne med sin ene hånd.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 14:51

Jamie kom gående med bare tæer i det dejlig varme og bløde sand. En folk børn flyttede sig hurtigt, da de så hendes øjne. De var helt sorte og kolde. Hendes hud var blevet ret solbrændt, men Jamie var der ikke for at skræmme alle børnene. Så hun smilte venligt til dem. Da hun så ud over vandet smilte hun, for en lille pige og en dreng der ret mange år ældre end den lille pige. Pigen blev løftet og svinget rundt i luften. Hun grinte og smilte. Drengen var nok pigens storebror.
Jamie kiggede over på en familie, med en mor, en far, en lille pige og en lille dreng. Der var også en pige på omkring de ni år.
Jamie smilte af alt det goe' der var på stranden. Hun havde selv haft det så godt, dengang, hun var mindre, men nu var hun jo 'gammel', og der var ikke mange der turde at komme i nærheden af hende. Nok mest på grund af hendes udseende, men bare de kendte hendes goe' og søde hjerte. Jamie var ond, men hendes hjerte var rent og blidt.
Hendes stemme var mørk og kold og det samme med hendes blik.
Hun gik hen og satte sig i sandet ved siden af Sam's tæppe. Hun kiggede ud over vandet og trak benene helt op til kroppen og lagde armene omkring dem. Hun lagde hovedet på knæene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 14:56

Sam kunne tydelig høre at der var en som satte sig ned ved siden af hendes tæppe, hun drejede ikke sit hovede for at se på personen. Hun lukkede roligt sine øjne, og forvandlede sig til en sort kat, Sam var nu en kat i stedet for et menneske, hun strakte sig og rejste sig op på alle fire poter. Hun smilte et lille katte smil, som man ikke lige helt kunne se om det var venligt eller ej. Katten/Samantha vendte sit hovede mod den fremmede pige, som hun stille og roligt betragtede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:17

Jamie kiggede på katten og betragtede den kort, men vendte blikket ud mod vandet igen.
Efter lidt vendte hun sig mod katten og tog den op mellem hænderne. Hun satte sig i skraderstilling og lagde katten i skødet, Hun aede dens ryg og smilte.
"Jeg ved godt du er animagus," sagde hun stille næsten hviskende til katten.
"Det er jeg også," Menneskerne havde ikke bemærket noget, da de jo havde det hyggeligt og sjovt. De koncentrerede sig ikke ret meget om deres omgivelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:22

Sam kiggede op på hende med sine sorte katte øjne, Sam spandt blidt, men hoppede hurtig ned på tæppet igen og forvandlede sig til et menneske igen. "Man kan hvis hurtig gætte sig frem til hvis en er en animagus" sagde hun og lagde sig ned, "du må undskylde hvis jeg kom til at kradse da jeg hoppede ned på tæppet igen. Og forresten mit navn er Samantha men bliver kaldt for Sam af mine venner" sagde hun, hun kiggede kort over på en almindelig menneske familie som var ved at pakke sammen en lille pige fra familie så over på dem men kiggede hurtig væk igen, og gik med sin familie. Hun smilte bådet et venligt smil og sammen tid køligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:29

Jamie kiggede på hende. "Det gør ik' noget, jeg hedder Jamie," sagde hun.
"Hvad laver du hernede på stranden?" spurgte hun med et smil. Hun vidste ikke hvorfor hun spurgte. Hun vidste ikke en gang hvorfor hun selv var dernede.
Hun kiggede igen på Sam. "Okay, så kalder jeg dig Sam, Sam" Hun grinte let og kiggede ud over vandet. "Det er flot, sys du ik'?" spurgte hun og smilte stadig.
Da familien var begyndt at gå, kiggede den lille pige hele tiden ned på dem. Mon hun ville huske noget når hun blev ældre? Det avrd er ingen der vidste, og hvis hun gjorde, troede de hun sagde det tilo nok heller ikke på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:34

"Hyggeligt at møde dig Jamie," sagde Sam og betragtede den lille pige som kiggede over på dem i mens hun gik. "Jeg gik her ned for at slappe lidt af og nyde det gode vejer" svarede hun på det andet spørgsmål, "Jaah det er flot og må man gerne finde på et kælenavn til dig? Altså selvfølgelig kun hvis du vil have et" sagde Sam og smilte til Jamie. "Hmmmmmmmm tørstig" mumlede hun og fandt en vand flaske frem for hendes taske.

//OOg sorry de korte svar, men er en smule træt i dag//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:38

//Gør ikke noget, det er jeg også, men nok ik' lige så meget som dig^^//

Jamie kiggede på hende og nikkede. "Det må du da gerne," sagde hun sødt.
"Hvad skulle det være?" spurgte hun. Den lille pige var atter nået op til bilerne, emn hun kiggede stadig baug og ned på dem. Jamie smilte, men trak let på skuldrene over det. Små børn burde ikke rigtig kunne huske noget når de blev ældre. Jam ie havde hørt om en pige der havde det som om hendes liv var startet da hun var seks år, for hun kunne ikke huske noget om da hun var 5, 4, 3, 2, 1 eller 0 år. Det var de rnok mange der havde det sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:42

//:P he sådan er det nogle gange med mig og emner, men mest irriterende er at jeg har været træt i cirka to uger nu, er mega dovn med emner lige nu men skal nok få min kreativilitet op at køre igen//

"Hmm" sagde Sam i mens hun to en slurk vand fra sin vand flaske, hun betragtede stadig pigen som nu havde logget døren i bilen. Hun hørte bilens morter starte og så bilen forsvinde, "nysggerige børn" sagde hun, "tror dit kælenavn bliver JamJam" sagde hun efter lidt tid og så der næst på hende. Hun rejste sig op og strækte sig og satte sig ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:45

//okay^^//

Jamie kiggede på hende. "JamJam, god idé!" sagde hun sødt.
"Ja, børn er søde, men også nysgerrige," Jamie grinte og så på Sam. Hun betragtede hende krot og så igen ud over vandet.
Det var dybt og ret blåt vandet, men nogle ringe dannedes da en badebold fløj hen i vandet foran dem. Hun smilte til de børn de rkom for at hente den igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:49

"Alle er nu og da folk nysggerig uanset hvilket et væsen de er, men jeg synes nu at mennesker er mest nysgerrige end andre" sagde sam og smilte til JamJam. Hun vendte sit blik ud mod vandet og smilte let, hvor efter hun rakte sin hånd ud og fik lidt vand fra havet til at flyve over i hendes hånd. *Man har jo lov til at have vand kræfter* tænkte hun, hun kiggede ned på vandet i hendes hånd. Vandet i hendes hånd dannede de samme ringe som i vandet i havet, hun lod vandet flyve ud i havet igen. "Hm" mumlede hun tanke fuldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:56

"Hm, havd?" spurgte Jamie med et smil.
"Jeg har ikke mødt så mange mennesker, da jeg holder mig for mig selv meget at tiden!" sagde hun og smilte stadig. "Du er nok den første ven jeg har ahft blandt piger," Hun kiggede på Sam. "Altså du er jo min ven nu?" sagde hun.

//Sorry, for det korte.. -.-"//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 15:59

"Jeg tænkte blot kort på min familie jeg en gang havde, altså en mor og en far og lille søster" svarede hun, "Ja jeg er din ven hvis du vil have det. For det er jo ret at have venner i stedet for at gå for sig selv og ikke gøre nogle ting, " sagde Sam og smilte sit mest venligeste smil nogen sinde til JamJam i mens hun kiggede på hende.

//Gør ikke noget:P//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varmt og atter varm dag. Empty Sv: Varmt og atter varm dag.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum