Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 17:58

Tid. 12.34
Sted High school Di Morga - I skole gården
Omgivelser. Alle elverne og den blå himmel. Selfølgelig også skolens bygninger
Vejr. Dejlig solskin!^^
Påklædning. Billedet...
Dato. irl

Jolene sad op af muren. Hun sad bare og så ned i en bog uden at læse. Hun ventede bare på at dem der ville mobbe kom. Hun var den pige der absulot skulle mobbes af alle pigerne og drengene. Lærene sagde altid at pigerne mobbede hende fordi de ville se ud som hende. Drengene der imod vidtse hun ikke noget om, men de gjorde det sikkert bare for pigernes skyld.
Jolene hørte nogle skridt hen mod hende. Hun så op gennem det smukke, lyse, krøllede hår. Hun smilte ikke, eller jo lidt ondt.
De kom helt hen til hende. De rev hende op fra der hvor hun sad og holdte hende stramt om håndledene. Hun så på dem. De begyndte lige så stille at lede i hendes taske. De ledte efter ting de kunne ydmye hende med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:02

// Må man joine? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:03

//Om du må være med?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:12

Kalona gik ind på skolens grund, og kiggede sig omkring, mest efter folk han kunne menge sig med hvis det var nødvendigt her, da han spottede problemerne ovre ved Jolene, og gik der over imod i et rask tempo mens han sagde ordret ''Hey.. burde i ikke lade hende være..? det er ret svagt af jer at opføre jer sådan der overfor en anden person..'' han kiggede rundt på dem ved Jolene med et hadefuldt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:14

// Ja :) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:21

//Ja, ja^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:23

Jolene prøvede at rive sig løs, men drengene holdt hende fast. "Bland dig dog udenom!" råbte en af drengene og en af pigerne gik hen til Kalona. "Du smutter nu eller det bliver værst for dig selv," Jolene kiggede på ham med et usikkert blik. "Orgh...giv nu slip!" skreg hun og ville bide dem. Hun kunne dog ikek komme til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:24

Zane trådte ind på skolegården.
Han var iført et par sorte bukser og støvler, og en fin, mørklilla skjorte.
Han så sig omkring og fik øje på mobningen af Jolene, og den unge mand der blandede sig.
Han var ret ligeglad... så længe de ikke gjorde pigen noget.
Zane begyndte at gå hen mod skolebygningen med faste skridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:28

Kalona kiggede på de to der trådte ham nærmere, og sagde ''Lad hende nu bare være i idioter... og jeg må da ærligt indrømme at jeg ikke er intresseret i ballade med nogen af jer... men hvis i ikke lader hende være, bliver jeg nok nødt til at reagere på det..'' han smilede pænt til de to, og tog et skridt mere frem, hvor hans ansigt lagde sig i mørke folder, og han så meget seriøs ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:32

De gik mange af dem, men kun pigerne. Drengene derimod vedblev mobningen af Jolene. De havde ikke hørt Kalona. Jolene så på manden der kom gående hen mod skolens bygninger. "Hey, hallo, hjælp mig!" skreg hun efter ham uden helt at vide om han ville høre hende eller hvad han ville. Men i det samme skubbede drengene hende mod muren og holdt hende. De slog hende en lussing og en mavepumper før de igen gik. Jolene brød sammen. Hendes mave var meget følsom. Hvis man slog eller sparkede hende der ville der komme en hård smerte den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:38

Kalona skyndte sig over til Jolene og sagde ''er du okay..?''
han kiggede ind i Jolenes øjne og begyndte at støtte hende så meget som hun tillod, han kastede så et kort blik over mod dem der slog Jolene og råbte til dem '' i er nogle hunde at behandle et andet menneske sådan her!'' og fokuserede igen på Jolene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:40

Sekundet efter at det sidste slag havde ramt Jolene, stod Zane foran drengene der var på vej væk.
"Fortæl mig hvem der slog hende." hvislede han koldt.
Hans isnende øjne gennemborede dem en efter en.
"Hvem slog hende?" spurgte han igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:43

"Ja, jeg er okay," sagde hun lidt svagt. Hun så på Kalona der stod ved hende for derefter at se over på Zane der var ved drengene. Pigerne gik hen til en dreng og rev ham op til Zane. De gik igen bagefter. Jolene lukkede øjnene lidt i og bed sig hårdt i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:48

Kalona klappede Jolene blidt og venligt på ryggen ''er du sikker på at du er okay..?'' han kiggede på hende med et uroligt blik, og kastede et kort blik over på den udleverede dreng, og spyttede på jorden i hans retning, og kastede et hadefuldt blik på de andre der havde mobbet Jolene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:50

"Ja," sagde hun, men var ikke helt sikekr alligevel. Hun lagde begge hænder på maven og smilte igen svagt. Hun så igen over på Zane og så igen på Kalona. Det var jo kun tredie gang på tre dage hun var blvet mobbet. Hun var ny og kendte ikke byen elelr noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:54

Han så med foragt i blikket på den unge mand der havde slået Jolene.
"Jeg tillader ikke unødig vold... ved du forresten hvad der kan ske ved at man slår en pige i maven? Det skal jeg fortælle dig... du kan ødelægge hendes mave så hun ikke kan få børn." hvislede han koldt.
Så greb han fyren om helsen, løftede ham op og sagde: "Og nu... lad din straf være et bevis for hvad der sker når man bryder mine regler."
Så kylede han fyren ind i muren med hovedet først.
Fyren sank sammen på jorden. Bevidstløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:56

han kiggede usikkert på Jolene ''Okay så.. hvis du er sikker.. er de der altid efter dig?'' sagde han og pegede i Mobbernes retning med sin tommelfinger, og lagde så mærke til at hun holdt sin mave ''Jeg ved ikk' helt om jeg tror dig når du siger du er okay og derefter tager dig til maven..'' han kastede et blik i Zane's retning, og smilede ondt da han så drengens straf.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:59

Hun bed sig let i underlæben. "De er efter mig hver dag, men nu stopper det vel," sagde hun så. "Jeg ved det og min mave er meget, meget følsom så det gør altså virkelig ondt." Så på ham, mens hun bed sin i underlæben næsten helt ude ved mundvigende.
Jolene så over på Zane og derefter på drengen der var bevidsteløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:04

han kiggede tilbage på Jolene og smilede til hende ''Jeg er Kalona.. og jeg håber for dem at de lader dig være..'' han kiggede hurtigt om de havde smidt nogle af hendes ting på jorden, og hvis de havde ville han hurtigt samle det op og give hende det, samt hendes taske der var på jorden og sagde ''jeg er temmelig ny her i byen.. du ku vel ikk vise mig lidt rundt på et tidspunkt..?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:07

Hun smilte. "Jeg er også ret ny, men det jeg kender i forvejen kan jeg vel vise dig," sagde hun. Jolene havde et sødt og blidt smil på sine læber.
Hun var også virkelig ny i byen selvom hun havde været der i tre dage og de havde mobbet hende en gang hver dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:10

Kalona smilte til Jolene og sagde ''tak ska' du ha, så hvis uheldet sku' være ude kan vi altid fare vild sammen'' han lo en blid latter og kørte en hånd igennem sit sorte hår ''jeg var ved at være nervøs for at de idioter der mobbede dig ville til at slås med mig.. det havde jeg højst sansynligt tabt''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:19

"Oh, jeg er Jolene," sagde hun så. "Ja, det er jo altid noget at man så farer vild sammen..." Hun smilte sødt med et lille grin. Det gjorde stadig lidt ondt i hendes mave, men hun holdt til det. I vert fald indtil at der var et træ hun fløj ind i en gang når hun skulle flyve igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:24

''ska' vi ikk' skippe resten af skoledagen og gå ud og kigge os omkring?'' sagde han og smilte til hende igen ''vi har lidt brug for at se byen, har vi ikke? det syntes jeg ihvertfald vi har...'' sagde han og kiggede rundt hurtigt for at tjekke om der var nogen der lyttede til hans ord ud over Jolene, og åndede lættet op da der ikk var nogle lyttere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:30

"Det kan vi da godt!" sagde hun med et smil. Hun så rundt. Folk var blvet lidt bange efter det der var sket både med drengen og Jolene. Hun rettede igen det sød blik mod Kalona. Hun smilte.


//kunne ikk elige finde på mere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:47

''okay! så lad os komme afsted'' han smilte et varmt smil til hende, og lagde en arm omkring hende og slog sine store sorte vinger ud ''Jeg fortrækker at flyve, og jeg kan ikk' bare gå ud fra at du kan følge med i flyvende tempo, ska' du ha' et lift?'' sagde han med et smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum