Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Stilhed..Atter igen (Manda--) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Stilhed..Atter igen (Manda--)

Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:32

Tid?; 18.23
Sted?; Forêt - Skoven
Omgivelser?; En masse træer
Vejr?; Fint, lidt blæsende og tusmørket har lagt sig

En pige på ikk mere de 16 år gik stille og roligt rundt inde i skoven. Hendes lange bølgede og sorte hår flagrede efter hende og hendes lidt lysende isblå øjne kunne svagt skimmes i det tudmørke hun var om givet af. Hun var bleg og næsten gennemsigtig. Hun smilte rolit for sig selv og hendes blik var rettet mod jorden. Hun var iført en kongeblå kjole med store hvide ærmer, et par sorte gamasger og et bar sko i samme farve som kjolen samt en sløjte i håret(Ava). Hun sagde ikk noget men var helt tavs. Ikk en eneste lyd kom fra hende ud over de få suk hun kom med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 18:42

Manda strakte sig, han lå op af et træ og kiggede rundt. Han gned sine øje og rejste sig. "Dejligt med en lur!" saged han glad og smilede. Han kiggede på hvor han lige havde været, "Det er et behageligt sted, det må jeg huke." smilede han. Han fik skarpe negle og lavede et kryds på træet.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 18:53

Disckora stoppede da hun kunne høre en stemme. Tæt på hende. Og lidt efter en mærkelig kradse lyd. Hun lukkede kort sine øjne og begyndte så at gå i retning mod stemmen. De virkede bekendt men hun kunne ikk huske særlig meget. Hun stoppede så ved det træ han sad i og så sig lidt omkring før at hun så rettede sit blik op i det og fik øje på ham. Hun lagde sit hoved let pås krå så godt hun nu kunne sidan at hun så op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 18:56

Han fik ulveøre, da han synes at høre nogen. De havde vendt sig tilbage, fordi det var der hun var. Han kiggede imod hende og smilede let, "Hva så?" sagde han roligt og gik hen til hende. "Du udspionerer mig vel ikk?" grinede han. "mit navn er Manda" ssagde han roligt og aede hendes hoved.

//Skal lige spise^^
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 19:05

Disckora virkede ikk ligefrem overrasket eller forskrækket over hvad der var sket. Hun rystede let på hovedet til hans spørgsmål om hun udspionerede ham. Hun stod lidt og gennem gik hans navn men det sagde ikk ikk så meget. *Jeg hedder Disckora* lød det så inde i hans hoved uden at hun bevægede hendes mund det mindste. Et lille smil var vokset frem på læber da han så aede hende og det mindede hende lidt om et eller andet.

//Skrives ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 19:11

Han smilede, "Sødt navn, må jeg kalde dig Disc?" han satte hovedet på skrå. En hale kom frem bag ham, den logrede roligt og han grinede lidt. "Nårh ja, kan du ikk snakke? Du siger nemlig ingenting, du tænker bare..." sagde han roligt. Han stoppede med at ae hende og strakte sig igen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 19:17

Hun blev ret overrasket over det han sagde. Hvor vidste han det fra. Selv hvis han var tankelæser så ville han ikk kunnevide det. Hun lagde så sit hoved let på skrå igen og nikkede bare til det. *Ja..Jeg har været stum siden var blev født men der var en gang jeg havde fået stemmen tilbage dog skete der noget så den forsvandt igen men nu kab jeg så sende mine tanker til andre..* lød det inde i hans hoved med det same blide stemme og hendes smil kom frem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 19:20

Han nikkede, "jeg er ked af at høre det..." sagde han roligt og aede hendes kind. "Ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men det kommer nok aldrig til at ske..." mumlede han. Hans øre bevægede sig ned, han var blevet lidt trist. Hans hale hang nede og han bed sig i læben. "Jeg kan kun være der for dig når du har brug for det..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 19:24

Hun så lidt forvirret på ham stadig med hovedet let på skrå. *Og hvad mener du med det? Altså undskyld men du snakker som om at vi har kendt hinande længe* Et kort og svagt men samtidig sødt grin kom fra hende. Hun var også en smule svær at kende. Hendes ellers glatte har var blevet bløget og hun var vokset og var mere uviklet nu. *Og du skal altså ikk være ked af at høre det jeg fortalt..Sket er jo sket*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 19:42

Han nikkede, "Det ved jeg, men jeg kan bedst li at behandle folk som venner fra jeg har mødt dem." sagde han glad. "Medmindre, du selvfølgelig ikk vil have det? Jeg mener, jeg kan lade være..." han satte hovedet på skrå og kiggede på hende-
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 19:49

Hun rystede hurtigt på hovedet og viftede med begge hænder i en smule panik. *Nej nej det var ikk sådan ment.. Jeg mener faktisk at du virker bekendt men det er vel bare mig* Hun smilte roligt og varmt også med hovedet let på skrå. Da hun smilte kunne mna så skimme de spidse hjørnetænder der kunne fandtes iblandt hendes tandsæt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 19:54

Han kiggede på dem, "Endnu en vampyr?" sukkede han opgivende og kiggede på himlen. "Jeg møder virkelig kun vampyrer...?" mumlede han til sig selv. Han kiggede på hende, "Hvis jeg siger jeg er varulv, vil du så hade mig?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 19:56

Hun blev lidt trist over hvad han sagde. Hun kunne jo ikk selv gøre for at hun var halv vampyr. Hun så lidt væk fra ham og hendes smil var væk. *Jeg har intet imod varulve men jeg har meget imod dem som reagere sådan som du gør når du så ham* Hun vendte sig en smule om og begyndte stille og roligt at gå igen med blikket rettet mod jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 20:00

Han løb hen og krammede hende bagfra, "Det var ikk sådan ment!" han gav hende et lille klem. Han ville ikk have hun gik. "Det er bare... Jeg savner at se nogle af min egen slags... VAmpyrer og varulve er naturlige fjender... Så jeg føler mig bare, ensom..." han knyttede hædnerne lidt og rystede. "JEg ka ikk li at være ensom..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 20:04

Hun spærrede overrasket sine øjne op men så ikk bag ud. Hun stoppede bare brat og og sto dnu og lyttede til hvad han sagde. Det var måske lidt underligt måde at opføre sig på som 17 årig men sådan var der vist nogen der var. Hun havde kun kendt en der... Hun brød sin tanke gang og spærrede endnu en gang sine øje op dog uden at sige noget. Hun vidste ikk hvad hun skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 20:07

Han gav slip og hang med armene, han gik lidt tilbage. Der er ingen der ville kunne forstå mig på det punkt... Der er mindst to af hver slags..." mumlede han. Han gik hen til et træ og slog en hård næve deri, "Ingen vil nogesinde forstå hvor ensomt det er!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 20:09

Inden at hans hånd ramte træet var hun pludsleig foran ham og havde fået stoppet den men det ente bare med at hun hamrede sin ryg ind i træet. Dog ikk hårdt. "Men hvorfor føler du sig ensom.. Det kan da ikk kun være fordi at du ikk har fået mødt nogen andre varulve, eller tager jeg fejl..igen?" Hun bed smerten i sig og lagde spørgende sit hoved let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Man 14 Jun 2010 - 20:16

Han kiggede på hende og aede hendes hoved, "Kan du se? Du forstår det ikk, fordi du ikk selv føler det... Jeg er ensom fordi jeg ikk har mødt en eneste varulv og så at ingen ville kunne forstå hvad jeg skal igennem på en fuldmåne..." han krøllede sig en smule sammen. "Det er lidt ensomt..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 20:21

*Øhm..Manda..Det ved godt at jeg ikk helt forstår dig men har du måske prøvet at lede efter nogle andre varulve?* Hun lagde sit hoved let på skrå igen og slap roligt hans knuttede hånd. Hun løftede en ene hånd og tog hans hånd væk. Hun aede ham kort på kinden. *MEn jeg kan altså ikk hjælpe dig..* Hun begyndte så igen stille at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Tirs 15 Jun 2010 - 11:43

"Tror du ikk jeg har prøvet? Her er ingen udover mig..." mumlede han og bed sig i læben. Da hun aede hans kind kiggede han på hende, "Jeg ved godt du ikk ka hjælpe... Men du kan godt en lille ting nu..." mumlede han. Han gik hen og tog fat i hendes håndled igen. "Vil... Vil du ikk nok lade være med at gå? Bare lige nu?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 12:11

Hun stoppede igen og så sig lidt over skulderen hen på ham. Hun havde ikk helt kunne mærke at han tog fat i hendes håndled da hans hånd bare gik gennem hende som om at hun var lavet af et hologram. Det var ikk noget hun kunne gøre for. Det skete bare af og til. Hendes sorte bølgede hår flagrede svagt om hende og hun bed sig blidt i sin underlæbe. *Jeg..kan da godt blive lidt hvis det er*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Manda Tirs 15 Jun 2010 - 14:28

Han tog sin hånd til sig, "DU... Du skal ikk hvis du ikk vil.." mumlede han. "Jeg vil bare ikk være helt alene lige nu..." han satte sig med et bump og kiggede på hende. "Hvis du ikk vil... Så må du gerne gå..." sagde han roligt og krøllede sig sammen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 14:44

Hun satte sig forsigtigt ved ham og lagde en kold hånd på hans ryg mens at hun stadig bed sig blidt i sin underlæbe. *Jeg skal nok blive* lød det roligt i hans hoved og et roligt smil voksede frem på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed..Atter igen (Manda--) Empty Sv: Stilhed..Atter igen (Manda--)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum