Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ved aftens tid- //Pitch EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ved aftens tid- //Pitch EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ved aftens tid- //Pitch EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ved aftens tid- //Pitch EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ved aftens tid- //Pitch EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ved aftens tid- //Pitch EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ved aftens tid- //Pitch EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ved aftens tid- //Pitch EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ved aftens tid- //Pitch EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ved aftens tid- //Pitch EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ved aftens tid- //Pitch

Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:34

S: Forêt skoven
O: ikk en sjæl udover dyr der er ved at vågne
V: solen er lige gået ned og duggen er ved at lægge sig
T: over 20:00
D: ..

Solen havde stået på hele dagen og varmet alt op, det havde været en dag uden en eneste vind, men nu var solen gået ned og duggen begyndte at lægge sig, dog var det stadig meget varms i luften. Reinia lå oppe på en kæmpe gren hvilket hun havde gjort hele dagen, det havde været for varmt at gøre noget andet, men hun var desvære faldet i søvn, og som hun lå der på grenen så det ud til at hun ville falde ned hvis vinden fik fat i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:57

En raslende lyd hørtes fra nogle buske lidt væk. Et hjortekid kom springende ud, tydeligvis skræmt. Så en susende lyd, som et fly der styrter. Pitch sprang frem fra busken, og fløj efter hjorten. Han greb fast om dens ben, og satte tænderne i dens hals. Hans vinger Foldede sig langsomt rundt om ham. Efter et lille stykke tid smed han ligegyldigt hjorten væk, og vingerne foldede sig om hans krop som en skjorte. Blod plettede hans ansigt og overkrop, og han tørrede det væk med hænderne. Med et bekymret udtryk i ansigtet spejdede han rundt, for at se, om nogen havde set det lille optrin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 18:03

det lille optrin havde vækket hende. hun var vågnet idet at hjorten sprang frem og hang nu på grenen og fulgte med, hun så bare på ham med et lille smil og fløj lydløst om på den anden side af træet og gemte sig, hun rengede ikke med at han kunne høre hende, selv ikke hendes hjerte der pumpede hurtigt. hun lagde hånden på brystet og lukkede øjnene før hun prøvede at skabe en lille vind for at slippe lidt væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 18:09

Hans åndedræt blev langsomt roligere, og han satte sig op af det træ, som Reinia sad i. Han hev sin pibe op af en lomme i bukserne, og tændte den med en flamme fra spidsen af sin finger. Han lænede sig tilbage, lukkede øjnene, og nød vejret.

(Undskyld det korte svar, vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre xD)

Oi! Smutter lige en times tid, så skal jeg nok svare ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 18:13

hun så lidt ned på ham og trådte langsomt over på en anden gren, stadig med øjnene på ham før hun prøvede at komme over på et andet træ, men hun var ikke helt opmærksom på hvad hun lavede så hun nåede ikke at bruge sine evner til at svæve så hun faldt bare helt ned og ned i en busk "Av for helvede!" råbte hun og tog sig hurtigt til munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:11

Pitch forholdt sig roligt. Ud fra stemmen mente han ikke, at pigen udgjorde en trussel lige nu, og tog sin pibe ud af munden for at tale.
"Styr dit sprog, pigebarn. Helvede er ikke noget at spøge med."
Han strakte sig lidt, og tog så piben i munden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:14

hun rejste sig op og kiggede på ham "styre mit sprog? helvede su da nej"sagde hun en smile fornærmet og vendte sig om "jeg taler som jeg vil"sagde hun og vendte blikket mod ham igen og svævede op på sin gren igen. hun så bare på ham før hun så væk og begyndte at nynne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:23

Han grinte lavmælt, og sendte et sort lyn fra sin håndflade langt op over træerne.
"Siden du snakker så let om det, går jeg ud fra, at du aldrig har været der."
Han rejste sig op, og med et enkelt vingeslag stod han på samme gren som hende. Med et drilsk smil på læben rakte han en bydende hånd frem mod hende, og talte med en sukkersød, og dog uhyggelig stemme.
"Vil du prøve?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:27

hun så på ham og rejste sig op, intet af det han havde gjort havde skramt hende. hun så bare på ham "hvorfor skulle jeg det?" hun så på ham men tog langsomt hand hånd, stadig med blikket rettet mod ham, hun lukkede langsomt øjnene og begyndte at lytte til hvad vinden fortalte hende om denne mand. hun bed sig selv i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:39

Hans smil blev en smule bredere.
"Jeg tænkte bare, at du ville styre dit sprog lidt, hvis du vidste, hvad du talte om..."
Sorte lyn begyndte at danse rundt om hans højre hånd. Spændingen fra den mørke energi fik hårene på hans arm til at rejse sig. Han begyndte at bevæge hånden rundt i store cirkler.
"Og så ville jeg give dig chancen."
Han blinkede til hende, og trådte et par skridt væk fra sin skabning: Et gabende hul i luften, der førte ind i en klippehule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 21:34

hun åbnede øjnene og så bare på ham da han begyndte at tale. hun så på hulet og så på ham igen før hun langsomt nærmede sig det, ganske nysgeri som hun altid var, hun så på ham med et smil"og det her føre mig til helvede?"spurgte hun roligt, ikke bange eller noget snare glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 22:16

Han løftede et øjenbryn, og udstødte så et kort, sindssygt grin.
"Det ved jeg da ikke? Jeg har kun prøvet med mig selv før, men hvis det går galt kommer du nok derned alligevel."
Han blinkede til hende, og gik så et par skridt væk fra hullet. Han satte sig på grenen, og røg videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 22:19

hun stoppede op og vendte sig om og så bare på ham "det gider jeg ikke, ikke hvis jeg ikke kan komme tilbage.." hun så bare på ham med et smil før hun svævede hen mod ham og satte sig i luften, hun kedet sig og det var tydeligt sådan som hun var, hun vendte om på hovedet så hårdet fløj ned mod jorden, og smilte bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 22:28

Han lukkede hånden, og hullet lukkede sig med den.
"Det forstår jeg da godt."
Han smilede tilbage, og betragtede hende, mens hun sad i luften.
"Spændende..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 22:31

"hvaaad er spændene?" hendes øjne hvilede kun på ham og hun smilte bare før hun landte på føderne igen og så sig om, hun stragte sig lidt før hun så op på himlen og grinte lidt og løb lidt rundt før hun lød sig glide op i luften og dansede lidt, hun begyndte at more sig lidt og så bare på ham med et smil og dansede videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved aftens tid- //Pitch Empty Sv: Ved aftens tid- //Pitch

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum