Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Once again: I hate my brain -.- - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Once again: I hate my brain -.-

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Once again: I hate my brain -.- - Page 2 Empty Sv: Once again: I hate my brain -.-

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:32

Nooo Ahngel! I wanna stay! T-T

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Once again: I hate my brain -.- - Page 2 Empty Sv: Once again: I hate my brain -.-

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 13:34

*Hvæser højlydt og prøver at komme væk* Slip mig!!! xD Jeg får disneychannel wannabe-star forgiftning. *Smelter langsomt*
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:35

Ahngel wanna bite Belph oo?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:36

You got the limo out front... Du-du-duh! xD *Klæber sig til Ahngel* Don't leave me!!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 13:38

Im meeeeeeelting!!!!! Dx ... Too much.. disneychannel crap.. *Dies*
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:39

Vampire dies?? *Trækker på skuldrene* I still love you :* <3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:40

*Julia kravler hen til Ahngel mens hun prikker til ham* er du død!? oo NOOOO!!! Ahngel engel Ahngel engel ahngel >,..< Belph is a killer

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:40

Duuh! -.-'

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 13:42

*Prøver at stikke af mens de andre er optagede af sorg* Æheheh...
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:43

Evil! XD me like it!*undre sig meget over hvordan ahngel kan være i live efter at hun troede Belph havde dræbt ham >;3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:44

No, no! No-no-no-no-NO! Ahngel!! Stay boy! xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 13:45

HMPH! *Arme over kors* Damn you woman!
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:48

*Julia ser en mulighed og kryber hen til ahngel mens hun bider ham i fingeren* got'ya XD!

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 13:49

*Fluesmækker Julia* DONT!
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:51

NOoo!!!>.< my butt!XDD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 19:36

Wee! T-T

Okay... *host* ...nu har jeg det... *host* ...en smule bedre.

Det er lykkedes mig at svare på ét enkelt emne... og det var kun fordi en vildt irriterende dreng der bor inde ved siden af kørte på cykel og stødte ind i en lygtepæl...hmmm... God loves me :3

Men nu til det seriøse: *Host* Jeg ved ikke hvor lang tid der går før jeg kommer på banen igen... Men jeg skal prøve at samle så meget kreativitet jeg kan! Og folkens for helvede da! Grunden til at jeg skriver det her er fordi jeg ikke vil ha' at folk skynder på mig og spørger om jeg vil emne, og jeg bliver nød til at afvise dem. Allerede nu har jeg fået tusindvis af PMs fra folk hvor der står: "Emne?" Nej, jeg gider fandme ik' at emne når jeg er i den her tilstand!!! *Ligger i fosterstilling og græder* Leave me alone!! T-T

Sorry I freaked out, but I had to tell you guys!! :/

~Prince The Ripper

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 19:53

Nuuuuh.. Er lille Belph nu blevet syg igen(Med andre ord: Mistet sin krea-_-) *Går hen til Belph og ser ned på ham med et ulæsligt blik og hænderne i siden*
Så må du tage det helt med ro og så bare vente til endnu et barn pldsuelig cykler ind i en lygtepæl eller ihvert faldt noget i den sur O.O Og så må vi jo bare håbe at du for det bedre..hurtigst muligt! :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 20:18

*Snøft* Tak Macha... du er så forstående... T-T *Sidder og krydser fingre for at drengen bliver kørt ned af en bus* Go die, boy...goooo die >:3

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum