Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Once again: I hate my brain -.-
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Once again: I hate my brain -.-
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Okay... *host* ...nu har jeg det... *host* ...en smule bedre.
Det er lykkedes mig at svare på ét enkelt emne... og det var kun fordi en vildt irriterende dreng der bor inde ved siden af kørte på cykel og stødte ind i en lygtepæl...hmmm... God loves me :3
Men nu til det seriøse: *Host* Jeg ved ikke hvor lang tid der går før jeg kommer på banen igen... Men jeg skal prøve at samle så meget kreativitet jeg kan! Og folkens for helvede da! Grunden til at jeg skriver det her er fordi jeg ikke vil ha' at folk skynder på mig og spørger om jeg vil emne, og jeg bliver nød til at afvise dem. Allerede nu har jeg fået tusindvis af PMs fra folk hvor der står: "Emne?" Nej, jeg gider fandme ik' at emne når jeg er i den her tilstand!!! *Ligger i fosterstilling og græder* Leave me alone!! T-T
Sorry I freaked out, but I had to tell you guys!! :/
~Prince The Ripper
Gæst- Gæst
Så må du tage det helt med ro og så bare vente til endnu et barn pldsuelig cykler ind i en lygtepæl eller ihvert faldt noget i den sur O.O Og så må vi jo bare håbe at du for det bedre..hurtigst muligt! :D
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» I hate you! I hate every single.. Perfect little part of you.
» Hate my life!
» I hate you .. I want you - Sidney
» I hate you, but i wanna be with you
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]