Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Epidemi Rammer Landet! x) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Epidemi Rammer Landet! x) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Epidemi Rammer Landet! x)

Go down

Epidemi Rammer Landet! x) Empty Epidemi Rammer Landet! x)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:07

Epidemi Rammer Landet!!

Som mange af jer sikker har fundet ud af har en sygdom ramt mange af de 'gamle beboer' i Di Morga.
Navnet på denne sygdom er 'Krea-Mangel'!
Dette er ikk ligefrem en smittefarlig sygdom men den kan dog i meget få tilfælde få en påvirket fra det ramte ofre.
Der er ikk nogen direkte nogen bestemt modgift eller måde at komme af med denne sygdom. Alle har sin egen korekte medicin mod dette.
Nogle læser bøger, nogle håber at se sin nabo blive kørt ned eller blive skadet på en eller anden måde og andre sidder bare over i et hjørne og har ondt af sig selv.
Og det er også forskelligt hvor lang tid at man vil være sygmeldt.
Men det er helt sikkert at det vil tage tid.
Men kan måske også sørge hjælp blandt sine så kaldte 'Emne-Makkere' ved at måske høre om de havde en idé til hvordan det hele skulle foregå (i emnet..).
Vi har haft besøg af en af de tidligere ramte men hun vil helst være anonym ved dette.
"Ja, altså det var forfærdigeligt. Hver gang jeg ville svare på et emne så blev mit hoved næsten helt tomt. Jeg havde ingen anelse om hvad jeg så skulle svare. For jeg ville ikk bare skrive en linje med noget alla 'Hun smilte lidt men forblev tavs'. Det ville simpelhent være for lamt. Og andre ville blive lidt irriterede." fortalte hun sig da vi spurte om hvordan det var.
Så vi prøvede at høre hvordan hun så blev rast: "Hmm..Jeg fik lidt hjælp ved at læse lidt i en bog jeg havde læst og efter noget tid uden at have emnet så prøvede jeg igen. Det gik meget godt men det tog lang tid for mig at kunne skrive noget. Sådan forsatte jeg i et stykke tid og det gik bedre og bedre. Man skulle bare ikk presse sig for meget. Jeg tænkte tit 'Uha nu skrev han/hun et langt indløg så må jeg også hellere gøre det' eller 'Argh! For mange der skriver til mig lige nu.' Jeg var nød til at skrive utrolig hurtigt og jeg lavede tit fejl." Men nu er hun så helt frisk igen. Og hun vil med glæde hjælpe jer gennem denne hårde tid hvis i ønsker det. Bare send hende en PM her til os og vi vil sende det til hende og vi vil sende hendes svar tilbage til jer!
Men husk alle sammen. Der er stadig et vigtigt råd til ikk at blive ramt af denne sygdom;

Undgå at stresse!!


Hehe jeg fik bare lige lyst til at skrive en lille artikel om det fordi at jeg kender så mange som 'lider' af det (Og så har jeg selv gjort det en kort periode) x3 så bær over med lille mig... Men jeg håber at det måske vil få jer til at tænke lidt mere over det og som sagt/skrivet jeg vil med glæde prøve at hjælpe jer små stakler der lider ude i verden...Øhm..Danmark ^^''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum