Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:01

Tiden er; 20.12
Stedet er; Porten - Havnen
Omgivelserne er; Forskellige både, nogle mennesker og måger hst og her
Vejret er; Aftenbrise, tusmørke og få skyer

Amelia havde valgt at gå helt ud på den længeste mole og der stod hun så helt ude ved kanten lidt væk fra alle de andre hyggearbejdende mennesker. Hun havde ikk kunne fornemme nogle fare ved at være her på havnen og hun havde heller ikk opdaget nogen andre væsner end lige præsist mennesker. Hun stod med lukkede øjne og med hænderne samlet på ryggen. Hendes halv lange men smukke brune hår hvirvlede vildt i aftenbrisen. Det sidste lys fra solnedgangen oplyste hendes smukke ikk alt for blege ansigt og afslørrede hendes smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:10

Chris kom gående hen langs molen, og fik hurtigt øje på en pige.. Hun så ikke særlig gammel ud, omkring de 15 år gættede han på. Han satte tempoet lidt op, og begyndte at gå i en bue uden om hende, men så lige da han var i midten af uden lige bag ved hende, drejede han til venstre og satte kursen mod hende. Han stoppede op lige bag hende, og kiggede den vej hende blik var. Han kiggede skævt ind på hendes ansigt, og så at hun havde lukkede øjne. Han trådte lydløst ind foran hende, og udforskede hendes ansigt. På trods af at hun ikke var så gammel, var hun faktisk en køn pige.. Han smilede lidt skævt af hendes smil, hvem stod dog bare og smilede uden grun? - ham selv.. Kom han frem til, og kunne derfor ikke sige hun var underlig.. Han stod og kiggede på hende i lidt over fem minutter, og ventede på at hun ville åbne øjnene, og højst sandsynligt få et chok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:16

Amelia havde ikk kunen høre ham eller bare fornemme ham lidt da han nærmede sig. Hun var helt væki sine tanker for at få ordenligt styr på dem. Det gjorde hun tæt. Hun trak roligt vejret. Næsten som om at hun mediterede. Så efter de 5-6 minutter kunne hun svagt mørke et blik mod hende og hendes øjenlå begyndte at sitre svagt og åbnede sig deefter roligt op så hendes smukke klare og brune øjen kom til syne. Det gav som forventet hende et ret stort chok da hun så direkte på en dreng. Hun skreg svagt og trådt automatisk et skridt tilbage. Hvordan var han kommet op foran hende? Hendes øjne var spærret en del op over hendes overrasket og forskrækkelse. Hun så ham kort an. Han var helt sikker ældre end hende. Ihvert faldt i kropsalder da hun ikk helt vidste om han var et menneske eller et af de andre væsner her omkring. Hun trak ikk vejret roligt mere men i små svage gisp. Hun sagde heller ikk noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:25

Han så stadig på hende med et smil, og ventede på at hun ville falde lidt ned efter det chok han havde givet hende.. "Det må du undskylde.." sagde han venligt til hende. "Det var ikke min mening at forskrække dig.." Han smilede en smule mere, så man kunne se spidsen af de store hjørnetænder. Han rakte venligt hånden frem mod hende. "Mit navn er Christopher Hesh Harris, men bare kald mig Chris." Sagde han, efter den rolige præsentation. Efter hans mening var der ikke noget galt i at være høflig selvom man var vampyr.. Tvært imod.. Men nu var han jo helle rikke rigtigt som alle de andre vampyre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:42

Amelia tog en dyb indånding for at slappe mere af. Så voksede hende varme og imødekommende smil igen frem på hendes bløde og let lyserøde læber. Hun stivnede et kort øjeblik da hun kunne skimme hans spidse hjørnetænder men tænkte at det nok bare var et normalt menneske. Eller det håbede hun ihvert fald. "Øhm..Jeg hedder Amelia Sia Lukumi" præsenterede hun sig med sin blide og rolige stemme og hendes smil voksede lidt mere. "Men altså jeg har ingen kælenavne..Jeg snakker ikk så tit med folk så der har man så grunden til det" Hun grinte kort et svagt sødt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:47

Han kiggede i møde kommende på hende, og grinede hæst da hun havde svaret. "Naarh, heller ikke mig. Jeg syntes bare lyder tjekket, når jeg siger; Men bare kald mig Chris." Sagde han hæst og grinede lidt. "Nå Amelia, hvad laver en ung pige som dig herude om eftenen?" Spurgte han venligt, og kiggede intereseret på hende. Hendes brune hår hvirvlede rundt i vinden, og det samme gjorde han kulsorte. Det gik let ned foran øjnene på ham, så han tog en hånd op for at fjerne det, så han igen kunne se hende tydeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:52

Amelia nikkede roligt og grinte igen lidt. "Ja det har du ret i..Jamen så kan jeg da bare sige..øhm.. Bare kald mig..øhm..Sia?"`sagde hun sådan lidt spørgende med sit hoved let på skrå. Så rystede hun lidt på hovedet. "Nej bare glem det..Jeg hader i det hele det navn..Sia" Hun sukkede lavmælt og så lidt ned i jorden eller rettere botonen. Så så hun igen op på ham. "Altså..Jeg kommer her tit for bare at samle tankerne og få rodet i mit hoved ryddet op" forklarede hun ham stadig med sin blide og rolige stemme. Hun elskede vinden gennem hendes hår og hun stod et kort øjeblik helt paf af bare at se hans kulsorte hår som vinden 'legede' med. Men hun kom dog hurtigt ud af den trance igen. "Hvad med dig? Hvad laver sådan en ung mand som sig dog her ude?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:15

Han smilede lidt til hende, og kunne ikke lade være med at grine lidt af det hun sagde. Han nikkede som svar.. *Sia.* Tænkte han, og smilede lidt for sig selv..
Han kiggede intereseret på hende da hun forklarede hvad hun lavede der.
Han trak lidt på skuldrerne over hendes spørgsmål. "Tjah, jeg kedede mig, og så tænkte jeg jeg ville gå her ned og kigge lidt på havet.. Det kan jeg godt lide.." Sagde han, og sendte hende et strålende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:20

Hun lagde sit hoved let på skrå. "Jamen så er vi to..Jeg kan goså godt lide at være her ved havet og bare se ud over det eller nyde vinden og den friske duft af saltvandet...Ej undskyld nu opføre jeg mig igen fuldkommen som en aspara igen" sagde hun lidt grinende og slog sig selv i panden med en flad hånd men så forsvandt hendes smil igen. Hun havde lige stået og sagt til en næsten komplet fremmed dreng som muligvis var et menneske men hun var ikk sikker. "Øhm.. Ikk at jeg mener at jeg er en af disse væsner men jeg siger bare at jeg lige opført mig som en" tilføjede hun hurtigt men roligt bagefter. "Men i såfaldt så elsker jeg havet.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:26

Hans smil blev en smule bredere, og han nikkede imens hun forklarede hendes forkærlighed til havet. Da hun så undskyldte skulle han til at svare, men holdte sin mund, da hun tydeligvis lige havde afsløret sin egen identitet. Han løftede det ene øjnbryn, da hun forgæves prøvede at forsvare sig selv.
"Det er farligt at afsløre sin race Sia, Tænk nu hvis jeg havde været menneske." Sagde han med et smil, der nu viste mere end halvdelen af de skarpe tænder. Han gjorde det fuldt bevidst, for at vise hende hvad han var, men uden at sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:31

Hun sank endnu en klump der havde valgt at sætte sig fast i hendes hals og hun så igen ned i beton molen. "Ja det evd jeg men jeg gjorde det helt uden selv at vide det selv.." Hun stivnede og spærrede sine øjne let op da han lige havde stået og hentydede til at han ikk var menneske. "Jamen hvis du ikk er menneske.." Hun så langsomt op på ham igen og spærrede endnu en agng sine øjne op og trådte endnu et skridt tilbage, væk fra ham, en smule skræmt. "..så er du jo en..." Hun kunne ikk sige ordet. Hun kunne ikk gøre for det men hun havde jo fået opbyggen en frygt for vampyre siden hun var helt lille. Det var hendes forældre der havde været skyldige der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:41

Han så afvende på hende, og trak bare på skuldrerne af det hun sagde. Han følte sig ikke spor såret af hendes reaktion, han var i vant til at få den reaktion, fra alle væsener pånær vampyre selvfølgelig..
"Undskyld.." Sagde han, og kiggede en andelse væk fra hende. "Jeg skal nok gå nu." Sagde han og trak på skuldrerne. Ligeså stille begyndte han at gå i den modsatte retning af den han var kommet. Han vidste gentlig ikke hvad han forventede fra hende, om hun var blevet så skræmt at hun ikke turde følge efter ham, eller om hun var nysgerrig som ham selv og fulgte ham i hælene. Han kiggede op mod himlen, men fik dog ikke meget ud af det, da det var aften og det var overskyet. Han flyttede blikket så han kiggede ud over havet imens han gik, havets rolige men alligevel vilde bølger facinerede ham. De tiltalte ham utroligt meget. Han smilede lidt for sig selv, og i det samme han havde gjordt det, kom han i tanke om da han var trådt ind foran sia, og havde tænkt det præcis samme. - Hvem smiler dog uden nogen grund?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:48

"Øhm..Nej det er vist mig der skal lige undskyld.." lød hendes blide og rolige stemme igen bag ham. Den var svag og der kunne skimmes en smule skam i den. Hendes blik var rettet mod beton molen og hun bed sig blidt i sin underlæbe. "Jeg havde jo intet imod dig før at jeg fandt ud af at du var en vampyr så det er vel egentligt mig der er bæstet her omkring. Jeg..Jeg er bare en dum tøs der følger en gammel familie skræk..Så..Undskyld" Hun sank endnu en gang en klump der sad fast i hendes hals. Så så hun op på ham igen med hendes stadig smukke og klare brune øjne. Men hun så ikk på ham længe af gangen. Det mindede lidt som en der var utrolig genert for at få øjenkontakt men hun var vel bare flov oevr hendes reation.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:07

//Skal logge men vi kan skrive videre imorgen :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat// Empty Sv: Tusmørket Rammer Havnen.. //Christopher=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum