Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Turen ind, mon man kommer ud-Mekeyla
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Turen ind, mon man kommer ud-Mekeyla
T:Aften
O:Skovens arealer, træer, mørket, skygger, skyer, græs, rod, jord
V:Koldt, blæsende, overskyet
S:Skoven
D:6/7
væltede lidt rudnt i omgivelserne, og håret flagrede, mens hudne gav et lysglimt fra sig. Hun sad med ryggen stadig
op mod træets stamme.
O:Skovens arealer, træer, mørket, skygger, skyer, græs, rod, jord
V:Koldt, blæsende, overskyet
S:Skoven
D:6/7
væltede lidt rudnt i omgivelserne, og håret flagrede, mens hudne gav et lysglimt fra sig. Hun sad med ryggen stadig
op mod træets stamme.
Gæst- Gæst
Sv: Turen ind, mon man kommer ud-Mekeyla
Mekeyla havde som altid trænet i meget langtid, hun gik nu stille rundt og kiggede lidt, hun havde et bind hen over sine øjne, hun var hele tiden på vagt hvis der nu skulle være nogle som ville angribe hende i mørket
//lidt død i hjernen^^//
//lidt død i hjernen^^//
Gæst- Gæst
Julia så til den ene side, og så en person komme hun kunne lugte sig frem til denne person og følte lugten ldit så hun stod nu oprest, og gik rundt*der er nogen jeg kan lugte det, og føle det*tænkte hun lidt
//gør ikke noget er jeg lidt selv xD//
//gør ikke noget er jeg lidt selv xD//
Gæst- Gæst
hun rev sig på en lille gren"av dumme gren"sagde hun, riften blødte lidt"pis"men hun gik bare videre, hun viste ikke der var nogle i skoven, hun gik vare rundt og kiggede rundt i mørket
//igen det er nok fordi jeg er lidt træt//
//igen det er nok fordi jeg er lidt træt//
Gæst- Gæst
Julia kiggede rundt lidt til hun skimmede lidt af en perosn og gik hen mod hende med et lille undren blik, hun kunne lugte hendes lugt"hmm"sagde hun stille og lugtede blodet, det var også det der gjorde hun gik mod hende
Gæst- Gæst
hun gik bare videre, hun var på vej hjem til Ahngel da hun på en eller anden måde boede der da han havde taget hende væk fra sit andet hjem, hun var en smule trist over det, men hun skulle nok vænne sig til det, men hun viste det ikke helt
Gæst- Gæst
Julia kiggede på pigen og gav et forsigt vink fra sig mens hun gik lidt videre mod hende, hun var træt af at bare blive siddende her stille op af er træ."Heeey herover!"råbte hun til hende, og håbede hun kunne høre hende råbe fordi det kunne være at hun var på vej væk et sted eller måske ikke.*Hmm et væsen nej ikke et væsen*tænkte hun lidt tankerne var ikke sikre på hende, det væsen hvis hun var et.
Gæst- Gæst
hun kiggede hen mod nogle som råbte, hun stod bare lidt og kiggede på personen, hun kunne ikke se om det var en kvinde eller en mand, men hun var osse lidt ligeglad*hvis det er en vampyr, håber jeg at Ahngel kommer, jeg er ikke sikker på jeg kan klare den efter jeg har trænet så meget i dag*tænkte hun, hun skulle til at gå videre
Gæst- Gæst
Julia lugtede følelsen af denne perosn inde i skvoens dybde ligesom hende selv, hun var nærmest facineret af skovens indhold, og tænkte lidt på om der kunne være andre herinde end bare de to"Hmm"sagde hun stille for at tænke lidt videre men, hun gik stadig hen mod denne person hun havde set det var en pige for hun havde været lidt hurtigt rundt om hende og havde været hurtigt tilbage.Lige pludselig stod hun så foran hende"hvad laver du herude så sent"spurgte hun stille
Gæst- Gæst
hun gik nogle skridt tilbage"trænet"sagde hun*selvfølgelig er det en vampyr*tænkte hun, hun kiggede lidt på pigen*det er så nu der mangler Ahngel*tænkte hun, hun viste godt at hun var hans byttet, men det var sjældent han bed hende, hun lugtede osse meget af ham eller rettere langt væk af ham
Gæst- Gæst
Julia s blik forholdte sig fast på hende mens hun lod et smil passere forbi hends læber, blodet fra hende kunne lugtes men lugten duftede anderledes"Hmm dette her blive rhvist meget interesant"sagde hun stille og kiggede på hende hun tog et skridt væk fra hende"du ikke et væsen er du "spurgte hun bare lige ud af det blå
Gæst- Gæst
"jeg er et menneske og du er en vampyr"sagde hun, hun forbandt sin lille rifte, hun viste ikke helt hvad hun skulle gøre
//undskyld lidt kera svigt//
//undskyld lidt kera svigt//
Gæst- Gæst
Julia nikkede lidt til hende med et lille nik"hvorfra ved du dette, og ja det er rigtigt et af mørkets væsner hyggelig at møde dig mit navn er Julia, fuldenavn Julia stone"præsenterede hun sig lidt for hende
//gør ikke noget//
//gør ikke noget//
Gæst- Gæst
"det er ikke svært at vide, du har røde øjne og bleg hud, det har Ahngel osse"sagde hun, hun kiggede på hende, hun skulle til at gå videre,
//ej sorry igen//
//ej sorry igen//
Gæst- Gæst
Julia kiggede på hende med hovedet på skrå hendes øjne glødede lidt"Ahngel..Ahngel kender du Ahngel også"spurgte hun med en venlig tone og stille smil på sig
//det gør altså ikke noget ;D//
//det gør altså ikke noget ;D//
Gæst- Gæst
"ja jeg bor på en måde hos ham"sagde hun, hun begyndte at gå, hun havde ikke særlig meget tid til at snakke med folk
Gæst- Gæst
Julia kiggede på hende og stilte sig hurtigt foran hende"hvorfor så tralvt du lige kommet, hvorfor bor du sammen med Ahngel"spurgte hun undren med hovedet på skrå
Gæst- Gæst
"han tog mig med"sagde hun"det er da logik"tilføjede hun, det var osse rigtigt, han havde taget hende med, men hun ville ikke fortælle hele historien til en fremmede, hun kiggede lidt rundt, hun havde stadigvæk bindet over sine øjne
Gæst- Gæst
Julia nikkede og kiggede på hende med hovedet på skrå"navnet er Julia hyggeligt at møde dig"sagde hun og bukkede lidt forover med et lille smil på sig"Så kender i jo hinanden meget godt"sagde hun eller måske ikke hun var hvist for hurtig på den
Gæst- Gæst
"vi har gået i skole sammen, jeg havde ikke set ham siden vi gik ud af skolen og så til jeg så ham i Frankrig"sagde hun, hun kiggede lidt på pigen"jeg hedder Mekeyla"sagde hun, hun smilte en lille smule, hun var ikke helt tryk, sammen med en anden vampyr
Gæst- Gæst
Julia kiggede på hende"virkelig wow jamen så kender i meget godt hinanden jeg kender Ahngel lidt men kun herfra de andre steder kendte jeg ham ikke"sagde hun med et gengældt smilt il hende"du skal altså ikke være bange for mig"sagde hun stille
Gæst- Gæst
Julia kiggede på hende med et lille smil og et bekymret ansigt"men hvordan kan det være han ikke er sammen med dig nu"spurgte hun undren
//du svare bare når du har fået den tilbage ;D//
//du svare bare når du har fået den tilbage ;D//
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Så går turen til SVS!!<3
» Turen fortsætter til Grækenland
» Kommer fra toget.(Maddie)
» turen til søen i solnedgangen-Constantine&Kitja
» Hvordan kommer man over vandet-Damia
» Turen fortsætter til Grækenland
» Kommer fra toget.(Maddie)
» turen til søen i solnedgangen-Constantine&Kitja