Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

left alone in the rain// Constantine - privat//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 Empty Sv: left alone in the rain// Constantine - privat//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:46

Selene rødmede let og kyssede så ham på munden. Hun brød det lidt efter og sagde " jeg tror aldrig jeg har været så lykkelig" sagde hun og trykkede let hendes hoved ind mod hans brystkasse. Hun følte sig tryg i hans nærværd og ville ikke bytte ham for noget andet i hele verden

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

left alone in the rain// Constantine - privat// - Page 3 Empty Sv: left alone in the rain// Constantine - privat//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:52

han smilte til hende "tror heller ikke jeg har" da hun puttede sig op af hans brystkasse lukkede han øjnene mens han smilte *har ikke haft det så dejligt i mange hundrede år* tænkte han mens han smilte og var glad og hele hans liv var som om han sad på skyer det var en underlig følelse men spdan var kærlighed

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:08

Selene lukkede også sine øjne mens hun smilte tilfreds over hvad der var sket denne aften. Hun var ved at være træt så hun kom af med et lille gab og kiggede derefter op på ham for at se om han også var træt, hun kunne ikke rigtig se det på ham og kyssede derfor ham på hagen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:16

han kikkede på hende og sagde "vis du træt kan du bare sove herinde.... så sover jeg i stuen... medmindre du insistere på noget andet" han kikkede på hende og kunne ikke lade vær med at tænke *hun er også nuttet når hun gaber!* han smilte til hende mens han kikkede på hende med julelys i øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:36

" bliv her ved mig" sagde hun uskyldigt og smilte blidt til ham, hun ville ikke have han gik fra hende, nu hvor de endelig var sammen. Tænk nu hvis hendes gamle herre fandt hende? hvilket var usansyneligt, men hvis han gjorde ville han sikkert dræbe hende og det ville Constantine sikkert have på samtiigheden at se sin kæreste ligge myrdet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:39

han nikkede og sagde "okay... så bliver jeg her ved dig" han smilte til hende og puttede sig igen ind mod hende da det så ud til at få hende til at slappe af mere han kyssede hende også på panden og sagde "husk at jeg altid vil elske dig" han viste ikke hvorfor han havde brug for at sige det, men det havde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 1:46

" bare rolig, jeg glemmer det aldrig så længe du ikke glemmer mig" sagde Selene stille og gabte endnu en gang og kiggede på ham * kan ikke forstå jeg blev så hurtig forelsket i ham* tænkte hun idet hun så ham i øjnene

// Apropos gabe XD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 10:41

han smilte til hende atte igen og sagde "så bare lig dig til at sove jeg tror jeg ville ligge og slappe lidt af endu" han var ikke helt ligeså træt som hende men bare afslappet så han ville nyde resterne af den her dag lidt endu mens han bare kikkede kærligt på hende som han havde gjordt i en tid nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:58

Selene liggede sig tæt ind til ham og lukkede let sine øjne, der gik ikke lang tid før hun faldt i søvn i han favn. Hun følte sig så tyg hos ham og ville ikke væk nu. Hun vidste ikke om han også gav sig til at sove, men hun sov ihvertfald

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:21

han smilte da hun lage sig ind til ham og faldt i søvn ret hurtigt han tog og puttede sig op af hende og beundrede hende i et stykke tid mens han var glad før han selv faldt i søvn han var glad for at vinduerne havde fået sine mørklægnings gardiner for så solen ville ikke pludseligt gøre hende ondt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:25

Selene vågnede med et set, hun havde haft mareridt "NIA!" Hun kiggede sig omkring, han var der stadig, så det var heldigvis bare en drøm, men en forfærdelig en af slagsen! Selene kyssede ham på panden og håbede ikke han vågnede af det, for så skulle han jo berolige hende. selene græd en lille smugle på grund af mareridtet hun havde haft

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:29

han vågnede da hun i et spjæt høj lydt havde sagt 'nia' da hun kyssede ham på kinden sagde han med en lav stemme "er der noget galt?" han vendte sig om på siden så han kunne se hende mens han nussede hende venligt på kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:34

Selene nikkede svagt " jeg drømte min gamle herre kom og myrdede dig" sagde hun og snøftede lidt. Hvis der var noget hun ikke ville var det at han blev myrdet! hun elskede ham mere end at andet og hvis han forsvandt ud af hendes liv, blev hun knust

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:38

han kyssede hende blidt på panden "bare rolig det vil aldrig ske" han var ikke sikker men han regnede med at hendes bror havde ret og bygnings sikkerheden var fin nok alt efter hvor voldelig fremgang hendes gamle mester ville have "her er sikkert for os begger der vil ikke ske mig eller dig noget"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:42

Selene smilte blidt og tørte en tåre væk fra kinden " det er jeg glad for at høre" sagde hun og lagde sigg atter tæt ind til ham for at slappe af, hun rystede en lille smugle på grund af det. Hendes gamle herre var erklæret sindssyg, det var derfor hun havde alle de ar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:48

han nussede hende blidt da hun puttede ind til ham for at få hende til at stoppe med at ryste han gættede på det ville tage noget tid før hun ikke havde mareridt om hendes gamle mester han regnede med at ingen ville kunne finde dem her, der var sikkert

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:51

Selene stoppede lidt efter lidt med at ryste " jeg elsker dig" sagde hun stille og kyssede ham på halsen, og kiggede blidt op på ham.

* Hvad gør vi hvis jeg er blevet gravid?* tænkte hun og lod blidt hendes hånd køre over hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:53

han satte smilte mens hun nussede ham blidt på kinden "hvad tænker du på" spurgte han da man kunne se at hun tænkte i hendes øjne og da han ikke kunne læse tanker ville han blive nød til at spørge og han var interesseret i hvordan hendes tanke gang hvar også over deres korte tid de havde kendt hinanden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:01

" hvad vi skulle gøre hvis jeg er blevet gravid" sagde hun stille og kiggede blidt på ham, hun vidste jo ikke om der var store chancer for det, hun havde jo aldrig prøvet det før, men nu havde hun! Selene fugtede kort sine læber og lagde sig igen til rette i hans favn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:04

han nikkede mens han også tænkte på det "hm... tror ikke der er store muligheder for at det sker... af flere grunde" sagde han han fokuserede så på hende "men har dog hørt det ske... men ja... hvad" han var nu også kommet til at begynde at tænke meget på det han havde ikke overvejet det før

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:07

" vil du have barnet, hvis det var?" Selene var lidt bange ved tanken, det ville sikkert være bedst hvis hun havde holdt sin mund, men hun kom til at tænke på det og han var jo trods alt hendes kæreste! Hun kunne ikke holde noget hemmeligt for ham og ville heller ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:09

han kikkede rundt i rummet uden at bevæge hovedet for meget "hmm" sagde han igen mens tankerne løb rundt i hans hoved "ved jeg ikke om jeg kan svarer på..." han ville ikke gøre hende sur ved svaret men han vidste det ikke og han ville ikke lyve for hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:11

Selene bed sig let i underlæben, hun vidste dette var dumt at nævne! Som altid kunne hun ikke holde mund og satte sig derfor op i sengen og kiggede ind i væggen " jeg skulle have holdt min mund!" Sagde hun og kiggede ikke på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:19

han undrede sig let over hendes måde at opføre sig på han satte sig selv op i sengen og kikkede på hende "nej det fint du har ret i dit spørgsmål... ville bare ikke lyve for dig..." han undrede sig også overfor hvorfor hun kiggede ind i væggen *hvorfor gør hun dog det?* undrede han sig han klappede let på sengen ved siden af ham "du må altså gerne side her"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:23

Hun dreje hovedet og kiggede på ham " undskyld" sagde hun og endnu flere tåre trillede ned af hendes kinder, hun var ked af hendes opførsel og satte sig ved siden af ham. Hvad havde hun dog gang i? Hun vidste det heller ikke helt selv, en ting var sikkert hun var ked af det

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum