Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiss off death(Constantine=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiss off death(Constantine=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiss off death(Constantine=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Kiss off death(Constantine=privat) Empty Kiss off death(Constantine=privat)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:25

Sted : Nær terra.

Omgivelser. Ingen at se i mørket

Vejr : forfærdelig regn vejr, torden og storm

tid : Midnat

Scream lod sig dumpe ned fra den store fæstning i det hun tog sig til røven der var helt mudret og bandet stille"årh! det kan bare ikke passe det dumme dumme møgvejr til helved med det..." hun bed sig lettere irriteret i underlæben i det hun søgte ind mod byen med sin sorte kappe og hætte over sig samt hun kun havde en meget kort nederdel inden under der viste lårene der var blot stof foran og så bagved for at dække de private steder, mere danserinde agtig tøj var det. Hun havde en meget lille top over, blot et rødt stof som nederdelen... over brysterne der lige dækket... hun søgte rundt efter et sted at være da hun så et af de smukke hoteller og søgte ind på det, alle folk gloede... Scream sukkede let og bed sig i underlæben igen i det hun mumlede"fedt... alle stirre på mig, jeg har intet sted at gå hen til..."

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Kiss off death(Constantine=privat) Empty Sv: Kiss off death(Constantine=privat)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:42

han gik indenfor i varmen han havde vådt hår men han var tør nok inden under tøjet da han havde en læder frakke på porteneren åbnede fint døren da en af de faste kunder var ved døren han nikkede pændt og takkede mens han gik ind i forhalden han så at alle stirrede på en ung pige? han undrede sig over påklædningen på hende han kunne ikke selv lade vær med at stirer lidt da det ikke var normalt for nogle på dette hotel at klæde sådan men nået føltes underligt ved hende noget ligsom ham? han ville starte en samtale men vidste ikke hvordan han rettede på sine briller og åbnede sin frakke mens han tænkte for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:49

Hun stod der og lignede en der frøs men egenlig så frøs vampyr jo ikke så hun stod der blot og dækkede med kappen for hendes krop fordi endnu en gang var hun stukket af fra Zane for at prøve at ha lidt fritid med sig selv, de sidste par dage havde der været Mikey som blev hendes herre så voldtog Zane hende for at blive herre og nu Dark der havde voldtaget hende for at blive hendes herre... fordi hun var så uheldig og havde endt med at blive det man kaldte en slave vampyr der ville ende med at tilhøre det hankøn der havde samleje med hende og sprang hendes jomfru hinde... hun gik stille ned i knæ og så blot mod det smukke pulerede gulv i det en tjener kom hen til hende og sagde"undskyld mig frøken men de er nød til at gå her fra" hun så op mod ham med glinsende øjne og så hen mod Constantine for at bede om hjælp med de rystende læber de perle hvide smukke tænder, de glinsende øjne, den våde dryppende funklende hud af hvid der lignede porcelæn....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:58

han sukkede dybt og gik overtil hende og hjalp hende op han var ikke just glad for vampyrer men han var lidt hjælpsom idag eller følte for det idetmindste han var selv ankommet til byen for en uges tid siden han sagde til tjeneren "det er okay pieré hun er en af mine.... venner" pieré var bare det generelle udtryk han brugte om franskmænd men de fleste reagerede på det hvilke gjorde det lettere for ham han nikkede til tjeneren folk kikkede væk nu hvor en havde kommer over at hjulpe hende... eller det var hvad han forventede i det mindste han kikkede på scream og hviskede til hende "fortrækker du at snakke her eller et andet sted?" han prøvede at se venlig ud men hans neutralle udtrk gjorde det meget besværligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 2:03

hun så op mod ham*min frelser!!! årh hvor dejligt... han er os vampyr men... MMMMH!!! ARGH!!! HAN HAR SAMME BLIK SOM JULIUS HAVDE I STARTEN DA HAN SÅ MIG! MMMH* hun så væk et kort sekundt og så væk fra hans blik så han ej kunne se at hun lavede et ansigt hvor hele hendes verden gik under igen!."Jeg ville fortrække et andet sted tak?" hun rømmede sig let i det hun så mod ham igen med de glinsende øjne og de smukke læber der var blidt adskildt i det hun rejste sig lettere vaklende op og tog blidt fat i hans hånd og sagde"mit navn er.... er scream" hun så på ham og var lettere flov over navnet scream det var så hårdt til tider og scream var heller ikke særlig feminin og det gik vampyr for det meste op i, især mandelige vampyr om hvor hvidt en vampyr var feminin når det galdt en kvinde eller mandelig ved en fyr... hun gik stille med ham hvor han nu ville hen og sagde"så hvad er dit navn og hvor skal vi egenlig hen?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 11:05

han nikkede til hende og kikkede rundt og sukkede lidt over navnet scream også selvom han havde fortalt sig selv -ikke- at komme tæt på vampyrer endte han op med det alligevel på vejen op ad trappen hen mod elevatoren sagde han "navnet er constantine.... har en lille lejlighed i bygningen tror vi skal have dig tør først og fremmest" han stilte sig en i elevatoren og ventede på hende

[OOC:Navnet Constantine er ud talt (kon-stan-tin"]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 14:32

hun så op mod ham i det hun nikkede og gik med ind i elevatoren og sagde"Hmm constantine?? smukt navn du har" hun bed sig let i underlæben og sagde"hør du må undskylde vis jeg er til besvær du behøves ikke være så hjælpsom jeg tror jeg klare mig det blot vand og torden" hun så mod ham og var lettere nervøs over hvad han ville sige men hun måtte gi sig selv ret i en ting han var rigtig flot.. hendes hår kildede hendes nakke blidt mens hun strøg det sorte pjuskede våde pandehår til siden og sukkede let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:00

han trykkede på etage knappen og ventede på at elevator døren lukkede før han sagde noget "jeg ved godt du ikke er...." han sagde ikke race eller noget men han fortsatte "men lidt ´følelser har vi dog stadig.... og idag er der koldt og vådt... og vis du overlede med regnen hvorfor kom du så overhovedet herind?" han undrede sig lidt over det vis hun ikke hvar her for at besøge nogen eller havde besøgt nogen var det et underligt sted at gå hen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:06

Hun nikkede forstående og sagde"jeg stak af fra min tidligere herre derfor er jeg her og nej jeg sagde det blot for ikke at gå dem på sir" hun sukkede let og strøg hånden hen over pandehåret mens små totter drillede hendes næsetp.*jeg er sikkert en belastning for ham* hun bed sig let i underlæben og sagde"så du skal ikke tag dig af mig..... jeg skal nok forlade dem inden aften er ovre"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:15

han sukkede og svarede "det kan godt være jeg ikke er menneske men er ikke ond og ignorant du forlader bare når du vil du kan bare vente til det stopper med at regne" han smilte venligt til hende i en kort til før han kikkede tilbage da døren åbnede og han stod ud af elevatoren "denne vej" sagde han og gik ned mod en lejlighed "og vær venlig at kalde mig ved navn der er kun piere der vil blive kaldt sir"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:23

Hun nikkede og sagde"javel Constantine" hun lod blidt fingerne glide igennem det våde hår temmelig uforstående for denne person hadet han virkelig os vampyr som julius havde gjordt fordi han var det jo selv men sådan var de fleste vampyr vel vis de ikke blev det frivillig og ikke var det i særlig lang tid.. hun gik med ham indenfor og så rundt i det hun sagde"Må jeg låne badeværelset jeg vil blot vaske alt skidtet af mig og så regner jeg med at gå...."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:38

han nikkede og lukkede døren efter dem på vejen ned ad gangen lukkede han døren ind til et værelse og forsatte ned ad gangen til næste dør "der er toilettet der er også håndklæder vis du vil blive lidt tør først" han tog og forsatte ned ad gangen hvor han hængte hans frakke på en bøjle og sukkede han sagde til hende "er du sikker på du vil ud i rejnen igen?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:44

"nej det er jeg ikke men stadig.... jeg kan umuligt være her og min herre vil ikke bryde sig om at jeg er ved en anden vis der skulle ske noget.... hvilket! altsåå der ikke gør?" svarede hun og bed sig i underlæben mens hun stille gik ud i badeværelset og lukkede døren efter sig og begyndte at smide tøjet der ude og sagde"jeg smutter i bad er det ok?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:54

han undrede sig lidt over hvad hun sagde men tænkte ikke så meget over det han gik ud i køleskabet og tog en flaske med vand og gik ind i stuen og satte sig hav svarede ud til hende "jaja håndklæderne er i skabet under vasken" han åbnede flasken med vand og kikkede på end bog der lå lukke på bordet mens han sad og tænkte for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:06

Hun lod blidt tøjet glide ned af sin krop mens hun gøs ved blot tanken om berørelse over sin kolde hud og tænkte over hun blot ville være fri for alt dette med herre at gøre og mester... hun tændte vandet stille og gik ind under det og strøg håret tilbage med finger spidserne mens hun stille og blidt sagde"mmmmh" hendes vejrtrækningen var slet ikke igang efter som hun var vampyr og hendes menneskelige sanser var lukket ned.. hun stod blot der helt forsvarsløs og sukkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:17

han hørte vandet blive startet og han sukkede let han tog støvlerne af og gik ud og stilte dem i gangen han havde en fin orden i hele lejligheden han tog en lille bog ud af hans lomme før han gik ind og satte sig i sofaen han tog sine briller af og lage dem på bordet mes han gnubbede øjnene før han to en slurk vand mere han spurgte af ren tilfædighed "er alt okay derude?" med en lidt hævet tone så hun kunne hører ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:22

vandet gled blidt ned af hendes krop mens hun var i en slags trance af vandet smukke dryppende lyd mens hendes krop nærmest rystede af varmen der ramte hende samt den dejlige følelse.. hun kunne umuligt svare ham mens hun var i dette nydelses drømme stadium nøgen og våd mens håret blidt dækkede hendes øjne og læberne var blide og våde... mens hun slikkede sig let om læberne og sagde stille"aaah dejligt" dog ville han ej kunne høre det.. hun var helt væk i den dejlige følse...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:33

*intet svar* tænkte han mens han sukkede han vidste ikke hvorfor han ville spørge når han aligevel var lidt ligeglad det var ikke fordi at hun ville blive til pulver pludseligt eller selv antænde han lænte sig tilbage i sofa'en og lukkede øjnene mens han ventede på hun var færdig med badet men han ombestemte sig hurtigt og tog et andet på briller på og tog bogen fra bordet og startede med at læse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:37

Hun slukkede vandet med en lille bevægelse med håndledet temmelig drejede i det hun tog et håndklæde om sin krop og om håret mens hun strøg hånden temmelig langsomt over spejlet og så på sig selv og sukkede"hvorfor lige mig jeg burde ikke være her men blot forsvinde fra hans årsyn? han kan tydeligt ikke li vampyr og jeg burde os holde mig fra fyre de intet andet end problemer de fleste..." hun tog sig let til halsen hvor halsbåndet var og sukkede let i det hun tørte sig og trak i tøjet igen undtagen kappen og åbnede stille døren med kappen læggende over den ene arm som en tjener og sagde"jeg vil sige farvel igen Constantine undskyld forstyrrelsen" hun tog håndklædet om håret af og lagde blidt sammen inde på badeværelsests vaskbord og så mod ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:46

han sad og læste i bogen så lagde ikke mærke til at hun slukkede vandet mend pludseligt stod hun på gangen og snakkede han kikkede op fra bogen over på hende mens han hørte efter han nikkede "hmm... forlader du allerade? må man spørge hvorfor?" det undrede ham lidt han havde været venlig indtil videre han drak noget ad vandet fra flasken på bordet mens han ventede på svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:51

hun så væk fra ham og strøg blidt håret til siden og sagde flovt"jeg kan fornemme du ikke er meget for mit selvskab og ikke kan li din egen race så jeg vil ikke trænge mig på og være til besvær mere desuden er vi intet til hinanden jo og jeg kender dig knap nok jeg blot en fremmede der er kommet ind i dit liv pludselig og det burde jeg nok slet ikke ha været fra starten" hun bed sig i underlæben i det hun tog kappen på og gik mod døren og sagde"så jeg vil sige farvel for nu" hun ville ikke gå men hvad skulle hun gør ?... han var ... var så klog i det lignede han så elegant så meget mere end hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:57

han kikkede væk kort før han sagde "har ikke meget for min egen slags.... men du kan jo bevise anderledes korrekt? og vis du anser mig som en fremmed kan vi jo bare lære hinanden bedre at kende?" han havde håb for at endelig der var en vampyr som ikke var ond og arrogant og konstant dræber lysten som dem han havde mødt igennem hans tid i denn verden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 0:28

Scream lyste op i det hun nærmest hoppede hen i hans skød og sad nu der som en eller anden kat og sagde"Uuuh virkelig!!! jamen det vil jeg gerne så hvad vil du lave først og du er da et bevis på at være en anderledes vampyr du ikke vild og alt det der som de fleste vampyr er og jeg er os anderledes så ja lad os lære hinanden at kende det syntes jeg er en rigtig god ide?? hihi" hun grinte let og prikkede blidt til ham i det hun hoppede af ham og sagde"såååå hvad skal vi lave hihi"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 0:36

han var overrasket over hvor hurtigt hun reagerede som om hun havde håbet på det og hun snakkede ret hurtigt da hun satte sig i hans skød skubbede han sig selv tilbage da han ikke brød sig om at blive rørt af fremmede så han var lettet da hun hurtigt rejste sig han trak på skuldrene og sagde "hvad vil du gerne lave?" han lagde bogen fra sig og drak noget mere vand "vi kunne se TV eller... spille et spil eller lærer hinanden bedre at kende?" han havde ingen idé om hvad hun ville men hun så meget glad ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 1:17

Hun satte sig stille i sofaen overfor ham og kiggede stille på ham i det hun sagde"vi kan se tv vis du vil eller spille et eller andet men jeg aner dog bare ikke hvad?? hmm.... vis du vil kan vi jo bare se tv altså en film i tvet og så i morgen kunne jeg tage hjem af eller ihvertfald tag af sted.." hun bed sig let i underlæben i det hun betragtede ham ventende efter svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum