Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I belong to you -Tarathiel = privat emne! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:54



Omgivelser: Ingen andre end Dream.
Sted: Skovens indre.
Tid: Tidlig aften.
Vejr: Solen er ved at gå ned, men varmen er der stadig.
Dato:??

Solens sidste stråler var de mest stærke de kraftigste, som der nu var når solen skinnede. Det var sjældent, at man fik lov at opleve, solens sidste stråler, for de kom altid på forskellige tidspunkter. Men Dream havde oplevet det mange gange. Men hun oplevede det også denne, dag. Hun lå nemlig i skovbunden, som en yndefuld, blomst, der lå i skovbunden. Men Dream, var dog ikke en blomst, men hendes skønhed, var smukkere, end en blomst. Hendes lysebrune, hår hang nede af hendes skulder, og ryg i dag. Det var sjældent hendes hår ikke var sat op i enten en sjusket knold, eller en hestehale/Fletning. Men hun var smukkest, når det hang og virvlede(Staves?) med vinden. Dream var påklædt i lav taljet, skinny jeans, i en lys cowboy blå farve. Og en hvid stram trøje som lige gik ned over buksekanten. Men ud over hendes hvide stoptrøje havde hun sin sædvanlige, blå ternet skovmandsskjorte på. Den havde hun næsten altid, på. Hun smilede let for sig selv og kiggede op i den storslåede himmel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:50

Mori gik rundt i skoven, selvom han de store støvler på, så var hans skridt næsten lydløse. Han plukkede nogen gange et blad, hvorefter han brændte det op. Han havde intet at lave, og der var intet sket hele dagen, så nu fordrev han tiden med at brænde nogle af alle bladene. Han overvejede næsten for sjov, at sætte ild til et træ. Men han lod nu vær, fordi der skulle jo være noget at lave igen, hvis der igen ikke skulle ske noget. Og han hadede at kede sig.
Mori fik øje på en skikkelse, som lå i skovbunden. Han fik et lille smøret smil på. Hun var en aspara, og de elskede som regel naturen. Der var nogle blomster ved siden af skikkelsen, han viftede med hånden, så der gik ild i blomsterne.



//hvirvlede? tror jeg.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:38

"ohh... Shit" mumlede hun let da der gik ild, i noget lige ved siden af hende. Hun fik rejst sig, og stampede let på ilden indtil den stoppede. Hun fik øje på en skikkelse, som der ikke stod alt for langt derfra. Hun vinkede kort, lidt fosigtgt, så det kun blev til fingerne, som der bevægede sig kort. Hun så på denne skikkelse, i lidt tid, før hun kørte hendes hænder, op til hendes hår og fik det let, op i en sjusket knold.(Billede) Hun bed sig let i underlæben, før hun let så sig omkrig, var der andre end denne skikkelse?? Nææh. Underligt nk var Dream ikke en totalt natur freak. Nej hun var mere dyster i det. Og det gjorde hende også kun til sig selv. Hun kiggede let og betragtede på skikkelsen.
Dream, sagde let noget til den skikkelse; "Hej" var det eneste som hun let og stille sagde, næsten utydeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:17

Mori stod og smilte over, at hun havde rejst sig op for at slukke ilden. Normalt kunne det ikke lade sig gøre, men han lod ilden gå ud, for at lade hende få glæden over, at hun havde slukket en lille ild. Han blev roligt stående, da hun fik øje på ham. Da hun ville have ham til at træde frem, foldede han sine på ryggen og gik tre skridt frem, så han ikke længere stod i skyggen af træerne.
"Hej." mumlede Mori lavt, mens han betragtede hende med sine kølige øjne. Hun virkede ikke rigtig forsigtigt. Hun spurgte ham ikke engang om, det havde været ham, som havde startet ilden. Måske vidste hun intet om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:07

Dream kiggede let på ham, med hendes isende øjne, som der let skinnede, da en af de sidste solstråler ramte dem. Hun bed sig let i underlæben.. ”Du tændte branen, for at iretrre mig ikk?” sagde hun lettere ligegyldigt og lagde sig igen i det fugtige græs, ”Tag plads!” mumlede hun og klappede på pladsen ved siden af hende selv.” for engangs skyld bider jeg ikke” mumlede hun let, og lukkede let øjnene, i, men åbnede dem hurtigt igen. Hun så sig let omkrig, men der var ikke andre end dem.. ”Kom nu!” mumlede hun let, mens hun så lagde begge arme på hendes mave. Hun så let hen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:22

"Jo, måske lidt." sagde Mori og grinte lettere over hendes reaktion, så hun havde altså gættet, at det ham, som havde gjort det. Han lagde også mærke til, at hendes øjne ikke var venlige, det var ikke normalt for en aspara, men hvad vidste han også om det.
Mori så den plet, som hun havde klappet på, han ville hellere blive stående, hvor han stod. Her følte han sig en anelse tryggere, fordi han vidste ikke, hvilken magi hun besad, så hun kunne blive en trussel. Og da hun begyndte at virke desperat, begyndte han bare stille at grine. "Jeg bliver hellere stående." sagde Mori til asparapigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:46


"Nuurhh… Din lille kylling, er du bange for mine evner" sagde hun drillede, og smilede let til ham. Hendes øjne, fik det venlige i sig igen, og hun sukkede let, før hun kiggede hen på ham, "kylling" hviskede hun let og drillede, før hun let lukkede øjnene, i. Hun smilede let.. Hun mærkede vinden kærtegne hendes kinder. Hun smilede let mens hun så slog øjnene op. ”Du er den første som der ikke tør at ligge sig ved siden af mig” sagde hun med et kort fnis. Hun smilede skævt til ham, før hun let slog blikket op mod himlen. Hun var ikke så genret i dag, men det kom meget an´ på hvem det var hun snakkede med, sådan. Hun kiggede kort på ham. Men slog hurtigt blikket vækk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:50

"Jeg er ikke bange for en aspara." hvæssede Mori vredt efter hende. Og da hun igen vendte nævnte ordet kylling, fremkaldte Mori noget af sin ild på sin hånd. Han ville advare hende, hun skulle være forsigtig, når hun snakkede til en mørkelver, som ham. Han kastede kuglen over i den anden hånd. Han betragtede ilden, den gav ham en fornemmelse , som var god, en fornemmelse af kaos og ødelæggelse.
"Så er det, fordi de andre er dumme." sagde Mori bare og grinte. Han ville ikke lægge sit liv på et sølvfad ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:57

"Så kan jeg vel også bare rejse mig" mumlede hun let..
"Men Mori, kan vi lave en aftale om at du ikke gør ikke vred, idag??" spurgte hun let, og bed sig i underlæben. "Fo jeg har ikke lyst til at vise dig mit andet jeg idag" mumlede hun let og kiggede på ham, for det havde hun virkelig ikke og især ikke når hun ikke kunne styre hende ulve jeg endnu. Hun var stadig lidt for uafaren, ved hendes ulve skikkelse, siden, hun havde svært ved ikke at gå til angrib, med mindre Barishan var der. Han var der jo også kun for at lære hende det, men stadig. Hun smilede let til ham, før hun trådte hen til ham, og hen foran ham, "Se jeg bider altså ikke endnu" mumlede hun let og så ham i øjnene. Hun var betsemt ikke bange for ham. Næææh... Slet ikke endda. Hun var ikke sådan en som der bare blev bange af den grund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 19:49

Mori grinte af hende, da hun rejste sig op. Det måtte hun jo selv bestemme, han ville i hvert fald ikke lægge sig ned.
"Jeg laver ikke aftaler med nogen. Selvom det kunne være farligt." sagde Mori bare til hende, og han var enlig ret ligeglad med hendes andet jeg, fordi hvad skulle han dog bruge det til. Hun virkede heller ikke til at være en af dem, som han ville have med ind i kampen, så han ville ikke spørge hende ad, selvom det kunne være spænende at høre hendes svar.
Da asparapigen kom for tæt, satte han en hånd på hendes skulder og skubbede hende væk fra sig og sagde irriteret, "Afstand på, hvis du ikke vil komme til skade." Hun var lidt vovet, men hun skulle passe på.



//Du kan ikke vide hans navn.
De har jo ikke præsenterede sig for hinanden endnu.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 19:57

Dream smilede let til ham.. ”undskyld” mumlede hun let og trådte tilbage. Hun kunne mærke hendes knogler strække sig hvorfor anede hun ikke, men til sidst blev hun kylet tilbage, og kom i hendes ulve skikkelse. Hun pev svagt, for hendes forvandlings måde gjorde mega ondt. Hun kom i hendes egen skikkelse. ”Undskyld jeg kan ikke styre mine forvandlinger, men det skal jeg jo lære, siden jeg træner til at kæmpe mod..” hun tav derefter. ”Zane” afsuttede hun, og så let op på ham. Han havde jo lige set hende som den over naturlige store brune ulv. Hun bed sig kort i læben.. ”For resten hedder jeg Dream” mumlede hun let og kiggede på ham.. ”hvem er de??” spurgte hun let.

//Sorry troede jeg de havde xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:10

Mori spærrede øjen op, da aspararen blev til en ulv, og til sig selv igen. Men da hun nævnte Zane, blev han lidt mere overrasket. Men hvis hun ikke kunne styre sin forvandling, så ville det jo ikke nytte at kæmpe i mod Zane, han ville jo bare gøre det af med hende, ligesom han ville gøre med alle andre, som ville i hans vej. "Såå, du er modstander af Zane." sagde Mori og havde nær grinet af hende.
"Tarathiel Nightwing." præsenterede Mori sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:16

"Ømm.. Ja, men er du ikke det?? Men jeg bliver så trænet af en som detr kan hjælpe med min forvandlinger" mumlede hun let, fø rhun let strøg det brun ehår til side.... "Tarathiel, du har ikke mødt min rigtige side. Du har mødt min anden side, som der er kold, irretrednde, og en smule prvokerne, jeg kalder den NightWish.. Men nu møder u så den jeg er normalt," mumlede hun let. Man kunne se det lyse i hendes øjne. Hun havde kun den dårlige side, fordi hun havde oplevet nogle knap så gode ting. Men stadig var hun dog ikke helt Aspara agtig. Nej hun var ttadig anderledes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:31

"Måske er jeg en modstander af Zane, måske står jeg under ham. Hvem ved? Man kan aldrig vide, hvem man kan stole på." sagde Mori og smilte skummelt. Han gad vide, hvordan aspararen ville reagere på det.
Mori kiggede på aspararen. Så hun havde to sider, en god og en ond. Det var lidt kedeligt, at hun var blevet normal igen, den anden side sikkert mere spænende. Og hvis det nu var, så var det sikkert endt i et slagsmål. Men den kamp ville han ikke have så svært ved at vinde. "Okay." var Moris ligegyldige svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I belong to you -Tarathiel = privat emne! Empty Sv: I belong to you -Tarathiel = privat emne!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum