Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Witch! Way??(Tarathiel=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:11

  • Tiden
19 : 21 (Nær Solnedgang)
  • Stedet
Skovens dybe indre, mellem stier og kløfter, vandløb, skovbryn, vandfald, skovsøer,
  • Omgivelserne
helt stille, ingen fugle kvidren, blot den dejlige lyd af sommer brise i træernes krone og vandets brusen fra vanddamme.
  • Vejret
Varmt, solrigt, Blå himmel med bagende smuk skindende sol, snart solnedgang.



*hvor kom jeg fra?, hvilken vej er tilbage, det kan ikke være den der sti? eller kan det??. Årh! alt er blevet så mørk siden starten jeg kan slet ikke finde hoved eller hale i hvor jeg kom fra og min mobil lægger der hjemme??* Hun bed sig i underlæben let over de fyldige peach farvede læber, mens hun stille så rundt med de hav blå dådyr øjne"årh jeg kan ikke" fingerne lod sig blidt tage til hovedets hårrødder og masseger dem blidt i det hun gik ned i knæ med lettere rystende ben mens hun mumlede noget uforstående.

hendes beklædning var let, forbinding om armen fra et sår hun havde fået i kamp mod nogen sortelver for at slippe fra dem, mens hendes korte hvide top hang stramt på hendes krop og de sand farvede shorts gjorde hende til et temmeligt smukt væsen.
hendes lange hvid blonde hår var sat i en uskyldig pjusket hestehale samt hendes sko var blot sandaler som herkules ville ha gået i vis han fandtes??.. hun sad blot der mellem 2 stier og kiggede til den ene og så den anden mens hun prøvede at gøre op med sig selv hvor hun var kommet fra?, men det var ikke umuligt at se at denne uskyldige pige var faret vild? og var nærmere hjælpeløs end stærk.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:19

Mori gik langs den ene sti (som hun kiggede på), han var lige kommet inde fra byen, hvor der intet var sket. Så han var igen begyndt at kede sig. Så nu gik han og plukkede blade, hvorefter han brændte den. De små røgskyer steg op i himlen, nogen gange kiggede Mori op på dem. Han samlede et par stykke i hænderne, hvorefter han brændte dem alle sammen, så de dannede en større røgsky.
Mori blev opmærksom på en mumlen, hvorefter han fik øje på en skikkelse, som sad og så fortabt ud. Hvilket glædede ham, derfor begyndte han at smile. Et uskyldigt væsen, som han kunne irritere. Han stoppede op lidt foran skikkelsen og betragtede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:29

Kajika sukkede stille og lagde sig blot på jorden kryllede sammen med bene oppe til brystet som en eller anden lille killing i det hun hørte nogen komme og stoppe ikke så langt fra hende, bladene hvislede smukt som var der nogen der blidt pustede til dem med vilje, mens kajika mærkede den dejlige sommerbrise blidt flagre igennem hendes lange smukke hår, det gik hende helt ned til hofterne.. hun kiggede sig langsomt over skuldren i det hun opdagede den høje sortelver og fik et lettere forbauset ? ansigts udtryk efter som det ikke var de fleste der gik ture så sent i skoven, netop af frygt for at fare vild?. Hun satte sig op*hmm måske kender han vejen!* og betragtede ham mens hun stille lod tankerne drive i det hun sad på sine ben nu og så mod ham"Hej! hvor er det godt endelig at se en her?, ved du øhm du skulle tilfældigvis ikke kende vejen tilbage til byen" hun støtte hænderne af mod den muldrede tørre bløde jord og lod sig igen komme vaklende op på bene med et smil over læberne, var dette mund hendes rednings mand?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:02

Mori betragtede hende, hun var blandning, men han kunne ikke helt fornemme af hvad. Han undrede sig over, hvorfor hun lå ned, fordi hun blev jo beskidt af det. Han kendte mange hunkøns væsner, som brokkede sig over, at de evig og altid skulle blive beskidte, men hende her så ikke ud til at have noget i mod det. Mon hun så ville have noget i mod, at han brændte hendes hår lidt? En et lille smil viste sig, han tænkte altid på det underligste, men sjovt.
"Måske kender jeg vejen? Måske kender jeg den ikke? Det kommer lidt an på, hvilken by du vil til, og hvad du skal der." sagde Mori koldt og drillende, den drillende tone var meget svag. Han havde før ladet et uskyldigt offer blive taget af de væsner, som boede i skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:19

Hun så på ham temmelig forundrende i det hun vendte næsen op mod skyen lidt og sagde"Hey ikke dril mig okay jeg gået igennem... øhm? ja lidt meget idag jeg leder efter byen Terra" hun så på ham temmelig uskyuldigt og sagde"så vis du vil vise mig vej ville det være dejligt??" hun bevarede blikket mod ham og strøg blidt nogen hvide smukke totter væk fra sit ansigt og de smukke blanke blå skindende øjne betragtede ham stadig ventende efter et svar, mens hendes uskyldige læber blidt blev fugtede af den jordbær røde tunge mens de glasligende negle lod sig køre igennem de små totter hår der ikke var lange nok til at sidde i den stramme hestehale... hun stod blot der med hånden let på hoften og skød hoften til siden i det hun satte en finger for læberne af sig selv og sagde"Hmm ellers må jeg vel blot søge videre men så tror jeg at jeg tager den vej du kom fra! der må da være nogen civilisation! der"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:45

"Drille?" spurgte Mori, "Jeg driller ikke. Det er mit alvor. Men hvor sikker er du på, at byen ligger i den retning, jeg kom fra? Måske var jeg på vej til byen? Selvom jeg enlig ikke burde tilbringe tiden blandt ynkelige mennesker." sagde Mori alvorligt og lidt køligt. Godt nok var han kommet fra byen Terre, fordi han havde søgt efter noget sjov, som alligevel ikke kunne lade sig gøre, fordi der er ikke skete noget spænende. Mori vidste så også, at der sikkert var nogle væsner i skoven, som ville være interesseret i at få fingerne i dette smukke væsen. Han kunne også i dag bare lade vær, fordi han alligevel havde opgivet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:57

Hun stod der lidt uforstående i det hun pegede i begge retninger og sagde forvirret"men ? du må da være kommet et eller andet sted fra og endten så finder jeg ud ved hjælp af dig eller os! fare jeg vild og må blot finde et hjem og vis du kom fra en eller anden? kan jeg finde en telefon eller os følger jeg dig, indtil du siger hvor vejen er ellers lader jeg dig ikke være" hun prikkede ham direkte på næsen med et drilsk smil til ham det samme som han havde givet hende, i det hun krydsede armene og så lettere alvorlig ud, mens vinden blidt fik hendes smukke lange blonde hår til at flagre mens hendes hud funklede nærmest i dens brunlighed, der lignede mere dirmandt hud end normal hud, dog var hun os en blanding af Aspara verdens smukkeste mest elegante og balanceret væsen i verden med et strejf af engel guddommelighed og uskyldighed i en, hvilket resulterede i det mest smukkeste og mest uskyldige væsens aura man kunne have og så hendes duft.... årh! hendes duft der var bedre end hvilken som helst peach amora perfume!... mere blid end blomster og det dejlige sommer vejr selv... Hun tog sig til til panden og sagde"Hmm så hvad beslutter du?" hun rettede let på shortsene mens hun ventede på svar fra ? Elveren hun blot lige havde mødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:12

En skygge lagde sig over Moris ansigt, da hun prikkede ham på næsen og prøvede at være sjov. "Du skal være glad for, at jeg har taget den beslutning jeg har, inden jeg mødte dig." sagde Mori køligere, end han havde gjort før. Han trådte til side for hende og pegede i den retning, han var kommet fra. "Følg vejen og drej til højre, når vejen skiller." forklarede Mori. Han ville ikke længere bekymre sig om hende, fordi hun gik ham for meget på nerverne. Det endte sikkert med, at han brændte lidt skov ned, når han kom hjem.
Han nikkede farvel til hende og begyndte at fortsætte sin vandring fremad. Han kiggede sig ikke engang til tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:19

Hun så på ham temmelig irrriteret og sagde"okay tak?" mumlede hun i det hun gik kun få cm fra ham sagde hun"Primadonna"hun gik stille videre temmelig oppe at køre over hans hårde opførsel i det hun sagde"Den dumme elver baaaah! jeg har alligevel aldrig ku li sortelver de går for meget op i at være kold som ham Zane der eftersøger mig som om en sortelver er bedre end mig baaah!" hun lavede opkaste fingeren mod munden i det hun lukkede øjnene og stoppede for at trække vejret en ekstra gang og gik så med rank ryg igennem stien for at finde tilbage til byen mens hun gik lidt og bandet go svovlede indtil hun trådte i noget mudder og skrig højt"Auv!... sig det løgn auv.... min fød" hun tog sig til anklen og gnubbede den i det hun mærkede de stikkende fornemmelser og skrig højt så fuglene i træernes kroner fløj op og væk der fra... hun så rundt og mørket var allerede faldt på og hun var muddret på ryggen og røven!... *årh man... kan det blive være??? ide mindste er jeg sluppet for den der stædige lille sortelver der troede han var primadonna??*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:58

Det eneste Mori havde hørt fra hendes mumlen, det var Zanes navn. Han ville have vendt om for at spørge hende, men så alligevel lod han vær. Han ønskede næsten, at hun ville dø i sit eget brokkeri. Men han ville så gerne spørge om Zane, fordi han ville så gerne gøre det af med den lille ...
Mori havde været i gang med at nedbrænde i busk i vrede, da han hørte skriget. Han gik i retning af lyden, fordi det kunne jo været noget interessant, som var sket. Men han måtte grine højt, da han fik øje på hende tøsen fra før. Nu sad hun der pænt placeret i mudret. Han kiggede ned på hende, han elskede den fordel, han havde i situationen.



//logger.. ses.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:13

Hendes smukke markerede katte agtig kindben var smukke og glatte samt helt røde undeer øjne og over kindbene i det hun rødmede flovt over at se hvem hendes såkaldt ! redningshelt kunne være i det hun sad der indsmurt i mudder på ryggen og i det smukke hvide hår i det hun holdte stadig om den skadet ankel der var vredet utrolig meget om, dog sad den ikke forkert men hendes ankel var helt rød og hendes fod lidt hævet..*årh hvor er det pinligt og så står han bare der og argh! hvorfor liiiiiiiiige!!!! MIG!!!!* hun bed sig i underlæben og så uskyldigt op mod ham i det hun sagde temmelig stædigt"hvad vil du... gå din vej vis du ikke vil hjælpe... der intet at se her og jeg har ikke brug for din hjælp du intet til mig og argh" hun havde prøvet at rejse sig op mens hun snakkede til ham men det var ikke gået som forventet... i det hun bed smerten igennem læben så hun blødte lidt fra den forbidte læbe og sagde"auv!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:31

Mori stod der og kiggede på hende og hørte på hendes brok over ham, men det gjorde ham intet, fordi han vidste, at han havde fordelene, fordi hun ikke kunne rejse sig, hvilket hun havde vist ved, at hun ikke kunne rejse sig op, da hun havde prøvet. Han fik igen sit lille smil på.
"Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis... Du kan besvare mit spørgsmål." sagde Mori, han håbede virkelig på, at han kunne få nogle informationer, der var ikke så mange, som havde været en hjælp. De havde intet vidste, om denne Zane. I sin ubevidsthed kom han til at skære tænder. Han var irriteret over den uvidenhed, som væsnerne havde. Hvorfor vidste de det bare ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:25

Hendes øjne glinsede i det hun så op mod mori og sukkede let i det hun gav et anerkende nik fra sig og sagde lettere stoltheds svækket"hvad vil du gerne vide?" hun tog sine sandaler på igen i det hun gav et lettere klagende piv fra sig som en lille såret killing og så op mod Mori igen og sagde"undskyld vis jeg har været... temmelig? belastende indtil videre men det ser ud til at du har været min rednings mand indtil videre selv om jeg egenlig ikke ville ha det så har du vel været der for mig så...... tak" hun smilede kært i det hun bed tænderne sammen igen og kørte dem savtakket over hinanden i det hun kunne mærke den stikkende smerte*årh jeg kommer aldrig til at kunne gå her fra jeg må hellere komme hjem og få forbinding på men vis jeg tager hjem bliver jeg måske fanget?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 0:44

Mori overvejede situationen lidt, det ville ikke være sikker, at de skulle diskutere det her, hvor de kunne blive set af alle. Han vidste ikke helt, hvad han skulle gøre med hende, men hun kunne jo ikke gå, så hun kunne ikke selv komme nogen steder, så han måtte vel gøre noget. Han bukkede sig ned og samlede hunkønsvæsnet op, så det ikke ville skade hendes fod endnu mere. "Håber ikke det gør noget, men vi tager et sted hen, hvor der er lidt mere stille, så vi ikke bliver forstyret. Og så din fod kan blive behandlet." sagde Mori, mens han let bevægede sig dybere ind i skoven. (Det gode ved situationen er, at hun må finde sig i det)
De ankom til en lille hytte, men som var primitiv, som lå dybt inde i skoven. Det var også ved at blive mørkt. Mori sparkede døren op og satte hende på spisebordet. Han ville nødig grise sengen til. Han gik ind i et rum ved siden af for at finde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 1:18

kajika tog blidt fat i hans arm og lænte sig ind til ham både for bedre at kunne lægge i hans arme, men os fordi det var lettere for ham at bære hende så. Hendes læber var adskildte i det hun lukkede øjnene i smerte fra den lettere dinglende fod og sagde"Argh.... det gør ondt" hun så op mod ham fordi han var jo meget højre og så var han os så robust hun var kun 1,60 cm og spinkel og slank af bygning.. Hun sukkede let og sagde"ja det? kan vi vel godt" hun lod sig blot bleve båret som en prinsesse... det ville Ma´lakel ha sagt, *Nå så du bliver rigtig båret som en lille prinsesse ville han ha sagt... med afsky!... jeg kan ikke holde til det mere nej nej nej!!* før hun opdaget det tog hun sig til hovedet og tårene de smukke gennemsigtig glinsende tåre der løb ned af de gyldenbrune smukke kinder faldt mod bordet hun var blevet sat på alene... Kajika trak den dårlige ankel op til sig og så rundt i rummet i det hun strøg tårene væk med hånden og tænkte*hvad vil han egenlig os med mig?!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 1:26

Mori lod sig ikke rigtig mærke med, at hun havde taget fat i ham. Han havde aldrig båret nogen før på denne måde. Måske båret, ja, for at give dem en ordenlig omgang klø, fordi havde fortjent det.

Der lød en masse lyde fra rummet ved siden af, inden Mori kom tilbage. Han havde noget hvidt bandage i hånden. Det var først der, at han lagde mærke til, at hunkønsvæsnet havde grædt. Han vidste ikke, hvad han skulle gøre, men han gav hende noget papir, som han havde haft liggende. Han tog fat i hendes dårlige fod, den var ikke svær at se, og begyndte at ligge bandage på den.
"Hvad ved du om Zane?" spurgte Mori om, da han var halvvejs med at lægge bandagen. Han kunne vel ligeså godt spørge, så hun kunne komme videre, hvis hun ikke længere brød sig om at være her. Men det kunne jo også være ham lige meget om hun forlod ham, men gik hun, før hun havde svaret på spørgsmålet, så skulle han nok fange hende igen. Og muligvis gøre smerterne være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 1:33

Kajika så mod ham i det hun tørte tårene lidt mere væk og så op i luften for han intet kunne se men da han rakte hende papiret kiggede hun uforstående på ham som om han var dum eller sådan noget indtil hun stille sagde"tak og hvorfor spørg du angående ham?" hun kiggede stille mod Mori i det hun sagde"forresten jeg hedder kajika og ja jeg ved vel en del om Zane jeg har datede ham og sådan lidt mere altsååå.... lang historie så?" hun sukkede let og lod papiret glide under øjnene i det hun så mod ham og tog blidt fat i hans hånd med et lettere irriteret men dog anderledes smil end andre piger"undskyld mig men, du har langt det fold forkert det vil blot rykke sig når jeg rejser mig og så støtter det ikke og dette fold er heller ikke støttende nok efter som det selveste anklen nær hælen der mest stikkende smerte ved og ... årh! undskyld" hun tog sig til hovedet og lod fingerne glide hen over panden og lukkede øjnene mens hun smertende sagde"jeg... det blot jeg sygeplejerske eller uddannet som det i en meget tidlig alder af 17 år men stadig det lidt af en vane... undskyld du prøvede jo blot at hjælpe eller nærmere at være venlig..." hun så lidt væk da hun sagde venlig fordi hun så ham skam ikke som venlig i det hun opdagede hun stadig blidt holdte om hans håndled. Hun trak!, sin hånd til sig og så væk i det hun rødmede let over kinderne som havde hun rouge på og sagde"un...und.... je... jeg mener... undsky..undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 1:48

Mori måtte sluge hendes ord og tænke længe over dem. Hun havde ligefrem dated Zane? Så var det måske ikke klogest, at han havde taget hende med herhen. Hvad hvis han kom for at hente hende? Det var ikke værd at tænke over nu. Han tænkte lidt over hendes navn, Kajika, han havde aldrig hørt sådan noget før, men sådan skulle det vel være.
Da hun stoppede ham i at lave forbinding og begyndte at rette på ham, fik han lidt svært ved at beherske sig. Så da hun havde givet slip i hans hånd med en masse undskyld, rejste han sig brat op. "Du kan lægge den selv så. Jeg plejer ikke selv at komme til skade!" sagde Mori sammenbidt og prøvede at beherske sig. Hun var en kilde, han skulle bruge, så nyttede det ikke, at han var hissig.
"Tarathiel." præsenterede Mori sig, da han havde fået lidt styr på sig selv igen. Han satte sig igen hen, men ville ikke genoptage forbindingsarbejded, da hun selv mente, at hun var bedre til det. "Jeg spørger ind til ham, fordi jeg af med ham." fik Mori svaret på hendes første spørgsmål om Zane. Og ja, han ønskede at komme af med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 1:54

Hendes øjne udviste stor fortrydelse i det hun sagde"Tarathiel ... undskyld før at jeg rettet på dig det var ikke mening jeg ville det og er du aldrig kommet til skade??" hun tog sig til munden lidt og begyndte at grine i det hun blinkede til ham og sagde"hvor kedeligt hva? så har du altså ikke mødt din ligemand i nu? træls... du virker ellers som typen der godt kan li et godt slagsmål?" hun bed sig let i underlæben*Sagde jeg mund noget forkert nu... eller vil han blot grine eller ignorer mig* hun lyttede opserverende med da han fortalte om at han ville som de fleste komme af med Zane i det hun dumpede ned med sin ryg på bordet dog gav det ikke et dump efter sig fordi hun var halv engel vejede hun knap intet?, men hun lod blot et lille suk slippe struben i det hun sagde"så det vil du... jamen jeg ... jeg vil ikke hjælpe dig om så Zane ville slå mig ihjel kan jeg ikke se nogen grund til at hjælpe en fremmede" hendes stemme var lettere neutral og ligeglad i sit tonelege, hverken glad trist eller sur? blot neutral??.... hun satte sig op uden at kaste et blik mod Mori i det hun bandt bandagen rundt om dog lidt for stramt end hun skulle på grund af den dulmende ophidsel i sit indre.... hun hadet nu os Zane lidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 2:12

Det krævede en del af Moris koncentration at beherske sig. "Nej, jeg har ikke mødt min ligemand, fordi alle andre flygte, når de får øje på mig. Men jeg har da en overmand." Han fortrød det med det samme, han havde sagt det. Det var en hemmelig, at han havde været i lære i ildmagi og sortmagi. Hvorfor skulle han nu starte det emne, Han rejste sig op og hentede et æble, hvorefter han vendte sig mod Kajika. "Sulten?" spurgte han og holdte et æble klar til hende. Han satte sig ikke igen hen til bordet.
Æblet, som Mori havde taget en bid af, lavede en underlig lyd. Han havde klemt lidt for hårdt pm æblet, da hun fortalte, at hun ikke ville hjælpe ham. Han slugte det, som han havde i munden, uden at tygge videre på det. Det havde næsten sat sig fast i halsen på ham. "Du vil ikke hjælpe mig?" var det eneste han kunne få spurgt, han gjorde et kæmpe forsøg på at beherske sin vrede lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 2:20

"Så hvem er din overmand og ... virkelig det kunne jeg dog ikke forstille mig lige nu efter din gæstfrihed har været så .... så dejlig" hendes smil var let at se, kærlig og roligt fordi han havde været lettere omsorgsfuld selv om hun stadig ikke troede at han var den kinda boy der ville være det?.
Hun bemærkede hans indre vrede da han slugte æblet rådt og skubbede blidt æblet i hans hånd væk og svarede"nej jeg vil ikke hjælpe dig, jeg hverken kender dig eller er noget nær dig ingen gang bekendt og jeg ej en oprør.... jeg ikke som alle de andre så nej jeg.... jeg vil ikke hjælpe dig desværre" hun rejste sig lettere humpende op i det hun stille bed tænderne sammen og så ikke over mod Mori, hun lod sig blidt gå stille hen mod døren temmelig færdig i hele kroppen svag over den store bidende smerte der javede sig op igennem kroppen fra den skadet ankel... måske var noget brækket inden vendigt!?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 2:43

Mori ignorede Kajikas spørgsmål om hans overmand og hendes bemærkning om hans gode side. Han en del svært ved at kontrollere sig, så det ville snart ende med, at hun ikke længere havde lyst til at blive her. Han var ikke den venlige type, det var kun, fordi han skulle bruge de informationer, som hun havde, hvilket hun havde givet udtryk for.
Mori kunne ikke længere holde sin vrede tilbage, da hun havde rejst sig for gå mod døren. Han greb fat i hende med en voldsom styrke, som måske ikke helt var meningen, men han var vred. Han skubbede hende op på bordet igen, han ignorede fuldstændig, at hun havde en forstuvet fod og muligvis andre skader, som han ikke kendte til. Han gav slip i hende, da hun var blevet sat på bordet. Han kunne intet sige, så vred var han lige nu. Han måtte gøre noget ved vreden, men den kunne hurtigt blive tændt igen, så hvad ville det hjælpe?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 2:49

Kajika gik helt i stå i det hun skrig højt da han tog hårdt fat og hun mærkede bordets blanke glatte overflade i det hun bed tænderne sammen og lukkede øjnene i smerte over hans voldelighed og sagde"argh! Tarathiel du skader mig" hun bed sig i underlæben lettere pinligt i det hun slap blidt underlæben og så på ham og sagde"Stop med at være så voldelig jeg vil ikke gi dig informationerne til at fælde Zane!" hun skubbede til Mori og humpede hen til døren og flået den op efter som den havde lukket sig selv efter der var træk gennem det søde hus... hun fik døren op og gik så ned i knæ af smerte og tænkte*hvad nytter det?... jeg kan ingen gang holde til blot at humpe hen til hans dør hvordan skulle jeg så nogen sinde kunne holde til at slippe væk fra ham!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 3:06

Mori havde ikke i sinde at give op, han gik efter Kajika, for at trække hende med indenfor igen. Han lukkede døren efter med et smæld, det var godt, at huset var bygget af ham, ellers ville de nok ikke have holdt så længe, som det gjorde. Han så nu på hende og stod nu mellem døren og hende. Han havde ignoreret hendes ord før, og gjorde det gerne igen, hvis han kunne få sin vilje. Han lod mørket fjerne han vrede i ham og spærre det inde, så han kunne få lidt ro over kroppen, fordi nu skulle han tage sammen. Og hun var måske nok færdig med at fortælle, at var venlig.
"Jeg har ellers hørt, at der går rygter om, at Zane leder efter dig." sagde Mori med et tilfreds lille smil. Hvis det skulle blive nødvendigt, så ville han aflevere Kajika til Zane. Men han satte vel også sit eget hovedet på spil, men det ville nok blive glemt, når det var Kajika, han afleverede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:33

kajika lukkede øjnene og prøvede at skubbe sig fra ham og sagde små"arh.. iiih!... mmmh! ... ufh!!" da han lukkede døren åbnede hun øjnene og så overrasket mod døren i det hun helt stoppede med at skubbe mod Mori og hendes blik blev vendt mod ham i det hun sagde"hvad skulle det smæk til!?, jeg kan ingen gang løbe eller gå så hvor skulle jeg tag hen andet end at være fanget her" hun mumlede stille og sukkede i det hun hun så lamslået på ham og sagde"nej! han får mig aldrig igen du kan godt glemme det jeg vil ikke dræbes igen!" hun bed tænderne sammen, og sprang på mori, i det hun nu lå oven på ham. Vis hun altså havde vældtede ham ned med det overraskende spring mod ham. Hun holdte hans arme og så på ham temmelig alvorligt og sagde"jeg vil ikke tilbage til ham!, du kan lige vove" de fleste brugte det med at zane ledte efter hende når de truede hende men hun ville ikke give sig uden kamp. Hun pustede stille ud og sagde"hvad vil du vide om ham spørg løs" hun strøg blidt håret om bagved øret og sukkede og hendes blik var vendt væk fra hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum