Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:57

Mori ignorede Kajikas ord over, at hun hverken kunne løbe eller gå. Hun havde prøvet at flygte, hvilket havde vist hendes pointe i, at hun ikke længere ønskede at være her, men hun fik ikke lov til at forlade stedet uden at havde givet ham nogle, som han ville have. Han måtte kende sin fjende, så han havde en chance for at vinde, han måtte vinde. Og hvis han skulle dø, hvad så? Det måtte han tænke over, når tiden var inde.
Mori blev overrasket over hendes pludselig angreb, han havde virkelig ikke troet, at hun kunne gøre det. Han slog hovedet ned i jorden, men måtte bide smerterne i sig, han havde heller ikke lige kontrollen til at fjerne smerterne, så han måtte klare sig med det. "Igen?" spurgte Mori lidt forvirret, men så tænkte han igen, det måtte være derfor, at hun var halv et eller og halvt noget andet. Den ene halvdel kunne være engel eller spøgelse. Han ville have sendt noget magi efter hende, men gjorde det ikke i angst for at brænde huset ned.
"Hvilke magiske evner har han?" spurgte Mori og håbede, at hun havde overgivet sig og ville dele noget med ham, men håbet var kun spinkelt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 19:20

Hun så temmelig sambidt mod ham og sagde"ja igen!" hun mærkede tårene og sagde"det hans skyld jeg halv engel og aspara okay det hans forbandet skyld! jeg blond det hans skyld jeg har disse almindelig! blå øjne" hendes baby farvede blå øjne så på ham og havde øjenkontakt med ham, hendes øjne funklede dog var hun neutral.. hun gik stille af ham og sad ved hans side i det hun tog hænderne op til ansigtet og tørte blidt de lydløse tåre væk der ramte gulvbrædderne fra finger spidserne, mens hendes læber funklede over at blive berørt af salt tårene"Han har en speciel ild der ikke kan slukkes med vand men luft kan kvæle hans angreb med Hellfire er det stærkeste det kan lave et bur eller kuppel og er nærsten umuligt at bryde til at forhindre hans Hellfire i at ramme dig og dræbe dig på stedet burde du få fat i Barishan han er Aspara og har evne af Luft meget stærk, og så til elegant snig angreb burde du få fat i Ahngel til at holde hans lærling Ma´lakel halv dæmon og menneske på afstand han kan os noget, vis du afvæbner Zane tager hans sværd har han kun sin styrke hvor jeg ville være god nytte fordi jeg kan telekinese og holde ilden inde og bruge den mod ham dog kun i lidt mængder, ingen Animagus ville være god i denne kamp vis de kun kan forvandle sig..." hun sukkede let og sagde"og så der min Guardian ... hans bror Velarian... der kan styre is og har noget der hedder frostfire... han er ikke stærk nok til at klare Zane .... ALENE... men sammen med andre burde han være stærk nok og han har hemmeligheder om Zane ingen kender, og vis du bære rustning over dit Solar Plexus... så ville du kunne overleve længe fordi han elsker at ramme folk der..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 19:56

Mori blev overvældet over alle de informationer, som hun sendte imod ham. Han lå en tid og måtte tænke over alle hendes ord igen, så han kunne huske det. Han måtte ikke glemme en eneste detalje, fordi så ville han dø hurtigt. Han satte sig op, men blev siddende på gulvet og vendte sig mod Kajika, som græd. Han vidste ikke, hvad han skulle gøre, han kendte nemlig ikke følelsen.
Mori fjernede det magi, som spærrede hans vrede inde. Vreden forduftede, fordi der ikke længere var nogen grund til at være vred. Hun havde jo fortalt ham, hvad han gerne ville vide. Og det så ud til, at hun vidste mere om tingene, end hende Angelie gjorde. Nu da han sad her, så kunne han jo finde ud af noget om hende. "Hvad ved du enlig om spøgelset Angelie?" spurgte Mori forsigtigt, han ville ikke gøre tingene værre.
"Kajika.." prøvede Mori sig frem med, men han vidste ikke, hvordan han skulle sige det. Han kendte ikke den slags følelser. "Jeg har kun et ønske, og det er at vælte Zane af hans pind. Uanset om jeg selv skal dø, så skal Zane af hans pind. Vi kunne jo, indgå en aftale." Mori kunne ikke rigtig finde ud af, om det var det rigtige, han sagde. Det gav ikke rigtig nogen mening for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 20:03

Hun så stille mod Mori og sagde"jeg er okay øhm" hun hostede falsk og tørte sig under øjnene igen og gøs let da hun mærkede en slags kulde op af ryggen. Hun nikkede stille og sagde"men det forsent at gør med mig jeg.... altså? min tid kommer snart og Zane vil sikkert få fat i mig og så dræber han mig måske eller andet.... jeg ved bare han vil nyde at se mig lide fordi han er ond nu helt igennem ond som første gang han kom til hans brors lejr og fandt mig, han slæbte mig hen til en åben plads og skar i mig over maven og andre steder stødte kniven igennem min mave og så igennem hovedet på mig indtil jeg ramte bølgerne levede jeg blot med få åndedræt sååå.... men nej jeg kender ikke hende men bare rolig det næppe en der betyder noget for Zane når han ikke mere har noget at bruge hende til slår han hende ihjel bare rolig" hun grinte og sagde"hvorfor da??" hun smilede lidt og rødmede let i det hun vendte ryggen til Mori og strøg blidt de smukke hvide lokker ned og sagde blot ud af det blå" du ligner lidt hans bror Velarian han har os hvidt smukt hår... men forresten hvilken klan er du fra? og bare rolig jeg skal nok hjælpe dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 20:23

"Vil du virkelig lade ham få dig på den måde igen? Hvis det nu var, så kunne jeg skjule dig, skal bare have lavet skjulestedet. Jeg har kan nemlig gemme dig ved magi. Og de andre er sikkert med på at beskytte dig, hvis du er et vigtigt middel mod Zane. Vi ønsker nemlig at se ham dø." sagde Mori og prøvede at forstå, hvad det var, han var ved at lave. Men fattede ikke helt mening i det, så han rystede bare på hovedet.
"Angelie er bare en informationskilde, men jeg har en mulig mistanke om, at hun er mere, end hvad hun vil udgive sig for. Fordi hun kræver en del for at give informationer, du gør det bare. Og så vil hun være i nærheden af ham. Og hun påstod, at hun var stukket af fra ham." remsede Mori op og prøvede at huske, hvad Angelie alt havde sagt til ham. Noget var sløret, andet sad fast.
Mori blev lidt overrasket over, at han blev sammenlignet med en anden. "Jeg kommer fra en klan, som ligger langt herfra." var det eneste Mori sagde, og det var altid det han sagde, når folk spurgte om. Mori blev glad, da han fik at vide, at hun ville hjælpe ham. Han nikkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 20:27

Kajika smilede og sagde"okay krævende kvinde menneske" hun grinte sødt og sagde"men øhm jeg vil kalde dig et kælenavn først fordi dit navn er virkelig svært at huske så hvad kan jeg kalde dig...??? hmm hvad med star fordi din krop er som nattens smukke himmel og dit hår og øjne som stjernerne selv og husk ingen røren altså sensuelt omgang eller flirteri jeg orker det virkelig ikke" hun smilede kært i det hun lagde sig ned og sagde"men han skal sikkert få fat i mig en dag men jeg lover at gør alt for at komme tilbage og nedlægge ham med jer" hun smilede sødt og bed sig let i underlæben mens hun lod blikket stille fjernes fra Star ((^^)).. og pustede udmattet ud og strøg sig over panden"oooh... der så varmt her inde? rigtig dumme møg sommer vejr hvorfor kunne det ikke regne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 20:39

Mori nikkede kun til Kajikis ord om spøgelset. Hun var meget krævende, så han vidste ikke, hvor længe det ville holde, men det gik vel nok, bare lige til, at han ikke gad hende mere. Han gad vide, hvor længe han ville kunne holde hende for nar. Det kunne være interessant.
Mori så på hende med et undrende blik, der var aldrig nogen, som havde kaldt ham dette. Og så hendes begrundelse for det, der var aldrig nogen, som havde sagt sådan om ham. Hans egen venner kaldte ham Mori, og han forstod ikke, hvorfor hans navn skulle være svært at huske. Og da hun nævnte flirteriet og det, så kiggede han bare på hende og sagde, "Disse følelser kender jeg intet til." Mere sagde han ikke, fordi han kendte jo ikke til det.
"Der er mange, som vil nedlægge Zane selv, men nu er det jo mig, der bestemme, hvem der får lov til at sætte klørerne i ham. Men du skal nok få din ære, fordi du skal hævne dig på ham." sagde Mori og frydede sig over, hvordan det mon ville se ud.



//Var det ikke mørkt udenfor? O.o'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 0:33

//jo men derfor kan det stadig være varmt :P//


Hun så stille hen mod ham og hun havde jo lagt sig efter noget tid på det hårde trægulv, hun vendte sig om på maven og så mod ham i det hun stille løftede det ene øjenbryn udforstående og sagde"har du ikke... hmm hvor er du egenlig heldig" hun fniste lidt og sagde"kærlighed er os ret indviklet ... og så alle følserne oven i det siger meget" hun sukkede og lod sig blot falde i staver i det hun ikke svarede ham mere, men dog efter noget tid så hun stille mod ham og smilede i det hun sagde"Ja det ved jeg der er... og du jo os en af dem..." hun smilede endnu kære nu og sagde"hvor er du sød star men det behøves ikke gå så galt dog er han hersker men vi kunne drive ham ud af landet eller ide mindste Terra??? måske vis det var.... fordi vis han dør så kommer han måske tilbage stærker??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 10:38

Mori betragtede Kajika, da hun flyttede lidt rundt på sig. Han tænkte på, hvor længe hun enlig blev. Men det kunne vel være lige meget, fordi han kunne jo bare sove dagen væk, fordi han alligevel passe på med, hvor mennesker, der så ham i dagslys.
Mori vidste ikke, om han ville kalde sig selv heldig, han ville hvertfald kalde det en fordel. "Jeg fik følelserne fjernet for længe siden." forklarede Mori, men mere sagde han så heller ikke. Længere var den heller ikke.
"Drive ham ud af landet? Så vil han jo også bare kunne vende tilbage med en større styrke. Nej, så hellere at vi spærrer ham inde et sted, hvor ingen vil kunne komme til ham, og han ville heller ikke kunne komme fri." sagde Mori. Han kom igen til at tænke på den smed, som han stod og manglede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:23

Hun så på ham og sagde"virkelig okay... men savner du ikke nogen gange at du ved" hun strøg ham blidt over kinden" at være tæt på en, at mærke personen på en ikke voldelig måde ha en kemi mellem jer og så kysse, dog er der jo os skuffelse og alt muligt andet men blot at ha chancen for at elske?" hun grinte let og smilede kært til ham i det hun fjernede hånden roligt fra hans kind og så lidt rundt og roede sig i håret og skrifede så helt emne"ja det ville nok være bedre men så skulle det være et special fængsel?" hun smilede og lod blidt tankerne sætte igang efter et special fængsel i det hun pludselig sagde"uh!? Star må jeg godt overnatte her? eller gemme mig indtil du har lavet et skjulested?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:44

Mori nåede ikke halt at reagere, før Kajika igen havde fjernet hånden. Han slog ud efter hånden, da måske var lidt for sent. "Nej, det gør jeg ikke." sagde han og så væk fra hende, så hun ikke skulle opdage, at hans øjne slog lyn. Han tænkte igen på sin barndom. Kærligheden var for de svage, så han skulle ikke bruge den til noget.
"Ja, et fængsel, som skal opbygges." sagde Mori, "Men jeg ved ikke helt, hvordan det skal klares endnu." Mori vidste ikke rigtig, hvordan dette skulle klares, fordi han havde ikke rigtigt tænkt over denne tanke endnu.
"Jo, du må gerne gemme dig, indtil vi videre finder ud af noget." sagde Mori og nikkede, han måtte gemme/hjælpe sin vigtigste informationskilde, som kunne udgøre udfaldet af kampen. (Siges det sådan?)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 13:59

//ja///


kajika grinte let og sagde"bare rolig star jeg har ikke tænkt mig at kysse dig eller prøve at få dig til at føle kærlighed det ville være ondere end døden selv?" hun smilede kært og bed sig let i underlæben i det hun sukkede lidt og sagde"ååårh jeg trælt jeg kunne vel aldrig sove et eller andet sted her altså andet end det bord jeg blev sat på fra starten" hun smilede kært og så på ham med de glinsende øjne og sagde"Er du okay Star... det var ikke meningen at gøre dig sur?" hun lagde hovedet let på skrå og betragtede star i noget tid mens hun stille sukkede og bed det i sig, alt denne smerte fra anklen kom på en gang da hun ville rejse sig op for at finde et sted at sove i nogen timer...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:12

"Nej, det håbede jeg nu heller ikke, at du ville." sagde Mori og rejste sig op, så hun ikke kunne gøre noget, hvis det nu var, hun kunne finde på at gøre det alligevel. Bare hendes ord havde gjort ham utryg nok.
"Gennem den dør, derover.. der er der en seng." sagde Mori og pegede på den dør, hvor han var gået igennem før. Det var der, han oprindelig selv lå og sov på elver måden, fordi elver sov jo ikke rigtige, de havde de der vågne drømme. Og han ville intet have imod det, fordi han alligevel havde nogle ting, som der skulle ordnes, inden han skulle sove.
Mori ville ikke længere tænke over emnet, så han svarede ikke helt med det samme på hendes spørgsmål, om hvordan han havde det. "Jeg har det fint." sagde han så, så der ikke længere skulle tænkes over det.
Mori lagde mærke, at det gjorde ondt på hende, da hun rejste sig op. Han kunne vel ligeså godt hjælpe hende, når det nu var, at hun var her. Han gik hen og rodede i et af skabene. Da han igen gik hen til Kajika, så havde han en lille flaske i hånden. Han rakte den mod hende og sagde, "Det er noget lindrende mod smerterne, jeg brugte det selv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:36

kajika betragtede ham og nikkede i det hun sagde"tak Star" hun bed tænderne sammen i det hun humpede ind til sengen og fik sig lige sat i det hun så Star komme gående med noget i hånden, en lille flaske af en art. hun sat på midten af den dejlige seng, og betragtede star der kom gående hen mod hende. Hun smilede let og strøg blidt de hvide lokker af sine egne totter til siden så de ikke genert hende i næsen og ansigtet.*hvor er han egenlig sød... han virkede dog så kold i starten og nu virker han helt anderledes men det sikkert fordi han kan få informationer fra mig* hun grinte let fra sig og bed sig stille i underlæben i det hun tog i mod flasken og sagde"Tak star det er virkelig sødt af dig, dog har jeg en mistanke om at denne sødhed kun er fordi jeg er en informations bombe til Zanes nederlag" hun grinte sødt og så undersøgende på flasken og dens indhold i det hun sagde"så skal det smørres på eller drikkes?? og bare rolig vis du blot er sådan her fordi jeg har information, altsåå... du behøves ikke være sød bare rolig jeg går ingen steder... jeg har alligevel ingen steder at tag hen sååå"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:45

Mori fnøs af hendes ord, det var ikke, fordi at han var venlig, at han gjorde alt dette. "Jeg gør kun dette, så i tilfældet af, at Zane, eller en anden, skulle finde dig, så kan du i det mindste forsvare dig selv lidt, så du ikke bliver alt for tung en burde. Fordi jeg får svært ved at både at beskytte mig, men også dig." sagde Mori, han vendte ryggen til hende og gik igen ind i det andet rum. Han satte sig hen til bordet, hvor han fandt nogle papirer frem og noget af skrive med. Han begyndte stille at skrive nogen ting ned, som han var nød til at huske. Det var ting, som han skulle have gjort inden for en kort periode, fordi ellers så det ikke særlig godt ud. Det værste ved det hele var, at han ikke havde en smed, som han skulle bruge. Det var det vigtigste lige nu.
Mori kiggede op ind i det andet rum, hvor Kajika sad, han kunne ikke helt se hende på grund af døren, men hun lå vel og sov. Han lagde papirerne ned i en hemmelig skuffe, hvorefter han rejste sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 14:55

kajika havde halv lukket døren i det hun begyndte at tag sit tøj af så hun kun var iført undertøj fordi det andet var over mudret og ikke nok med det men så var det os koldt"jeg smutter lige i seng få minutter du kan bare vække mig vis der kommer noget op??" hun lagde sig stille ned i sengen uden dyne efter som hun havde det rigtig varmt og kiggede undersøgende på flasken mens den fik lov til at balancere mellem hendes finger som var det en mønt.. Hun sukkede let og lagde sig om på ryggen og lukkede blidt øjnene i og mumlede"hvorfor sker sådan noget her altid for mig" hun sukkede lettere højlydt i det hun stille rødmede over kinderne og tænkte*det så dejlig en seng den her og kun fordi den ikke er min, det en andens seng om det så var en piges eller bare det er en andens seng så jeg glad.... min egen er fyldt med minder jeg helst ikke vil fremkalde igen i min erindring eller lære at kende igen* hun vendte sig om på siden med lukkede øjne og med flasken blidt knugende i hendes hånd, smerten fra anklen generte hende så hun valgte at sætte sig op og råbte"Hør ?? Star du fortalte mig aldrig om staset skulle smøres på eller drikkes??".. hun sad der og ventede på svar mens hun inderligt håbet han ikke kom ind når hun var så afklædt i det sorte lingeri undertøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:09

"Jo, det skal jeg nok." sagde Mori. Han måtte tage sig lidt til hovedet. Sjovt nok, så havde han fået hovedpine, det var ikke tit han fik det, men nogen gange, så skete det bare. Han måtte lægge bånd på sig for ikke at fjerne smerten med sin magi. Hans læremester havde fortalt ham, at hvis han gjorde det for tit, så ville han ikke længere kunne holde nogen som helst smerte ud, og han kunne vel risikere at dø på grund af det. Han måtte lære at leve med den naturlige smerte, som der fulgte til livet.
"Det skal drikkes." sagde Mori lidt irriteret og mumlede en masse bagefter. Han måtte vel også lægge sig til, fordi han kunne ikke lige klare sit hoved. Det var en mindre detalje, som ikke kunne overses. Og kunne mærke, at hans form for søvn, var begyndt at dukke op. Men han ville ikke sove inde i huset, det var nogen gange, hvor han sad ude i et træ og sov, der følte han lidt mere tryg. "Jeg går ud." mumlede Mori og håbede at Kajika ville høre ham. Han åbnede døren og lukkede den igen efter.
Udenfor tog Mori nogle indåndinger, der hjalp lidt på hans hoved. Han valgte at kravle op på taget, hvor han lagde sig tilrette. Han lukkede stille øjne i, men hans ører var åbne overfor alle lyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:53

Hun råbte"Tak Star og okay pas på dig selv" hun så stille på flasken og åbnede den stille med en lille prop lyd og tog så noget af det og gabte træt i det hun stillede det fra sig med låg på igen og lagde sig så tilbage til søvn i det hun ikke rigtig havde andet at begive sig til.. hun vågnede temmelig tidligt næste dag og kiggede forvirrende rundt i det hun snuste ind af og rejste sig, hendes ankel var lidt okay så hun gav et smil fra sig og listede ud af døren løb igennem skoven og kom 2 timer senere tilbage i det hun smilede kært og listede så indenfor igen og nød virkelig den varme brise mod lårene og hendes tøj var jo os blevet tørt den morgen så inden hun var løbet ud havde hun børstede muderet af der var tørt udenfor havde hun så hun ikke grissede indenfor ved stars lille hytte.*Hmm gad vide hvor star er henne?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:12

Mori havde godt hørt hendes ord, men sagde dog intet til hende, da han mente, at det ikke var nødvendig. Han lå oppe på taget og tænkte over, at han måske burde få sig en villa eller lejelighed, men han vidste ikke rigtig, hvordan han skulle gøre det, når han ikke rigtig tjente penge, fordi han ikke havde noget arbejde. Han faldt hen i sine vågne drømme.
Mori hørte godt, første gang døren gik op, men lod sig ikke mærke med det, fordi det kunne jo være, at Kajika bare forlod stedet. Men anden gang døren gik efter nogle timer, så satte han sig op og overvejede det igen. Han tog omgivelserne i øjensyn, men kunne intet se. Så måtte det være Kajika, som var kommet tilbage? Han hoppede ned fra taget og landte med et blidt "bump". Han tjekkede igen omgivelserne, der var stadig intet at se. Han åbnede forsigtigt døren og kiggede indenfor. Det eneste, han kunne få øje på, som ikke var normalt i hytten, det var Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:32

kajika hhavde dækket bord og været ude og få nyt frisk frugt og lavet bacon og æg og købt alt muligt ved siden af han kunne spise vis det var"godmorgen Star hvilken fantastisk dag hva??" hun smilede glad og satte sig ved bordet og havde købt alt muligt at drikke os, ice tea, juice alle slags.. hun tog lidt frugt og så, så over mod Star og sagde"Bare tag for dig jeg har købt lidt af hvert til en hver smag jeg håber ikke det gør noget" hun havde virkelig slidt ved at gøre det flot og lave maden hurtigt før han vågnede, hun vidste jo ikke at elver ikke rigtig sov??... hun sad blot der og betragtede star, afventende på et svar...*årh bare det okay.. men han siger nok bare tak kun eller bliver sur eller sådan noget... måske skulle jeg ikke ha lagt så meget hjerte i at lave maden???*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:51

Mori så lidt på Kajika, som havde dækket hans bord og hentede en masse mad. Dette kom som en overraskelse, nok fordi han aldrig nogensinde havde haft nogen her før. Selv ikke engang hans søster havde været her, hun ville sikkert nok dukke op. Hans humør blev lige formørket lidt, da han kom i tanke om sin søster.
Mori vidste ikke selv, om han skulle kalde det en fantastisk dag, den var jo kun lige begyndt. Han satte sig ned ved bordet, overfor Kajika, han betragtede maden lidt. Der var nogen af tingene, som han ikke kunne spise, men der var også rigelig af det andet. Han vidste ikke, hvad han skulle sige. "Jeg ved ikke rigtig, hvad man siger." mumlede Mori, "Men det er første gang, det sker for mig." Han kiggede forvirret over på Kajika, man kunne godt se, at han mente det, han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:27

Kajika smilede kært og sagde"årh det gør intet bare taag for dig af det du nu kan li resten smider jeg bare ud bagefter inde ved byens kontainer eller sådan noget så tænk ikke over det for meget og tænkte øhm?.... star vil du med i?? i centret senere jeg gir... fordi jeg er egenlig ikke fattig jeg er arvings millionær så vis der noget du vil ha nye våben eller finde en smed og bestikke så bare sig til" hun smilede kært og gik og ryddet op i stedet for at spise med ham så gjorde hun rent og ikke så det forstyrret hans spisning og hun gik os ind og redte seng og sagde"tak fordi jeg måtte sove i din seng og det her du gav mig det hjalp virkelig jeg drak ikke alt fordi jeg mente ikke det var meningen så her" hun gav ham flasken ved hans side og tog et enkelt glas juice og fejede videre inde på hans værelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 19:11

Mori spiste forsigtigt noget af maden, altså det der stammede fra planter, men da det ikke virkede til at være forgiftet, så spiste han lidt hurtigere, men stadig i et roligt tempo. "Ikke nødvendigt." sagde Mori, som svar til hendes spørgsmål om centeret. Som bevis trak sin ene dolk frem, hvorefter han begyndte at skrælle et æble. Han kunne ikke se, det nødvendige i med nye våben, når han selv kunne ordne dem til, når de var at blive sløve.
Mori så forvirret på Kajika, da hun gik rundt og gjorde rent i hans hytte, det havde han ikke rigtig selv gjort, men nu var hytten jo heller ikke så gammel. "Du behøver ikke at gøre rent, og pas nu på sin ankel." sagde Mori, han rodede i forvejen ikke særlig meget.
"Det var enlig meningen, men det går nok." sagde Mori og kiggede på flasken, hvor der stadig var noget i. Han tømte selv en flaske hver gang. Han vidste også, at man skulle til at brygge noget nyt, fordi der ville blive brug for det, når de skulle kæmpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:19

Hun så hen mod ham og sagde"jamen det er det mindste jeg kan gør fordi du har taget mig med og plejet min ankel og det hele selv om jeg er en informations kilde så er det virkelig meget at gør mod en fremmede star" hun så ikke hen på ham mere nu men sagde blot"så jeg ville gerne gengælde din gæstfrihed eller ide mindste din venlighed" hun satte alt fra sig i det hun tog et æble og sagde"jeg smutter mig lige en tur sååå ses" hun ville ud for at klare sine tanker lidt angående dette nye kup og alt det nye der var sket om hende, alle de informationer hun havde givet Star.. kajika gik stille med armene bagved hovedet og albuerne ud til siden mens hun gik lidt halte dyr skadet agtig som et skudt dådyr blot mere elegant i det... mens hun nynnede stille så det kun kunne høres vis man var tæt på og sagde mumlende"ååååh.... man? jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre... det helt anderledes at være inærheden af folk igen eller bare et væsen for den sags skyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:47

"Det behøves ikke." sagde Mori og ignorerede alle de andre ord, som hun sagde. hun havde virkelig fået et forkert billede af, fordi sådan var han slet ikke. Han nikkede bare til hende, da hun sagde, at hun ville gå en tur. Han kastede dolken, den som han havde brugt til at skrælle æblet, mod væggen. Den ramte væggen og blev siddende. Han gloede en tid på dolken. Han åbnede den hemmelig skuffe og tog papirerne ud af den. Han lukkede skuffen og puttede papirerne indenfor sit tøj. Han skulle have en aftale med en, derfor skule han tage papirerne med sig.
Mori rejste sig op, han kiggede kort mod døren, hvor Kajika var gået igennem. Han flasken og satte den igen ind i et af skabene, hvor han havde nogle få stykker stående. Han måtte virkelig se at lave noget mere, men de forskellige ting skulle først samles.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 2 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum