Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:53

kajika kom senere hjem om aften igen og gik indenfor i huset og sukkede let i det hun sagde"jeg smutter i seng Star så hold dig endelig ikke vågen for min skyld" hun anede ikke om han faktisk var der hun havde bare gået igennem det hele og så lagt sig i sengen. hun sukkede let og bed sig i underlæben og sagde"årh man jeg bare så udmattet der er intet at lave" hun så stille ud mod køkkenet, og tænkte*hmmm gad vide om star egenlig vaar her???*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:00

Mori havde forladt hytten en time, før Kajika var kommet hjem. Han skulle til et mindre møde, som han havde arrangeret med en af sine gamle venner. Han nemlig besluttet sig for, at de muligvis kunne hjælpe ham. Og i håb for ikke at miste sine planer, så havde han ladet dem beholde planerne. De var alle sammen gået med på den, og det var en genial plan. (fordi Zane kan ikke få fingrerne i mine NPC'er uden mig.) De talte videre sammen i nogle timer, da det var et godt stykke tid siden, siden sidst de havde set hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:15

kajika lå blot i sengen og slappede af i det hun tænkte på det første møde med Star i det hun sukkede stille og sagde"jeg håber du kommer til at opleve lykken for ikke at sige følsen af kærlighed og aldrig bliver bedraget star ...." hun lukkede øjnene blidt og lagde sig i drømme land i det hun ikke vidste hvad hun ellers skulle lave...

//Sorry det blev så kort^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 16:19

Mori havde sagt farvel til sine venner. Han havde allerede hørt de nye rygter, men han vidste ikke, hvordan han skulle reagere på dem, fordi han vidste intet mere om det, end de andre gjorde. (mere kan ikke siges, da det andet er Off-Game viden)
Han havde i en lille læderpose, som han havde på sig, samlet nogle urter og ting og sager, som han skulle bruge, da han var på vej tilbage til sin hytte. Det var næsten igen blevet morgen, da han trådte indenfor døren. Han alvede ingen larm, fordi han regnede med, at Kajika lå og sov.
Han lagde læderposen fra sig. Han satte sig hen på en stol og slog benene op på bordet. Han fladt tilbage i sin elversøvn, men regnede ikke med at få særlig meget.

//det er helt i orden.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 19:28

Udenfor blæste vinden som normalt, den var blid og dejlig kølig, i dette varme kogende vejr der blot ville bage dig udenfor bladenes rækkevide.. kajika åbnede blidt øjnene og mærkede vinden mellem sprækkerne der var overflødige og næsten uselige... hun satte sig langsomt op i det hun tog sig til armen og bed tænderne sammen i klagen"Auv... auv... auv!" hun så ned mod sin arm og opdagede...

....RØDE TEGN....

Hun så lamslået på de røde tegn, og det lignede at hun selv havde taget en kniv og skåret i sin egen arm, fra håndledet op til albuen..... hun tog dynen over sin arm og så lidt rundt for at finde noget at skjule sin arm med....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 21:08

Mori vågnede ved, at der var noget, som rumsterede rundt ind i hans soveværelse. Han mumlede lidt irriteret. Han var jo ikke van til alle de lyde, der var jo for det meste stille, når han var alene, men Kajika var her jo også. Han rejste sig op og kløede sig let i håret. Han gik hen og bankede let på døren. "Er alt i orden?" spurgte han uden at åbne døren. Hvis hun nu ikke svarede, så sov hun og havde bare vendt sig lidt voldsomt i søvne. Og hvis hun svarede, hvad skulle han så gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 21:16

kajika tog sig til brystet og så på sin arm i det hun råbte"Ja! jeg er helt okay øhm.... Star kan du ikke tag til centret og købe en trøje til mig i tæt stof og i sort.... helst så den går ned til hænderne og kan dække dem og gerne lidt stor.... vil du ikke gør det for mig" hun tog noget vand og prøvede at smøre noget vand på armen men der skete intet... det forsvandt ikke... hun holdte sin arm nede under dynen stadig med et smil vis han nu skulle komme ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 21:22

Mori kørte en hånd gennem håret, det var ikke lige det, han havde regnet med. "Det må altså vente til, at jeg har fået sovet lidt." mumlede han og gik igen hen til bordet, hvor han satte sig hen med støvlerne igen på bordet. Han lagde sig mageligt tilbage.
Han havde ikke tænkt sig at smutte nogen steder nu, fordi han trængte til lidt søvn, hvis man kunne kalde det det. Det var jo kun at sove halvt. Han lukkede øjne og trak på skulderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 21:27

Kajika så på sin arm og mærkede hvordan det stille spredte sig... hun rejste sig op og tænkte*jeg må væk her fra... jeg aner ikke hvad det er.... jeg må ha noget til at skjule det...* hun rejste sig og tog tøj på i det hun listede ud af døren og hurtigt hen til fordøren og løb ud af den og mod stien af skoven... dette kunne skam ikke vente!!.. vis nogen opdagede det på hendes arme ville de tro hun var besat eller en cutter!... hun så rundt og fandt stien og følgede den og mærkede den sviende smerte og tegnene eller nærmest gammeldags tegn japansk agtig kom frem og spredte sig mere og mere... nu var de forbi albuen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 21:49

Mori var vågnet, da Kajika havde lukket døren igen. Han kiggede forvirret på døren, men kunne intet gøre. Han lagde sig bare til mageligt tilbage igen og kiggede op i loftet. Han fnøs, hvis hun ville gå, kunne hun bare gå, han kunne jo bare finde hende, hvis der skulle blive brug for det. Sådan måtte det vel være, når de havde en aftale.
Mori lukkede igen sine øjne i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 21:51

kajika så det sprede sig og fandt en gammel hytte og bo i, i det hun stille sukkede og kiggede rundt.... ingen måtte se hende sådan , med de mærkelige tegn over hele kroppen... ingen måtte nogen sinde se hende sådan!... hun sukkede og tænkte*Star er sikkert ligeglad så jeg forbliver blot her*

//Skal vi sige out fra nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 21:53

//Det kan vi godt. :)
Out.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Witch! Way??(Tarathiel=privat) - Page 3 Empty Sv: Witch! Way??(Tarathiel=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum